Päivän Sana
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Joh. 8:12 (KR33/38
Vaellatko valossa? Palaako sun lamppu kuin majakka myrskyssä? Palaako lamppusi niinkuin lämmin nuotio talvella mihin ihmiset tulee lämmittelemään ??
Miten ihmiset sua kokevat ?
3
130
Vastaukset
mä kirjoitin sulle tonne alempaan suruvalitteluketjuusi runon.
Minusta tuo lamppuraamatunkohta on tosi hyvä. Palaa lamppu niin että ihmiset tulevat siihen lämmittelemään. Varsinkin kaikki n.20vuotiaat ihmiset.
tältäkin palstalta monet sen ikäiset nuoret ovat ottaneet yhteyttä ja samoin mun siviilielämässä jostain syystä, haluavat tutustua: moikkailevat ym.ovat sosiaalisia esim.naapurit.
Muutama haluaisi tulla uskoonkin ja muuta vastapainoa työlle kuin pelkkä pullo ja aikuisten neuvot ongelmatilanteissa.
Se on hyvä, että sinä, savis, teet työtä heidänkin hyväksi julistamalla Sanaa.- vaan
kirkko pelleilee nuorten hädällä. Niin tekin.
Mitä teillä on antaa hädässä olevalle?
Teidän jeesus ei tätä asiaa lämmitä.
Pitäkää näpit irti tästä. vaan kirjoitti:
kirkko pelleilee nuorten hädällä. Niin tekin.
Mitä teillä on antaa hädässä olevalle?
Teidän jeesus ei tätä asiaa lämmitä.
Pitäkää näpit irti tästä.Sitä meillä on annettava !
Sitä puuttuu tässä yhteiskunnassa !!
Hyvä että olet huolissaan nuoresta !! Sitä sama täällä !! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811980En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201694- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061406Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331277- 871039
- 25988
- 26983
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23837Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812