LASTEN EUROVIISUT??

halukas

olen nuori tyttö ja tahtoisimme ystäväni kanssa mennä lasteneuroviisuihin. onko suomi siinä mukana, että olisiko minulla ja ystävälläni edes mahdollisuutta päästä?

8

3050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yutta

Lasten Eurovision laulukilpailu

Lasten Eurovision laulukilpailu on EBU:n järjestämä Eurovision laulukilpailu, jossa kutakin maata edustaa 10-15-vuotias lapsi. Kappale pitää olla esittäjien säveltämä ja sanoittama. Se käydään pääosin samalla tavalla kuin perinteiset Euroviisut. Useimmissa osallistuvissa maissa käydään esikarsintakilpailut, joissa valitaan maan edustaja Euroopan-laajuisesti lähetettävään loppukilpailuun. Suomi ei ole osallistunut kertaakaan Lasten Eurovision laulukilpailuihin.

Lasten Eurovision laulukilpailun juuret ovat Tanskassa vuosina 2000 ja 2001 järjestetyssä ohjelmassa MGP nordic, joka oli lasten versio Euroviisujen karsinnasta. Vuonna 2002 kilpailu laajeni naapurimaihin kun mukaan otettiin lauluja myös Ruotsista ja Norjasta, kolme kustakin maasta. Euroopanlaajuiseksi se laajeni seuraavana vuonna, kun EBU otti suosiota saaneen ohjelmaidean järjestääkseen.

Tiedot kopioitu Wikipediasta sieltä löytyy myös lisää tietoo ku laitat hakusenaks "Eurovision Junior"

• JunnuviisuHeppu

Englanninkielisessä Wikipediassa luki että kaikki Pohjoismaat osallistuisivat todennäköisesti vuoteen 2010 mennessä.Mä lähetän kuitenkin adressin niistä Junnuviisuista varmuuden vuoks.Siitä on nyt suomenkielinenkin Wikipedia-sivu.

• Anonyymi

Olen myös nuori tyttö, ja haluaisin ehdottomasti edustaa Suomea Lasten Euroviisuissa 2023 ystäväni kanssa. Pyydän, jos Suomi voisi osallistua Lasten Euroviisuihin. Itse en koe, että osallistuminen aiheuttaisi paineita nuorille. Jos kokee, että se aiheuttaa paineita, niin jättäisi osallistumatta. Toivon, että Suomi osallistuu Lasten Euroviisuihin 2023🙏

• Anonyymi

Ne oli jo Nizzassa. Ranska voitti kotikisansa. Ensi vuonna varmaan voisi olla Suomen aika. Virokin osallistui( harmi ettei heillä mennyt hyvin). Voisi olla mukava kokemus!

• Anonyymi

Lasten Euroviisut, haluaisin osallistua ystäväni kanssa, mutta ei todennäköisesti onnistu. Olisin todella kiitollinen, jos Suomen osallistumista edes harkittaisiin🙏 Olemme ystäväni kanssa suuria Euroviisu- faneja, ja toivoisimme että voisimme olla osa Lasten Euroviisuja 2023.

• Anonyymi

Mulla on aikalailla sama tilanne mutta en tiedä miten suomi saataisiin lasten euroviisuihin ja kelle pitäis valittaa?!
      Kun suomi ei oo ees ollu siellä vielä!

• Anonyymi

Ja tätä keskustelua näköjään on käyty jo 2007🤦‍♀️

• Anonyymi

Miksi kaikki loput ovat tänä vuonna kirjoittaneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4690
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2431
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      572
      1828
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1623
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1501
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      978
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      977
    Aihe