Pikkuveli housut kintuissa!

ASDF

KÄÄK!
13-vuotias pikkuveljeni jäi juuri housut nilkoissa kiinni masturboimisesta, minun rynnätessä huoneeseen. Äitimme on melko konservatiivinen, enkä usko että veljeni uskaltaa hänelle asiasta mainita/kysyä. Miten siis rakastavana isosiskona, kerron veljelleni olevani hänen tukenaan ja informaationlähteenään, jos hän niin haluaa, pilaamatta kuitenkaan sisaruussuhdettamme. Veljeni on nolo tietysti, tapahtuneesta. Ja hiljenee aiheesta. APUA! rakastan veljeäni ja haluan hänen tietävän sen olevan täysin normaalia ja luonnollista, jopa suotavaa, häntä kuitenkaan traumatisoimatta!!!!!!!!!!!!!
Vinkkejä, kokemuksia, mitä vain!

23

15743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rebbe

      Hei,

      Kirjoita sille veljellesi vaikka joku lappunen/kirje, jossa sanot ettei tarvitse hävetä. Saattaa olla helpoin keino, meinaan jos veljeäsi hävettää liikaa jutella asiasta kasvotusten. Jos et tätä asiaa millään tavalla "kuittaa", se saattaa jäädä veljeäsi vaivaamaan, ja teidän väliset suhteet voi aika paljonkin muuttua.

      Ehkä sitä äitiä ei tähän kannata ollenkaan sotkea, voi olla näin veljellesi helpompaa päästä asian yli.

      Tsemppiä!

    • 96575380

      Runkkaa sä sitä ni kyllä se tykkää...

      • mitä sekopäitä

        On se kumma, että näinkin "arkaan" aiheeseen pitää jonkun alkaa kommentoimaan asiattomia!!! Häpeä!!!!!

        Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että paras keino "selvittää ongelma" olisi jotenkin tuoda veljellesi ilmi (tekemättä asiasta kuitenkaan numeroa), että masturbointi on ihan normaalia ja, että kaikki sitä tekee, mutta eivät vaan jää kiinni ;). Ettei toisen tarvii suotta tuntea noloutta...


      • pysy aina pikkuveljenä ja l...
        mitä sekopäitä kirjoitti:

        On se kumma, että näinkin "arkaan" aiheeseen pitää jonkun alkaa kommentoimaan asiattomia!!! Häpeä!!!!!

        Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että paras keino "selvittää ongelma" olisi jotenkin tuoda veljellesi ilmi (tekemättä asiasta kuitenkaan numeroa), että masturbointi on ihan normaalia ja, että kaikki sitä tekee, mutta eivät vaan jää kiinni ;). Ettei toisen tarvii suotta tuntea noloutta...

        Mut oikeesti, miksi isosisko ottaa asiasta painetta. onhan se varmaa aika järkytys, mutta miksi ottaa painetta?

        Asia on intiimi ja veli on tehny aivan normaalin asian....

        eli onko isosisko feikki tai pervo?


    • Isosisk0

      Jos mä saisin mun veljen kiinni tollasest, mä vaa repeisin. :)
      Mut en kertois kellekkää yhtää mitää.
      Mä en osaa auttaa, liian nuorii velii mul. :/

    • missään nimessä.

      Kaveria nolottaa aikansa, mutta kyllä se toipuu järkytyksestään. Kädellä oleminen on huomattavasti terveellisempää kuin kahdeksan ihmisen ampuminen ilman mitään järkevää syytä,joten älä kerro äidille,väännä vitsiä aiheesta,äläkä ivaa runkkariksi.Korkeintaan pyydät hoitamaan homman jatkossa siten ,ettei tule yllätetyksi enää jatkossa uudestaan. Sellaisen viestin sanot ,kirjoitat,textaat tai käytät viittomakieltä tai morseaakkosilla,niin asia on käsitelty.Ok ?

    • painava pikkuveli

      anna sille veljelles.... pikkarit tms...

    • Vinkki tässä

      Opi itse, että et mene koputtamata toisten huoneeseen. Jokaisella on oma yksityisyytensä, eikä sinun tarvitse puuttua tähän asiaan sanallakaan.

      Rauhoitu itse ja opettele kunnioittavampaa käytöstä.
      Kuten itsekin sanot, itse asiassa ei ole mitään kummallista.

    • olla!!

      tollaset on jokaisen henkilökohtaisia asioita!!!!!myös veljelläsi on oikeus yksityisyyteen!!!Minusta on pervoa sotkeutua noin henkilökohtaiseen asiaan!!!!!!!!!

      • Vaikuttaa

        Sisarus suhteeseen, tai sisko pelkää sen vaikuttavan, kyllä varmaan on parempi ottaa asia kerran vielä esille, ettei se jää painamaan sisarussuhdetta.
        Tuo eka neuvo oli hyvä, pieni kirje, muutama sana vain, joka puhuu kuitenkin paljon.
        Tuollainen asia voi todellakin jäädä painamaan pikkuveljen mieltä, paisua suureksi asiaksi päässä, ja se vaikuttaa puhumattomana niin kauan kunnes asia otetaan esille, tavalla tai toisella.
        Kerrot hänelle vaikka sen lisäksi että se on normaalia, että myöskin naiset tekevät sitä...
        Ei todellakaan ole pervoa puhua asiasta joka vaivaa sisarusten mieltä, varmasti kummankin, kun tapahtunut on jo tapahtunut.


      • pikkuveli minäkin
        Vaikuttaa kirjoitti:

        Sisarus suhteeseen, tai sisko pelkää sen vaikuttavan, kyllä varmaan on parempi ottaa asia kerran vielä esille, ettei se jää painamaan sisarussuhdetta.
        Tuo eka neuvo oli hyvä, pieni kirje, muutama sana vain, joka puhuu kuitenkin paljon.
        Tuollainen asia voi todellakin jäädä painamaan pikkuveljen mieltä, paisua suureksi asiaksi päässä, ja se vaikuttaa puhumattomana niin kauan kunnes asia otetaan esille, tavalla tai toisella.
        Kerrot hänelle vaikka sen lisäksi että se on normaalia, että myöskin naiset tekevät sitä...
        Ei todellakaan ole pervoa puhua asiasta joka vaivaa sisarusten mieltä, varmasti kummankin, kun tapahtunut on jo tapahtunut.

        siis isosisko tekee itsestään jonkun pyhimyksen.... mitä se saa siitä, että on kiinnostunu pikkuveljen jutusta noin?

        Kyllä minäkin runkkasin joskus nuorena ja mietin isosiskoa... sitäkö tää isosisko toivoo? ootko joku peelo? Se menee ohi ja muutamassa vuodessa se nyrkki muuttuu naisen pipariin. Sitten vasta siskolla onkin miettiminen mitä se veli tekee, tuleeko sisko sit itkee tänne, että pikkuveljellä on nainen.


    • Anteeksipyyntö

      olisi kai paikallaan sinun taholtasi. Olet saanut jo monia hyviä neuvoja.Viisasta jättää veli rauhaan ja rakasta häntä niinkuin ennenkin.

      Vältä riitoja ja kinaa hänen kanssaan. Sillä osoitat välittäväsi hänestä. Nuo "jutut" varmaan jäävät... toivottavasti... aikanaan, jo terveydenkin ja itsekunnoituksen takia.Mistä lienee saanut oppinsa?

      • karpusti

        mitkä jutut? runkkaaminenko?

        se on tervettä, hiton hihhuli.


    • Miksi nämä "pikkuveli housut kintuissa" ja "seksikäs pikkusisko" ovat monta kertaa enemmän luettuja kuin mikään muu? ;D
      esim "seksikäs pikkusisko" on luettu n. 14 kertaa enemmän kuin muut viestit. hoh.

      • heeee

        ootko oikeasti 14 ?


    • traumat..

      Kuva pikkuveljestä kopeloimassa itseään ei varmaan häviäisi koskaan päästäni..

      Itse sanoisin veljelle, että "se mitä näin on ihan normaalia ja voidaan unohtaa koko juttu".

      Tuskin veljesi haluaa kanssasi tuosta asiasta puhua.

    • ............

      Suosittelen että jätät asian kokonaan huomiotta ja tästä lähtien vain koputat ovelle ja odotat hetken ennen kuin astut veljesi huoneeseen. Käyttäydy niinkuin ennenkin.

    • isoveli...

      Omat veljet on tulossa murkkuikään enkä edes uskalla enää avata niitten ovia kun ei koskaan tiedä milloin ne siellä tumputtaa. Kannattaa vain vaieta asiasta koska semmoisesta puhuminen on jo itsessään noloa. Joo onhan se mukavaa olla tukena, mutta se on vitun irstasta tukea toista runkkaamisessa.

    • henttuliina

      ihan American Pie! *reps*

    • parhain,

      kannattaisi muuttaa ehkä Somaliaan ja pyrkiä liittymään johonkin heidän klaaneistaan,sekä lisääntyä sukuineen siellä.Ylenpalttinen sukurakkaus ja lähinnä rutsaaminen ei ole täällä sallittua ainakaan suomalaisilla.Kannattaa olla kuitenkin naimisissa sukunsa kanssa jos ei muuhun kykene.Se on yksi rappeutumis ilmiöistämme maassamme.

    • vai semmosta

      olen itse 16vuotta poika ja voin sanoa että jos minut olisi yllätetty 13 vuotiaana olisin ollut niin nolona että huhhuh! jos tahdot säästää veljesi nolostukselta niin jätä asia sikseen ja ala keskustelemaan jostain eri aiheesta veljesi kanssa mutta koputa oveen ensin ;)

    • juis-ii

      mulla samankaltainen kokemus tosin vaan yllätin isosiskoni masturboimasta! siinä ei oikeen osannut ajatella mitään!! itse olin silloin 20 ja siskoni 25, välillä vieläkin siitä tulee kiusallisia tilanteita vaikka jo kulunut melkein vuosi, heh tosin en taida ikinä päästä siitä yli!

    • se on kohteliasta

      Koputappas jatkossa aina siihen pikkuveljesi huoneen oveen. Onhan hänellä oikeus yksityisyyteensä vai kuinka? Olen äiti ja aina koputan lasteni huoneiden oveen ja odotan vastauksen ennenkuin menen sisälle. Lpaset toimivat samoin vanhempiensa makuuhuoneen oven takana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe