Yhden yön jutut ovat urbaanilegendaa

Kapakkahai

Joo,o. Itse olen käyny baareissa täällä 50 tuhannen asukkaan paikkakunnalla jo 5 vuotta ja tasan kerran olen saanut naisen baarista mukaani. Myös kaveripiirissäni se on äärimmäisen harvinaista, että baarista joku mukaan lähtee. Älkääkä väittäkö,että vika on meissä. Itsestäni en tiedä, mutta kyllä kaveripiiriini kuuluu komeita ja sosiaalisia urheilumiehiäkin.

En myöskään ole nähnyt kuin muutaman kerran, että joku tuntematon mies lähtee baarista naisen kanssa, jonka hän on sieltä pokannut. Jos joku tulee baarista ulos naisen kanssa käsi kädessä, niin hän on myös mennyt sinne sen naisen kanssa eli kyseessä on tyttöystävä.

Väitän siis, että yhdeyönjuttuja harrastetaan huomattavasti vähemmän kun täällä annetaan ymmärtää tai sitten kulttuuri on täysin toisenlainen muissa kaupungeissa ja jos näin on niin kertokaa ihmeessä minullekkin minkä kaupungin baareista sitä yöseuraa löytää. Täältä ei ainakaan saa naista mukaan millään ilveellä en minä eikä muut. jos joku lähteekin mukaan niin hän on ennalta tuttum eikä kyse ole muusta kuin kavereiden jatkoista, eli seksiä ei siis heru.

41

8261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiaan---

      Heräsi kyllä kysymys mistä päin olet? Olen kyllä tästä asiasta ihan eri mieltä.

      • Kapakkahai

        Lappeenrannasta olen. Miten voit olla asiasta toista mieltä? Mistä kaupungista olet? Löytyykö sieltä naista kotiin vietäväksi?


      • olla
        Kapakkahai kirjoitti:

        Lappeenrannasta olen. Miten voit olla asiasta toista mieltä? Mistä kaupungista olet? Löytyykö sieltä naista kotiin vietäväksi?

        Totta! Kun luin ton sun alotuksen tuli mieleen, että jätkä asuu varmaan lappeenrannassa. Olen asunut siellä 8kk eikä pillua herunut sinä aikana minulle tai muillekkaan kavereille/tutuille. Kaikki siellä aina valitti ,kun ei saa naista. Tilanne muuttu välittömästi, kun muutin sieltä pois. Ihme kaupunki...


      • nainen nnnnnn
        olla kirjoitti:

        Totta! Kun luin ton sun alotuksen tuli mieleen, että jätkä asuu varmaan lappeenrannassa. Olen asunut siellä 8kk eikä pillua herunut sinä aikana minulle tai muillekkaan kavereille/tutuille. Kaikki siellä aina valitti ,kun ei saa naista. Tilanne muuttu välittömästi, kun muutin sieltä pois. Ihme kaupunki...

        Olen Helsingistä ja 40-vuotiaaksi asti harrastin pelkkiä yhden yön suhteita.


    • saa (n)

      Toiset saa ja toiset ei. Jos on karismaa, niin kyllä onnistuu, vaikkei niin komea olisikaan.

      • Kapakkahai

        täällä päin onnistu, olit sitten karismaattinen tai komea tai et. Suurin osa naisista vain ei halua lähteä kenekään mukaan, hyvä jos sitä seuraa saa edes siellä baarissa.


      • Kyllä täältä saa
        Kapakkahai kirjoitti:

        täällä päin onnistu, olit sitten karismaattinen tai komea tai et. Suurin osa naisista vain ei halua lähteä kenekään mukaan, hyvä jos sitä seuraa saa edes siellä baarissa.

        No kyllä sitä seuraa suhteellisen helposti saa. Ei tietenkään
        ihan joka kerta, mutta saa kuitenkin, ainakin täällä Länsi-Suomessa.

        Olen minäkin monta naista kotiini vienyt baari-illan päätteeksi,
        vaikka olen keskimääräistä lyhyempi ja melko ujokin vielä.
        Eikä siellä mitään Kimbleä ole pelattu, vaan sänkyhommia
        harrastettu.

        Tietysti jos yrittää iskeä vain sitä baarin näyttävintä naista
        jolla on 10 miestä ympärillä, niin voi jäädä saamatta. Ei silti
        ole täytynyt mitään hirviöitä panna, vaan ihan kauniita ja
        hyvärunkoisia naisia. Sattuivat vaan pitämään seksistä.


    • storyfriikki

      En tiedä missä kaupungissa oot, mutta Helsingissä on kapakka nimellä Storyville. Jos sieltä ei saa naista mukaan, niin kannattaa katsoa peiliin, nimittäin se vika löytyy sieltä.
      Tosin naiset on eronneita karanneita,mutta sen yhden asian perässä kuten mekin, joten eiköhän se yhteinen kieli aika pian löydy.

      • Kapakkahai

        Minkähän ikäistä pirkkoa siella Storyvillessa mahtaa olla tarjolla? Matkaahan sinne on se 250 kilsaa, mutta se ei ole matka eikä mikään pillun takia ajettavaksi. Hyvän pillun takia voisin ajaa vaikka Ivaloon.


      • Ujo ja hilainen yh.
        Kapakkahai kirjoitti:

        Minkähän ikäistä pirkkoa siella Storyvillessa mahtaa olla tarjolla? Matkaahan sinne on se 250 kilsaa, mutta se ei ole matka eikä mikään pillun takia ajettavaksi. Hyvän pillun takia voisin ajaa vaikka Ivaloon.

        Lukaisin pikaisesti keskustelun kulun ja kerroit,että ajat vaikka ivaloon. Mulla olis vapaa viikonloppu 16.11 ja 17.11.Oon -40v tumma
        ujo hiljainen hoitsu.


      • Kapakkahai
        Ujo ja hilainen yh. kirjoitti:

        Lukaisin pikaisesti keskustelun kulun ja kerroit,että ajat vaikka ivaloon. Mulla olis vapaa viikonloppu 16.11 ja 17.11.Oon -40v tumma
        ujo hiljainen hoitsu.

        mutta oon ettimässä vähän nuorempaa seuraa, siksi haluaisinkin tietää sen Storyvillen lihatiskin ikähaarukan.


      • noin epätoivonen
        Kapakkahai kirjoitti:

        Minkähän ikäistä pirkkoa siella Storyvillessa mahtaa olla tarjolla? Matkaahan sinne on se 250 kilsaa, mutta se ei ole matka eikä mikään pillun takia ajettavaksi. Hyvän pillun takia voisin ajaa vaikka Ivaloon.

        Jos on noin epätoivonen, niin ei ihme, ettei naista löydy. Se voi olla, että kun on pitkään ollut puuttessa, epätoivo paistaa kasvoilta eikä kukaan nainen siksi uskalla lähteä matkaan. Mä olen ainakin sellainen nainen, että isken itse sen mieheni kapakasta, mutta en ketään erkki epätoivosta.


      • Ujo ja hilainen yh. kirjoitti:

        Lukaisin pikaisesti keskustelun kulun ja kerroit,että ajat vaikka ivaloon. Mulla olis vapaa viikonloppu 16.11 ja 17.11.Oon -40v tumma
        ujo hiljainen hoitsu.

        Ujolle yhlle voisi löytyä seuraa.
        Pohjoisessa on montakin halukasta ehdokasta.


      • st friikki
        Kapakkahai kirjoitti:

        mutta oon ettimässä vähän nuorempaa seuraa, siksi haluaisinkin tietää sen Storyvillen lihatiskin ikähaarukan.

        Kyllä se etupäässä keski-ikäistä on, mutta kullin
        perässä kuitenkin.


      • yök
        noin epätoivonen kirjoitti:

        Jos on noin epätoivonen, niin ei ihme, ettei naista löydy. Se voi olla, että kun on pitkään ollut puuttessa, epätoivo paistaa kasvoilta eikä kukaan nainen siksi uskalla lähteä matkaan. Mä olen ainakin sellainen nainen, että isken itse sen mieheni kapakasta, mutta en ketään erkki epätoivosta.

        menkää sinne paikka kuhisee ...puutteessa olevia tipuja ...joka toisen saa mukaan...ja joka toiselta taudin....ei tarvi elää puutteessa


    • G.E.Kasevanova

      Itse olen kanssa yhdestä pienestä, yli 50.000 asukkaan väestöpohjan käsittävästä pitäjästä, jonne nyt tänään, perjantaina avataan Onnela-niminen ravintola. En halua paljastaa että kyse on Kotka-nimisestä kaupungista, ettei kukaan tunnista minua sen perusteella..

      Mutta itse asiasta, olen samaa mieltä, että valta-osa yksinäisistä miehistä, jotka viikonloppuisin vaeltaa baareihin hakemaan naisen syliä ja lämpöä, saavat yksin, monesti hyvin humaltuneina, poistua ravintolasta kotiinsa taksilla tai jalan.

      • Aapeli Oulusta

        yksin sitä saa ravintolasta palailla,ei ne täälläkää naiset niin vain lähe matkaan että,pilluta joutuu olemaan.


    • outoa on

      Tai sitten kukaan ei vaan tunnusta, ja sulla on käynyt huono säkä.

      • Kapakkahai

        Kun kävisikin vain mulla, mutta kun käy kaikilla muillakin. Täällä on äärimmäisen harvinainen tilanne se, että mies saa naisen baarista mukaansa.


    • näkökulmaa..

      kyllä voin uskoa, että pitää paikkansa. siis ettei naisia noin vain saa mukaansa baarista.

      itse käyn kyllä baarissa, mutta ei sitä noin vain vieraan miehen mukaan tule lähdettyä. pitää siinä olla jotain toisesta tykkäämistä, ja ihastumista mukana (ja ei se yleensä yhdessä illassa synny)
      ja itse en pidä seksistä humalassa, ja kun baarissa yleensä olen humalassa, niin ei mulla seksi ole päällimmäisenä mielessä:)
      olen kerran lähtenyt erään miehen mukaan baarista, mutta nukuttiin vain (usko tai älä) molemmat tais olla sen verran väsyneitä juhlimisesta.
      ja mulle se sopi hyvin, mukava oli nukkua toisen kainalossa ilman seksiäkin.

      olen sun kanssa vähän samaa mieltä siis, että yhden yön suhteita harrastetaan vähemmän mitä jotkut antaa ymmärtää. (ehkä suurissa kaupungeissa on sitten eri juttu...en tiedä)
      itse olen aika pieneltä paikkakunnalta, ja varmasti sekin vaikuttaa, että naiset vartioivat mainettaan....

    • 21v tyttö

      Mun mies jätti mut 3 viikkoa sitten 4 vuoden surustelun jälkeen ja lähes yllättäen. Kun sit lähdin baarireissuun vähän yli viikon päästä erosta, niin musta tuntui että pakko saada mies, jotta tuntisin oloni paremmaksi. En oo koskaan ennen harrastanut yhden yön juttuja, mutta teki mieli kokeilla. Kyllä mä sit löysin ihan kivan oloisen miehen joka lähti mun luo yöksi. Olin tosi juovuksissa, paiskasin sen suoran sänkyyni ja hetken päästä jo menin oksentamaan, pesin hampaat ja menin jatkamaan hommia. Sit en enää paljon mitään muistakkaan, muuta kuin että huono olo oli ja ei seksistä tainnut oikein mitään tulla, kun mä vaan en jaksanut.

      Aamulla sit keitin kahvit ja se soitti jotain kaveria hakemaan sen kotiin. Itse lähdin yliopistolle kuuntelemaan luentoa HIV:stä ja siitä kuinka vastuuttomia nuoret nykyään on. Tuntui pieni pistos omassa tunnossa.

      Olin aivan ihmeissäni kun äijä samana iltana kysyi että haluanko nähdä sen uudestaan. Oon kyllä hyvännäköinen ja hoikka, mutta en olisi uskonut että se olis halunnut mua nähdä enää koskaan uudestaan. Tais se silti muhun ihastua... Ja myöhemmin sit harrastettiin seksiä selvinpäin ja se tuntui paljon paremmalta.

      En enää toista kertaa pyydä ketään luokseni yöksi kun oon juovuksissa.

      • Tiedän tilanteen

        Käviköhän mielessäsi, että se mies ei ehkä ollut sinuun ihastunut, vaan halusi tyhjentää kassinsa sinuun, kun kerran helppo taidat olla.


      • 21v tyttö
        Tiedän tilanteen kirjoitti:

        Käviköhän mielessäsi, että se mies ei ehkä ollut sinuun ihastunut, vaan halusi tyhjentää kassinsa sinuun, kun kerran helppo taidat olla.

        En halunnut itsekään yhtään mitään muuta kuin seksikaveria. Itsehän minä sen luokseni pyysin yöksi. Ei kai kukaan mies siitä kieltäydy. En itse ehkä edes halua vakavaa suhdetta.


      • 21v tyttö
        21v tyttö kirjoitti:

        En halunnut itsekään yhtään mitään muuta kuin seksikaveria. Itsehän minä sen luokseni pyysin yöksi. Ei kai kukaan mies siitä kieltäydy. En itse ehkä edes halua vakavaa suhdetta.

        Mun mielestä naisellakin on täysi oikeus haluta vain pelkkää seksiä, mutta viestini pointti oli se että ei seksi tunnukaan kovin hyvältä juovuksissa vieraan miehen kanssa ja etten enää koskaan aio yhden illan juttua kokeilla. Suostuin tapaamaan kyseisen miehen uudestaan ja ihan vaan sen vuoksi että halusin ottaa illan uusiksi, mutta tällä kertaa selvinpäin. Ja sit se tuntukin niin hyvältä, että halusin ottaa sen myöhemmin taas uusiksi. Musta tuntuu, että se mies on paljon kiinnostuneempi musta kuin mä siitä.

        Joo, ja kyllä mä oon helppo. Nautin seksistä ja luulen, että haluan sitä paljon enemmän kuin naiset yleensä. Ei mulla oo mitään tarvetta esittää vaikeasti tavoiteltavaa, kun en sitä oo. Musta ei vaan oo kiltiksi tytöksi, enkä jaksa sitä enää yrittääkään, kun ei siitä mulle mitään iloa kuitenkaan oo.


      • Minä taas
        21v tyttö kirjoitti:

        Mun mielestä naisellakin on täysi oikeus haluta vain pelkkää seksiä, mutta viestini pointti oli se että ei seksi tunnukaan kovin hyvältä juovuksissa vieraan miehen kanssa ja etten enää koskaan aio yhden illan juttua kokeilla. Suostuin tapaamaan kyseisen miehen uudestaan ja ihan vaan sen vuoksi että halusin ottaa illan uusiksi, mutta tällä kertaa selvinpäin. Ja sit se tuntukin niin hyvältä, että halusin ottaa sen myöhemmin taas uusiksi. Musta tuntuu, että se mies on paljon kiinnostuneempi musta kuin mä siitä.

        Joo, ja kyllä mä oon helppo. Nautin seksistä ja luulen, että haluan sitä paljon enemmän kuin naiset yleensä. Ei mulla oo mitään tarvetta esittää vaikeasti tavoiteltavaa, kun en sitä oo. Musta ei vaan oo kiltiksi tytöksi, enkä jaksa sitä enää yrittääkään, kun ei siitä mulle mitään iloa kuitenkaan oo.

        siis kyrvänhimoinen lutka. Naisellahan ei ole mitään oikeutta haluta pelkkää seksiä, naisella seksi kuuluu vain parisuhteeseen. Pelkän seksin haluaminen halventaa naista. Olet juuri tyypillinen lutka, joka ei edes ymmärrä hävetä sitä. Et varmaan tule koskaan saamaankaan vakavaa suhdetta ja jäät kaikkien jyystämäksi vanhaksi piiaksi. Normaalit naisetkin häpeävät puolestasi.


      • Kunnollinen mies
        21v tyttö kirjoitti:

        En halunnut itsekään yhtään mitään muuta kuin seksikaveria. Itsehän minä sen luokseni pyysin yöksi. Ei kai kukaan mies siitä kieltäydy. En itse ehkä edes halua vakavaa suhdetta.

        "En halunnut itsekään yhtään mitään muuta kuin seksikaveria. Itsehän minä sen luokseni pyysin yöksi. Ei kai kukaan mies siitä kieltäydy. En itse ehkä edes halua vakavaa suhdetta.""

        Ei kukaan mies kieltäydy vai? Kyllä minä ainakin kieltäytyisin työntämästä munaani tuollaiseen saastaan. Vittu että te lutkat osaatte olla tyhmiä? Oletat siis, sttä kun tarjoat pilluasi niin kaikki miehet juoksevat sinua nussimaan.


      • *~*
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        "En halunnut itsekään yhtään mitään muuta kuin seksikaveria. Itsehän minä sen luokseni pyysin yöksi. Ei kai kukaan mies siitä kieltäydy. En itse ehkä edes halua vakavaa suhdetta.""

        Ei kukaan mies kieltäydy vai? Kyllä minä ainakin kieltäytyisin työntämästä munaani tuollaiseen saastaan. Vittu että te lutkat osaatte olla tyhmiä? Oletat siis, sttä kun tarjoat pilluasi niin kaikki miehet juoksevat sinua nussimaan.

        "Ei kukaan mies kieltäydy vai? Kyllä minä ainakin kieltäytyisin työntämästä munaani tuollaiseen saastaan."

        Lohduttavaa kuulla, että fiksuja ja kunnollisia miehiä löytyy! :)

        Mitä mieltä olet: Jos tapaan jonkun miehen, ja haluan hänen olevan juuri tuollainen kunnollinen joka ei suostu panemaan lutkaa, niin voiko miehen kunnollisuuden tavallaan testata?


      • Kunnollinen mies
        *~* kirjoitti:

        "Ei kukaan mies kieltäydy vai? Kyllä minä ainakin kieltäytyisin työntämästä munaani tuollaiseen saastaan."

        Lohduttavaa kuulla, että fiksuja ja kunnollisia miehiä löytyy! :)

        Mitä mieltä olet: Jos tapaan jonkun miehen, ja haluan hänen olevan juuri tuollainen kunnollinen joka ei suostu panemaan lutkaa, niin voiko miehen kunnollisuuden tavallaan testata?

        kyllähän sen voi toki testata. Jos miehelle ehdottaa sänkypuuhia ja hän heti suostuu, niin voipi olla, että panisi myös lutkaa. Toisaalta mies voi mennä sänkyyn kanssasi koska tajuaa, että olet kunnollinen nainen.


      • Johan999
        21v tyttö kirjoitti:

        Mun mielestä naisellakin on täysi oikeus haluta vain pelkkää seksiä, mutta viestini pointti oli se että ei seksi tunnukaan kovin hyvältä juovuksissa vieraan miehen kanssa ja etten enää koskaan aio yhden illan juttua kokeilla. Suostuin tapaamaan kyseisen miehen uudestaan ja ihan vaan sen vuoksi että halusin ottaa illan uusiksi, mutta tällä kertaa selvinpäin. Ja sit se tuntukin niin hyvältä, että halusin ottaa sen myöhemmin taas uusiksi. Musta tuntuu, että se mies on paljon kiinnostuneempi musta kuin mä siitä.

        Joo, ja kyllä mä oon helppo. Nautin seksistä ja luulen, että haluan sitä paljon enemmän kuin naiset yleensä. Ei mulla oo mitään tarvetta esittää vaikeasti tavoiteltavaa, kun en sitä oo. Musta ei vaan oo kiltiksi tytöksi, enkä jaksa sitä enää yrittääkään, kun ei siitä mulle mitään iloa kuitenkaan oo.

        Miehenä pidän selkeää asennettasi hyvänä, arvostan sitä, ei pelkästään fyysisten seikkojen vuoksi vaan myös ajattelun ja itsetunnon selekyttä.


    • Petkutettu

      Jos nainen on oikein humalassa.
      Tai hän leikkii jostain syystä vapaata.
      Hän voi harrastaa kanssasi esileikkejä pöydän alla. Siitä vaan yhdeksi yöksi.
      Jos jaksat olla kello neljään.
      Minä pyydän jo alkuillasta kävelemään kaupungille.
      Eivät suostu. Olisi juhlaa kävellä seurassa.
      Ystävyys ei enää kelpaa.
      Koska narraavat kauniilla silmillään.
      Ja minä olen naisen edessä heikkouskoinen.
      Muista että naisia voi tavata muuallakin.
      Puhu silloin naiselle ystävällisesti.
      Ehdota muuallakin tapaamista.
      Yksinäisen elämäsi loppuun.
      Olen huomannut että myös virolainen voi narrata.
      Yö on petollinen.
      Sen on nukkumista varten.

    • tietoa

      storyvillestä on aina löytynyt seuraa mukaan...

    • j hgv4fdw

      Itse en ole koskaan pokannut baarista naista, juottoloissa olen keskittynyt aina oleelliseen, eli juomiseen. Kun rupesin asiaa tarkemmin miettimään, niin eipä minunkaan tuttavapiirissäni taida kovin monta baaripokausta löytyä. Netistä sen sijaan on yhden illan juttuja -ja pitempiäkin- löytynyt ihan riittävästi :)

    • legendaako muka

      Olin 4 kk sinkkuna ja yhden illan juttuja oli 7 kpl tuona aikana. Varsinaista aloitetta en tehnyt itse kertaakaan. Näin 50 tuhannen asukkaan kaupungissa länsi-suomessa.

      • yjnthbrgvef

        Hmmm... Jos olet nainen, niin ihmettelen ainoastaan juttujen vähyyttä... Jos taas olet mies, niin vaihtoehtoja lienee lähinnä kaksi: a) feikkaat b) olet helevetin rikas, minkä naiset tietävät, sillä edes ulkonäöllä ei yleensä selitetä moista flaxia ;)


    • Seeveri

      Työskentelen taksikuskina Helsingissä ja sanon nyt aivan suoraan että minulla on takana kymmenisen vuotta aikuisikää eikä ainuttakaan yhden yön juttua (olen ujon nörtin prototyyppi ja tosi epävarma itsestäni), mutta suharina näkee ja kuulee vaikka mitä, eli vaikka omakohtaista kokemusta naisten menestyksellisestä iskemisestä yhdeksi yöksi ei olekaan, tiedän, etteivät alustajan tekemät havainnot missään nimessä päde Helsingissä ;-) (joten tervetuloa tänne vain vierailulle ja onnea matkaan :) ).

      Konkretisoin sanomaani vielä muutamalla mieleen muistuvalla keikalla.

      Kerran Kaarle XII:n yötolpalta kyytiin nousi kolmen hengen porukka, kaksi miestä ja yksi nainen. Hyvin pian ilmeni että he kaikki olivat tavanneet ensi kertaa sinä iltana. Ensimmäinen osoite mainittiin ja paikalle saavuttuamme toinen miehistä nousi ulos ja käski odottaa, autoon jäänyt mies ja nainen rupesivat kymmenen minuutin odottelun jälkeen pähkäilemään, ettei heppu varmastikaan ollut saanut vaimolta lupaa lähteä jatkamaan hummailua. Jatkettiin siis ilman autosta poistunutta miestä, kohteeksi mainittiin osoite Vantaalla. Muutaman kilometrin jälkeen mies alkoi kuitenkin pohtia, olisiko se sittenkään hyvä ajatus ja oli heti perään kiireen vilkkaa täsmentämässä tarkoittavansa sitä nyt naisen kannalta. Otimme siksi suunnaksi ensin Kallion, jossa mies jäi kyydistä, vaihtoi puhelinnumeroita naisen kanssa ja maksoi siihen asti kertyneen kyytihinnan. Matkalla siihen Vantaan osoitteeseen tämä nainen, eikä siis mikään vanha harppu vaan 25 - 30 -vuotias ihan nätti blondi, huokaili siinä puolijurrissa kuinka ihanaa välillä oli käydä ulkona "miesten kanssa". Kävi siinä sitten hiljaa mielessä että herrat aivan takuuvarmasti olisivat päässeet pukille, jos vain itse olisivat niin päättäneet. Neiti ei ainakaan taksissa ollut osoittanut vähäisintäkään empimisen merkkiä.

      Toinen esimerkki oli yksi sokkotreffipari, kaksi nuorta ja tosi huoliteltua ihmistä, nainen oikeasti huomattavan kaunis eikä siis vain viinanhuurteisen kalvon läpi katsottuna vaan suharin raivoraittiin arvion perusteella ;). Juttelivat siinä kyydin aikana keskenään siitä kuinka paljon heitä oli jännittänyt tämä treffeille tulo, olivat tutustuneet jossain chatissä ja taivastelivat molemmat sitä ettei kumpikaan heistä ollut käynyt millään treffeillä ikuisuuksiin ja olivat kuulemma kovasti pelänneet nolaavansa itsensä kun eivät tietäisi mitä sanoa ja kuinka käyttäytyä. Mies siinä sitten myös kiitteli ääneen onneaan, kun oli jättänyt auton kotiin. Olivat käyneet baarikierroksella ravintolaillallisen jälkeen. Kello lähenteli aamukolmea, jäivät samassa osoitteessa pois, mies maksoi kyydin. Tuskin he Kimbleä menivät pelaamaan eivätkä todellakaan vaikuttaneet väsyneiltä (mutta okei, ehkä ei ihan perinteinen yhden yön juttu kun heillä kumminkin oli ollut sovitut treffit..mutta ensi kertaa silti!)

      Ajatuksia herättävä kyyti oli myös kun yksi humalassa oleva nuori opiskelijatyttö aloitti smalltalkin kanssani ja kun siinä sitten kyselin, oliko ilta mennyt mukavasti, hän kertoi ottaneensa aika iisisti ja lisäsi siihen sitten ihan varoittamatta (hän EI siis ollut selvin päin vaikka pystyssä pysyi ja muisti osoitteensakin) että "normiviikonloppuna mä oisin suurin piirtein nyt jo naimassa sua". Naurahdin siihen sitten niin kuin ronskille ja puolihuonolle vitsille kohteliaisuudesta naurahdetaan. Ihan mukavan jutustelun merkeissä kyyti sitten jatkui perille asti, ja kyllä täytyy tunnustaa että vaikka kyseessä olikin humalaisen osittain harkitsemattomat puheet ja sanomiset niin silti oli ihan ajatuksia herättävä kokemus. Pillun saaminen EI OIKEASTI VOI olla vaikeaa Helsingissä :/ :D!

    • 10+6

      Kaksi vuotta sinkkuilua takana ja 4 yhden yön juttua. Radalla on tullut oltua suhteellisen aktiivisesti ja varmaankin yli 100 kertaa. Varmasti siis ylikin 200 naista tullut lähestyttyä, joten siinä mielessä ei kovinkaan hyvät prosentit. Toisaalta 3 suoraa ehdotusta on tullut torjuttuakin kun on edes jonkinlaista tasoa yrittänyt pitää yllä jotta voi katsoa itseään aamulla peiliin. Noista neljästäkin tapauksesta yhden olisi voinut jättää kokonaan väliin, kaksi keskivertoa ja yksi jonka todellakin tulee muistamaan ja pitkään. Ei siis kovin helppoa ole meillä miehillä.

      Noiden lisäksi on kyllä itsellä ollut säätöjä entuudestaan tuttujen naisten kanssa, mutta kun puhutaan pelkistä yhden yön jutuista niin jokin siinä näyttää olevan järkyttävän vaikeata. Omaan kaveripiiriin verrattuna ainakin vähintään keskivertosaavutus mitä tulee miehiin.

      Naispuoliset kaverit taas ovat tässä aivan omaa luokkaansa, sivusta katsoen arvioisin, että joka ilta kyllä sauma olisi lähteä jonkun matkaan, mutta paha sanoa sitten kuinka usein tähän tarttuvat. Jopa rumimmille löytynee kysyntää vähintään 50% illoista, mikä on jo aika paljon verrattuna esim tuohon mun 4%.

      Miten tämmöinen on edes matemaattisesti mahdollista, vai onko jossain olemassa jotain mahtisonneja jotka hoitelee yhtäaikaa 100 naista saman illan aikana vai mitä?

      Taustatiedoista sen verran, että kuulun kyllä tähän komeimpien miehin kvartiiliin joten ei ole ulkonäöstäkään kiinni ja asuinpaikka keskisuuri kaupunki.

    • Luuloeitiedonväärti

      Itsesi mielestä komea??Oikeesti komeat miehet, eivä korosta komeuttaan!!

    • hohhou

      Jos haluat kaunista ja nuorta, niin vaikeaa voi olla löytää ketään. Jos taas kelpuutat yli 35-vuotiaita yksinhuoltajia, niin saat kyntää vakoa lähes joka viikonloppu. Menet vain kaupungin lähiöbaariin, jonne mennään halvan oluen ja panemisen takia. Muistat vaan käyttää kondomia, niin saa eliminoitua tuota tautiriskiäkin.

      Pääkaupunkiseudulla lihatiskejä on ainakin Storyville Helsingin keskustassa ja Hotelli Vantaa Tikkurilassa (sekä Tulisuudelma-ravintola että alakerran pubi). Tämän lisäksi tosiaan lähiöpubit on sellaisia, joista seuraa löytää ilman sen ihmeempää yrittämistä, kunhan et ole niin kännissä, että et pysy pystyssä.

    • weioptei0+

      En lähde väittelemään siitä, kuinka yleisiä yhden yön suhteet ovat, mutta näin miehenä olen tullut siihen tulokseen, että jos ei vedä perseitä olalle baarissa ja käyttäytyy fiksusti naisia kohtaan, niin LÄHES AINA SAA, JOS PYYTÄÄ.

      Se, että saa baarista naisen mukaansa ja päätyy samaan asuntoon yötä viettämään, ei välttämättä tarkoita seksiä. Monesti on katseltu vain leffaa, ryypiskelty, saunottu, nukuttu vierekkäin. Aamulla on erottu ystävinä.

      Mutta useimmiten se siihen naimiseen johtaa. Kyllä sitä pildeä saa, jos antaa ymmärtää, että nyt tekee mieli. Kyllä ne naiset antaa! Varsinkin, jos kelpuuttaa partnerikseen ihan tavisnaisen. Yli kolmekymppiset naiset eivät pihtaa oikeastaan ollenkaan.

      Itse joskus 32-34-vuotiaana keräsin kokemuksia yli 40-vuotiaiden "puumien" kanssa. Meno oli uskomatonta..

      Mutta joo, on tietysti miehiä, jotka eivät saa koskaan. Syynä useimmiten liika alkoholi tai naama norsunvitulla....

      • ifihklk

        -LÄHES AINA SAA, JOS PYYTÄÄ.-

        Toi pätee ainoastaan siinä tapauksessa, että ei juurikaan valikoi seuraa, eikä ihan tuppukylissä silloinkaan. Pääkaupunkiseudulla tilanne lienee miehellekin se, että lähes aina saanti on varmaa, ainakin kun koko illan jaksaa vongata, naiselle se on kaikialla.

        Itse en ole baarista saanut koskaan seuraa, mut enpä ole ihan hirveästi yrittänytkään, minä menen baariiin pääasias juomaan ;) Sen sijaan netistä on yhden illan juttuja löytynyt ihan kiitettävästi...


    • moccamaisteri

      Kertaakaan en ole baarista ketään kotiini vienyt. Enkä kenenkään mukaan lähtenyt. Kun tällainen ukkomies ja pienen lapsen isä baariin lähtee, niin se lähtee kaverin kanssa ainoastaan mukille.

      Ei ne naiset itseään tyrkytä, ellei niiden olemuksellaan anna muuta ymmärtää. Peilikuva ja persoona varmasti sen verran anteeksi antaa, että sinkkuna saattaisi jonkun mukaansa saada.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe