Kondomien koko, suuri vai pieni?

naikkonen_^^

Hei vaan urokset!

Hehheh.

Kumpi on huonompi, että kondomi liian iso, vai liian pieni? Tai jos ei ole varma merkistä?

Kun minun pitäisi ostaa ulkomaalaiselle miehelleni kondomeja ulkomaille (älkää kysykö miksi :D ) mielestäni hänen värkkinsä on normaalikokoinen.. Häneltä kysyttäessä värkki on tottakai XXXL :D Hmm. Ostanko monenki kokoista? Mitkä on merkkivaihtoehdot noitten suurten kohdalla. Kun minä noita kortonkeja vähemmän olen ostanut, ennen on käytetty sitä mitä hänellä on eli niitä ulkomaalaisia merkkejä...

91

5209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noissa normi-merkeissä sit oikeesti kovinkaan suuria kokoeroja, ei musta ainakaan. Jos Sultaneja ja muita vastaavia 'kaupankassakortsuja' ois vaik kolmee kokoo, small, medium ja large niin arvaa vaan olisko smalleilla menekkiä, todennäköisesti yhtä paljon ko tulitikuille helvetissä.

Tästäpäs tulikin mieleen et mitä tamponeissa olevat kokomerkinnät tarkottaa, onks maxeja käyttävillä maksimaalisen kokoinen toosa vai onks se joku imukykyjuttu??

• Danskuu

oikeesti ihmettelevän tuota tampax jutskaa, mut oon dille ja vastaan, että imukyky juttu se on. Voisin kuvitella et oot ittelleski niit kokeillut ;DD

• Danskuu kirjoitti:

oikeesti ihmettelevän tuota tampax jutskaa, mut oon dille ja vastaan, että imukyky juttu se on. Voisin kuvitella et oot ittelleski niit kokeillut ;DD

kyl mä sen aika varmasti itekkin arvasin. Silti se on huvittavaa et mirriin menevissä kapistuksissa on merkintöjä tyyliin large ja max.

• ihan ku mie kuuntelisin kieltoja :p Ainakaa nyt.

:D enpä oo ajatellukkaa että niitä ois useampaa kokoa. .... Siinä siis näkyy tää meikäläisen kokemus näistä asioista :p

osta sellasia "one size fits all" merkkejä. Kaikilla on varmaan suosikkinsa noissa asioissa. :D mut oon huomannu et naiset ostaa mieluummin sellaisa Extra liukasteella olevia malleja :)

• hyi vittu

pilattua kamaa.

• vato retro

Osta niitä. Paksuus tyvessä 5 cm, kärjessä 6,7 cm, pituus 20cm. Useimmat suomalaiset miehet käyttävät suunnilleen tuon kokoisia kondomeja. Sopii myös vähän pienemmille värkeille. Tuota pienempi kondomi on kuitenkin livenä melko tuskallinen, jos on normaalin kokoinen.

King Size XL:t on sitten "poikkeaville" henkilöille.

• viilisniilis

Mielessäni aina nauran, kun joku ostaa Magic-kortsuja. Buoahaha. Tolla ei ainakaan mikään järin suuri ole. Sultanhan on aika varma valinta, sinne mahtuu ainakin jonkin verran stuffia. Kukka ja Mehiläinen, niitäkin on tesmattu, taitaa olla oikein kunnon värkille, muistaakseni. Ainakin imago niissä on sellainen, että jollekkin vähän vanhemmalle ukolle, jolla on kunnon lerssi.

Näkit taitaa olla samaa koko luokkaa Sultanin kanssa. Durxit on vähän pienempiä, ainakin ne normit, kuin Sultanit. Nam nameista en nyt muista... Alkaa olla jo liikaa aikaa, kun on testaillut erilaisia. Yleensä ostan Sultaneita, kun ne sopii miltei kaikille ;).

• Ja mieku suosin niitä just sen tiukkuuden takia istuu hyvin ja puristaa silleen et ainakaan ihan heti ei karkaa O'doh :D... ... EN osta enää ikinä jos niillä on tollanen imago *nauraa* ilmanko se kauppias on aina hymyilly tietävän näkösenä... KELE.

Parhaimmalta omalle kohdalle on ollu toi näkki se asettuu mukavasti ja sitä ei tartte sorhata niin tarkasti päälle ....

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

Ja mieku suosin niitä just sen tiukkuuden takia istuu hyvin ja puristaa silleen et ainakaan ihan heti ei karkaa O'doh :D... ... EN osta enää ikinä jos niillä on tollanen imago *nauraa* ilmanko se kauppias on aina hymyilly tietävän näkösenä... KELE.

Parhaimmalta omalle kohdalle on ollu toi näkki se asettuu mukavasti ja sitä ei tartte sorhata niin tarkasti päälle ....

rikottiin vaikka kuinka monta Magicia, kun ei vaan mahtunut päälle. Mutta jos se tuntuu susta napakalta, niin hyvä homma sulle :). Eihän se koko, kröhöm.... XD

• viilisniilis kirjoitti:

rikottiin vaikka kuinka monta Magicia, kun ei vaan mahtunut päälle. Mutta jos se tuntuu susta napakalta, niin hyvä homma sulle :). Eihän se koko, kröhöm.... XD

eihän se koko... joo.

:D onneks mieki oon rikkonu niitä pari. EI se oo kiireisen eikä kännisen hommaa.. MUT ET USEITA PERÄKKÄIN... ? Paree varmaan vaan lähtee tallinnaan ja läntätä litra silikonia sinne varteen. Ei aina tartteis opetella joka ainoota kikkaa mitä naisen alapäässä vois tehdä

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

eihän se koko... joo.

:D onneks mieki oon rikkonu niitä pari. EI se oo kiireisen eikä kännisen hommaa.. MUT ET USEITA PERÄKKÄIN... ? Paree varmaan vaan lähtee tallinnaan ja läntätä litra silikonia sinne varteen. Ei aina tartteis opetella joka ainoota kikkaa mitä naisen alapäässä vois tehdä

rikki, ennen muin päästiin tosi toimiin. Ne ei vaan mahtunut. Tais niitä mennä rikki sitten toimessakin, kun eihän ne kunnolla päällä olleet. Ja silti tyyppi vaan osti niitä. Kai siinä vaan sitten oli maaginen paketti.

Älä nyt mene mihinkään penisleikkauksiin. Mä uskon, että sulla pn hyvän kokonen, olethan saanut pari Magicia rikki ;). Näitkö muuten sen maailman isoin penis dokkarin? Jossa se mies oli ottanut ottanut silaria tai jotain hormonipistoksia (en muista nyt mitä) kulliinsa, ja se oli pallo. Mutta se olikin homo, joten eihän sitä haitannut, ettei se pystynyt kulliaan käyttään.

rikki, ennen muin päästiin tosi toimiin. Ne ei vaan mahtunut. Tais niitä mennä rikki sitten toimessakin, kun eihän ne kunnolla päällä olleet. Ja silti tyyppi vaan osti niitä. Kai siinä vaan sitten oli maaginen paketti.

Älä nyt mene mihinkään penisleikkauksiin. Mä uskon, että sulla pn hyvän kokonen, olethan saanut pari Magicia rikki ;). Näitkö muuten sen maailman isoin penis dokkarin? Jossa se mies oli ottanut ottanut silaria tai jotain hormonipistoksia (en muista nyt mitä) kulliinsa, ja se oli pallo. Mutta se olikin homo, joten eihän sitä haitannut, ettei se pystynyt kulliaan käyttään.

Niin.. ymmärsin sen pointin ja melkeen arvaan missä kohden ne menee rikki. Se laittaminen onki vähän konstikas homma.

Näkinki saa rikki kyllä aktissa :D tosin se kertoo varmaan sen laadusta koska makikille ei koskaan niin oo käyny. (Toivoo hartaasti) Mut kuka sitä nyt kuivana sohraakaan sisälle.. ei siitä kai tuu ku tuskaa molemmille...

Nii mut oishan sellanen pesäpallomailan kokonen melkonen ilmestys. :D

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

Niin.. ymmärsin sen pointin ja melkeen arvaan missä kohden ne menee rikki. Se laittaminen onki vähän konstikas homma.

Näkinki saa rikki kyllä aktissa :D tosin se kertoo varmaan sen laadusta koska makikille ei koskaan niin oo käyny. (Toivoo hartaasti) Mut kuka sitä nyt kuivana sohraakaan sisälle.. ei siitä kai tuu ku tuskaa molemmille...

Kunhan vaan tarpeeksi pitkään purtaa ja paikat kuivuu. Mutta onneks liukkart on keksitty :). Joskus oli sellanen halapmerkki myynnissä, mä en muista sen nimee, mutta oli kyllä yksinkertasesti niin hyvä kortsu, että oksat pois. Ohaknen, liukas ja kestävä. Harmi, kun niitä ei taida enää saada mistään.

Jos sulla ois sellanen pesäpallomailan kokonen, joka toimisikin vielä, niin voisit olla aika varma, että moni nainen kieltäytyisi aktista sun kanssa. Ei se pillukaan nyt ihan mihin tahansa veny, ainakaan ilman kipuja.

• sinne
        viilisniilis kirjoitti:

Kunhan vaan tarpeeksi pitkään purtaa ja paikat kuivuu. Mutta onneks liukkart on keksitty :). Joskus oli sellanen halapmerkki myynnissä, mä en muista sen nimee, mutta oli kyllä yksinkertasesti niin hyvä kortsu, että oksat pois. Ohaknen, liukas ja kestävä. Harmi, kun niitä ei taida enää saada mistään.

Jos sulla ois sellanen pesäpallomailan kokonen, joka toimisikin vielä, niin voisit olla aika varma, että moni nainen kieltäytyisi aktista sun kanssa. Ei se pillukaan nyt ihan mihin tahansa veny, ainakaan ilman kipuja.

menee miehen nyrkkikin, niin miksei pesismailakin =D

oispahan aikaa lämpätä... no ei, kyl mie oon aatellu pärjääväni tällä... Tosin tuskin siitä haittaakaan olis jos tyttöjen ei tartteis arvuutella sitä et kuinkahan paljon se kasvaa tosta, kun farkkujen etumusta katselee :D

Noita ohkasia liukkaitaki löytyy, mulla oli yks tyttöystävä joka oli allerginen lateksille joten niihin piti sijottaa vähän enemmän. Mut kyl se sijotus oli sit aikanaan kannattava...

• Papeete1
        sinne kirjoitti:

menee miehen nyrkkikin, niin miksei pesismailakin =D

Nyrkki eikä maila. Yrittäjältä menee kyllä hampaat sisään :D

• Papeete1 kirjoitti:

oot aina niin ihanan kohtelias... :D

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

oot aina niin ihanan kohtelias... :D

Soriii.. Yritin vaan kuvitella tilannetta. Se sattuisi niin paljon, että ensimmäinen reaktio olisi potkaista :)

Mulla on oikeasti pieni ja sinne ei kauhean isoa mahdu. Tuommoinen nyrkkijuttu, sen lisäksi että se kuulostaa ällöttävältä, on myös mahdotonta minulle. Ärsyttää kun jotkut miehet jostain syystä haluavat ylläpitää väkisin tuota ajatusta.

• Frederico kirjoitti:

et se on taitolaji saada pysymään ne ehjinä merkistä riippumatta :(

• Papeete1 kirjoitti:

Soriii.. Yritin vaan kuvitella tilannetta. Se sattuisi niin paljon, että ensimmäinen reaktio olisi potkaista :)

Mulla on oikeasti pieni ja sinne ei kauhean isoa mahdu. Tuommoinen nyrkkijuttu, sen lisäksi että se kuulostaa ällöttävältä, on myös mahdotonta minulle. Ärsyttää kun jotkut miehet jostain syystä haluavat ylläpitää väkisin tuota ajatusta.

siis se potkureaktio tarkotan.

Se fistaus... no jaa. ehkä kaikkee ei kuitenkaa tarvii kokeilla, jos ei haluu.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

oispahan aikaa lämpätä... no ei, kyl mie oon aatellu pärjääväni tällä... Tosin tuskin siitä haittaakaan olis jos tyttöjen ei tartteis arvuutella sitä et kuinkahan paljon se kasvaa tosta, kun farkkujen etumusta katselee :D

Noita ohkasia liukkaitaki löytyy, mulla oli yks tyttöystävä joka oli allerginen lateksille joten niihin piti sijottaa vähän enemmän. Mut kyl se sijotus oli sit aikanaan kannattava...

niin mikäään raha ei mene hukkaan. Koska sitten voi vanhana punaposkin muistella, kuinka sitä on joskus nuorena ollut vaikka millasta elämää!

Toi lateksiallergia on varmaan huono homma. Onneksi ei itsellä sellaista ole. Mutta kun suhde vakiintuu ja pitäis vaihtaa pillereihin, ne se on persiistä. Kai sitä merkkiä saa vaihdettua, mutta mulla on aika huonot kokemukset kahdesta eri merkistä. Paikat kuivuu ja ei tee mielikään. Eli aika helvetin hyvää ehkäsyä! On meinaan 100% kun mitään ei tapahdu.

Saisi kyllä aika kauan lämpätä ja lutrata viä liukkarillakin, että mää suostuisin yli 20 senttisen itteeni ottaan. Tai jos paksuus alkaa oleen sellasta normin kesäkurputsan luokkaa, niin voi jäädä väliin.

• suminagashi kirjoitti:

fiilaten ja höyläten... Pidä vaan tyttö tarpeeks kosteena ;)

Nii ellei kyseessä oo sit se pesimaila :D

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

siis se potkureaktio tarkotan.

Se fistaus... no jaa. ehkä kaikkee ei kuitenkaa tarvii kokeilla, jos ei haluu.

Jaahas, sitä ollaan hyvinkin tietäväisiä :D.

Juuei tota tarvitse kokeilla ollenkaan. Kyllä joistain asioista tietää heti kokeilematta ettei ne ole omia juttuja.

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Kerran on nyrkkiä yks kokeillut, ja vielä ilman lupaa. Olihan siinä lämppäilyä alla, mutta kyllä oli lähellä jalkapohjan kuva sen jätkän otsalla.

Kaikki pesäpallomailat sun muut "vieraat esineet", joita alapäähän ei ole tarkoitettu, pitäisi musta jättää ihan suosiolla sieltä pois.

Joka yrittää fistata, voi kokea Viiliksen fist of furyn! ;)

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

että onhan niitä paljon muitakin ehkäisyvaihtoehtoja olemassa, ettei nyt väenvängällä tarvii sitä siihen survoa :D

niin mikäään raha ei mene hukkaan. Koska sitten voi vanhana punaposkin muistella, kuinka sitä on joskus nuorena ollut vaikka millasta elämää!

Toi lateksiallergia on varmaan huono homma. Onneksi ei itsellä sellaista ole. Mutta kun suhde vakiintuu ja pitäis vaihtaa pillereihin, ne se on persiistä. Kai sitä merkkiä saa vaihdettua, mutta mulla on aika huonot kokemukset kahdesta eri merkistä. Paikat kuivuu ja ei tee mielikään. Eli aika helvetin hyvää ehkäsyä! On meinaan 100% kun mitään ei tapahdu.

Saisi kyllä aika kauan lämpätä ja lutrata viä liukkarillakin, että mää suostuisin yli 20 senttisen itteeni ottaan. Tai jos paksuus alkaa oleen sellasta normin kesäkurputsan luokkaa, niin voi jäädä väliin.

en kannnata pillereiden käyttöö... USeinmiten se kyllä toimii 110% prosenttisesti toiki on aika tuttua kauraa...

Useinmiten se vaan pitää tehdä kompromissi. Kaveri otti itelleen sen ehkäsylaastarin ja on todennu olevasa tyytyväinen :D himot hyrää mut miehistä on pulaa... Aattele mitä mieki joudun kestää kavereilta :p

Herrajestas!... *muistelee kesäkurpitsoja*

• Papeete1 kirjoitti:

Juuei tota tarvitse kokeilla ollenkaan. Kyllä joistain asioista tietää heti kokeilematta ettei ne ole omia juttuja.

:p pitää tietää mistä puhuu. Ei kai tää pudota mun viattomuus pisteitä?

• ~nainen~
        Papeete1 kirjoitti:

yleisivistykseen kuuluu tietää, mitä on fistaus.

• ~nainen~ kirjoitti:

että onhan niitä paljon muitakin ehkäisyvaihtoehtoja olemassa, ettei nyt väenvängällä tarvii sitä siihen survoa :D

munki olla jossakin taitava ja toi kondomien ehyenä pysyminen kuulosti mun jutulta :D

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

jotaki vikaa jättikyrvissäki =P

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

Kerran on nyrkkiä yks kokeillut, ja vielä ilman lupaa. Olihan siinä lämppäilyä alla, mutta kyllä oli lähellä jalkapohjan kuva sen jätkän otsalla.

Kaikki pesäpallomailat sun muut "vieraat esineet", joita alapäähän ei ole tarkoitettu, pitäisi musta jättää ihan suosiolla sieltä pois.

Joka yrittää fistata, voi kokea Viiliksen fist of furyn! ;)

Exä kokeili joskus niin kolme sormea oli maksimi. En mä pysty edes kuvitteleen että sinne pitäisi miehen nyrkki kokonaan mennä. Mulle on aivan liikaa nämä 20cm dildotkin enkä muutenkaan tykkää niistä.
        Mulle riittää se hengittävä dildo (mies) ihan täysin :D

Tuli muuten mieleen, että mulla on se allergia. Joskus teininä kun en vielä tiennyt sitä, niin oli pikkusen noloa ihmetellä mikä on vikana, kun yhden kerran jälkeen menee 2-3vkoa ennenku pysty uudestaan :)

• ~nainen~ kirjoitti:

turvaa mun selustaa :D

• Papeete1
        Frederico kirjoitti:

:p pitää tietää mistä puhuu. Ei kai tää pudota mun viattomuus pisteitä?

Sä oot pahis mutta silti niiiin ihana :D

• Mpw kirjoitti:

jotaki vikaa jättikyrvissäki =P

perussäntö:

Vika on AINA kondomissa, ku yrittävät tehdä halvalla hyvää.

• Papeete1
        ~nainen~ kirjoitti:

Ei tota missään koulussa opeteta :)

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

en kannnata pillereiden käyttöö... USeinmiten se kyllä toimii 110% prosenttisesti toiki on aika tuttua kauraa...

Useinmiten se vaan pitää tehdä kompromissi. Kaveri otti itelleen sen ehkäsylaastarin ja on todennu olevasa tyytyväinen :D himot hyrää mut miehistä on pulaa... Aattele mitä mieki joudun kestää kavereilta :p

Herrajestas!... *muistelee kesäkurpitsoja*

kesäkurpitsan halkaisija ole n.5cm? No, jotain sinne päin.

Ehkäsylaastarit on varmaan hyviä, mutta sitten toisaalta, se voi irrota ja se näyttää rumalta :(. Ehkäsyrengas vois olla ihan hyvä. No, mä en seukkaa, joten musta on ihan turha käyttää ehkäsyä, kun silloin voi jäädä se kortsu jonkun tuntemattoman kanssa helpommin pois.

Kyllä kortsu on sinkulle paras, ja jos miehet pitäis itelleen sopivia kortsuja mukana, niin ei tarvis naisenkaan pähkäillä, että millasia tonne piirongin laatikkoon ostaisi ;). Useasti miehet vaan olettaa, että naisilla on kortsuja, kun naisilla on laukutkin mukana.

• suminagashi kirjoitti:

munki olla jossakin taitava ja toi kondomien ehyenä pysyminen kuulosti mun jutulta :D

no nyt on sit näppis kaljassa.... toivottavasti tää on helpompi putsata ku kokis...

• ~nainen~
        Papeete1 kirjoitti:

kaikki tärkeimmät asiat opitaankin :)

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

perussäntö:

Vika on AINA kondomissa, ku yrittävät tehdä halvalla hyvää.

petyin sun kommenttiin. Odotin jotain henkilökohtaisuuksia. ;D

• Papeete1
        ~nainen~ kirjoitti:

kaikki tärkeimmät asiat opitaankin :)

Se menee ja nyt mäkin opin tän :)

• ~nainen~
        Frederico kirjoitti:

turvaa mun selustaa :D

tarvii sitä kaveria jeesata :D

Ehkäsylaastarit on varmaan hyviä, mutta sitten toisaalta, se voi irrota ja se näyttää rumalta :(. Ehkäsyrengas vois olla ihan hyvä. No, mä en seukkaa, joten musta on ihan turha käyttää ehkäsyä, kun silloin voi jäädä se kortsu jonkun tuntemattoman kanssa helpommin pois.

Kyllä kortsu on sinkulle paras, ja jos miehet pitäis itelleen sopivia kortsuja mukana, niin ei tarvis naisenkaan pähkäillä, että millasia tonne piirongin laatikkoon ostaisi ;). Useasti miehet vaan olettaa, että naisilla on kortsuja, kun naisilla on laukutkin mukana.

meikä lähtee kullisorviin :(

:D Elämänkoulussa opittua

meidän mutsi onki viherpeukalo... Täällä niiden halkasija lähentelee 7 tai 8 senttiä :D

• Mpw kirjoitti:

petyin sun kommenttiin. Odotin jotain henkilökohtaisuuksia. ;D

vittu minikullit ei selviä elämässä, kasvattakaa kyrpä, niin kuin lapin miehillä :D

• Papeete1 kirjoitti:

opin sen katsomalla pimeässä netistä jonku pornopätkän...se ei toistu...

• Papeete1
        suminagashi kirjoitti:

opin sen katsomalla pimeässä netistä jonku pornopätkän...se ei toistu...

Ja miksi minä en ole yhtään hämmästynyt..? Miehet!

Eivaiskaan, olen mäkin katsonut mutta en tuollaisia :)

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Exä kokeili joskus niin kolme sormea oli maksimi. En mä pysty edes kuvitteleen että sinne pitäisi miehen nyrkki kokonaan mennä. Mulle on aivan liikaa nämä 20cm dildotkin enkä muutenkaan tykkää niistä.
        Mulle riittää se hengittävä dildo (mies) ihan täysin :D

Tuli muuten mieleen, että mulla on se allergia. Joskus teininä kun en vielä tiennyt sitä, niin oli pikkusen noloa ihmetellä mikä on vikana, kun yhden kerran jälkeen menee 2-3vkoa ennenku pysty uudestaan :)

allergia. Onneksi ei itsellä ole. Mutta kyllähän niitä lateksittomia saa vissiin apteekista, vai saako nykyään jo kaupastakin?

Kolme on aika maksimi, kai sinne enemmäkin menee, muttei enää hyvltä tunnu. Sulla on kyllä pysyny paikat hyvinä, kun eikös sulla oo kaksi lastakin?

Dildothan ovat vain miehen korvike. Ei sellanen kylmä kapistus miestä voita!

• Papeete1 kirjoitti:

klik...
        "-hmmm"

-klik
        "ai noinki voi tehdä"

-klik
        "no huh huh"

-klik
        "juu, no enpä ois välittänykkää tietää"

• Papeete1 kirjoitti:

eka kerran vahingossa, eikä tehnyt vaikutusta minuun :)

Surkean pieni nyrkki ;D

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

vittu minikullit ei selviä elämässä, kasvattakaa kyrpä, niin kuin lapin miehillä :D

vaikka joutuu ottaa itte itteltänsä suihin, ku naiset säikähtää. =P

• Mpw kirjoitti:

vaikka joutuu ottaa itte itteltänsä suihin, ku naiset säikähtää. =P

sillä vois kyllä tienata jopa tilin, ku lähtis kierueelle :D

• viilisniilis
        suminagashi kirjoitti:

meikä lähtee kullisorviin :(

liian paksu? Siis halkaisija, kai se ympärysmitta olisi sitten joku 17 cm. Musta se olis jo, hmmm, melko mela. Aivan liian suuri.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

:D Elämänkoulussa opittua

Mitämitämitä? Mikä on opittu elämän koulussa?

liian paksu? Siis halkaisija, kai se ympärysmitta olisi sitten joku 17 cm. Musta se olis jo, hmmm, melko mela. Aivan liian suuri.

ainakaan ole sanonut, et liian paksu ois. Mut mistäpä mä tiedän.

Jos kännykkä on 4,5-5cm ja no joo lopun te jo tiedättekin :D

Eihän se kulli kuitenkaan harpilla ole piirretty ennen valmistusta.

• viilisniilis
        Frederico kirjoitti:

meidän mutsi onki viherpeukalo... Täällä niiden halkasija lähentelee 7 tai 8 senttiä :D

kesäkurpitsoihin hirveästi, mutta se nyt vaan näyttää niin isolta, mutta juuri sen kokoiselta, että ihan hyvin voisi olla sellaisenkin kokoinen kulli.

Ja mää en sitten leiki ruoalla. Se olisi ällöä X(

• suminagashi kirjoitti:

Juu juu eli halkasijan voi mitata monesta suunnasta... kyllä nyt asian selvittämiseks pitää ettii joku kaava jolla se selviää soikiostaki..

Mut eiks se oo suunnilleen normaalin ristikkäisten säteitten keskiarvo kerrottuna piillä

Mitämitämitä? Mikä on opittu elämän koulussa?

fistaus

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

allergia. Onneksi ei itsellä ole. Mutta kyllähän niitä lateksittomia saa vissiin apteekista, vai saako nykyään jo kaupastakin?

Kolme on aika maksimi, kai sinne enemmäkin menee, muttei enää hyvltä tunnu. Sulla on kyllä pysyny paikat hyvinä, kun eikös sulla oo kaksi lastakin?

Dildothan ovat vain miehen korvike. Ei sellanen kylmä kapistus miestä voita!

Allergia, sekin. On meinaan limakalvot sellaisena kunnossa pitkään, että tietää hommailleensa :)

Mä käytän niin vähän niitä, etten itse edes ole ostanut ku joskus 15v sitten viimeksi. Joku harvinainen tapahtuma ei niin haittaa ja pitkäaikaisessa suhteessa ei tarvita.

Siis mulla on 3 lasta mutta viimeinen tuli sektiolla joten voidaan laskea kaksi alakautta tulleeksi. En mä tiedä, se on varmaan ollut melkein ummessa ennen muksuja. Toista kun odotin ja menin tarkistukseen, niin lääkäri ihmetteli, että mitä mä jännitän. Sanoin, että tuo sattuu pikkuisen ja se alkoi selittään samalla kun teki tarkistusta, että tää on vielä niin tiukka, kun et ole synnyttänyt ja kipu johtuu siitä. Totesin vaan, että minäpä olen kyllä synnyttänyt ja lääkäri oli ihan ihmeissään :D

Noh, ei se mitään mä olen tottunut tähän pikku ongelmaani mutta esitän tietysti aina eriävän mielipiteeni, kun "kunnon miehet" narisee, että naiset haluaa vain jättisellaista. Olen erimieltä.. taas siitäkin asiasta :DD

Mulla on ollut dildo sen aikaa, että olen kokeillut ja todennut ettei sekään ole mun juttu. Naurattaa vieläkin :)

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

sillä vois kyllä tienata jopa tilin, ku lähtis kierueelle :D

Mä ainakin olisin satavarmasti yleisössä katsomassa. Sen verran löytty mielenkiintoa.

Mullois muuten kontakteja ko. alalle. Vinkkaanko?

kesäkurpitsoihin hirveästi, mutta se nyt vaan näyttää niin isolta, mutta juuri sen kokoiselta, että ihan hyvin voisi olla sellaisenkin kokoinen kulli.

Ja mää en sitten leiki ruoalla. Se olisi ällöä X(

mie juttelen teille tämmösiä. Telkkarista katon JAmien keittiössä tallneusta ja kuuntelen nyyhkybiisejä you tubelta Sekä kumoon kaljaa (pap.. vasta viides)

http://www.youtube.com/watch?v=VMsZPNp7Sis

• viilisniilis
        suminagashi kirjoitti:

piirretty, mutta otetaan sitten se ympärysmitta käyttöön. Eli 17cm kohdalla voisin sanoa, että kiitos ei. 14cm:kin alkaa olemaan jo aika patukka. Tällöin halkaisija olisin noin 4 cm. Ja sentillä saadaa paksuudessa jo aikamoinen ero.

• Mpw kirjoitti:

Mä ainakin olisin satavarmasti yleisössä katsomassa. Sen verran löytty mielenkiintoa.

Mullois muuten kontakteja ko. alalle. Vinkkaanko?

et mä voisin ottaa tarjouksen vastaan, mikäli hunksit sisällyttäisivät sellasen osuuden omaan koreografiaan, mut en mä jaksas missään tunkkaisessa kellaribubissa väännellä :D

piirretty, mutta otetaan sitten se ympärysmitta käyttöön. Eli 17cm kohdalla voisin sanoa, että kiitos ei. 14cm:kin alkaa olemaan jo aika patukka. Tällöin halkaisija olisin noin 4 cm. Ja sentillä saadaa paksuudessa jo aikamoinen ero.

meskityksellisemäää on se, et onko se kova kuin "kivi", vai onko pinnassa pehemyttä, joka antaa myöten. Kova se voi toki ola, vaikka pinnassa on pehmeyttä.

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

et mä voisin ottaa tarjouksen vastaan, mikäli hunksit sisällyttäisivät sellasen osuuden omaan koreografiaan, mut en mä jaksas missään tunkkaisessa kellaribubissa väännellä :D

Hunksit on vaan pikkutuhmaa. Ei niiden showhun tommonen sovi. Tai, mistä sitä tietää. Kysymällähän se selviäis. Pitäiskö kysyy?

Mä voisin alkaa sun manageriksi. :D

• viilisniilis
        suminagashi kirjoitti:

meskityksellisemäää on se, et onko se kova kuin "kivi", vai onko pinnassa pehemyttä, joka antaa myöten. Kova se voi toki ola, vaikka pinnassa on pehmeyttä.

sitten tutustunut useammankin miehen kyrpään? ;) Sori, en voinut vastustaa kiusausta. Kai sinne uppoo joku sopiva, kunhan on vaan sopiva heppu kyseessä.

sitten tutustunut useammankin miehen kyrpään? ;) Sori, en voinut vastustaa kiusausta. Kai sinne uppoo joku sopiva, kunhan on vaan sopiva heppu kyseessä.

mut kun kysytään, niin vastataan. Olen mä tutustunut muidenkin kyrpään, kuin omaani, mutta en voi kehua miesten määrällä kuitenkaan :D

• ~nainen~
        Frederico kirjoitti:

mie juttelen teille tämmösiä. Telkkarista katon JAmien keittiössä tallneusta ja kuuntelen nyyhkybiisejä you tubelta Sekä kumoon kaljaa (pap.. vasta viides)

http://www.youtube.com/watch?v=VMsZPNp7Sis

biisi toi ainakin on. Jamien kokkailut ei mua nut hirveesti kiinnosta, niinku ei ruoanlaitto yleisestikään. Oon ihan surkea siinä :/

• Mpw kirjoitti:

Hunksit on vaan pikkutuhmaa. Ei niiden showhun tommonen sovi. Tai, mistä sitä tietää. Kysymällähän se selviäis. Pitäiskö kysyy?

Mä voisin alkaa sun manageriksi. :D

on pelkureita, eikä ne uskalla rikkoa rajoja ;)

• ~nainen~ kirjoitti:

biisi toi ainakin on. Jamien kokkailut ei mua nut hirveesti kiinnosta, niinku ei ruoanlaitto yleisestikään. Oon ihan surkea siinä :/

et se ruoanlaitto ois tytöillä veressä. En miekää mikää ammattilainen oo mut kyllä se vaikuttaa kun kaveri on ollu kokkina 11 vuotta... Aina tulee kysyttyä vinkkiä ja kotibileissä tarjoilu on ihan kohdillaan :D. Miehet ja niiden kilpailuhenkisyys...

• Mpw
        suminagashi kirjoitti:

on pelkureita, eikä ne uskalla rikkoa rajoja ;)

Hunksit ku ne ensin lämmittäis ja sit miehen suorittama suihinotto iteltään siihen päälle, ni huhhei.

Sitä paitsi. Hunksit on aika kulunu juttu itessään, että ne kaipais jotain rajoja rikkovaa. Kyllä mä saisin sut niille myytyä.

• ~nainen~
        Frederico kirjoitti:

et se ruoanlaitto ois tytöillä veressä. En miekää mikää ammattilainen oo mut kyllä se vaikuttaa kun kaveri on ollu kokkina 11 vuotta... Aina tulee kysyttyä vinkkiä ja kotibileissä tarjoilu on ihan kohdillaan :D. Miehet ja niiden kilpailuhenkisyys...

kyllä multakin nyt kaikki perussafkat onnistuu niinku ettei mun seurassa nyt nälkään kuole, mutta silti uskon, et mun vahvuudet on jossain muualla kun siinä ruoanlaitossa. Vaikka siinä syömisessä ennemminkin :D

• viilisniilis
        Papeete1 kirjoitti:

Allergia, sekin. On meinaan limakalvot sellaisena kunnossa pitkään, että tietää hommailleensa :)

Mä käytän niin vähän niitä, etten itse edes ole ostanut ku joskus 15v sitten viimeksi. Joku harvinainen tapahtuma ei niin haittaa ja pitkäaikaisessa suhteessa ei tarvita.

Siis mulla on 3 lasta mutta viimeinen tuli sektiolla joten voidaan laskea kaksi alakautta tulleeksi. En mä tiedä, se on varmaan ollut melkein ummessa ennen muksuja. Toista kun odotin ja menin tarkistukseen, niin lääkäri ihmetteli, että mitä mä jännitän. Sanoin, että tuo sattuu pikkuisen ja se alkoi selittään samalla kun teki tarkistusta, että tää on vielä niin tiukka, kun et ole synnyttänyt ja kipu johtuu siitä. Totesin vaan, että minäpä olen kyllä synnyttänyt ja lääkäri oli ihan ihmeissään :D

Noh, ei se mitään mä olen tottunut tähän pikku ongelmaani mutta esitän tietysti aina eriävän mielipiteeni, kun "kunnon miehet" narisee, että naiset haluaa vain jättisellaista. Olen erimieltä.. taas siitäkin asiasta :DD

Mulla on ollut dildo sen aikaa, että olen kokeillut ja todennut ettei sekään ole mun juttu. Naurattaa vieläkin :)

haittaa, jos joskus hommailee lateksikondomillakin, jos se on vain sattumaa. Ja sit on mukavaa, että on oikein todisteet itselle, että nyt on oltu yhdynnässä :D. No ei vaineskaan. Mukavampaa varmasti olisi olla ilman allergiaa.

Ai sulla oli kolme lasta. ikävä tietenkin se sektio, kun siinä on paikat niin kipeinä pitkään. Olen myös kuullut, että sektion jälkeen ei voisi enää tehdä lapsia? Voi olla, että olen väärässäkin, koska useasti, kun puhutaan synnytyksistä, niin alkaa heikottamaan, ettei pysty edes oikein kuuntelemaan, että mitä toinen sanoi... Että kiva, jos joskus meinaan itse tänne maailmaan niitä muksuja pyktätä. Oikein kauhulla odottaen 8O.

Joskus noi lääkärit on vähän, noh, toopeja. Ei kai ne kauaa sit ehdi niihin potilastietoihin tutustua, jos ei muistanut sun papereista, että olit synnyttänyt. Tai mikä parempaa, se oli lukenut sen, mutta luuli muistaneensa väärin, jos sulla oli niin tiukat paikat. Alan oleen kateellinen sulle :). En oo edes synnyttänyt ja varmaan tuntuu jo siltä, kun sormee tyhjässä tynnyrissä heiluttelis XD.

• Mpw
        ~nainen~ kirjoitti:

Helppoa ku mikä. Siinä ei voi epäonnistua, paitti tietty sillo jos yrittää liika hienoo. Mut niihän sitä muutenkin elämässä on, että jos yrittää liikaa, ni varmasti epäonnistuu.

• viilisniilis
        suminagashi kirjoitti:

Ohhoh. Sustahan alkaa ilmestymän uusia puolia mulle. Siis miten sä oot niihin tutustunut? Ihan käsikopelolla, vai miten? Liittyykö sun työhön jotenkin miesten penikset, vai ootko sä ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä tuttustunut noihin peniksiin? Vai koijaatko sä mua nyt vaan?

• ~nainen~
        Mpw kirjoitti:

Helppoa ku mikä. Siinä ei voi epäonnistua, paitti tietty sillo jos yrittää liika hienoo. Mut niihän sitä muutenkin elämässä on, että jos yrittää liikaa, ni varmasti epäonnistuu.

Musta on silti ihan kiva, kun joku toinen laittaa ruokaa. Mä ihan mielelläni hoidan kaiken muun, mutta ruoanlaitto on aina kiva sysätä jollekin, jolta se paremmin luonnistuu.

• Mpw kirjoitti:

Ei voi olla vaikeaa kun naisetki sen osaa...

Tolla mentaliteetilla sitä mulle on opetettu. Arvata saattaa, että joskus meillä on ollu vähän näkemyseroja muustaki ku vaan mausteista. :D

• Papeete1
        viilisniilis kirjoitti:

haittaa, jos joskus hommailee lateksikondomillakin, jos se on vain sattumaa. Ja sit on mukavaa, että on oikein todisteet itselle, että nyt on oltu yhdynnässä :D. No ei vaineskaan. Mukavampaa varmasti olisi olla ilman allergiaa.

Ai sulla oli kolme lasta. ikävä tietenkin se sektio, kun siinä on paikat niin kipeinä pitkään. Olen myös kuullut, että sektion jälkeen ei voisi enää tehdä lapsia? Voi olla, että olen väärässäkin, koska useasti, kun puhutaan synnytyksistä, niin alkaa heikottamaan, ettei pysty edes oikein kuuntelemaan, että mitä toinen sanoi... Että kiva, jos joskus meinaan itse tänne maailmaan niitä muksuja pyktätä. Oikein kauhulla odottaen 8O.

Joskus noi lääkärit on vähän, noh, toopeja. Ei kai ne kauaa sit ehdi niihin potilastietoihin tutustua, jos ei muistanut sun papereista, että olit synnyttänyt. Tai mikä parempaa, se oli lukenut sen, mutta luuli muistaneensa väärin, jos sulla oli niin tiukat paikat. Alan oleen kateellinen sulle :). En oo edes synnyttänyt ja varmaan tuntuu jo siltä, kun sormee tyhjässä tynnyrissä heiluttelis XD.

Keuhkokuumeen silloin samalla. Että oli hauskaa olla kesäkuumalla hirveessä kuumeessa ja maha auki. Aina kun piti yskäistä, niin hoitaja tuli painaan tyynyä vatsaa vasten, kun tuntui että tikit ropsahtelee auki :)

Kyllä sektion jälkeen lapsia voi tehdä mutta suositus on että ei alakautta. Mikäli oikein muistan niin kahden sektion jälkeen ei anneta edes yrittää alakautta.

Älä suotta ole. Ei ole mitenkään mukavaa mittailla uutta miestä sillä silmälle, että lopetetaanko homma heti vai selitetäänkö 10 minuuttia :DD

• Frederico kirjoitti:

Ja mieku suosin niitä just sen tiukkuuden takia istuu hyvin ja puristaa silleen et ainakaan ihan heti ei karkaa O'doh :D... ... EN osta enää ikinä jos niillä on tollanen imago *nauraa* ilmanko se kauppias on aina hymyilly tietävän näkösenä... KELE.

Minäkin suosin Magiciä juuri sen takia, että se tuntuu jotenkin turvalliselta. Sen kun saa venytettyä paikalleen, niin ei varmasti lähde livohkaan kesken hommien :)

Toisekseen minusta sen kanssa tatsi on vähän parempi kuin esim. Sultania käytettäessä. Veikkaisin, että Magic on selvästi ohuemmasta tavarasta valmistettu.

Ohhoh. Sustahan alkaa ilmestymän uusia puolia mulle. Siis miten sä oot niihin tutustunut? Ihan käsikopelolla, vai miten? Liittyykö sun työhön jotenkin miesten penikset, vai ootko sä ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä tuttustunut noihin peniksiin? Vai koijaatko sä mua nyt vaan?

(Näitä ei sitte muut saa lukea)

Ei kai ne asiat palstallakaan uusia ole, sä et vain ole tainnut törmätä mun aiempiin kirjoituksiin, jotka käsittelee mies-mies aiheita.

Mä olen tutustunut ainakin käsipelillä muutamiin, eikä tällä ole työn kanssa mitään tekemistä. Joskus vain sattuu tilanteita, et löytää kädestä miehen peniksen ja kai siinä on mukana jotain seksuaalistakin.

En mä ole pimittänyt täälläkään sitä, et en ole 100%:n tunnustuksellinen hetero.

• viilisniilis
        suminagashi kirjoitti:

Toi puoli tuli sussa kyllä ihan yllätyksenä mulle. En mä ollut koskaan lukenut mitään tekstejä, missä sä vinkkaat olevas bi. Tai sit mä en vaan oo kiinnittänyt siihen huomiota.

Mut sä ainakin sit ymmärrät, et miksi meist naisista miehet on joskus niin vaikeita ;). Mutta niin ihania kuitenkin.

• ~nainen~
        suminagashi kirjoitti:

vahingossa teidän privaviestittelynne, anteeksi:)

"Joskus vain sattuu tilanteita, et löytää kädestä miehen peniksen ja kai siinä on mukana jotain seksuaalistakin."

Tuo oli niin hauskasti sanottu, kokonaisuudessaan :D
        Mullakin on jotain harmaita muistikuvia, et mullekin on joskus käynyt noin...voi olla silti, et se on ollut vaan untakin :D

Toi puoli tuli sussa kyllä ihan yllätyksenä mulle. En mä ollut koskaan lukenut mitään tekstejä, missä sä vinkkaat olevas bi. Tai sit mä en vaan oo kiinnittänyt siihen huomiota.

Mut sä ainakin sit ymmärrät, et miksi meist naisista miehet on joskus niin vaikeita ;). Mutta niin ihania kuitenkin.

Kai sitä voi niinkin todeta, et jokin bi sitä on, mut en mä kuitenkaan ihan mitä tahansa miesten kesken ;)

En mä sentäs kenenkään pakaria tongi, eikä kukaan pääse muakaan tuuppaan. Voin mä penistä kosketella ja vaikka vähän imuttaakin, tarkan seulan läpäisseeltä. En mä kuitenkaan suutele ketään karvanaamoja saati parisuhteeseen alkais.

Mulle riittää pikkukiva, laukaus sulta ja toinen multa, niin siinä jo ihan tarpeeksi.

Mä taidan olla aikas paljon valikoimapi miesten suhteen, kuin yksikään nainen ja ihan perustellusta syystäkin ;D

• ~nainen~ kirjoitti:

"Joskus vain sattuu tilanteita, et löytää kädestä miehen peniksen ja kai siinä on mukana jotain seksuaalistakin."

Mullakin on jotain harmaita muistikuvia, et mullekin on joskus käynyt noin...voi olla silti, et se on ollut vaan untakin :D

ainakaan lue tuota ultraprivaattia sitten, kirjoitin sen niin pienelläkin ;)

• ~nainen~
        ~nainen~ kirjoitti:

ilmoittamaan, etten lukenut sitä ultraprivapostia, olkaa ihan huoletta :)

• ~nainen~ kirjoitti:

On se niin kiva, että löytyy yksityisyyttä kunnioittavia ihmisiä ;D

• ~nainen~
        ~nainen~ kirjoitti:

Uteliaisuus voi joskus saada ihmisen toimimaan vastoin kaikkia sääntöjä. Normaalisti olen kyllä luottamuksen arvoinen, mutta ei saa asettaa liikaa houkutuksia eteen :) Kaikki kielletty kiinnostaa. Noh, siis.... Kaikkea kiellettyä ei silti tarvii tehdä, vaikka kiinnostaisikin, mutta siis.. :D

• ,lhfvf

Mitään suuria eroja ole.

"Kondomin koko määräytyy lähinnä väestön fyysisen rakenteen mukaan. Aasian markkinoille suunnatut tuotteet ovat pienempiä kuin Eurooppaan ja Amerikkaan valmistetut tuotteet. Suomessa on virkateitse asetettu mitat kondomille, jonka vähimmäispituus on 16 cm ilman kondomin päässä olevaa säiliötä sekä ympärysmitta on 9,8 cm - 11,8 cm. Mitat ovat riippuvaisia kondomin muotoilusta ja mallista."
      http://www.sultan.fi/ohjeet4.php

"Q: Onko kondomien koko standardisoitu?
      A: EU-direktiivin EN600 mukaiset vaatimukset asettavat kondomeille standardikoon. Tämän direktiivin mukaan mm. Familia Oy valmistaa kaikki kondominsa (Sultan Conture, Sultan Sensitive, Euro, Yankee ja Xtra Pleasure). Myös muut tavallisimmat Suomessa myytävät kondomit (RFSU:n kondomit) perustuvat tähän direktiiviin. Näiden tavallisimpien kondomien koko on pituudeltaan 185-195 mm ja leveydeltään 50-55 mm."
      http://www.samipupu.com/k16/kumit/kumit.html

• scale

ne on kaikki ollu sopivia.

• kanuuna4

Mikä on pienin kondomi merkki ja malli

• she meikka

Uhtuan she meikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5240
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2485
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1488
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      52
      1084
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1043
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66