elikkä tyttöystäväni jätti mut koska hän tiesi että minä en voisi koskaan olla vakavassa suhteessa hänen kanssaan ollaan molemmat nuoria en halua mitään vakavaa.
hän jätti mut, mutta nyt hän haluaa tavata kaveri mielessä ensi viikolla . oltiin yhdessä noin 4 kk.
miksi hän haluaa tavata näin pian? erosimme viime viikolla(ero sujui rauhallisesti).
(ennen eroa hän sanoi että hän tulee vielä rakastumaan muhun.halus muuttaa yhteen)
mitä mieltä ootte? kiitos
miksi hän haluaa tavata?
1
803
Vastaukset
- Koira
Hän saattaa ehkä itsekin uskoa että haluaa vaan olla ystävä, hänellä on sinua ikävä jne, mutta luultavasti hän haluaa jutella erosta ja ehkä saada sinut ymmärtämään miten tärkeä hän on. Hän ei halua menettää sinut. Voit a) kieltäytyä b) olla ystävällinen.
Jos valitset a niin se on ehkä hiukkasen ilkeätä ottaen huomioon että erositte vasta äskein. Hän saattaa suuttua sinulle ja ajatella että olet paskiainen. Omasta mielestäni pitäisi eron jälkeen antaa toiselle aikaa, jutella asioista, osoittaa toiselle että välittää edelleen jne. Sitten kun asiat ovat rauhoittuneet voitte puhua siitä haluatteko olla ystäviä.
Jos valitset b niin muista että olette eronneet, et voi mennä hänen kanssaan sänkyyn säälistä tai edes halusta ilman että teet asian selväksi hänelle. Voitte toki tavata ja jutella, mutta molemmilla pitää olla oma elämä, ei yhteisiä lomamatkoja tai yöpymisiä, ei soittoja keskellä yötä tai lauantai-iltana jne. Voitte tavata kahviloissa, kävelyllä jne mutta ei kannata mennä yhdessä juhliin, auta siivoomisessa jne. Muista pidä kiinni rajoista, ette seurustele enää, älä anna hänelle toiveita siihne suuntaan, älä käytä häntä hyväkseesi koska olet yksinäinen jne.
Sitten kun asiat ovat rauhoittuneet, eli molemmat ovat päässeet eteenpäin elämässä, niin voitte puhua ystävyydestä ja ehkä tavata ystävinäkin jos niin haluatte. Mutta se on sitten eri asia. Mieti miten itse haluaisit että toinen osapuoli käyttäytyisi sinua kohtaan samassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275