NetAnttilassa myydään Kettler Situs 507 crosstrainer-laitetta. Hinta 299 kotiinkuljetus 25 e. Onko kenelläkään kokemusta KYSEISESTÄ mallista? Olen yrittänyt etsiä netistä kommentteja laitteesta, mutta en ole löytänyt. Kyseinen malli kiinnostaa, koska se on melko lyhyt, joten mahtuisi asuntooni.
Eli koliseeko, onko kestävä? Entä askeltamisliike, onko elliptinen? Onko raskas polkea?
Harrastan Pilatesta kaksi kertaa viikossa. Haluaisin sen lisäksi polttaa rasvaa. Viikonpäivät ovat aina todella täynnä ja siksi ajattelin, että kyseinen laite olisi hyvä vaihtoehto. Aerobiciin en valitettavasti ehdi.
Kiitos asiallisista vastauksista.
CROSSTRAINER Kettler Situs 507 ??
7
11868
Vastaukset
- marita1
Kävin Anttilassa testaamassa halvempaa mallia ja samalla tuli testattua tuokin tai ainakin joku samanhintainen crossari. Se minkä testasin oli ainakin kevyt polkea ja asentokin tuntui olevan ok. Liikeratakin ok ja meteli aika pientä. Laite oli kuitenkin minun mielestäni iso. Hobbyhallissa releigh cros x taiaa olla markkinoiden pienempiä toimivia laitteita ja hinta 149 euroa 16,90 kotiin kuljetettuna.
- penkkiurheilija
Itsekin harkitsen paraikaa Crosstrainerin ostoa. Lukemieni artikkeleiden mukaan olellista on, kuinka painava vauhtipyörä crossarissa on ja miten vastus on toteutettu. Kyseisessä laitteessa on 12 kilon vauhtipyörä, mikä on hintaan nähden ihan hyvä. Lisäksi kyseisen vehkeen vastus on magneettisesti toteutettu, mikä on se parempi vaihtoehto. Lisäksi Kettler on nimekäs Crosstrainer-valmistaja.
Näyttää siis paperilla hyvältä. Lopputulosta voin vain arvailla.
- Testataan .....
Päädyin tähän merkkiin vaikka olin jo ostamassa Anttilasta tarjouksessa olevaa. Huima ero oli tähän verrattuna. Mukavan pehmeä liikkeinen ja aika äänetönkin. Kannattaisi vielä varmaan satsata siihen alusmattoonkin ?!
- piipaapuu
Oon kyllä ollut tosi tyytväinen! Postimyynnistä tilaaminen pelotti, mutta nyt usean kuukauden jälkeen voin sanoa että laite on hyvä.
- ei ketler
piipaapuu kirjoitti:
Oon kyllä ollut tosi tyytväinen! Postimyynnistä tilaaminen pelotti, mutta nyt usean kuukauden jälkeen voin sanoa että laite on hyvä.
ja sekundaa se 8kk jälkeen kolisee ja paukkuu enkä itse paina kuin 90kg!!!
- JP_11
Varmaan aika perus laite.
Tilattiin joskus Gymstick zeus 20 crossari hintaan 249€
m-ergo.fi tuolta taitaa saada sekä www.intersport.fi taitanee myydä myös.
En usko että tämän hintaluokan crossareissa suuria eroja on. Perustoiminnot kuten syke, kalorit, rpm löytynee jokaisesta? - Gessef
Meillä on ollu ko treineri kohta 5 vuotta. Tietenkin liitoksia on pitänyt kiristää aika ajoin. Sen pystyy tekemään kuka vaan. isoja iohmisiä on käyttäjät olleet, noin 120 kilosia. Nyt katkesi vastuspyörän ja polkimen välinen kiinnitys pultti. Täytyy yrittää jostain ettiä uusi osa tai metallipajalla sorvauttaa uusi. Onko kukaan joutunut etsimään varaosia ko laitteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006