Ottiko joku hammaskorun 9-11.11.07 Muoti Kauneus-messuilla? Niitä asennettiin siellä 20e hintaan. Koru kiinnitettiin liimalla ja valolla.
Itse otin- pysyi 2 päivää ja irtosi, vaikka toimin täysin ohjeiden mukaisesti. Olisi mukava tietää onko muilla irronnut jo, vai pysyykö vielä...?
Hammaskoru muotimessuilla?
3
381
Vastaukset
- MML
Otin itse kyseisillä messuilla v 2005, sellainen kristalli. Joku nainen puhdisti hampaan, liimaa ja koru paikoilleen ja sinistä valoa(uv) piti siinä jonkin aikaa. On siis pysynyt 2 vuotta. Toisilla lähtee todella nopeasti. Minulla ilmeisesti huono hammaskiille. Tää on vähän sama kun rakennekynnet, toisilla pysyy vaikka 7 viikko ilman huoltoa ja toisilla 2 päivää.
- hampikorunen
itse haluan hammaskorun ja löysin netistä tällaisen tiedon mistä sinullekkin voi olla hyötyä
"Käytämme korun kiinnittämiseen samaa erittäin laadukasta uv-valolla kovetettavaa liimaa jota hammaslääkäritkin käyttävät ja annamme korun kiinnitykselle kahden viikon takuun."
sinuna ottaisin yhteyttä tekijään ja pyytäisin laittaa uudemman kerran.. - E
Joo itse otin myös kyseisen hammaskorun ja se pysyi vaan 1 päivän.. Olis kiva tietää, että laittaiskoha ne sen uudestaan ..? Ainoo ongelma on ,että en muista sen tekijän nimeä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892