Päivän Sana
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
Joh. 8:12 (KR33/38
Vaellatko valossa? Palaako sun lamppu kuin majakka myrskyssä? Palaako lamppusi niinkuin lämmin nuotio talvella mihin ihmiset tulee lämmittelemään ??
Miten ihmiset sua kokevat ?
3
134
Vastaukset
mä kirjoitin sulle tonne alempaan suruvalitteluketjuusi runon.
Minusta tuo lamppuraamatunkohta on tosi hyvä. Palaa lamppu niin että ihmiset tulevat siihen lämmittelemään. Varsinkin kaikki n.20vuotiaat ihmiset.
tältäkin palstalta monet sen ikäiset nuoret ovat ottaneet yhteyttä ja samoin mun siviilielämässä jostain syystä, haluavat tutustua: moikkailevat ym.ovat sosiaalisia esim.naapurit.
Muutama haluaisi tulla uskoonkin ja muuta vastapainoa työlle kuin pelkkä pullo ja aikuisten neuvot ongelmatilanteissa.
Se on hyvä, että sinä, savis, teet työtä heidänkin hyväksi julistamalla Sanaa.- vaan
kirkko pelleilee nuorten hädällä. Niin tekin.
Mitä teillä on antaa hädässä olevalle?
Teidän jeesus ei tätä asiaa lämmitä.
Pitäkää näpit irti tästä. vaan kirjoitti:
kirkko pelleilee nuorten hädällä. Niin tekin.
Mitä teillä on antaa hädässä olevalle?
Teidän jeesus ei tätä asiaa lämmitä.
Pitäkää näpit irti tästä.Sitä meillä on annettava !
Sitä puuttuu tässä yhteiskunnassa !!
Hyvä että olet huolissaan nuoresta !! Sitä sama täällä !! : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947753- 374097
- 483660
- 2513263
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442828Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212714- 462643
- 1402608
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292559