olen nuori tyttö ja tahtoisimme ystäväni kanssa mennä lasteneuroviisuihin. onko suomi siinä mukana, että olisiko minulla ja ystävälläni edes mahdollisuutta päästä?
LASTEN EUROVIISUT??
8
3231
Vastaukset
- Yutta
Lasten Eurovision laulukilpailu
Lasten Eurovision laulukilpailu on EBU:n järjestämä Eurovision laulukilpailu, jossa kutakin maata edustaa 10-15-vuotias lapsi. Kappale pitää olla esittäjien säveltämä ja sanoittama. Se käydään pääosin samalla tavalla kuin perinteiset Euroviisut. Useimmissa osallistuvissa maissa käydään esikarsintakilpailut, joissa valitaan maan edustaja Euroopan-laajuisesti lähetettävään loppukilpailuun. Suomi ei ole osallistunut kertaakaan Lasten Eurovision laulukilpailuihin.
Lasten Eurovision laulukilpailun juuret ovat Tanskassa vuosina 2000 ja 2001 järjestetyssä ohjelmassa MGP nordic, joka oli lasten versio Euroviisujen karsinnasta. Vuonna 2002 kilpailu laajeni naapurimaihin kun mukaan otettiin lauluja myös Ruotsista ja Norjasta, kolme kustakin maasta. Euroopanlaajuiseksi se laajeni seuraavana vuonna, kun EBU otti suosiota saaneen ohjelmaidean järjestääkseen.
Tiedot kopioitu Wikipediasta sieltä löytyy myös lisää tietoo ku laitat hakusenaks "Eurovision Junior" - JunnuviisuHeppu
Englanninkielisessä Wikipediassa luki että kaikki Pohjoismaat osallistuisivat todennäköisesti vuoteen 2010 mennessä.Mä lähetän kuitenkin adressin niistä Junnuviisuista varmuuden vuoks.Siitä on nyt suomenkielinenkin Wikipedia-sivu.
- Anonyymi
Olen myös nuori tyttö, ja haluaisin ehdottomasti edustaa Suomea Lasten Euroviisuissa 2023 ystäväni kanssa. Pyydän, jos Suomi voisi osallistua Lasten Euroviisuihin. Itse en koe, että osallistuminen aiheuttaisi paineita nuorille. Jos kokee, että se aiheuttaa paineita, niin jättäisi osallistumatta. Toivon, että Suomi osallistuu Lasten Euroviisuihin 2023🙏
- Anonyymi
Ne oli jo Nizzassa. Ranska voitti kotikisansa. Ensi vuonna varmaan voisi olla Suomen aika. Virokin osallistui( harmi ettei heillä mennyt hyvin). Voisi olla mukava kokemus!
- Anonyymi
Lasten Euroviisut, haluaisin osallistua ystäväni kanssa, mutta ei todennäköisesti onnistu. Olisin todella kiitollinen, jos Suomen osallistumista edes harkittaisiin🙏 Olemme ystäväni kanssa suuria Euroviisu- faneja, ja toivoisimme että voisimme olla osa Lasten Euroviisuja 2023.
- Anonyymi
Mulla on aikalailla sama tilanne mutta en tiedä miten suomi saataisiin lasten euroviisuihin ja kelle pitäis valittaa?!
Kun suomi ei oo ees ollu siellä vielä!- Anonyymi
Ja tätä keskustelua näköjään on käyty jo 2007🤦♀️
- Anonyymi
Miksi kaikki loput ovat tänä vuonna kirjoittaneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849