Minkä pituinen suhde sopii sinulle parhaiten? Tunti, viikko, kuukausi, vuosi...?
Seurustelun kesto?
10
566
Vastaukset
- ~nainen~
kuin kummankin elämäntilanteeseen nähden on sopivan pituinen. Syitä suhteen äkilliseen loppumiseen en silti ihan heti osaa sanoa, koska en nyt ihan heti keksi mitään niin suurta syytä, jonka vuoksi yhdessäoloa ei voisi jatkaa, muodossa tai toisessa.
En mä jaksaisi mitään viikon, parin viikon suhteita, aina uudelleen ja uudelleen, koska suhteen alku on se kaikista "vaativin" vaihe, kun tarvii alusta asti tutustuttaa toinen itseensä(jos siis vieras ihminen kyseessä) ja mun mielestä se on sen verran pitkä prosessi, ettei sitä halua kovin montaa kertaa elämässään käydä läpi. tuntuu että sellanen ainaki 60 vuotta ois sopiva mitta.. Sen jälkeen vois varmaan kattoo päivän kerrallaan
Kaikkia mainittuja kokeiltuani olen sitä mieltä, että parhaiten sopii juuri sen mittainen suhde, jonka ajan molemmat ovat suhteeseen tyytyväisiä. Ja eikös se ole vaan hyvä, mitä pidempään molemmat ovat tyytyväisiä.
- Hamsu H
Jos haluaa kustannuksia alas ja vastaavasti hinta\laatusuhdetta ylös, kannattaa suhteesta karsia tuottamattomat pätkät pois ja käyttää aika hyödyllisemmin. Näin ollen paras ratkaisu on jakaa suhde n. tunnin pätkiin ;)
- Papeete1
Mulle sopii se "täältä iäisyyteen"-versio.
- -N47-
joka vois alkaa mahdollisimman pian ja sais jatkua hamaan loppuun asti, sopis oikein hyvin, kiitos
...sellainen "hetki kerrallaan" tyyppinen sopimus. Ilman suorituspaineita, ilman mitään vaatimuksia siitä, että viiden vuoden sisällä pitäisi olla se "naimisissa-raskaana-rivari-kultainennoutaja-volvo". Mä en vielä tiedä mitä mä elämältä haluan, joten mitään suunnitelmaakan ei ole.
Pitäiskö sanoa että niin kauan kuin toisen naama ei rupee riipimään?- Icerose
Eihän sitä voi etukäteen tietää tuleeko jutusta mitään vai ei. Aika sen näyttää. Turha sitä alkaa kovin kauas tulevaisuuteen katsomaan heti. Parhaiten kuitenkin sopis pidempiaikainen, vuosista vois jo puhua. Ei noi viikko kuukaus kestoset oikein iske.
- vili
muutaman vuoden suhteet sopii parhaiten
- scale
Joidenkin naisten kanssa muutama tuntikin riittää, toisten kanssa viihtyy pidempään.
Hyvän kanssa viihtyy vaikka loppuikänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki672704Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752298Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752148Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22035Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue91412Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51354- 761067
- 64986
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis8960