Elämä on vankila!

Pulassa

Elämä on vankila! ja muutenkin elämä on sairasta ja turhaa kaikenlisäksi siis VANKILA!
ei ole kivutonta kuolemaa: kuolet joskus viimeistään vanhuuteen kivuliaasti hitaasti lahoen ja luhistuen.
jos ja kun (kuten minä) on pilannut elämänsä ja haluaa kuolla, ei välttämättä voi itsemurhaa tehdä kun sukulaiset/omaiset yms kaverit jää kaipaamaan.
Ja eivät kuitenkaan ymmärtäisi vaikka mitä tekisi/sanoisi että tajutkaa että se itsemurha oli ainoa oikea keino..
Eikä ole EDES KIVULIATONTA ITSEMURHAA!
Hirttäminen tuntuu ja kunnolla, hukkuminen on täyttä tuskaa. Toivottavasti sydämeni pysähtyy ensi yönä nukkuessani ja ei tarvitse herätä uuteen päivään kärsimään elämästä. Elämä on vankila!
DEATH OH DEATH..Please set me free..NOW!

17

1959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulassa

      Haluan vain kuolla. Ei sen enempää tai vähempää.
      Ei muuta. Siis kuolla vain. Ei mitään muuta.
      KUOLLA KUOLLA KUOLLA KUOLLA

      • Kerro minulle

        Kerro minulle miksi?


    • etsiskelijä..

      Hei sinä, joka mietit tuon tyyppisiä asioita. Ei sinun tarvitse olla huolissasi.

      Kuitenkin, loppujen lopuksi jos ajatellaan universumin liikkeitä niin esim. viiden miljardin vuoden kuluttua ihmisen aikaansaannoksista ei ole enään mitään jäljellä.

      Eli ihmisen käsillä tehty työ on turhaa. Kun sinua masentaa ja tulee mieleen synkkiä ajatuksia niin voit lohduttaa itseäsi näillä ajatuksilla. Ihmisen tekemät saavutukset ovat turhia.

      Mutta viiden miljardin vuoden kuluttua henkisen kehityksemme taso on aivan mahtavaa verrattuna tämän hetkiseen tilaamme. Mutta tämänhetkinen tilamme opettaa meitä ja siksi samalla auttaa meitä eteenpäin kun pakotamme itsemme oppimaan virheistämme.

      Kaikkea ihanaa kaikille.

    • jos synkkyys voittaa

      Itse päätin monien raskaiden kokemusten jälkeen, jos itsetuhoisuus alkaa voittaa mieltä niin lähden Afrikkaan vapaaehtoisuus työhön auttamaan aids-lapsia. Mieti sitä kuinka lapset taistelevat elämästään, siitä voisi oppia jotain.

      Halaus sinulle lähetän sinulle lämpimiä ajatuksia.

    • Moikka!

      Voimia sinulle! Välillä elämä tosiaan tuntuu vankilalta ja kamalalta. On hyvä että kuitenkin kirjoitat tunteistasi täällä ja toivottavasti tajuat että et ole ainoa ongelmasi kanssa.
      Itsemurha ei ole koskaan oikea ratkaisu. Minun isäni teki itsemurhan ja se on ollut monille varmasti vaika paikka. itse olin vielä niin pieni etten edes muista isääni.
      Haluan että keksit jonkun keinon purkaa pahaa oloasi. Puhu jollekkin esim. paikkakuntasi seurakunnan nuorisotyöntekijöille tai ihan kelle vaan. Älä luovuta koska uskon että sinun elämässäsi kaikki parhaat vuodet ovat vielä edssä.

      • Kärsivä

        Kaikilla ihmisillä pitää olla oikeus tehdä itsemurha tai muuten kuolla. Ne paremmat vuodet ovat huijausta, niitä ei tule koskaan. Elämä on tuskallinen kidutusvankila, ja sinun kaltaisesi idiootit vain pidentävät muiden kärsimystä. Tulisi vaikka ydinsota, se päästäisi monet tuskistaan.


    • BeyondReach

      Mitä olet tehnyt sellaista, jonka vuoksi koet pilanneesi elämäsi? Ellei terveys ole peruuttamattomasti mennyt, voit alkaa vielä uudestaan, eikä se rajoitu edes yhteen uuteen mahdollisuuteen, vaan niitä saa kyllä lisää. Pitää vain olla armollinen itselleen.

      En vähättele olotilaasi, olen ollut siellä synkimmässä rotkossa itsekin, kuolemaa toivoen. Aina ei ole helppoa vieläkään. Jokin vain pitää elämänsyrjässä kiinni. Ehkä se on pakko, kun ei kuolemaansa uskalla edistää, mutta ainakin toisinaan saan itseni uskomaan, että on tässä maailmassa ja ajassa jotain sellaistakin, jonka takia kannattaa elää, ja kärsiäkin.

      Jos olet aamulla vielä täällä (niin kuin todennäköisesti olet), sinun kannattaa päättää elää niin siedettävä elämä kuin mahdollista, sillä täällähän pysyt, jos et itseltäsi henkeä riistä. Ja jos kerran olet täällä, voit ihan yhtä hyvin yrittää nauttiakin siitä sen sijaan, että tieten tahtoen jäisit rypemään tuskaasi.

    • pilannut elämäsi?

      sinulla on edelleen mahdollisuus alkaa rakastamaan itseäsi, ja kohtelemaan ruumistasi sen ansaitsemalla tavalla..

    • jos et kuitenkaan

      Mietipä, jos et kuitenkaan kuolisi vaikka yrittäisit ja jäisit vaikka vaikeasti vammaiseksi.

      Mulle tuli eräs nainen kerran puhumaan, että hän aikoo tehdä itsemurhan.
      Enpä tiennyt mitä minun olisi pitänyt sanoa siihen, jotenkin ärsyttikin aivan suunnattomasti, kun se tuntui niin huomionhakuiselta.
      Ja sitten kun kysyin, että aiotko ampua itsesi vai hukuttautua vai kenties hirttää. Nainen ei sanonut mitään.
      Sanoin, että jos et osukaan pyssyllä kunnolla ja vammaudut, tai jos et hukukaan ja aivot menee hapen puutteesta sekaisin ja kuinka pahalta kuristuminen tai niskojen katkeaminen tuntuukaan ja jos ei ehdi kuolla siinä narussa roikkuessaan, voi siitäkin aiheutua hapen puutetta mitä erilaisimmilla seurauksilla.
      Se nainen meni mietteliään näköiseksi...


      Jos tuntuu pahalta, pitää muistaa, että tämä elämä ei ole tarkoitettu ainakaan siihen, että koko ajan olisi juhlamieli.
      Ei ole minullakaan, äiti haudataan ensi viikonloppuna. Hän oli 72 vuotias, eikä olisi halunnut kuolla mistään hinnasta, vaikka elämäänsä usein osuvasti maanpäälliseksi helvetiksi kuvasikin.

      Mikään ei ole sen arvoista, että hengen riistäisi itseltään!

    • Neuvoja.

      Olet joutunut kärsimään, eli "sinua rangaistaan" siitä mitä olet aiemmassa elämässäsi tehnyt. Kaikkia ei edes vaivauduta rankaisemaan (huokaisen helpotuksesta nyt).

      Kun tämän elämän selviät kunnialla, luovuttamatta ja ilman pahoja tekoja, saat todennäköisesti anteeksi, mitä olet joskus tehnyt. Saat upean tulevaisuuden, sellaisen kuin olet aina uneksinut.

      • Neuvoja.

        olet lähempänä sitä todellista elämää kuin minä!


    • vain hetken me ..

      Mä luin kirjoituksesi aika miettelijäästi..LUULETKO että täällä kaikilla on elämä ruusuilla tanssimista??? EI TODELLAKAAN ole ja olisi varmasti ollu monet syyt vetää narun jatkoksi ...Jos,,JOS LUOVUTTAISIN.. mulla ei vuosiin ole ollu ku vastoin käymisiä jatkuvasti jotakin ihan tosi mutta mulla ei voi olla kun nousua enää, niin paljon ja pahojakin asioita on sattunu.. mutta minä jatkan elin päiväni loppuun asti ja nytkin vielä HYMYILEN joskus.. ja odotan sitä parempaa aikaa ja vaikkei tuliskaan sellasta olkoon tulematta. Mutta itsarii en tee, en ikinä koska uskon kuitenkin että vaikeuksien kautta voittoon.. koetappa sinäkin .. ajatella onko mitään.. pienintäkään toivoa paremmasta ( uskon että on ) tsemppiä sulle.

    • eihän..

      tänne tietääkseni ole kukaan viellä onnistunut jäämään.

      • Pulassa

        Anteeksi jos loukkaan joitain surevia nyt mutta kerronpa tänne että KUOLEMA on minulle helpotus joka vapauttaa minut tästä kärsimyksestä.
        Ennen kaikki oli hyvin (1985-2004) ja minussa oli elämäniloa kunnes 2005 alkoi tapahtumaan asioita joita en kestä (kaikki asiat aiheuttanut itse ja humalassa) ne on koko ajan mielessä ja haluan kuolla. Tiedän että elämällä voisi olla jotain annettavaa mutta kun niistä asioista ei pääse yli.
        Olen tänne ennenkin kirjoitellut ja muutto ihan hiton kauas auttaisi mutta muuttoon ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen pilannut elämäni ja haluan vaan kuolla. Ei muuta. Ei mitään muuta. K-U-O-L-L-A.. siinä se.


      • minä todella olen
        Pulassa kirjoitti:

        Anteeksi jos loukkaan joitain surevia nyt mutta kerronpa tänne että KUOLEMA on minulle helpotus joka vapauttaa minut tästä kärsimyksestä.
        Ennen kaikki oli hyvin (1985-2004) ja minussa oli elämäniloa kunnes 2005 alkoi tapahtumaan asioita joita en kestä (kaikki asiat aiheuttanut itse ja humalassa) ne on koko ajan mielessä ja haluan kuolla. Tiedän että elämällä voisi olla jotain annettavaa mutta kun niistä asioista ei pääse yli.
        Olen tänne ennenkin kirjoitellut ja muutto ihan hiton kauas auttaisi mutta muuttoon ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen pilannut elämäni ja haluan vaan kuolla. Ei muuta. Ei mitään muuta. K-U-O-L-L-A.. siinä se.

        Hei emmää loukkaantunut ole mulle tuli vaan sellanen tunne että kirjoitampa vaan että noita vastoin käymisiä VOI kestää ja voi sitä suunnitella joitain ratkaisuja miten niistä yli pääsee.. OLEN minäkin törttöilly paljonkin kännissä ja hävettää sekin mutta moniko niitä jää toisten pöljyilyjä miettimään?? paitsi itse??? ja nykyään olenkin lähes raitis mutta en ihan kokonaan.. laitoin itte lopun sille..pöljyilylle eli vähennin juomistani ja sekin asia on korjattu..minäkin ajattelin jossain vaiheessa muuttoa mutta -LÄHE KARHUA PAKOON TULEE SUSI VASTAAN....SILLAI EI ONGELMAT LOPU .. Niin kauan kun on elämää, voi asioille jotakin ..tiedän sen omista kokemuksista ja .. me kyllä kuollaan vielä, mutta miksi jouduttaa sitä??? vaikkei todellakaan helppoo ole..sillä minä odotan niitä parempia aikoja.. tiedä lie vaikka jo alkaa häämöttää!! pärjäile....


      • Puliseva
        Pulassa kirjoitti:

        Anteeksi jos loukkaan joitain surevia nyt mutta kerronpa tänne että KUOLEMA on minulle helpotus joka vapauttaa minut tästä kärsimyksestä.
        Ennen kaikki oli hyvin (1985-2004) ja minussa oli elämäniloa kunnes 2005 alkoi tapahtumaan asioita joita en kestä (kaikki asiat aiheuttanut itse ja humalassa) ne on koko ajan mielessä ja haluan kuolla. Tiedän että elämällä voisi olla jotain annettavaa mutta kun niistä asioista ei pääse yli.
        Olen tänne ennenkin kirjoitellut ja muutto ihan hiton kauas auttaisi mutta muuttoon ei ole mitään mahdollisuuksia. Olen pilannut elämäni ja haluan vaan kuolla. Ei muuta. Ei mitään muuta. K-U-O-L-L-A.. siinä se.

        Oli samalla lailla, että ennen oli ihan hyvin, kunnes rupesi tapahtumaan asioita, joista sitten. No sitten taas rupesi palautumaan ja asiat menemään hyvin ja rupesi odottamaan, että kaikki menee loistavasti. Noh.. ei sitten mennytkään, en tiedä.

        No mitäs sä sitten olet tehnyt ja humalassa? Kuulostaa vaan jotenkin niin helpolta: humalassa nyt ei välttämättä kovin pahoja asioita pysty tekemään. Ei ole kokemusta..


    • Anonyymi

      Onhan se paskaa tämä elämä. Mutta elän sen väkisin loppuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe