Minkä pituinen suhde sopii sinulle parhaiten? Tunti, viikko, kuukausi, vuosi...?
Seurustelun kesto?
10
573
Vastaukset
- ~nainen~
kuin kummankin elämäntilanteeseen nähden on sopivan pituinen. Syitä suhteen äkilliseen loppumiseen en silti ihan heti osaa sanoa, koska en nyt ihan heti keksi mitään niin suurta syytä, jonka vuoksi yhdessäoloa ei voisi jatkaa, muodossa tai toisessa.
En mä jaksaisi mitään viikon, parin viikon suhteita, aina uudelleen ja uudelleen, koska suhteen alku on se kaikista "vaativin" vaihe, kun tarvii alusta asti tutustuttaa toinen itseensä(jos siis vieras ihminen kyseessä) ja mun mielestä se on sen verran pitkä prosessi, ettei sitä halua kovin montaa kertaa elämässään käydä läpi. tuntuu että sellanen ainaki 60 vuotta ois sopiva mitta.. Sen jälkeen vois varmaan kattoo päivän kerrallaan
Kaikkia mainittuja kokeiltuani olen sitä mieltä, että parhaiten sopii juuri sen mittainen suhde, jonka ajan molemmat ovat suhteeseen tyytyväisiä. Ja eikös se ole vaan hyvä, mitä pidempään molemmat ovat tyytyväisiä.
- Hamsu H
Jos haluaa kustannuksia alas ja vastaavasti hinta\laatusuhdetta ylös, kannattaa suhteesta karsia tuottamattomat pätkät pois ja käyttää aika hyödyllisemmin. Näin ollen paras ratkaisu on jakaa suhde n. tunnin pätkiin ;)
- Papeete1
Mulle sopii se "täältä iäisyyteen"-versio.
- -N47-
joka vois alkaa mahdollisimman pian ja sais jatkua hamaan loppuun asti, sopis oikein hyvin, kiitos
...sellainen "hetki kerrallaan" tyyppinen sopimus. Ilman suorituspaineita, ilman mitään vaatimuksia siitä, että viiden vuoden sisällä pitäisi olla se "naimisissa-raskaana-rivari-kultainennoutaja-volvo". Mä en vielä tiedä mitä mä elämältä haluan, joten mitään suunnitelmaakan ei ole.
Pitäiskö sanoa että niin kauan kuin toisen naama ei rupee riipimään?- Icerose
Eihän sitä voi etukäteen tietää tuleeko jutusta mitään vai ei. Aika sen näyttää. Turha sitä alkaa kovin kauas tulevaisuuteen katsomaan heti. Parhaiten kuitenkin sopis pidempiaikainen, vuosista vois jo puhua. Ei noi viikko kuukaus kestoset oikein iske.
- vili
muutaman vuoden suhteet sopii parhaiten
- scale
Joidenkin naisten kanssa muutama tuntikin riittää, toisten kanssa viihtyy pidempään.
Hyvän kanssa viihtyy vaikka loppuikänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1733226Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K472032Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652009Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a262000- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861315Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2651284Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911236- 251217