Siis ilmoitin Tehylle yli kaksi viikkoa sitten, että eroan tehystä ja vasta yli kahden viikon päästä tuli ilmoitus, että eroaminen on "hyväksytty". Vaikka kuinka kiire olisikin niin kai joku raja siinäkin on.
Eroaminen Tehystä
15
3665
Vastaukset
- vai provoko oli
Siis ilmoitin Tehylle yli kaksi viikkoa sitten, että eroan tehystä ja vasta yli kahden viikon päästä tuli ilmoitus, että eroaminen on "hyväksytty".
----------------------
mitä nyt teet, jos Tehystä erosit ?
tuossa olen ennen selvittänyt että koskaan ei kannata erota,
jos ei todella ala yksityisyrittäjäksi.
MUTTA en selitä kun en tiedä ikääsi, eikä motiiviasi,
taita olla provo- työttömyysturvakin pysyy
Liityin Loimaan kassaan ja säästän jäsenmaksuissani ja työttömyysturvakin pysyy aivan entisellään.
Enään en tue rahallisesti ihmishengillä kiristämiseen syyllistyviä. - kyllä....
Minä olen tässä harkitsemassa liitosta eroamisesta. Samanlainen munaton järjestö kuten 9/10 akavalaisesta liitosta.
- nnn.
kyllä.... kirjoitti:
Minä olen tässä harkitsemassa liitosta eroamisesta. Samanlainen munaton järjestö kuten 9/10 akavalaisesta liitosta.
moni, kaikki naisvaltaiset ovat,
nytkin naiset itse pilaa kaiken,
näihin netti kirjoituksiin el usko,
niinäkin olen perunut netissä jo sadassa kirjeessä.
mutta peruminen on todellisuuttakin,
ei TEHY pyydetä enää palkkaa 10 vuoteen lisää, - ww1
työttömyysturvakin pysyy kirjoitti:
Liityin Loimaan kassaan ja säästän jäsenmaksuissani ja työttömyysturvakin pysyy aivan entisellään.
Enään en tue rahallisesti ihmishengillä kiristämiseen syyllistyviä.toiset teki niin, toiset puhui vaan,
mutta siihen kun todellisuudessa erosivat, kariutuikin ensimmäinen vaihe ja tilanne mutkistui,
eikä tule sitä 600 € joka olisi tullut, jos kaikki olisi pysynyt liitossa ja lisää liittyneet,
tuo on tyypillistä naisaloille,
onneksi vaimonikin on miesvaltaisella alalla.
on hänellekin tullut viime vuonna konttorissa päivätyöllä 37 000 €,
nyt on 3100 kk peruspalkka.
- olla.
mahdoitko ajatella muutamaa päivää,
etkä koko elämääsi.
miksi noin teet, oletko mennyt rikkaan maajussin kanssa naimisiin ?- ei maajussia...
liittyminen YT -kassaan riittää.
- tajuatte tuon vasta kun on ...
Pelasti vaan oma perseensä. Aivan täysin oikea päätös!!!!
- puolueeton,
ei maajussia... kirjoitti:
liittyminen YT -kassaan riittää.
mitä järkeä siinä oli ??
olen puolueeton,
koska olemme vai yksityisyrittäjäperhe,
eikä ole kuin omat lapset töissä. - tietää 100%
tajuatte tuon vasta kun on ... kirjoitti:
Pelasti vaan oma perseensä. Aivan täysin oikea päätös!!!!
kuten ennenkin, kävi,
taasen tulee usean vuoden tauko, kun aletaan "paska naisjoukolle " palkkaa hakemaan.
(anteeksi)
JA TULI SUURIIN JUTTU, on
nykyään on henkilökohtainen palkka,
törttöilyt ja vaikeat sopeutumisongelmat työpaikalla voivat heikentää työsi arvostusta.
Naiset ovat kovia puhuman takanapäin,
kun jollekin on anneltava heikompikin palkka kehityskeskustelussa,
oletko se sinä.
(tiedän kyllä että et ole sh. etkä eronnut liitosta,
mutta kirjoitin vaan tähän, jos vaikka joku oikea sh, lukee)
- on ihan hyvä
työttömyyskassa. Tehyn "edunvalvonnasta" ei kannata maksaa. Nyt töihinjäävät pääsevät rahoittamaan irtisanoutuneiden vapaa-aikaa "sitoutamis"maksulla. Mahtaapa sitouttaa..
Toiseen liittoonkin voi vaihtaa ja edut säilyy, jos pelkkään työttömyyskassaan liittyminen ei nappaa. Työttömyyskassassa ei ole ns. sosiallista toimintaa eikä jäsenlehteä, mutta eipä tarvitse maksaa "tyhjästä". Samat korotukset saat kuin muutkin vastaavissa tehtävissä toimivat - oli ala mikä hyvänsä.
Jos ay-toiminta menee yleisesti tehyn linjoille, yhä useampi ei halua olla ay-liikkeessa mukana, työttömyyskassa ei rettelöi eikä uhkaile.- Lea-hoi
Työttömyyskassa ei sitä tee, joten jos liitot vaikka turhina lopetettaisiin niin neuvottelisitko ihan itse. Vai tyytyisitko siihen mitä työnantaja päättää?
Et varmaan ole ollut missään vastuullisessa asemassa, koska osaat vain arvostella mutta et ratkaista. Mikäs siinä jos tyydyt siihen. - Manun illallinen
Lea-hoi kirjoitti:
Työttömyyskassa ei sitä tee, joten jos liitot vaikka turhina lopetettaisiin niin neuvottelisitko ihan itse. Vai tyytyisitko siihen mitä työnantaja päättää?
Et varmaan ole ollut missään vastuullisessa asemassa, koska osaat vain arvostella mutta et ratkaista. Mikäs siinä jos tyydyt siihen.Noita siivelläeläjiä aina löytyy. Onneksi osa siivelläeläjistä sentään huomaa sen, että saavat nauttia liiton neuvottelemista eduista vaikka eivät liittoon kuuluisikaan. Eli elävät loisina tietoisesti. Osa on sellaisia surkimuksia, että kuvittelevat kaikki edut tulevan kuin "manulle illallinen".
- ilkeetä
Manun illallinen kirjoitti:
Noita siivelläeläjiä aina löytyy. Onneksi osa siivelläeläjistä sentään huomaa sen, että saavat nauttia liiton neuvottelemista eduista vaikka eivät liittoon kuuluisikaan. Eli elävät loisina tietoisesti. Osa on sellaisia surkimuksia, että kuvittelevat kaikki edut tulevan kuin "manulle illallinen".
ja sama täällä virtuaalissa: näitä juttuja kun on lukenut voi hyvin kuvitella, että osaston ilkeimmät hoitajat kirjoittelevat näitä inhottavia haukkumisviestejä, pitävät itseään tehyineen maailman napoina.
Todella pahat asennevirheet joillain, Kataisen haukkuminen pilkkalauluin samaa rataa: miten joku hoitaja ilkeää ? Ei ole mitään tolkkua. - minäitsekinnäintein
ilkeetä kirjoitti:
ja sama täällä virtuaalissa: näitä juttuja kun on lukenut voi hyvin kuvitella, että osaston ilkeimmät hoitajat kirjoittelevat näitä inhottavia haukkumisviestejä, pitävät itseään tehyineen maailman napoina.
Todella pahat asennevirheet joillain, Kataisen haukkuminen pilkkalauluin samaa rataa: miten joku hoitaja ilkeää ? Ei ole mitään tolkkua.vaikka itse liitosta lähtisikin. Kassalla ja liitolla ei ole toistensa kanssa mitään tekemistä, eikä kassa anna potkuja vaikka liitolta saisitkin..Ja tehyn kassa on halvempi kuin YTK.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779