se on mailan osto (Mutta mikä?)

Hämppis

eli siis olen hankkimassa mailaa olisiki mikä hyvä maila 13 vuotiaalle 162cm pitkä 50kg painoo

fatpipe on vissiin paras mutta ehdotelkaa et mikä merkki ja maila

KIITOS! etukäteen jo vastauksista

22

2620

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exeli

      exel on se joka panee pallon maaliin(minun mielipide)

    • tietäjä 1

      Ehdottomasti paras juniorimaila on
      Unihocin 1,5 curve!
      Perustelen jos joku haluaa.

      • Hämppis

        tietäjä on hyvä ja perustelee..


      • tietäjä ja taitaja
        Hämppis kirjoitti:

        tietäjä on hyvä ja perustelee..

        Perusteluina seuraavat asiat:

        1. varsi riittävän taipuisa eli 29mm
        2. varren mutka auttaa rannelaukausessa aivan mielettomästi.
        3. mutkan ansiosta lapa on oikeammassa asennossa palloon nähden lämärin aikana.
        4. Lapa medium normaalisti kiinni mailassa...voisi olla aihetta vaihtaa softiin.

        Tarvitaankos lisää perusteluita?


    • holeeee

      ostappas fatpipe hole jr. erittäin kevyt ja hyvä maila ja myös veivit lähtee jos niin haluaa

    • Hämppis

      joo lisää vaan

    • ...

      noh mun mielestä paras maila ois fatpipe wiz jr (90cm) tai wiz (95cm) . toinen vaihtoehto ois fatpipe orc jr (90cm) tai orc (95cm)...

    • Säbäri

      ... Curve on ehdottomasti markkinoiden patas salibandymaila mutta curve on vain melko hintava (yli 100e, muistaakseni 120e), että jos haluat hyvää mailaa pikkuisen halvemmalla (60-80e), niin suosittelen joko Fatpipe Wiziä tai Orcia. Orc on kevyt maila, hyvät hairystar-gripit (Samoin muissa fädäreissä) jonka karvatuppoon voi pyyhkiä hiertyneet kädet. Lapa todella pehmeä ja pallonhallinta tuntuva. Hyökkääjälle ehdoton valinta. Myös vedot onnistuvat melko hyvin (Rystyjä lukuunottamatta). Raw on sitten parempi pakille jotka usein lämäävät/syöttelevät. Kaikki vedot lähtevät hyvin myös rystyt. Wiz on sitten hyvä sellaiselle peruspelaajalle. Eroa ei paljoa Rawiin ainoastaan että lavassa on Wiz-lapa (Rawissa tietysti Raw-lapa), missä pieni kikkakuppi. Mikäli mailassa pitää olla mahdollisuus veivaamiseen niin kannattaa ostaa Fatpipen uutuusmaila FREAK (Missä holen lapa). Lapa on paljon pehmeämpää kuin Normaali Soft hole, mailassa täysin uudet gripit, lavassa sama pallontuntuma kuin Orc-lavassa paitsi kärjessä on ns. Veivikuppi, mikä ei kyllä haittaa muuta pelaamista. Mikäli rahasta on puutetta niin suosittelen Doggy 33:a (Hinta vain 30-40e). Mailassa hyvä raw-lapa, taipuvuus 33mm (Hyvä juuri junioripelaajille tai ihmisille, jotka ovat hieman kevyitä/hentoja), hinta-laatusuhde hyvä.

      Siinä oli siis informaatiota Fädärin mailoista. Mutta jos rahasta ei ole puutetta niin kannattaa aivan ehdottomasti ostaa Curve. Muussa tapauksessa jokin mainitsemani fädäri tilanteesta riippuen.

      Jos kysyttävää niin kysy tietysti. Toivottavasti osasin auttaa.

      • Hjälpa mig

        Oon menossa lauantaina Poriin niin tietääkö kukaan että onko Ison Karhun topsportissa tai intersportissa Curvea, Top Lightia tai Bamboota?


    • Hämppis

      ELi siis ostin ORCin Lukkoo tää aihe

    • 13v poika

      Ehdottomasti orc 24 tai 27 tai joku fat pipen maila

      • valitsia

        ehdottomasti fatpipe eikä mikään muu!!!!!!!!!!!


    • Mikä maila?

      Hei! Ajattelin ostaa mailan ajattelin fatpipen wiziä koska monilla kavereillaki on se. Olen 153cm 40kg ja 12v että mikä maila sopisi pelaajalle joka osaa vetää kääntöranteita hyvin ja tarkasti sekä osaa syöttää hyvin? :)

      Voisiko joku kertoa?

    • ernestipää

      sql curve 1,5, on vaan niin pirun hyvä. jos rahasta ei oo puutetta nii 3,2 bow (unihoc siis molemmat)

    • säbääjä

      Mikä maila mulle? Olen 13-vuotias, n. 160 cm pitkä ja n. 50 kg. Pelaan hyökkääjänä. Mailalla pitäis lähtee lämärit ja rannarit hyvin.

      • frfd

        Exel double curve!!!!!!


    • FATPIPE

      Fatpipe S-Bow

    • Salibandy_Poika

      Itselläni on Doublecurve maksoi 60e

      • säbääjä

        Mulla on exel doublecurve ja sil lähtee ranteet hyvi mut lämärit on asia iha erikseen


    • dwwdwdwdwdwdwdwdwdwd

      osta sahlymäila joka sopii sulle itelle!

    • nbjuikl

      Aivan sama mikä maila. Kunhan jonkin käden jatkeen ostat, ja opettelet pelaamaan sillä. Mailalla kun mailalla voi pelata, kunhan tottuu siihen. Prismasta saa halpoja ja ihan riittävän hyviä. Ja ne ilmaveivit kannattaa unohtaa, tärkeintä on pelisilmän kehittäminen ja itse pelaaminen. Jos haluat ilmaveivata, tee se sitten vaikka kotona, mutta ei kannata lähteä peliä pilaamaan veivihassuttelulla.

    • säbä125

      Mailan pituus on kaikkia muita seikkoja tärkeämpi asia. Jollekin 150 - 162 senttiselle veijarille sopii 90cm maila erittäin hyvin. 90cm mailoista Fat Pipeltä löytyy jos jonkinsorttista, mutta varmaan Rage, Jai-Alai, Wiz tai Orc on niitä mitkä kannattaa valita.
      Jos oikeasti aikoo panostaa, niin kannattaa ettiä jostain tuo Fat Pipen 90G maila, mutta mikä tahansa näistä Fat Pipen kilpa-/harrastemalleista on kyllä hyviä.

      Exelin mailat ovat myös hyviä, jos ottaa jonkun näistä kilpapelaajan mailoista, ei varmasti maila huono ole. 150 - 162 senttisille 87 - 92 cm mailat käy tosi hyvin.

      Kunhan muistaa, että ottaa itselleen sopivan pituisen. Monet ottavat kavereiden painostuksesta liian pitkän ja siinä ei sitten tekniikka kehity niin paljoa, vaikka ne laukaukset aluksi tuntuisi lähtevän lujaa. Yhtä lujaa ne lyhyemmällä lähtee kun tekniikka harjaantuu ja mailaan tottuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe