jos galleriasivullani käy pääsääntöisesti paljon vanhempia miehiä, niin eikö se silloin tarkoita, että näyttää pirun vanhalta kuvassa?
Tätä ei voi kysyä nimimerkillä
9
555
Vastaukset
- kelpaa minkänäköinen
vaan kunhan näyttää hyväuskoiselta hieman yksinkertaiselta landetypyltä, jolta on suht helppo heruttaa ja saada se uskomaan omiin tarinoihin. Noita miehiä pyörii tälläkin palstalla antaen itsestään hyvin vääristetyn kuvan...nuoria palstan tyttöjä viedään kuin pässiä narussa.
- joten nimettömän
yksinkertaiselta? Kivat sulle...lol
- lukutaitosi
joten nimettömän kirjoitti:
yksinkertaiselta? Kivat sulle...lol
ja luetunymmärtämisesi perusteella voisin epäillä, että kyllä. Menikö oikein? Niin epäilinkin. Syytön minä siihen olen.
- vanhalta
tai rumalta.
- sadasdsda
sun juttusi kuulostavat "vanhoilta". Niiden perusteellahan sitä kuvaa tullaan kurkkaamaan.
vastata nimimerkillä:
V: Ei tarkoita- rusalkaa
...mies tavoittelee AINA itseään nuorempaa naarasta.
- scale
itseä kolme vuotta vanhempi nainen, joten eipäs puhuta AINA.
Ai nii, enkä mä tavoittele ketään muuta.
Kokemukseni mukaan (jotkut!!!) keski-ikäiset miehet on kovia vokottelemaan nuoria naisia. Ikäkriisi varmaankin.Tarve olla nuorekas, ja ajatellaan että jos on nuori söpöliini kainalossa niin näyttää itse nuoremmalta ;) Joten en mä tuosta itseeni ottaisi, ethän sä voi olla vastuussa siitä kuka susta kiinnostuu! Anna niiden pällistellä, mitä se sulta on pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293025- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61027- 58961
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38861Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774