Miten paljon ulkonäkö merkitsee

sinulle?

Naisena nyt lähinnä kysyn naisten mielipidettä asiaan, kun hirveästi oletetaan että nää ulkomaalaiset miehet joita Suomeen "raahataan" että ne on pirun komeita "gigoloita"...

Kun minä olen hirveän ihastunut erääseen Turkin kurdiin, joka on kaikkea muutakuin komea (itsekin olen siis ruma), lihaksista tietoakaan, luuta ja nahkaa koko ukkorukka. Hymy kyllä valaisee koko huoneen ja enemmänkin !! :D

Tai minun unelmamieheni ois sellanen iso nallekarhu jonka syliin vois kaivautua turvaan pahaa maailmaa, ja tää kurdi ei ole todellakaan sellainen, vaikka oloni turvalliseksi tunnenkin hänen kanssaan!

Kuitenkin kurdi on mitä sydämellisin luonteeltaan, ei tekis pahaa kärpäsellekään (yksikin yö heräsin kun hämähäkki käveli kädellä ja tipahti tyynylle, niin minä oisin liiskannu sen heti, mut kurdini kiirehti pelastamaan sen :D)! (=

Onko sinun ulkomaalainen miehesi komea ja lihaksikas könsikäs, vai millainen? (=

11

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minulle ulkonäkö sen verran merkitsee, etten kovin ruman kanssa pystyisi olemaan. Tosin, kun ihminen rakastuu, näyttää rumempikin henkilö jo paljon paremmalta :-)
      Kyllä minun miestä on komeaksi kehuttu, vaikkei pitkä lihaskimppu olekaan, ja hyvä niin, itseäni eivät lihakset (eivät kyllä läskitkään) erityisemmin sytytä.
      Ainakin miehelläni on maailman ihanimmat silmät, suklaanruskeat napsukat :-) Vartalo hänellä on myös oikein ihana, iho täydellinen. Lisäksi hänessä on jollakin tavalla ihan pikkiriikkisen aasialaista näköä, mikä miellyttää kovasti.

• tai ei

jos on komea mies niin se on komea, mutta ei välttämättä sytytä minua. Eli kyllä se on makuasia.
      Tietysti pitää olla se jokin, mihin huomion kiinnittää. Eli kyllä sen miehen pitää minun silmääni miellyttää! Olen sen verran itsenäinen, etten hae miehestä turvallisuutta.
      En ole raahannut miestä tänne, tuli ihan itse kauan sitten.
      Hän on komea (ihan tavis) ja hitto kun ne tyrkyt jaksaa piirittää, aina. Ja hän kyllä jaksaa katsella, enimmäkseen, mur.

• merkitsee ja paljon

toki jokaisella on oma makunsa mutta alle 180cm miehet eivät tee minkäänlaista vaikutusta. Miehen pitää olla pitkä ja harteikas, sellainen jonka vierellä tuntee itsensä naiseksi ja voi huoletta pitää korkoja ilman että on päätä pidempi. Miehen tulee myös pukeutua hyvin ja olla huoliteltu, kynsiä ja käsiä myöten.Itse pidän myös huolta ulkonäöstäni ja tykkään laittaa itseni nätiksi. Muutama alkava suhde on kaatunut siihen kun ei vain ole kumppani miellyttänyt silmää vaikka on muuten ollut todella kultanen ja kohtelias, kyllähän ihminen kuitenkin ihastuu ensin fyysisiin ominaisuuksiin joten merkitystä on ja paljon.

• komeat
        merkitsee ja paljon kirjoitti:

toki jokaisella on oma makunsa mutta alle 180cm miehet eivät tee minkäänlaista vaikutusta. Miehen pitää olla pitkä ja harteikas, sellainen jonka vierellä tuntee itsensä naiseksi ja voi huoletta pitää korkoja ilman että on päätä pidempi. Miehen tulee myös pukeutua hyvin ja olla huoliteltu, kynsiä ja käsiä myöten.Itse pidän myös huolta ulkonäöstäni ja tykkään laittaa itseni nätiksi. Muutama alkava suhde on kaatunut siihen kun ei vain ole kumppani miellyttänyt silmää vaikka on muuten ollut todella kultanen ja kohtelias, kyllähän ihminen kuitenkin ihastuu ensin fyysisiin ominaisuuksiin joten merkitystä on ja paljon.

miehet, siis sellaiset ällöt sliipatut, on yleensä niitä pahimpia... ja tarkoitan nyt pelimiehiä!! :D

Sellaiset komeat, jotka ei tee siitä suurta numeroa, eivät pukudu mitenkään pröystäilevästi, vaan tavallisesti, niin ne on :)

"Muutama alkava suhde on kaatunut siihen kun ei vain ole kumppani miellyttänyt silmää vaikka on muuten ollut todella kultanen ja kohtelias, kyllähän ihminen kuitenkin ihastuu ensin fyysisiin ominaisuuksiin joten merkitystä on ja paljon."

Alkava suhde? Suhde on siis alkanut, mutta koska on ollut kultainen ja kohtelias, olet jättänyt hänet, JA ei ole miellyttänyt silmää? En ymmärrä.

• Evelyn...

Minusta pariskunnat melkein aina ns. vastaavat toistensa tasoa. Harvemmin erittäin kaunis nainen liikkuu susiruman miehen kanssa tai toisinpäin. Vakka kantensa löytää vai miten se vanha sananlasku menikään? ;o)
      Eli minulle, kuten kai muillekin, ulkonäkö merkkaa samantasoisesti kuin mitä tasoa itse olen. Mieheni on monen mielestä ihan komea ja välillä söpökin, riippuen vähän tilanteesta ja naaman virneestä. :o) Hän on normaalivartaloinen, 180cm pitkä, tavallinen mies. Ei nostele punttia, mutta kantaa vartensa kunnialla, eikä anna itsensä lihota muodottomaksi. Ja itse olen sitä samaa tyyppiä: nätiksi kehuttu ja hoikka, mutta ei silti missään nimessä mitään mallityyppiä. Ihan tavallinen nainen, joka pitää huolta ulkonäöstään.

• häikäistynyt

No, minäkään en ole raahannut ketään minnekään, eikä hän minua, vaan tavattu ihan muualla ja sinne jääty ja siitä taas jatkettu matkaa...

Minun mieheni on älyttömän komea, hyvin pukeutunut ja hänellä on aurinkoinen hymy. Hän on tyypillinen egyptiläinen, siis ei minkään arabin näköinen vaan ihan tarunomaisen egyptiläisen näköinen, suorat kiiltävät hiukset ja karvaton kroppa :-) Saan hätistellä naispuolisia pepulle taputtelijoita pois aina silloin harvoin kun erehdymme lähtemään viihteelle.

Itse olen muotialalla, missä ulkonäkö on raivostuttavan tärkeää, vaikka ei olisi itse edes mikään malli. Läskirasismi on siellä vielä pahempaa kuin tällä palstalla, uskokaa pois! Olen siis päivittäin tekemisissä kalenteripoikien kanssa jotka lentävät muotikuvauksiin ympäri maailmaa. Jotkut ovat tosi kivoja, toiset ammottavan tyhjiä. Mutta ainakaan heistä ei jaksa innostua. Exäni oli kaiken sen täydellisyyden vastapainoksi lähinnä "erikoisen" näköinen urheilija, mutta todella mahtava tyyppi. Kun tapasin nykyisen mieheni, minut hurmasi se lämpö ja sydämellisyys mikä hänestä huokui. Olisin rakastunut häneen vaikka hän olisi myös ollut exäni tapaan sellainen "erikoisen" näköinen.

• niin väärin

että sinä joudut hätistelemään niitä perskärpäsiä. Eikö miehesi pysty siihen itse?

Tulee mieleen ajat, jolloin hätistelin perskärpäsiä lypsettävän lehmän kimpusta. Se itse osallistui innokkaasti hätistelyyn hännällään. Ai niin, mutta eihän miehelläsi ole häntää, kun ei ole edes karvoja.

• ne karvat
        niin väärin kirjoitti:

että sinä joudut hätistelemään niitä perskärpäsiä. Eikö miehesi pysty siihen itse?

Tulee mieleen ajat, jolloin hätistelin perskärpäsiä lypsettävän lehmän kimpusta. Se itse osallistui innokkaasti hätistelyyn hännällään. Ai niin, mutta eihän miehelläsi ole häntää, kun ei ole edes karvoja.

kasvavat, kunhan tulee murrosikään.

• Onko noin kamalaa?
        ne karvat kirjoitti:

kasvavat, kunhan tulee murrosikään.

Voi teitä :-) Onko noin kauhean katkera pala kun suomalaisella naisella on upea ulkomaalainen aviomies? Ei voi millään olla heittämättä tyhmää kommenttia... Voi teitä ressukoita!

• zeyneb

Toki ulkonäöllä on merkitystä. Mutta jokaisella meillä on oma makumme, joten toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;)

Oma unelmamieheni olisi miehekkään kokoinen, tatuoitu ja kalju. Toki sellainenkin kainalossa on ollut, mutta oma aviomies (jota rakastan ylikaiken!) on hoikka, ei tatuointeja ja muutoinkin aika lailla erilainen kuin ns. "unelmamieheni". Siippani pitää huolta itsestään, on aina siisti ja pukeutuu kivasti, miellyttää silmää (myös muiden naisten kuin minun, arhg!!). Itse pidän myös itsestäni huolta, treenaan, meikkaan ja pukeudun kivasti. En todellakaan ole missityyppiä, mutta oma kulta tykkää ja kovasti =) Eikös se ole tärkeintä!

Mielestäni oma tyyli, iloisuus, itsevarmuus ja hymy tuovat kauneutta ja komeutta kaikkiin meihin. Komea/kaunis, mutta tyly ja tympeä ihminen ei miellytä silmää...

Mukavaa syksypäivää kaikille!! =)

• merkannut

No silloin kun vielä etsiskelin sitä unelmien miestä, oli mulla tarkat kriiterit siihen minkälaisen miehen haluan. Tietysti tyrmäsin kaikki miesehdokkaat parissa minuutissa, jos ei ollut vertailtavissa listaani.

No, sitten eräänä kesänä kesätöissä tapasin tämän ulkomaalaisen miehen (eurooppalainen) ja heti synkkasi. Koska olimme työkavereita, en ajattelut meitä mitenkään pidemmälle, vaan juttelimme niin kuin työkaverit tekevät. Kuitenkin huomasimme kuinka paljon meillä on samanlaisia ajatuksia, arvoja... Viihdyin hänen seurassaan. En siis voi sanoa ihastuneeni hänen ulkonäköön. Mitä enemmän vietimme aikaa toistemme kanssa, sitä enemmän ihastuin häneen. Ja nimenomaan se sisäinen kauneus sai ihastumaan myös ulkoisesti. Hän ei ole mikään lihaskimppu, pitkä tms... Tosin yllättävää on se, että monet ovat sanoneet hänen muistuttavan näyttelijä O. Bloomia... Esim. joissakin valokuvissa, se pitää hyvin paikkaansa...

No anyway, pidän hänen ulkonäöstään, vaikka ihastuinkin hänen sisimpään ensin.
      Minulle hän on maailman ihanin ja söpöin mies.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe