LASTEN EUROVIISUT??

halukas

olen nuori tyttö ja tahtoisimme ystäväni kanssa mennä lasteneuroviisuihin. onko suomi siinä mukana, että olisiko minulla ja ystävälläni edes mahdollisuutta päästä?

8

2706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yutta

      Lasten Eurovision laulukilpailu

      Lasten Eurovision laulukilpailu on EBU:n järjestämä Eurovision laulukilpailu, jossa kutakin maata edustaa 10-15-vuotias lapsi. Kappale pitää olla esittäjien säveltämä ja sanoittama. Se käydään pääosin samalla tavalla kuin perinteiset Euroviisut. Useimmissa osallistuvissa maissa käydään esikarsintakilpailut, joissa valitaan maan edustaja Euroopan-laajuisesti lähetettävään loppukilpailuun. Suomi ei ole osallistunut kertaakaan Lasten Eurovision laulukilpailuihin.

      Lasten Eurovision laulukilpailun juuret ovat Tanskassa vuosina 2000 ja 2001 järjestetyssä ohjelmassa MGP nordic, joka oli lasten versio Euroviisujen karsinnasta. Vuonna 2002 kilpailu laajeni naapurimaihin kun mukaan otettiin lauluja myös Ruotsista ja Norjasta, kolme kustakin maasta. Euroopanlaajuiseksi se laajeni seuraavana vuonna, kun EBU otti suosiota saaneen ohjelmaidean järjestääkseen.

      Tiedot kopioitu Wikipediasta sieltä löytyy myös lisää tietoo ku laitat hakusenaks "Eurovision Junior"

    • JunnuviisuHeppu

      Englanninkielisessä Wikipediassa luki että kaikki Pohjoismaat osallistuisivat todennäköisesti vuoteen 2010 mennessä.Mä lähetän kuitenkin adressin niistä Junnuviisuista varmuuden vuoks.Siitä on nyt suomenkielinenkin Wikipedia-sivu.

    • Anonyymi

      Olen myös nuori tyttö, ja haluaisin ehdottomasti edustaa Suomea Lasten Euroviisuissa 2023 ystäväni kanssa. Pyydän, jos Suomi voisi osallistua Lasten Euroviisuihin. Itse en koe, että osallistuminen aiheuttaisi paineita nuorille. Jos kokee, että se aiheuttaa paineita, niin jättäisi osallistumatta. Toivon, että Suomi osallistuu Lasten Euroviisuihin 2023🙏

      • Anonyymi

        Ne oli jo Nizzassa. Ranska voitti kotikisansa. Ensi vuonna varmaan voisi olla Suomen aika. Virokin osallistui( harmi ettei heillä mennyt hyvin). Voisi olla mukava kokemus!


    • Anonyymi

      Lasten Euroviisut, haluaisin osallistua ystäväni kanssa, mutta ei todennäköisesti onnistu. Olisin todella kiitollinen, jos Suomen osallistumista edes harkittaisiin🙏 Olemme ystäväni kanssa suuria Euroviisu- faneja, ja toivoisimme että voisimme olla osa Lasten Euroviisuja 2023.

    • Anonyymi

      Mulla on aikalailla sama tilanne mutta en tiedä miten suomi saataisiin lasten euroviisuihin ja kelle pitäis valittaa?!
      Kun suomi ei oo ees ollu siellä vielä!

      • Anonyymi

        Ja tätä keskustelua näköjään on käyty jo 2007🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Miksi kaikki loput ovat tänä vuonna kirjoittaneet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe