Ottiko joku hammaskorun 9-11.11.07 Muoti Kauneus-messuilla? Niitä asennettiin siellä 20e hintaan. Koru kiinnitettiin liimalla ja valolla.
Itse otin- pysyi 2 päivää ja irtosi, vaikka toimin täysin ohjeiden mukaisesti. Olisi mukava tietää onko muilla irronnut jo, vai pysyykö vielä...?
Hammaskoru muotimessuilla?
3
398
Vastaukset
- MML
Otin itse kyseisillä messuilla v 2005, sellainen kristalli. Joku nainen puhdisti hampaan, liimaa ja koru paikoilleen ja sinistä valoa(uv) piti siinä jonkin aikaa. On siis pysynyt 2 vuotta. Toisilla lähtee todella nopeasti. Minulla ilmeisesti huono hammaskiille. Tää on vähän sama kun rakennekynnet, toisilla pysyy vaikka 7 viikko ilman huoltoa ja toisilla 2 päivää.
- hampikorunen
itse haluan hammaskorun ja löysin netistä tällaisen tiedon mistä sinullekkin voi olla hyötyä
"Käytämme korun kiinnittämiseen samaa erittäin laadukasta uv-valolla kovetettavaa liimaa jota hammaslääkäritkin käyttävät ja annamme korun kiinnitykselle kahden viikon takuun."
sinuna ottaisin yhteyttä tekijään ja pyytäisin laittaa uudemman kerran.. - E
Joo itse otin myös kyseisen hammaskorun ja se pysyi vaan 1 päivän.. Olis kiva tietää, että laittaiskoha ne sen uudestaan ..? Ainoo ongelma on ,että en muista sen tekijän nimeä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491