Mites naiset on, kun minua baarissa tulevat monesti iskemään sellaiset tavisnaiset eli eivät mitkään kovin hyvännäköiset. Niin olenko ruma mies ja naiset ajattelevat, että tuota kannattaa yrittää tuohon voi olla mahdollisuuksia? Vai pitääkö se toinen täälläkin viljelty teoria paikkaansa, että tavisnaisetkin haluavat komean miehen ja tulevat siksi iskemään minua. Monesti täällä on sanottu, että komeat miehet saavat tavisnaisia ja tavimiehet ja rumat miehet eivät saa ketään.
Olenko ruma vai en?
24
2808
Vastaukset
- ~nainen~
saa valita ihan kenestä vaan haluaa. Noin mä sen olen huomannut menevän. Monella upeella miehellä on vähemmän kaunis nainen, mutta silloin se mies arvostaa sen naisen luonnetta ja/tai jjotain muita ominaisuuksia.
En ikinä ole nähnyt paria, jossa olis kaunis nainen ja komea mies. Kauniilla naisillakin on meinaan usein vähemmän komea mies.
Kyllä mä siis uskon, et luonne on se joka ratkaisee.Ulkonäöstä keskustelu on ajanhukkaa sillä yhden mielestä komea voi olla toisen mielestä ruma. Yhden yön jutuissa panon ulkonäkö korostuu, halutaan herkemmin tasokkaampaa seuraa kuin mitä itse on. Ei haluta vajota tietyn kipupisteen alle, ei huolita aivan ketä tahansa. Olen huomannut tämän kipupisteen alle vajoamisen tapahtuvan herkemmin miehillä kuin naisilla. Syy voi olla humalassa tai halussa panna.
Naisilla tämän kipupisteen alle vajoamisia ei tapahdu niin usein. Viimeiseen asti halutaan se itseä tasokkaampi, komea mies. Jos sitä ei saada, ei huolita muitakaan.
Pidemmissä suhteissa luonteen merkitys korostuu eikä ulkonäkökeskeisyys ole niin suuressa roolissa kuin yhden yön jutuissa. Kaunis nainen saa aina miesseuraa mutta liika nirsous jättää hänet auttamatta yksin. Komealla miehellä on varaa valita, metsästetään kaikenlaisia naisia ja valitaan joukosta se helmi.- Komea mies
"Komeat miehet saavat valita ihan kenestä vaan haluaa" Oletko tosissasi?! Minulla komeana ei ainakaan ole varaa valtia, se on otettava mitä saa
- ~nainen~
Komea mies kirjoitti:
"Komeat miehet saavat valita ihan kenestä vaan haluaa" Oletko tosissasi?! Minulla komeana ei ainakaan ole varaa valtia, se on otettava mitä saa
on jotain vikaa ilmeisesti. Kyllä mulle ainakin se luonne enemmän merkkaa, kuin ulkonäkö. En harrasta yhdenyönshteita silti. Jos harrastaisin, niin en valkkais miestä ulkonäön perusteella, vaan se mies veis voiton, joka sais mut nauramaan ja jonka kanssa olis muutenkin hauskaa. Sen kanssa varmasti toimisi jutut sängyssäkin.
- .....................
~nainen~ kirjoitti:
on jotain vikaa ilmeisesti. Kyllä mulle ainakin se luonne enemmän merkkaa, kuin ulkonäkö. En harrasta yhdenyönshteita silti. Jos harrastaisin, niin en valkkais miestä ulkonäön perusteella, vaan se mies veis voiton, joka sais mut nauramaan ja jonka kanssa olis muutenkin hauskaa. Sen kanssa varmasti toimisi jutut sängyssäkin.
Ongelma ei ole siinä, että onko kivaa luonnetta vai ei. Ongelma on siinä, onko ulkonäkö tarpeeksi hyvä päästäkseen näyttämään sen luonteensa. Näin ainakin 20-25 -vuotiaiden naisten kanssa. Itse olen 25. Tiedän, että tilanne on ehkä hieman eri 10 vuoden kuluttua ja tämä tieto lohduttaakin ihan vit...no jääköön sanomatta. En kuitenkaan ole ruma, en vain ole komea. Olen tavallinen. Kroppa on silti todella hyvä johtuen kuntoilusta. Tällä ei ole mitään merkitystä jos pää ei miellytä.
- Komea ja fiksu mies
"Komeat miehet saa valita ihan kenestä vaan haluaa."
Periaatteessa kyllä, jos luonnekin on fiksu, mutta monet komeat miehet ei pidä kunnon kriteereitä naiselle: komeat miehet ottaa yllättävän usein tavallisen näköisen naisen. En sitten tiedä johtuuko siitä ettei komeat miehet tajua omaa tasoaan vai eikö niitä vaan kiinnosta pitää korkeita kriteereitä niinku naiset tekee; moni tavallinen nainenhan katselee vain itseään selkeästi paremmannäköisiä miehiä ja omantasoisia miehiä ei edes huomata.
"Kauniilla naisillakin on meinaan usein vähemmän komea mies."
Aika harvinainen tilanne, jollei nuoruusaikojen harrastelijamaista teiniseurustelua oteta huomioon. Silloinhan kauniidenkin tyttöjen täytyy valita oma hengauskohteensa niistä muutamista pojista, jotka koulun tai kaveripiirin kautta tunnetaan ja tällöin todennäköisyys, että siitä pienestä poikajoukosta löytyisi tarpeeksi komea poika on aika pieni.
Naisen ylläpitämä taso miesten suhteen tarkentuu yleensä vasta sitten, kun nainen on hieman vanhempi, esim. 20-vuotias tai päälle. Tuolloin naisen elinpiiri yleensä laajenee ja muutetaan pois kotoa ehkä uudelle paikkakunnalle. Tuolloin seurustelukin alkaa olla oikeasti vakavaa, eikä vain pelkkää teinihengailua, jonka avulla pysytään kiinni kaveriporukoissa. - Komea ja fiksu mies
Pinnallisia_menohaluja kirjoitti:
Ulkonäöstä keskustelu on ajanhukkaa sillä yhden mielestä komea voi olla toisen mielestä ruma. Yhden yön jutuissa panon ulkonäkö korostuu, halutaan herkemmin tasokkaampaa seuraa kuin mitä itse on. Ei haluta vajota tietyn kipupisteen alle, ei huolita aivan ketä tahansa. Olen huomannut tämän kipupisteen alle vajoamisen tapahtuvan herkemmin miehillä kuin naisilla. Syy voi olla humalassa tai halussa panna.
Naisilla tämän kipupisteen alle vajoamisia ei tapahdu niin usein. Viimeiseen asti halutaan se itseä tasokkaampi, komea mies. Jos sitä ei saada, ei huolita muitakaan.
Pidemmissä suhteissa luonteen merkitys korostuu eikä ulkonäkökeskeisyys ole niin suuressa roolissa kuin yhden yön jutuissa. Kaunis nainen saa aina miesseuraa mutta liika nirsous jättää hänet auttamatta yksin. Komealla miehellä on varaa valita, metsästetään kaikenlaisia naisia ja valitaan joukosta se helmi."Naisilla tämän kipupisteen alle vajoamisia ei tapahdu niin usein. Viimeiseen asti halutaan se itseä tasokkaampi, komea mies. Jos sitä ei saada, ei huolita muitakaan."
Hyvin yleinen ominaisuus naisilla. - Komea ja fiksu mies
~nainen~ kirjoitti:
Nauroin makeasti. :D
- ~nainen~
Siis tottakai ne on kauniita ja komeita niiden mielestä, tottakai oma rakas on aina hyvännäköinen, mutta tarkoitin siis ulkopuolisten silmillä katsottuna.
- Kaunista naista
jos sinua kerran niin häiritsee "tavisten" iskuyritykset? Oletko itse saamaton vai asettanut itsesi jalustalle asenteella, että "itse en tikkua ristiin pane, vaan tulkoot itse minun tyköni"?...ehkä ne kauniit naiset näkeä egoistisen asenteesi?
- Komea ja fiksu mies
"Oletko itse saamaton vai asettanut itsesi jalustalle asenteella, että "itse en tikkua ristiin pane, vaan tulkoot itse minun tyköni"?"
Kuulostaa niin tutulta... aivan! Tuo asennehan on ihan yleinen naisilla. Mitä se kertoo teistä?
- dfsdgsdg
Sinun täytyy olla komea mies jos kerran naiset tulevat luoksesi juttelemaan.
Minä pidän itseäni ihan tavallisen näköisenä, mutta kukaan nainen ei ikinä lähesty minua baarissa.
Tai sitten minä olen tosi ruma. - ...
Kauniiden naisten ei tarvitse baarissa tehdä aloitteita. Riittää että istuu pöydässä, odottelee miesten aloitteita ja valitsee siitä..
No joo, eihän se aina noin mene..- Kaunis nainen
paikkansa. ;)
- urpo!
laita kuvia dorka niin me kerrotaan totuus?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
voin sanoa he näkevät sut hiukan paremman näköisenä kuin itsensä vähintään.
Toinen juttu jos tuntevat sut jostain ja tietävät että sulla on jotain tarpeeksi. - yksinkertainen!
Et ole todennäköisesti ruma, mutta et komeakaan. Eli olet TAVIS, et yhtään sen paremman tai huonomman näköinen kuin valtaosa muista miehistä. Näin ollen sinun tulisi tyytyä näihin tavisnaisiin. Jos pidät rimaa liian korkealla et tule saamaan koskaan.
- <Mies29>
"Et ole todennäköisesti ruma, mutta et komeakaan. Eli olet TAVIS, et yhtään sen paremman tai huonomman näköinen kuin valtaosa muista miehistä."
Naisilla (miehillä) on tapana yrittää iskeä itselle mahdollisimman komeaa mahdollisesti jopa saatavissa olevaa miestä (naista).
Eli näillä perusteilla veikkaan, että aloittaja on keskimääräistä paremmannäköinen. Jos hän olisi puhdas tavis, tavisnaiset eivät todennäköisesti tekisi niitä aloitteita, vaan odottaisivat hänen tekevät jotain. Tavisnainen ei yleensä jaksa nähdä vaivaa tavismiehen iskemiseen, vaan sensijaan kohdistaa puhtinsa hieman paremmannäköisiin jättäen järkevästi todelliset komistukset välistä (tämä on mielestäi ihan fiksu strategia).
Hän ei kuitenkaan ole mikään sellainen komistus, joka saisi aina ja varmasti. Omalla aktiivisuudella saanee nättejä tyttöjä ja joskus hetkeksi ehkä jonkun todellisen hottiksenkin (joka kuitenkin viimeistään parin kk:n päästä dumppaa ap:n).
- Onko sillä jotain väliä?
Onko sillä jotain väliä?
- Komea ja fiksu mies
"Mites naiset on, kun minua baarissa tulevat monesti iskemään sellaiset tavisnaiset eli eivät mitkään kovin hyvännäköiset. Niin olenko ruma mies ja naiset ajattelevat, että tuota kannattaa yrittää tuohon voi olla mahdollisuuksia?"
Eivät tavisnaiset yritä rumia miehiä! Eli jos siis tavisnaiset tulee sulle jutteleen, olet vähintään samalla tasolla heidän kanssaan. Naisilla kelpaa yleensä vain mies, joka on vähintään samalla tasolla heidän kanssaan. Usein naiset yrittävät ensin itseään selvästi paremmannäköisiä miehiä ja usein heitä lykästääkin. Miehillä kun ei yleisesti ottaen tunnu olevan ensinnäkään minkäänlaista käsitystä omasta tasostaan (esim. moni komea mies pitää itseään tavallisennäköisenä) ja toiseksi miehillä ei näyttäisi olevan mitään kriteereitä naisille (esim. miehille riittää se, että nainen on "kivannäköinen" tai "nätti").
Samaan aikaan toisaalla tavisnaiset peilailee itseään ja ihastelee, kuinka "helvetin kauniita he ovatkaan". :)
"Vai pitääkö se toinen täälläkin viljelty teoria paikkaansa, että tavisnaisetkin haluavat komean miehen ja tulevat siksi iskemään minua."
Kuten jo ylempänä sanoin, niin hyvin useat naiset jotka eivät ole erottuvalla tavalla kauniita, yrittävät komeita miehiä. Mikseivät he yrittäisi, kun komeilla miehillä ei usein ole kunnon kriteereitä naisille; miehille riittää, että nainen on tavallisennäköinen, perusnätti. Sensijaan tavallisetkin naiset katsovat aina ensin komeita miehiä ja jollei onnaa, niin tyytyvät itsensä tasoiseen mieheen. - Komea ja fiksu mies
hyvä esimerkki siitä, kuinka huono käsitys miehillä on ulkonäkönsä tasosta. Naiset tuntuisivat tietävän yleensä hyvinkin tarkasti oman tasonsa.
Kärjistäen voisi sanoa, että siinä missä miehet jatkuvasti aliarvioivat oman tasonsa, naiset yleensä yliarvioivat omansa.- Alottaja
kaikille hyvistä vastauksista. Nuo selvittävät asiaa aika paljon, vaikka edelleenkään en kyllä omaa ulkonäköni tasoa tiedä.
- toinen mies
Alottaja kirjoitti:
kaikille hyvistä vastauksista. Nuo selvittävät asiaa aika paljon, vaikka edelleenkään en kyllä omaa ulkonäköni tasoa tiedä.
ei sitä tiedä kukaan muukaan meistä :D
- <Mies29>
Alottaja kirjoitti:
Ei muuta kuin testaamaan, minkälaisen naisen saat iskettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758