Halpa peruutuskamera

Toimiiko tällainen???

6

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan siinä takuu.

      Eihän kuva ole täydellinen mutta ei ole hinnalla pilattu.

      • ihan hyvin

      • ihan hyvin kirjoitti:

        Mutta maksoin itse tuosta samasta laitteesta 189€!!!! Ja luulin että sain edullisesti :(
        Tuo http://kauppa.karavaanari.info/PublishedService?file=page&pageID=3&action=view&groupID=329 on kyllä niin halpa että höh

        Ne ammattilaitteet on tosin parempia (isompi kuva ja paljon tarkempi kamera - töissä jakeluautossa sellaisia) mutta kyllä tämä menee iha ok tarkoitukseensa. Sitten kun rikastutaan niin ostetaan luxusta..

        Miten se selviää kurasta? Onko siinä eteen kääntyvä suoja vai miten olette ratkaisseet? Ainakin minun autoni perä on rospuuttokeleillä ylös asti kuran ja muun mössön peitossa, ikkunastakaan ei läpi näe.


      • "peitetyistä" kam...
        karva.naamari kirjoitti:

        Miten se selviää kurasta? Onko siinä eteen kääntyvä suoja vai miten olette ratkaisseet? Ainakin minun autoni perä on rospuuttokeleillä ylös asti kuran ja muun mössön peitossa, ikkunastakaan ei läpi näe.

        Raskaan kaluston perässä luovuimme kameroista joissa on ns. liukuva tai pyörivä linssinsuojus. Se ei toimi lainkaan meidän "rapaa-kuraa-vettä-pakkasta" ympäristössämme. Joissakin kameroissa on sentään suojaus joka ei riko kameraa kun linssisuojus jumii, osassa "palaa" se linssinsuojuksen moottori ja kamera on käyttökelvoton.
        Tuollaista halpaa en ole kokeillut mutta tuossa toisessa kaupassa (karavaanari.info) olevia kalliimpia kameroita on meillä käytössä useita. Tosin myönnetään että tuon karavaanarin kaupan hinnat ovat edullisempia kuin meidän raskaankaluston kauppiaan.

        Onko kukaan kokeillut tuollaista halpakameraa?


      • muuten hoidetaan
        karva.naamari kirjoitti:

        Miten se selviää kurasta? Onko siinä eteen kääntyvä suoja vai miten olette ratkaisseet? Ainakin minun autoni perä on rospuuttokeleillä ylös asti kuran ja muun mössön peitossa, ikkunastakaan ei läpi näe.

        märällä rätillä, nenäliinalla tai "peukalolla" (korkeammalla oleva kamera varrellisella pyyhkimellä, samalla millä tuulilasikin - ja korkealla oleva kamera ei kuraannu yhtäpaljon)


    • testattu on

      kantavuus tuolla halpaversiolla n. 20m
      Pelaa jopa asuntovaunun läpi!
      Voin suositella :) eipä enään tarvitse uskoa pelkkiin "käsimerkkeihin" peruutellessa ja osaa laskea kiireemmä paremmin ohitse!
      Itse tilasin tuolta http://kauppa.karavaanari.info kaupasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe