Paha maku vain jäi suuhun koko yrityksestä. Ikinä en enää tätä kautta yritä ihmisiin tutustua.
Onko meissä kaikissa tänne tunkeneissa jotain perustavanlaatuista vikaa?
Paha maku
6
868
Vastaukset
- kapistelija
ajatella, että ei. Vaan, mistäpä sitä tietää, ehkä olen oikeasti hyvin häiriintynyt yksilö.
- kapistelija
..voisin lisätä pari kommenttia.
Luulen, että jopa normaaleissa ihmisissä tulee sellainen kauppa-fiilis, kun potentiaaliset kumppanit on listattuna nenän edessä ja niitä voi hakea mieluisten kriteerien perusteella. Ehkä meitä ei vain ole johdotettu hakemaan kumppania netin kautta, koska automaattisesti vain haluamme aina parempaa ja parempaa.
Se ajatus siitä, että ehkä nurkan takana on vielä parempi tuntuu olevan olennainen ongelma hyvin monella ihmisellä. Ajatuksena netin kautta tutustuminen on kuitenkin hyvä. Toisaalta, ajatuksena kommunismikin on hyvä. kapistelija kirjoitti:
..voisin lisätä pari kommenttia.
Luulen, että jopa normaaleissa ihmisissä tulee sellainen kauppa-fiilis, kun potentiaaliset kumppanit on listattuna nenän edessä ja niitä voi hakea mieluisten kriteerien perusteella. Ehkä meitä ei vain ole johdotettu hakemaan kumppania netin kautta, koska automaattisesti vain haluamme aina parempaa ja parempaa.
Se ajatus siitä, että ehkä nurkan takana on vielä parempi tuntuu olevan olennainen ongelma hyvin monella ihmisellä. Ajatuksena netin kautta tutustuminen on kuitenkin hyvä. Toisaalta, ajatuksena kommunismikin on hyvä...että nämä jotka jäävät kiinni tai hullaantuvat tähän nettihommaan tulevat järkiinsä joskus. Sitä voi addiktoitua monesta asiasta,jopa deittailusta, mutta todellisuus yleensä jossain vaiheessa herättää melko julmasti. Onhan sitä oikeassakin elämässä se mahdollisuus että baarissa tulee vastaan joku vähän hehkeämpi tapaus... surullista jos ei osaa lopettaa etsimistä edes silloin kun joku mukava ihminen on rinnalle löytynyt.
- kapistelija
Mielikki77 kirjoitti:
..että nämä jotka jäävät kiinni tai hullaantuvat tähän nettihommaan tulevat järkiinsä joskus. Sitä voi addiktoitua monesta asiasta,jopa deittailusta, mutta todellisuus yleensä jossain vaiheessa herättää melko julmasti. Onhan sitä oikeassakin elämässä se mahdollisuus että baarissa tulee vastaan joku vähän hehkeämpi tapaus... surullista jos ei osaa lopettaa etsimistä edes silloin kun joku mukava ihminen on rinnalle löytynyt.
hyvin sanottu.
- frage
no kyllä sanoisin et olet tosiaankin väärässä,et ole vielä tutustunut minuun
- Xinorina
en varmaan tutustukaan sinuun, frage. En nimittäin enää ole kaupan... Alkoi ahdistaa.
Kiitos kommenteista. Kyllä täällä ehkä muuttuu vähän kummalliseksi ja epäinhimilliseksi. Aika töykeää käytöstä olen kohdannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1201269
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101155- 58981
- 71978
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu175919olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794