Procurves- rintojensuurennustabletit

neitokainen...

Hei! Tilasimpa itselleni procurves tabletteja 4kk ajalle. Niiden sisältämät rohdot ja luonnonmukaiset hormonit kasvattavat myyjän mukaan maitorauhasia niin kuin elimistön omat hormonit puberteetti-ikäisillä. Takuu oli, että jos ei ole tyytyväinen, tabletit saa palauttaa. Nyt haluaisinkin siis testata ja ajattelin kirjoittaa tänne päiväkirjaa jotta muutkin saisivat vähän käsitystä mitä tabletit ovat ja miten vaikuttavat.

Lähtötilanne:
162cm nainen
52.5-53kg painoa
rasvaprosentti n.20%

mitta rintojen päältä normaalitilassa: 89cm
mitta rintojen päältä keuhkot tyhjinä: 87cm
mitta rintojen päältä keuhkot täysinä: 94cm

(monella eri tavalla jotta mittaustulos olisi vähän luotettavampi...)

rinnan alta mitta on 72-73 ja kuppikoko siis 70B-C.

Aloitan tablettien syömisen tänään, otan kaksi päivässä ruoan jälkeen veden kera ja mittaan itseni joka viikko. myös kudoksen muutokset otan huomioon, eli kiinteytyneet tai ryhdistyneet rinnat tietenkin kelpaavat myös :)

olen kuullut hieman positiivista palautetta joten siksi uskalsin lähteä mukaan. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

96

26215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytännöstä

      Jos ei ole tyytyväinen, tabletit siis saa palauttaa. Kuinkas kaukaa lähdet syömiäsi tabletteja sitten hakemaan? ;)

      Onko näin ovela mainostustapa muuten ihan myyjän keksimä vai tarvittiinko mainostoimiston apua?

    • aprillipiloja

      huhtikuuhun on vielä pitkä matka X D

      Oikeesti, mä en uskaltaisi tuollaisia tabuja suuhuni pistää. Jos niissä olisi noita hormonin tavoin vaikuttavia aineita niin paljon että ne todella vaikuttavat, niin ne olisi lääkärin reseptillä apteekkitavaraa.

    • kkkkkkkkkkkk

      ...tietenkään ollut mikään "piilomainos" vaan ihan tosi juttu .. no hehe.. hh...

      eihän kukaan normaalilla järjellä varustettu usko tablettien kasvattavan rintoja,
      sama tulos saadaan kun mätetään kamalasti suolasta ruokaa - turvotusta tulee joka paikkaan

    • no huh huh...

      en ole mainostaja enkä myyjä ym. vaan oikeasti tilasin tuotteita ja aion testata niitä. kolme suositusta olen saanut jo joten en usko että on mitään pelkkää huuhaata. lääkärien hyväksymä tuote ja itsekin olen kohta lääkäri ja perehtynyt tuotteet sisältämiin ainesosiin. ainoa mikä epäilyttää on mahdollisia univaikeuksia voi tulla, mutta niistäkin aion raportoida. asiasta on keskusteltu muilla palstoilla aiemminkin ja missään en ole nähnyt näin tympeitä ja ennakkoluuloisia asenteita, tuskin tiedätte yhtään mitä tuotteessa ja on ja mistä siinä on kyse. joten valitukset kiitos voi jättää vähemmälle, silkkaa kiltteyttä ajattelin raportoida että muut epäilevät tai kiinnostuneet saisivat kokemukseen perustuvaa tietoa.
      kiitos.

      • ainakin

        kiinnostaa tietää kokemuksistasi! itse olen noita tabuja katsellu muutamia kertoja mutten ole vielä uskaltanut tilata... uhkeutta tännekkin kaipaisin :D


      • Ohhoh huhhuh!


      • yhtyen =)
        Ohhoh huhhuh! kirjoitti:

        Mielenkiinnolla kyllä odottelen koekaniinimme itsensäuhraustuloksia, mutta..Suuresti en enää ihmettele, etteivät maamme lääkärit juuri koskaan tiedäkään mistään mitään. Tällä vastaavantasoisella tieto- ja älykkyystasollako he ovat varustettuja? Tietotaito taka-alalle ja tissit tilalle!?! Ehdotan vakavissani 50%:n palkan alennusta!!!
        T:Hoitaja vain


      • Luokkis
        yhtyen =) kirjoitti:

        Mielenkiinnolla kyllä odottelen koekaniinimme itsensäuhraustuloksia, mutta..Suuresti en enää ihmettele, etteivät maamme lääkärit juuri koskaan tiedäkään mistään mitään. Tällä vastaavantasoisella tieto- ja älykkyystasollako he ovat varustettuja? Tietotaito taka-alalle ja tissit tilalle!?! Ehdotan vakavissani 50%:n palkan alennusta!!!
        T:Hoitaja vain

        Kyllä lääkärit ovat ihan tietämyksellistä porukkaa, mutta nämä "nettilääkärit" ja "melkein (netti)lääkärit" ovat pitkälti vielä alaikäisiä.

        Se on harmillista, että kaikenlaisille humpuukituotteille riittää hyväuskoisia ja toiveikkaita ostajia. Hormonivalmisteita saa määrätä vain lääkäri - ja hyvästä syystä. Jos olisi keksitty toimiva, suun kautta otettava rintojensuurennusvalmiste, siitä olisi kyllä kuultu ihan muualta kuin jos-ei-toimi-saat-rahat-takaisin -myyjiltä. Moniko muuten on kehdannut pyytää ja/tai saanut rahansa takaisin?

        Näillä palstoilla näkyy silloin tällöin kyselyjä muun muassa ihonhoitotuotteista, "joiden on pakko toimia, kun Jessica Simpsonkin suosittelee". Kun pitkälle erikoistuneet ihotautilääkäritkään eivät saa joidenkin ihoa sileäksi, kuinka TV-shoppien tuotteet siihen pystyisivät? Viime vuosina on puhuttu kovasti siitä, että kouluissa kiinnitetään huomiota medialukutaitoon, mutta ei se näytä aina menevän perille. Huuhaamaakarit tekevät rahaa epätoivoisilla ihmisillä, jotka kärsivät oikeasti pienistä rinnoistaan tai aknestaan ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa, mutta joiden rahat eivät riitä kosmeettisiin leikkauksiin ja muihin operaatioihin.

        Jos aloittaja on tablettien edustaja, hän pitää blogiaan täällä muutaman kuukauden ja antaa upeiden tuloksien raportoinnin jälkeen nettiosoitteensa, josta saa tabletteja tilata. Luulenpa kyllä, että kyseessä on nuori nainen, joka toivoo tosissaan saavansa rahoilleen ja tableteilleen vastinetta.

        Jos tämän lukee pienirintainen tai huonoihoinen nuori, joka toivoo muuttavansa asioita investoimalla viikkorahansa taianomaisiin ihmetuotteisiin, toivoisin hänen ottavan ensin yhteyttä (koulu)terveydenhoitajaan, jolta kyllä saa asiallisia neuvoja. Ongelmasta on vaikea puhua kasvotusten, mutta kyllä se silti on se paras tie ongelmanratkaisuun.

        Tätä mieltä olen minä, aika paljon nähnyt ysiluokan luokanvalvoja.


      • gdaspgj
        Luokkis kirjoitti:

        Kyllä lääkärit ovat ihan tietämyksellistä porukkaa, mutta nämä "nettilääkärit" ja "melkein (netti)lääkärit" ovat pitkälti vielä alaikäisiä.

        Se on harmillista, että kaikenlaisille humpuukituotteille riittää hyväuskoisia ja toiveikkaita ostajia. Hormonivalmisteita saa määrätä vain lääkäri - ja hyvästä syystä. Jos olisi keksitty toimiva, suun kautta otettava rintojensuurennusvalmiste, siitä olisi kyllä kuultu ihan muualta kuin jos-ei-toimi-saat-rahat-takaisin -myyjiltä. Moniko muuten on kehdannut pyytää ja/tai saanut rahansa takaisin?

        Näillä palstoilla näkyy silloin tällöin kyselyjä muun muassa ihonhoitotuotteista, "joiden on pakko toimia, kun Jessica Simpsonkin suosittelee". Kun pitkälle erikoistuneet ihotautilääkäritkään eivät saa joidenkin ihoa sileäksi, kuinka TV-shoppien tuotteet siihen pystyisivät? Viime vuosina on puhuttu kovasti siitä, että kouluissa kiinnitetään huomiota medialukutaitoon, mutta ei se näytä aina menevän perille. Huuhaamaakarit tekevät rahaa epätoivoisilla ihmisillä, jotka kärsivät oikeasti pienistä rinnoistaan tai aknestaan ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa, mutta joiden rahat eivät riitä kosmeettisiin leikkauksiin ja muihin operaatioihin.

        Jos aloittaja on tablettien edustaja, hän pitää blogiaan täällä muutaman kuukauden ja antaa upeiden tuloksien raportoinnin jälkeen nettiosoitteensa, josta saa tabletteja tilata. Luulenpa kyllä, että kyseessä on nuori nainen, joka toivoo tosissaan saavansa rahoilleen ja tableteilleen vastinetta.

        Jos tämän lukee pienirintainen tai huonoihoinen nuori, joka toivoo muuttavansa asioita investoimalla viikkorahansa taianomaisiin ihmetuotteisiin, toivoisin hänen ottavan ensin yhteyttä (koulu)terveydenhoitajaan, jolta kyllä saa asiallisia neuvoja. Ongelmasta on vaikea puhua kasvotusten, mutta kyllä se silti on se paras tie ongelmanratkaisuun.

        Tätä mieltä olen minä, aika paljon nähnyt ysiluokan luokanvalvoja.

        pitääkö netissäkin kirjoittaa kirjakieltä ja jokaista mahdollista virhettä pilkata ja kommentoida?!? mistä tiedätte että kirjoittaja on alaikäinen tai teini, harvoin lääkiksessä opiskelevat on alaikäisiä. taidatte olla itse tyhmiä tai ainakin elämäänne vittuuntuneita kun pitää pilkata ja pahoittaa vasitella toisten mielet. tsemiä kirjoittajalle ja onnea kokeiluun! älä välitä noista itseään vihaavista epäonnistujaidiooteista!


      • Little-one

        Nuo vastaukset, mitkä sinulle lähetettiin, oli todennäköisesti murrosikäisiltä tytöiltä, ketkä kaihtavat vielä kaikkea uutta lääketieteessä.

        Olen myös vakavasti harkinnut aloittaa kuurin, kunhan nyt saan aikaiseksi lähettää tilauksen.
        Jos vain ihmeessä viitsit, niin raportoithan säännöllisesti, jotta nähdään, ovatko pillerit huu-haata vai ei. :)


      • kokeillut
        Little-one kirjoitti:

        Nuo vastaukset, mitkä sinulle lähetettiin, oli todennäköisesti murrosikäisiltä tytöiltä, ketkä kaihtavat vielä kaikkea uutta lääketieteessä.

        Olen myös vakavasti harkinnut aloittaa kuurin, kunhan nyt saan aikaiseksi lähettää tilauksen.
        Jos vain ihmeessä viitsit, niin raportoithan säännöllisesti, jotta nähdään, ovatko pillerit huu-haata vai ei. :)

        Tosiaan söin itse kolmen kuukauden kuurin ja valitettavasti minulla ne ei toimineet lainkaan.Joten palautin tyhjät purkit takaisin ja nyt odottelen rahojani sieltä.Saa nähdä kuinks käy.
        Minulla ne tabletit aiheutti väsymystä.Mutta sanon pienirintaiset naiset älkää ruvetko edes syömään näitä.Minusta ne ei varmaan toimi heillä.Mitäs se siel kasvattaa jos kudosta on vähän.Olen yksi esimerkki siitä.


      • Hip hei
        Little-one kirjoitti:

        Nuo vastaukset, mitkä sinulle lähetettiin, oli todennäköisesti murrosikäisiltä tytöiltä, ketkä kaihtavat vielä kaikkea uutta lääketieteessä.

        Olen myös vakavasti harkinnut aloittaa kuurin, kunhan nyt saan aikaiseksi lähettää tilauksen.
        Jos vain ihmeessä viitsit, niin raportoithan säännöllisesti, jotta nähdään, ovatko pillerit huu-haata vai ei. :)

        Uskon että asiattomat viestit ovat murros/teini-ikäisten poikien tekstiä toki löytyy niitä 25 --> älykköjä jotka leikkivät viisasta :)


    • ( o )( o )

      ...joka on itsekin miettinyt kyseisen tuotteen hankintaa. Mielenkiinnolla kuulen tuloksistasi. Kyllähän minäkin epäilen koko juttua, mutta se pienikin mahdolliisuus, että pillerit toimisivat saa kiinnostuksen heräämään. Olisi jo aika löytyä vaihtoehto silikoneille. Tsemiä vaan sinulle ketjun aloittaja!

    • oneheart

      Moi! Mitä nämä kyseiset tabletit ovat ja mistä olet niitä tilannut? Paljonko maksavat? Olisin tosi kiinnostunut asiasta, koska pienirintaisena kokeilisin melkein kaikkia vaihtoehtoja rintojen suurentamiseksi paitsi leikkkausta. Jos et halua noita kysymiäni tietoja laittaa tänne keskustelupalstalle, niin lähetä mulle viestiä sähköpostiini: [email protected]

      • ....................

        googletin kyseisistä pillereistä ja löysin suomenkielisen nettisivun jossa niitä myytiin, osoitetta en muista mutta google kertoo kyllä :)
        heillä oli nyt sellainen sääntö/tarjous että jos ostaa 2 (tai 3, en muista kumpi kun tilasin 4) pakettia eikä ole tullut tulosta käytön jälkeen niin rahat saa takaisin. lyhyemmältä ajalta ei saa, koska alkavat kuulemma vaikuttamaan vasta 2-4 viikon jälkeen. englanninkielisillä sivuilla hintaa oli 4 pakettia postikulut reilu 100e, suomesta tilattuna vähän kalliimmat dollarin huonon kurssin vuoksi. jos et uskalla testata noin arvokasta tuotetta niin aion kyllä jatkaa kokeilua kaikista järjen jättiläisten kommenteista huolimatta :)


      • jättiläistä
        .................... kirjoitti:

        googletin kyseisistä pillereistä ja löysin suomenkielisen nettisivun jossa niitä myytiin, osoitetta en muista mutta google kertoo kyllä :)
        heillä oli nyt sellainen sääntö/tarjous että jos ostaa 2 (tai 3, en muista kumpi kun tilasin 4) pakettia eikä ole tullut tulosta käytön jälkeen niin rahat saa takaisin. lyhyemmältä ajalta ei saa, koska alkavat kuulemma vaikuttamaan vasta 2-4 viikon jälkeen. englanninkielisillä sivuilla hintaa oli 4 pakettia postikulut reilu 100e, suomesta tilattuna vähän kalliimmat dollarin huonon kurssin vuoksi. jos et uskalla testata noin arvokasta tuotetta niin aion kyllä jatkaa kokeilua kaikista järjen jättiläisten kommenteista huolimatta :)

        Enemmän naishormoonia saat vaikkapa syömällä tofujuustoa. Halvemallakin pääset.

        Uskomatonta, mihin naiset ovat valmiita höynähtämään kaiken rahan menetyksen uhalla. Myyn sulle kilon vanhaa pimää, se kuulemma ehkä isontaa rintoja. Ostatko?


      • noin perkeleen tympeä?
        jättiläistä kirjoitti:

        Enemmän naishormoonia saat vaikkapa syömällä tofujuustoa. Halvemallakin pääset.

        Uskomatonta, mihin naiset ovat valmiita höynähtämään kaiken rahan menetyksen uhalla. Myyn sulle kilon vanhaa pimää, se kuulemma ehkä isontaa rintoja. Ostatko?

        anna ihmiset ostaa mitä tahtoo, ei sitä tarvi jok ikistä kommenttia kommentoida vielä typerämmällä kommentilla, mitä se sulle kuuluu jos joku tuhlais vaikka 5000e silikoneihin!? huolehtikaa immeiset omist asioistanne


      • on myös
        noin perkeleen tympeä? kirjoitti:

        anna ihmiset ostaa mitä tahtoo, ei sitä tarvi jok ikistä kommenttia kommentoida vielä typerämmällä kommentilla, mitä se sulle kuuluu jos joku tuhlais vaikka 5000e silikoneihin!? huolehtikaa immeiset omist asioistanne

        ihan yhtä typerät (kuka hullu haluaa itselleen muovirinnat??) mutta ne sentään tekee sen mitä lupaa eli suurentaa kuppikokoa. Nuo pillerit ovat silkkaa huijausta.


      • ask
        jättiläistä kirjoitti:

        Enemmän naishormoonia saat vaikkapa syömällä tofujuustoa. Halvemallakin pääset.

        Uskomatonta, mihin naiset ovat valmiita höynähtämään kaiken rahan menetyksen uhalla. Myyn sulle kilon vanhaa pimää, se kuulemma ehkä isontaa rintoja. Ostatko?

        Ei se ole naishormoni, joka rintoja kasvattaa.. Noiden yrttien ajatushan on kasvattaa maitorauhasia.. En nyt sit tiedä kuinka terveellistä voi olla maitorauhasten turvottaminen äärimmilleen :S


    • kauniiksi itsenne

      lähempänä luonnon konstein,ettei tule myöhemmin katumusta keinotekoisten rappeutuessa taikka muiden vaivojen iskeytyessä.

      • siitä pakkauksesta

        Että sisältääkö ne tabletit TODELLA Kiinalaista Angelikaa? Aika kumma juttu jos sisältää, koska sen yrtin myyminen suomessa on laitonta..


      • rilukka
        siitä pakkauksesta kirjoitti:

        Että sisältääkö ne tabletit TODELLA Kiinalaista Angelikaa? Aika kumma juttu jos sisältää, koska sen yrtin myyminen suomessa on laitonta..

        tiedät että kiinan angeliga on suomessa kielletty.Sitähän käytetään v.vuosi vaivoihin


    • sulle kysymys

      Hei mistä tilasit ne? Tuleeko ne ihan postiluukusta sisään vai onko ne postissa noudettavissa??

      • Minitest

        www.procurves-suomi.com

        Haetaan postista.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!
        Minitest kirjoitti:

        www.procurves-suomi.com

        Haetaan postista.

        HALVEMMAKS TULEE.. kun käytte ostamassa nuo rintoja suurentavat neljä yrttiä erikseen esim. luontaistuotekaupoista.. nämä neljä taikayrttiä ovat siis fenkoli, sarviapilan siemenet, sahapalmu ja villijamssi.. fenkolia kannattaa ottaa eteerisenä öljynä ja hieroa suoraan rintoihin,, loput suun kautta.. sarviapilansiemenet ei maksa ku joku pari euroo pussi.. ja ainakin sahapalmuu saa kapseleina


    • mau1

      hahahaa, mistä vetoa ettei noi pillerit ainakaan sun tisuja kasvata...huoh kaikkea ihmiset uskookin

      • hmmmmmm....

        Miksi teidän piti nyt teilata neitokaisen yritys? Nyt ei ainakaan saada tietää miten kävi, mua ainakin kiinnostaa, vaikken siihen uskokaan. olis kiva tietää että onko tullut sitten jotain sivuvaikutuksia tai jotain, jos rinnat ei ole kasvaneet, ja jos ovat niin kuinka kauan. Ja miten kauan tuo vaikutus säilyy? Niin kauan kuin pillereitä popsii?
        Että ihan kiva ajatus että laittaa onfoa toimiiko vai ei. Saahan ihmiset kokeilla mitä huvittaa, rahansa laittaa mihin laittavat. Jotkut tuunaa autoja älyttömillä rahamäärillä, jotkut tuunaa rintoja..


      • Blahnik
        hmmmmmm.... kirjoitti:

        Miksi teidän piti nyt teilata neitokaisen yritys? Nyt ei ainakaan saada tietää miten kävi, mua ainakin kiinnostaa, vaikken siihen uskokaan. olis kiva tietää että onko tullut sitten jotain sivuvaikutuksia tai jotain, jos rinnat ei ole kasvaneet, ja jos ovat niin kuinka kauan. Ja miten kauan tuo vaikutus säilyy? Niin kauan kuin pillereitä popsii?
        Että ihan kiva ajatus että laittaa onfoa toimiiko vai ei. Saahan ihmiset kokeilla mitä huvittaa, rahansa laittaa mihin laittavat. Jotkut tuunaa autoja älyttömillä rahamäärillä, jotkut tuunaa rintoja..

        olen samaa mieltä..haluan tietää itsekin miten nuo pillerit toimivat. Itselläni on todella pienet rinnat, joista en saa itsevarmuutta. Mistä sen tietää, jos itsekin ostan jostain luontaiskaupasta rintoja suurentavia pillereitä tai sitten tilaan.


    • Little-one

      Hei. Miten on kuurisi lähtenyt käyntiin? Olisi kiva, jos voisit laittaa joitakin väliaikatietoja mahdollisista muutoksista. Ajattelin tässä myös vihdoista viimein tilata tabletit, vaikka kritiikkiähän niistä on tullut. Näenpähän itse lopulta totuuden. Palaillaan!

    • alk.peräinen kirjoittaja

      Hei! Ajattelin ensin etten mitään kirjoita kun meni vähän hermot noiden kommenttien kanssa mutta näköjään joitain oikeasti kiinnostaa joten tässä tulee :)

      rinnanympärys ei ole kasvanut yhtään mutta tilavuus on hieman. Tuntuu vähän kuin olisi menkat tulossa, rintoja siis turvottaa hieman koko ajan. pahalta se ei tunnu mutta näkyy hieman. arvelisin että noin puoli kuppia on kasvanut 2kk aikana, sen näkee kun laittaa vanhat liivit päälle, ennen kuppi täyttyi juuri ja juuri, nyt helposti ja joistain vähän puristuu tissejä ylikin :P

      jopa avokkini katsoi että on ne kyllä kasvaneet vähän (oli ihmeissään, en ole kertonut syöväni noita ja painoni taas on tippunut hieman).

      ry ei siis ole muuttunut mutta tilavuutta tullut vähän liikaa, vaikka painoa on lähtenyt hieman ja painan nyt 51-52 kiloa.

      toivottavasti muutos jatkuu samana vielä kaksi kuukautta, sivuvaikutuksia en ole huomannut, uniongelmia on mutta niin niitä on ollut aina ennenkin joten en usko että nuo ovat mitään lisänneet :)

      • Little-one

        Okei. Eli jotain tulosta on siis tullut. Hienoa,
        että voit ilmoitella väliaikatietoja, laitoin pari päivää sitten tilauksen menevään, joten uskon, että pillerit tulevat lähiaikoina. Saahan nähdä, miten käy. :)


      • kaelyn
        Little-one kirjoitti:

        Okei. Eli jotain tulosta on siis tullut. Hienoa,
        että voit ilmoitella väliaikatietoja, laitoin pari päivää sitten tilauksen menevään, joten uskon, että pillerit tulevat lähiaikoina. Saahan nähdä, miten käy. :)

        Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi Procurves-pillereitä.
        Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.

        [email protected]


      • TätiTomera.
        kaelyn kirjoitti:

        Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi Procurves-pillereitä.
        Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.

        [email protected]

        Huomatkaahan sitten te, jotka myytte omia käytettyjä tai käyttämättömiä tuotteitanne täällä, että sen hinnankin pitää olla sitten tosi kohtuullinen, meinaan tuolta kaupasta kun tilaa, saa tosiaan sen rahat takaisin -takuun, mutta teiltä sitä ei saa, eli aika paljon isomman riskin ottaa, jos osaa täältä.

        Tai jos käykin niin, että tuote aiheuttaa allergisia yms reaktioita, niin palauttaa ei voi.

        Pitää myös huomioda, että voiteet ja pillerit ovat lähiaikoina tilattuja, sillä niissäkin teho vähenee ajan mittaa, ja päiväys umpeutuu.
        Eli ei kannata ostaa mitään n. vuosi sitten tilattuja tuotteita.


      • Little-one
        TätiTomera. kirjoitti:

        Huomatkaahan sitten te, jotka myytte omia käytettyjä tai käyttämättömiä tuotteitanne täällä, että sen hinnankin pitää olla sitten tosi kohtuullinen, meinaan tuolta kaupasta kun tilaa, saa tosiaan sen rahat takaisin -takuun, mutta teiltä sitä ei saa, eli aika paljon isomman riskin ottaa, jos osaa täältä.

        Tai jos käykin niin, että tuote aiheuttaa allergisia yms reaktioita, niin palauttaa ei voi.

        Pitää myös huomioda, että voiteet ja pillerit ovat lähiaikoina tilattuja, sillä niissäkin teho vähenee ajan mittaa, ja päiväys umpeutuu.
        Eli ei kannata ostaa mitään n. vuosi sitten tilattuja tuotteita.

        Juu, ja huomaakohan TätiTomera myös tosiasian, että nettitilauksien takuista ei koskaan voi varmaksi sanoa mitään. Oletko sitten vai itse saanut rahasi Procurvesilta takaisin?

        Liian moni tälläkin hetkellä pohtii, miksi firma ei ota minkäänlaista yhteyttä, kun on palauttanut "vialliset" tuotteet takaisin Procurvesille.

        Takuun voi aina luvata, mutta se on eriasia sitten, että toteutuuko se. Näyttää olevan aivan sama, mistä ne pillerit tilaa, ei niitä rahoja kuitenkaan takaisin enää oston jälkeen saa.


      • kokeillut
        Little-one kirjoitti:

        Juu, ja huomaakohan TätiTomera myös tosiasian, että nettitilauksien takuista ei koskaan voi varmaksi sanoa mitään. Oletko sitten vai itse saanut rahasi Procurvesilta takaisin?

        Liian moni tälläkin hetkellä pohtii, miksi firma ei ota minkäänlaista yhteyttä, kun on palauttanut "vialliset" tuotteet takaisin Procurvesille.

        Takuun voi aina luvata, mutta se on eriasia sitten, että toteutuuko se. Näyttää olevan aivan sama, mistä ne pillerit tilaa, ei niitä rahoja kuitenkaan takaisin enää oston jälkeen saa.

        nyt kaikille tiedoksi kokeilin itse kyseistä tuotetta.Söin kolme kuukautta pillereitä eikä ne mulle tuottaneet tulosta. Palautin rasiat takaisin ja tyhjät pakkaukset.Kuinkas ollakaan sain rahani takaisin. Jouduin odottamaan noin kolme viikkoa.Ja ne ilmoitti viel sähköpostiin että rahat on tulossa.Kyllä asiat pelasi minun kohdallani hyvin.Ja oli tietty paikka minne voi ottaa yhteyttä jos oli ongelmia ja sieltä vastattiin muutaman viikon viiveellä.Tyytyväinen asiakas.


      • ATIN
        kaelyn kirjoitti:

        Mulla olisi myynnissä kahden kuukauden satsi Procurves-pillereitä.
        Laita sähköpostia jos olet kiinnostunut, niin sovitaan hinnasta.

        [email protected]

        olisin kiinnostunut ostamaan jos sinulla niitä vielä on.. olen sieltä sivuilta yrittänyt tilata mutta ei onnistu


      • TätiTomera1
        ATIN kirjoitti:

        olisin kiinnostunut ostamaan jos sinulla niitä vielä on.. olen sieltä sivuilta yrittänyt tilata mutta ei onnistu

        Kyllä aina viralliselta firmalta tilattaessa asiakkaan ostoturva on parempi. Lähes kaikissa maissa (ainakin euroopassa)on jo pätevä kuluttajasuoja olemassa. Kestäähän siinä aikansa, kun ne rahat saa, mutta jollei saisi, voi ottaa yhetyttä kulttajasuojaan, toisin kuin yksityis henkilöltä tilattaessa. Olen aikoinaan tilannut suomalaisesta suuresta vaatepuljusta jotain, mikä ei vastannut odotuksia, ja vaikka palautusrahat luvattiin viikon sisään, sain odottaa lähes kuukauden niitä, että kyllä se kestää jopa suomessa ainakansa.


      • little-one

        Heippa.

        Toivottavasti vielä vierailet tällä sivulla. Onko tullut tuloksia yhtään? :)


      • äiti*
        little-one kirjoitti:

        Heippa.

        Toivottavasti vielä vierailet tällä sivulla. Onko tullut tuloksia yhtään? :)

        minäkin sitten päätin tilata kyseisen tuotteen,elämäni ensimmäisenä netti tilauksena ainakin paketti tuli perille eikä ollut mikään netti huijaus... olen 22vuotias äiti eikä imetys ole ollut kovin eduksi joten päätin kokeilla sitten procurvesia toinen päivä menossa joten ilmoittelen vaikka sitten jos tuloksia tulee tai jos ei tule noin 2kk jälkeen pitäisi sitten jotain näkyä toivon mukaan =)


      • Little-one
        äiti* kirjoitti:

        minäkin sitten päätin tilata kyseisen tuotteen,elämäni ensimmäisenä netti tilauksena ainakin paketti tuli perille eikä ollut mikään netti huijaus... olen 22vuotias äiti eikä imetys ole ollut kovin eduksi joten päätin kokeilla sitten procurvesia toinen päivä menossa joten ilmoittelen vaikka sitten jos tuloksia tulee tai jos ei tule noin 2kk jälkeen pitäisi sitten jotain näkyä toivon mukaan =)

        Mukava, että päätit kokeilla tuotetta ja ilmoitella tänne forumille, täällä onkin jo ollut sen verran hiljaista. Toivottavasti tulee tuloksia, ja kiva, jos pystyt niistä ilmoittelemaan tänne! :)


      • Neiti MK
        Little-one kirjoitti:

        Mukava, että päätit kokeilla tuotetta ja ilmoitella tänne forumille, täällä onkin jo ollut sen verran hiljaista. Toivottavasti tulee tuloksia, ja kiva, jos pystyt niistä ilmoittelemaan tänne! :)

        minulla on nyt kokeilussa 4 kuukauden satsi Procurveseja.

        Luin pakkauksesta tuoteselosteen ja lähetin tiedot tutulle, joka on asiantuntija näissä yrteissä ja lisäravinteissa.
        Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että kyseiset aineet ovat todella hyviä ja toimivia. Suositteli mieluummin näitä, kuin mitään silikoneja.

        Procurvesien lisäksi voisi ottaa mangaania joka vielä tehostaisi näiden vaikutusta. Sitä taitaa olla mukana sopiva määrä useimmissa monivitamiini valmisteissa.

        Samoin kuulemma hyvä lisuke olisi Mamma-tee.
        Itse ajattelin sitä käydä ostamassa.
        Pelkkä Mamma-teekin kuulemma joillain on kasvattanut pikkuisen rintoja, eli sitä kannattaa kokeilla, jos ei raaski tai arvaa näitä pillereitä ostaa.

        Tässä vielä tutun antamat lisäselitykset aineista ja niiden vaikutuksista.

        2 kapselia (päiväannos)sisältää:

        -Fenugreek seed extract (sarviapilan siemenuute) 219 mg = estrogeeninen
        -Saw palmetto berry (sahapalmun marja)168 mg = estrogeeninen, estää testosteronin hapettumista (hiusten lähtöä)
        -Fennel seed (fenkolin siemenet) 162 mg = rintarauhasia aktivoiva
        -L-tyrosine (L-tyrosiini)135 mg = kilpirauhasta ja hormoneja aktivoiva aminohappo
        -Mexican wild yam root (villijamssin juuri)96 mg = myös seksuaalisuutta stimuloiva
        -Dong quai root 93 mg = estrogenisia ominaisuuksia
        -Pacific kelp (Tyynen valtameren kelppi)90 mg = jodi 81 muuta hivenainetta, mineraalia ja aminohappoa
        -Damiana leaf 51 mg = muistiin ja hormonaalisiin välittäjäaineisiin vaikuttava rohdoskasvi
        -Motherworth herb 48 mg = imetyksen apuna käytetty, rintarauhasia aktivoiva
        -Oat grass 42 mg = klorofylliä sisältävä, rintakudoksen lymfa-aineenvaihduntaa ylläpitävä
        -Blessed thistle herb (maarian ohdake)39 mg = maksaa tukeva (hapanta pH:ta poistava) rintakudosta kiinteyttävä
        -Hops flower (humalan kukka)30 mg = humalan käpy sis. hopeiini-flavonoidia, estrogeeninen.

        Tässä sitä nyt sitten odotellaan ja katsellaan. Mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt, kun pillereitä on tullut syötyä n. 22 päivää.
        Rintojen koko ja muotohan voi pikkuisen vaihdella luonnostaakin, ainakin itselläni ennen kuukautisia ne vähän turpoaa.
        Mutta jospa tuossa reilun kuukauden kuluttua alkaisi jo jotain näkyäkkin.
        Harmittaa vaan kun en mitään mittoja ottanut alkuun, mutta en oikein luota niihin muutenkaan, sillä jopa ryhti vaikuttaa ympärysmittaan.
        Sen sijaan tarkkailen miten nämä mahtuu samoihin liiveihin ;-)

        Onnea muille kokeilijoille! Ja muistakaa, pientä lisätehoa voi olla myös omalla uskolla, sehän on jo tieteellisesti todistettu, että lumevaiktuskin auttaa, eikä sitä pidä mielestäni mitenkään väheksyä.


      • mandariineista appelsiinit
        Neiti MK kirjoitti:

        minulla on nyt kokeilussa 4 kuukauden satsi Procurveseja.

        Luin pakkauksesta tuoteselosteen ja lähetin tiedot tutulle, joka on asiantuntija näissä yrteissä ja lisäravinteissa.
        Hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että kyseiset aineet ovat todella hyviä ja toimivia. Suositteli mieluummin näitä, kuin mitään silikoneja.

        Procurvesien lisäksi voisi ottaa mangaania joka vielä tehostaisi näiden vaikutusta. Sitä taitaa olla mukana sopiva määrä useimmissa monivitamiini valmisteissa.

        Samoin kuulemma hyvä lisuke olisi Mamma-tee.
        Itse ajattelin sitä käydä ostamassa.
        Pelkkä Mamma-teekin kuulemma joillain on kasvattanut pikkuisen rintoja, eli sitä kannattaa kokeilla, jos ei raaski tai arvaa näitä pillereitä ostaa.

        Tässä vielä tutun antamat lisäselitykset aineista ja niiden vaikutuksista.

        2 kapselia (päiväannos)sisältää:

        -Fenugreek seed extract (sarviapilan siemenuute) 219 mg = estrogeeninen
        -Saw palmetto berry (sahapalmun marja)168 mg = estrogeeninen, estää testosteronin hapettumista (hiusten lähtöä)
        -Fennel seed (fenkolin siemenet) 162 mg = rintarauhasia aktivoiva
        -L-tyrosine (L-tyrosiini)135 mg = kilpirauhasta ja hormoneja aktivoiva aminohappo
        -Mexican wild yam root (villijamssin juuri)96 mg = myös seksuaalisuutta stimuloiva
        -Dong quai root 93 mg = estrogenisia ominaisuuksia
        -Pacific kelp (Tyynen valtameren kelppi)90 mg = jodi 81 muuta hivenainetta, mineraalia ja aminohappoa
        -Damiana leaf 51 mg = muistiin ja hormonaalisiin välittäjäaineisiin vaikuttava rohdoskasvi
        -Motherworth herb 48 mg = imetyksen apuna käytetty, rintarauhasia aktivoiva
        -Oat grass 42 mg = klorofylliä sisältävä, rintakudoksen lymfa-aineenvaihduntaa ylläpitävä
        -Blessed thistle herb (maarian ohdake)39 mg = maksaa tukeva (hapanta pH:ta poistava) rintakudosta kiinteyttävä
        -Hops flower (humalan kukka)30 mg = humalan käpy sis. hopeiini-flavonoidia, estrogeeninen.

        Tässä sitä nyt sitten odotellaan ja katsellaan. Mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt, kun pillereitä on tullut syötyä n. 22 päivää.
        Rintojen koko ja muotohan voi pikkuisen vaihdella luonnostaakin, ainakin itselläni ennen kuukautisia ne vähän turpoaa.
        Mutta jospa tuossa reilun kuukauden kuluttua alkaisi jo jotain näkyäkkin.
        Harmittaa vaan kun en mitään mittoja ottanut alkuun, mutta en oikein luota niihin muutenkaan, sillä jopa ryhti vaikuttaa ympärysmittaan.
        Sen sijaan tarkkailen miten nämä mahtuu samoihin liiveihin ;-)

        Onnea muille kokeilijoille! Ja muistakaa, pientä lisätehoa voi olla myös omalla uskolla, sehän on jo tieteellisesti todistettu, että lumevaiktuskin auttaa, eikä sitä pidä mielestäni mitenkään väheksyä.

        hei, urheat kokeilijat! mitenkä on sujunut rintojen kasvatus? tässä harkitsen tämän tod.näk. höpönlöpönlääkkeen tilaamista ja olen innoissani, kun ei tässä jotakuinkin puolueettomassa keskustelussa suoraan teilattu! noiden procurvesin omien sivujen suosituksistahan ei voi paljon sanoa... toivottavasti jaksaisitte kirjoitella tuloksianne, odotan innolla :)


      • Woman*
        mandariineista appelsiinit kirjoitti:

        hei, urheat kokeilijat! mitenkä on sujunut rintojen kasvatus? tässä harkitsen tämän tod.näk. höpönlöpönlääkkeen tilaamista ja olen innoissani, kun ei tässä jotakuinkin puolueettomassa keskustelussa suoraan teilattu! noiden procurvesin omien sivujen suosituksistahan ei voi paljon sanoa... toivottavasti jaksaisitte kirjoitella tuloksianne, odotan innolla :)

        Hei!

        Minä tilasin viikko sitten Perfect-woman voidetta Amerikasta.
        En ole vielä saanut tilausta.


      • kiinnostunut2

        Hei! Lakujeni mukaan neljän kuukauden kuurisi olisi jo ohi, eli mikä oli lopputulos?

        Itse olen parhaillaan Siluettekuurilla kolmatta viikkoa, tuloksia pitäisi alkaa näkymään neljännen viikon paikkeilla. Suhtaudun kuitenkin hieman skeptisesti kyseiseen voiteeseen ja olen kiinnostunut Procurvesista, mikäli tämän hetkinen kuuri ei tuota tulosta. En kuitenkaan haluaisi pistää rahojani tuotteeseen, jos se ei oikeasti toimi. En nimittäin ihan hirveästi luota noihin rahat takaisin -takuisiin...

        Kerrohan kuulumiset, jos vain ehdit. Olisin erittäin kiitollinen kaikesta mahdollisesta infosta!


      • kgoiöhaöoho
        kiinnostunut2 kirjoitti:

        Hei! Lakujeni mukaan neljän kuukauden kuurisi olisi jo ohi, eli mikä oli lopputulos?

        Itse olen parhaillaan Siluettekuurilla kolmatta viikkoa, tuloksia pitäisi alkaa näkymään neljännen viikon paikkeilla. Suhtaudun kuitenkin hieman skeptisesti kyseiseen voiteeseen ja olen kiinnostunut Procurvesista, mikäli tämän hetkinen kuuri ei tuota tulosta. En kuitenkaan haluaisi pistää rahojani tuotteeseen, jos se ei oikeasti toimi. En nimittäin ihan hirveästi luota noihin rahat takaisin -takuisiin...

        Kerrohan kuulumiset, jos vain ehdit. Olisin erittäin kiitollinen kaikesta mahdollisesta infosta!

        olen vähän huono esimerkki nyt kun innostuin aloittamaan alkuvuodesta fitnessin ja kroppa on muuttanut ulkonäköään melko paljon :(

        eli paino on tippunut vähän vain, mutta rasvaprosentti on laskenut 3%yksikköä joten siten rinnat ja läski lähteneet kävelemään.. tai no rinnat on kyllä edelleen kokoa 70C mutta ympärys kutistunut 2cm. en tiedä sitten olisiko kuppikoko muuttunut enemmän jos en olisi noita syönyt..

        kauhean isoa muutosta en siis nähnyt, alussa turvonneen näköiset rinnat ja vähän suuremmat, mutta kun aloin liikkumaan hirveästi niin tisulitkin sitten vähän pienenivät. alussa siis paino ei noussut ollenkaan vaikka vähän muutosta tulikin.

        rahoja en ole pyytänyt takaisin joten vaikea sanoa olisinko saanut jos olisin viitsinyt. sanoisin että ihan ok tuote mutta ei mitään ihmeitä kyllä saa aikaan.


    • xx9

      Menin tyhmyyttäni tilaamaan 2 pakettia Procurves-pillereitä 5.5. eli kuukausi sitten eikä niitä ole vieläkään tullut. Epäilen ettei tulekaan! Eli rahat meni.. aion kyllä laittaa sinne viestiä, että jos eivät palauta rahoja, teen rikosilmoituksen. Soitin nimittäin kuluttajaneuvojalle, ja hän neuvoi tekemään rikosilmoituksen, koska kyseessä on HUIJAUS!!! Jos muillakin on samoja kokemuksia, tehkää ihmeessä rikosilmoitus tai kertokaa siitä edes kuluttajaviraston huijaus-sivuilla, niin he ottavat ko. yrityksestä selvää, onko se luvallinen!
      http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kerrohuijauksesta/
      Kuluttajaneuvoja kertoi myös, että nettikauppaa tehtäessä, sivuilla tulee käydä ilmi yrityksen osoite, puh.nro ja muita yhteystietoja, mitä Procurvesin sivuilta ei tietysti löydy.. ottakaa muut oppia tyhmyydestäni!

    • ElukkaElmeri

      No miten on käynyt neitokainen, näkyykö tuloksia?

      • neiti Mk

        Olen nyt syönyt pillereitä lähes 4 kuukautta, eli ajan, jonka Procurvesin myyjät sivuillaan kertovat vasta tuovat tuloksia.
        Jäljellä on enää viimeinen viikko, joten rohkenen tässä vaiheessa kertoa kokemuksistani.

        -Ensinnä, mitään haittavaikutuksia ei missään vaiheessa ilmennyt.
        -Toiseksi, ihoni muuttui paremmaksi. Aijemmin kärsin näpyistä kasvoilla, selässä ja rinnassa. Olen käyttänyt vaikka mitä voiteita ja hoitoja ihoon, mutta näköjään vasta sisäinen hoito tehoaa itselläni. Nyt näppyjä tulee vain harvakseltaan, mutta sen vielä kestää.
        Tuotehan sisältää esrtogeenin tapaisia hormoneja, jotka parantavat usein ihoa. Saa nähdä alkaako iho taas kukkia tämän kuurin jälkeen. Toivottavasti ei.
        -Painoni on pysynyt jokseenkin samana, mitä nyt normaalia parin kilon vaihtelua 59-62 välillä. Eli lihominen tai laihtuminen ei kohdallani vaikuta rintoihin, kuten tietysti muuten vaikuttaa. Rasvaa kun kertyy kehoon, menee sitä myös rintoihin.
        -Ja sitten se tärkein, tämänhän te haluatte kuulla, eli rinnat.
        Kovin suurta muutosta ei huomaa, mutta kyllä ne jotenkin täydemmältä tuntuu. Eli ne aivan kuin kiinteytyivät jonkun verran. Ja kyllä sitä tavaraa tuntuisi pikkuisen enempi olevan.
        Mutta kun muutos on tapahtunut tässä 4 kuukauden aikana, ei sitä kai niin huomaa, kuin jos se olisi tapahtunut päivässä.
        Mitään muita elämäntapa muutoksia en ole tänä aikana tehnyt, eli liikun ja syön kuten ennenkin.

        Sen siis voin nyt sanoa, että jos on varaa ostaa samantien se 4 kuukauden satsi, niin siitä vaan, ei se ainakaan pahaa tee. Turhaa voi olla ostaa pienempää satsia, koska sanotaan vasta 4 kuukauden päästä näkyvän tuloksia.
        Toisaalta jos joku haluaa selvästi suuremmat rinnat, ei niitä näillä pillereillä varmaankaan saa aikaan.
        Suosittelisin siis näkemään itsensä positiivisemmassa valossa, ja vähän jumppamaan ja keräämään sopivasti rasvaa kehoon. Itselläni ainakin käy niin, että heti kun paino putoaa tuohon 55-57 kg (olen n.161 cm), niin rinnat tyhjenee ja ovat ihan säälittävät pussit mielestäni.
        Myös ikä tekee tehtävänsä, sillä olen huomannut rintojen kasvan myöhemmälläkin iällä jonkun verran.

        Näitä pillereitä näkee aina välillä myytävän "käytettynäkin", joten kannattaa katsella ja etsiskellä, ja tuollainen 100-130 € voisi olla kohtuu hinta 4 kk satsista.

        Toivotan hyvää ja ilosta kesää kaikille, ja nauttikaa naiseudestanne ja korostakaa niitä puolia itsessänne, mistä pidätte!

        Muistakaa kokeilla myös mamma-teetä. Sekin kuulemma on auttanut monia, eikä maksa paljoo!.


      • onnellinen_90
        neiti Mk kirjoitti:

        Olen nyt syönyt pillereitä lähes 4 kuukautta, eli ajan, jonka Procurvesin myyjät sivuillaan kertovat vasta tuovat tuloksia.
        Jäljellä on enää viimeinen viikko, joten rohkenen tässä vaiheessa kertoa kokemuksistani.

        -Ensinnä, mitään haittavaikutuksia ei missään vaiheessa ilmennyt.
        -Toiseksi, ihoni muuttui paremmaksi. Aijemmin kärsin näpyistä kasvoilla, selässä ja rinnassa. Olen käyttänyt vaikka mitä voiteita ja hoitoja ihoon, mutta näköjään vasta sisäinen hoito tehoaa itselläni. Nyt näppyjä tulee vain harvakseltaan, mutta sen vielä kestää.
        Tuotehan sisältää esrtogeenin tapaisia hormoneja, jotka parantavat usein ihoa. Saa nähdä alkaako iho taas kukkia tämän kuurin jälkeen. Toivottavasti ei.
        -Painoni on pysynyt jokseenkin samana, mitä nyt normaalia parin kilon vaihtelua 59-62 välillä. Eli lihominen tai laihtuminen ei kohdallani vaikuta rintoihin, kuten tietysti muuten vaikuttaa. Rasvaa kun kertyy kehoon, menee sitä myös rintoihin.
        -Ja sitten se tärkein, tämänhän te haluatte kuulla, eli rinnat.
        Kovin suurta muutosta ei huomaa, mutta kyllä ne jotenkin täydemmältä tuntuu. Eli ne aivan kuin kiinteytyivät jonkun verran. Ja kyllä sitä tavaraa tuntuisi pikkuisen enempi olevan.
        Mutta kun muutos on tapahtunut tässä 4 kuukauden aikana, ei sitä kai niin huomaa, kuin jos se olisi tapahtunut päivässä.
        Mitään muita elämäntapa muutoksia en ole tänä aikana tehnyt, eli liikun ja syön kuten ennenkin.

        Sen siis voin nyt sanoa, että jos on varaa ostaa samantien se 4 kuukauden satsi, niin siitä vaan, ei se ainakaan pahaa tee. Turhaa voi olla ostaa pienempää satsia, koska sanotaan vasta 4 kuukauden päästä näkyvän tuloksia.
        Toisaalta jos joku haluaa selvästi suuremmat rinnat, ei niitä näillä pillereillä varmaankaan saa aikaan.
        Suosittelisin siis näkemään itsensä positiivisemmassa valossa, ja vähän jumppamaan ja keräämään sopivasti rasvaa kehoon. Itselläni ainakin käy niin, että heti kun paino putoaa tuohon 55-57 kg (olen n.161 cm), niin rinnat tyhjenee ja ovat ihan säälittävät pussit mielestäni.
        Myös ikä tekee tehtävänsä, sillä olen huomannut rintojen kasvan myöhemmälläkin iällä jonkun verran.

        Näitä pillereitä näkee aina välillä myytävän "käytettynäkin", joten kannattaa katsella ja etsiskellä, ja tuollainen 100-130 € voisi olla kohtuu hinta 4 kk satsista.

        Toivotan hyvää ja ilosta kesää kaikille, ja nauttikaa naiseudestanne ja korostakaa niitä puolia itsessänne, mistä pidätte!

        Muistakaa kokeilla myös mamma-teetä. Sekin kuulemma on auttanut monia, eikä maksa paljoo!.

        moi:) olen kiinnostunut tästä ja yritin tilata tuota pakettia, sen yhden purkin, mutta ei onnistunut. koko ajan se vain pyysi kortin numeroo ja lisäsin kyllä kortin numeron, mutta se ei kelvannu, virheitä, vaikka kirjoitin sen mielestäni oikein. sultahan se tilaus oli onnistunut? tahtoisin keskustella kanssasi lisää tästä asiasta. :) olisi kiva jos sinulla on messenger niin lisäisit minut. osoite on [email protected] :)))

        ystävällisin terveisin Krista Linden =)


      • Tiitu-Liinu
        onnellinen_90 kirjoitti:

        moi:) olen kiinnostunut tästä ja yritin tilata tuota pakettia, sen yhden purkin, mutta ei onnistunut. koko ajan se vain pyysi kortin numeroo ja lisäsin kyllä kortin numeron, mutta se ei kelvannu, virheitä, vaikka kirjoitin sen mielestäni oikein. sultahan se tilaus oli onnistunut? tahtoisin keskustella kanssasi lisää tästä asiasta. :) olisi kiva jos sinulla on messenger niin lisäisit minut. osoite on [email protected] :)))

        ystävällisin terveisin Krista Linden =)

        Heippa tytöt,

        ostin itselleni jokin aika sitten 4 kk Procurves Plus kuurin. En kuitenkaan sitten loppujen lopuksi halunnut syödä sitä. Päätin olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen etenkin nyt kun löysin poikaystävän joka pitää pienistä rinnoistani. :-) Mutta siis nyt jos joku haluaisi kokeilla kuuria halvalla niin voisin myydä sen puoleen hintaan. Eli 120 euroon.


      • Mariaaaaaaaaaaaa
        Tiitu-Liinu kirjoitti:

        Heippa tytöt,

        ostin itselleni jokin aika sitten 4 kk Procurves Plus kuurin. En kuitenkaan sitten loppujen lopuksi halunnut syödä sitä. Päätin olla tyytyväinen itseeni sellaisena kuin olen etenkin nyt kun löysin poikaystävän joka pitää pienistä rinnoistani. :-) Mutta siis nyt jos joku haluaisi kokeilla kuuria halvalla niin voisin myydä sen puoleen hintaan. Eli 120 euroon.

        Mä voisin olla halukas ostaan tuon 4 kk:n kuurin, jos se on vielä sulla myynnissä? :)


      • Tiitu-Liinu
        Mariaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mä voisin olla halukas ostaan tuon 4 kk:n kuurin, jos se on vielä sulla myynnissä? :)

        On kyllä. :-) Laitatko viestiä tulemaan [email protected] niin keskustellaan asiasta tarkemmin. :-)


      • Tiitu-Liinu

      • Tiitu-Liinu
        Mariaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Mä voisin olla halukas ostaan tuon 4 kk:n kuurin, jos se on vielä sulla myynnissä? :)

        Mariasta ei ole kuulunut mitään joten jos joku muu on kiinnostunut niin saa ottaa yhteyttää mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

        Tiitu


      • Tiitu-Liinu
        Tiitu-Liinu kirjoitti:

        Mariasta ei ole kuulunut mitään joten jos joku muu on kiinnostunut niin saa ottaa yhteyttää mainittuun sähköpostiosoitteeseen.

        Tiitu

        Kuuri on nyt myyty.


    • Siluette

      Itse tilasin viime joulukuussa Siluette-nimistä rintojensuurennusvoidetta netin kautta... SiluetteFinlandin sivuilta.. Maksaa about 106e/ 2 kuukauden tuubit
      Ja melko tyytyväinen olen tuloksiin... Eihän millään voiteilla/tableteillä mitään huomattavia tuloksia saada, mutta kuppikoon olen 4:ssä kuukaudessa rintojani saanut kasvatettua... =)
      A:sta B:n. Enkä ole kyllä päivääkään katunut tilaustani...! Ajattelin vielä seuraavat kaksi kk käyttää
      Siluettea ja sitten lopettaa.... Mutta tosiaankin, ihan lämmöllä suosittelen!
      Sivuilla on hyvät ohjeet yms. ja tuotteella on siis palautusoikeus, jos ei ole tyytyväinen...

    • maruuuuu

      Aattelin tässä alkajaisiksi tilata yhden paketin noita Procurves pillereitä, ja aattelin kysyä että onko turvallista tilata tältä sivulta. > http://www.naiskunto.com/procurves-plus-rintojen-suurennus-p-775.html
      Etteivät nuo vaan ole mitään väärennöksiä tai vastaavaa?

      Ja sitten myös sitä et jos pillereitä rupeaa käyttämään ja kuukaudessa jäisi pari päivää millon ei muistaisi tai kerkeäisi ottamaan pillereitä, niin haittaako se yhtään? Ja omistatteko sitä Procurves Plus ohjelmaa jossa on jotain liikkeitä mitä pitäisi noudattaa, vai käytättekö vain pillereitä?

    • かい

      tänne ei ole kukaan mitään pitkään aikaan kirjoittanut, mutta sanonpa vaan että tilasin ite tuossa kuukaus sitten 4 kuukauden procurves plus kuurin ilman sitä ohjelmaa. huomenna tulee kuukaus täyteen että oon käyttäny niitä ja mul oli ennen sellanen vähän vajaa 75A mutta nytten iha kunnon 75B et must tuntuu ettei noi ny ihan paska puhetta oo :-----)

      • judomatto

        mäkin selailin näitä keskusteluja ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka onki jo pari vuotta sitte kirjotettuja.. mut kappas onhan täällä joku nytkin kokeilemassa kuuria! eli oot syöny tabuja nyt vähän yli kuukauden ? kerro ihmeessä mitä mieltä oot!! mistä tilasit ja paljon nyt makso?
        oon sitä mieltä että mieluummin kokeilen kaikki voiteet ja pillerit yms mammateet laidasta laitaan ennenkuin soitan kirurgille ja varaan ajan.. tai sitte annan vaan olla ja itken :''D


      • かい
        judomatto kirjoitti:

        mäkin selailin näitä keskusteluja ihan vaan mielenkiinnosta, vaikka onki jo pari vuotta sitte kirjotettuja.. mut kappas onhan täällä joku nytkin kokeilemassa kuuria! eli oot syöny tabuja nyt vähän yli kuukauden ? kerro ihmeessä mitä mieltä oot!! mistä tilasit ja paljon nyt makso?
        oon sitä mieltä että mieluummin kokeilen kaikki voiteet ja pillerit yms mammateet laidasta laitaan ennenkuin soitan kirurgille ja varaan ajan.. tai sitte annan vaan olla ja itken :''D

        joo no eipä oo tännekkää ihmiset kirjoitellu pitkään aikaan :--D
        joo no mulhan on ny toka kuukaus loppu pääs ja tilasin joltain naiskunto.com sivulta missä on muitakin tälläsii tuotteita, kun ei kiinnostanu maksaa jostai niist kunto-ohjelmist ym mitä en oikee aatellu kumminkaa tehä. 4 kuukauden kuuri maksoi sieltä naiskunnosta jotain 212 euroa.
        ja on nää ny kasvanu reilusti yhen kupin verran, ja onhan mul täs viel puolet kuurist jäljes. tähtäisin siihen c-kuppikokoon ja kyl tää 70c näyttää jo sopivan tosi hyvin, et ei mua kyllä silleen yhtään kaduta.

        ja joo suosittelen et käytät kaikki litkut ennemmi ku meet kirurgiaa suoraa :) mut hei onneeee !


      • tön
        かい kirjoitti:

        joo no eipä oo tännekkää ihmiset kirjoitellu pitkään aikaan :--D
        joo no mulhan on ny toka kuukaus loppu pääs ja tilasin joltain naiskunto.com sivulta missä on muitakin tälläsii tuotteita, kun ei kiinnostanu maksaa jostai niist kunto-ohjelmist ym mitä en oikee aatellu kumminkaa tehä. 4 kuukauden kuuri maksoi sieltä naiskunnosta jotain 212 euroa.
        ja on nää ny kasvanu reilusti yhen kupin verran, ja onhan mul täs viel puolet kuurist jäljes. tähtäisin siihen c-kuppikokoon ja kyl tää 70c näyttää jo sopivan tosi hyvin, et ei mua kyllä silleen yhtään kaduta.

        ja joo suosittelen et käytät kaikki litkut ennemmi ku meet kirurgiaa suoraa :) mut hei onneeee !

        olen tutkinut kaikki mahdolliset nettisivut jotka liittyvät tuohon procurves plus tuotteeseen, enkä löydä mistään ravintosisältöä. mitä ne oikein sisätltävät ja onko ne todellakin turvallisia? onko teillä (jotka olette tuotetta kokeilleet) ollut mitään sivuvaikutuksia/kipuja? Itse olen hyvin pienirintainen, rintakudosta ei juurikaan ole, eli olen todella halukas kokeilemaan melkeinpä mitä vaan joka edes saattaisi toimia, kunhan se ei ole kirurgiaa tai terveydelle haitallista. Suosittelisitteko tuotetta minulle?


    • misis

      Mä oon nyt syöny noita procurves tabletteja ohjeen mukaisesti n. 6vk eikä mitään muutosta ole havaittavissa. Mulla on kyllä muutenkin tosi pienet rinnat, eikä esim. e-pillerit ole vaikuttanut rintojen kokoon millään lailla. Uskon kyllä, että jollain nämä saattavat toimia, mutta ei mulla ainakaan vielä :/ höh! jatkan kuitenkin kuurin loppuun (n. 4kk) ja toiveikkaana odotan muutoksia :)

    • Fransesca 62

      Itse sain tänään 8kk kuurin, aion aloittaa sen elokuun alusta ja kerron tuloksista.
      Kokeilin tänään ensimmäistä pilleriä, ja heti tuntui harjoitusten jälkeen että vaikuttaa. Ainakin turposivat. Mittasin n. 0;5 senttiä lisää ympärysmitta, joten uskon tehoavan. Odotan innolla aloitusta, mutta nyt lähden matkallae joten elokuun alkuun. Onnea sinulle, uskon että tehoaa, ja älä ota vakavasti skeptikkoja, niitä aina on. T: Delilah

    • lilja455

      Hei, kiinnostaisi kuulla kokemuksia niiltä, jotka söivät pillereitä viestiketjun alkuaikoina ja olivat tyytyväisiä niihin, että olivatko tulokset pysyviä vai palautuiko tilanne ennalleen heti kuurin loputtua tai myöhemin? Ja toki myös niiltä jotka ovat parasta aikaa kuurilla!

    • Totuuden etsijä

      Tilasin reilu kk sitten ensimmäisen satsin naiskunto.comin sivuilta, Procurves pillereitä siis ilman harjoitusohjelmaa. Toimitus on pelannut nopeasti ja moitteettomasti, ei valittamista. Olen nyt käyttänyt tuotetta vajaat 1,5 kk, eikä tuloksia ole vielä nähtävissä. Kun käytin aikoinani yhdistelmä e-pillereitä, rintani kasvoivat niistä hieman. Jouduin lopettamaan sen ehkäisymuodon migreenin takia. Kahden lapsen ja pillereiden lopettamisen jälkeen kaipasin hieman täyteläisyyttä rintoihini. En mitään ilmapalloefektiä, vaan täyteläisyyttä. Kokoni on nyt D75.

      Ajattelin uhrata tähän ajallisesti ja rahallisesti sen 4 kk ja kertoa tänne, mitkä tulokset ovat omalla kohdallani. Jokainenhan meistä on yksilö.

    • BM

      Minkälainen tämä harjoitusohjelma on?

    • ...

      Tekisi kyllä mieli koittaa, mutta on aika hintavia, ja jos ei hirveän näkyvää tulosta edes tule? Ja haluaisin myös tietää että te jotka olette syöneet noita pillereitä jonkun tietyn kuurin, onko jossain vaiheessa rinnat palautuneet ennalleen? Onko noista ainesosista mitään haittaa?

    • tyytyväinen

      Minäkin olen noita Procurves Plus pillereitä sen neljä kuukautta syönyt ja olen tosiaan ihan tyytyväinen tuloksiin. Enemmän lähdin hakemaan pyöreyttä rintoihini ja sitä olen myös saanut sekä yhden kuppikoon lisää. Siinä paketissa jonka tilasin tuli mukana myös näyte siitä Siluette voiteesta ja vähän kiinnostaisi kokeilla sitäkin nyt kesän tullessa ja rantakuntoon valmistautuessa ;)

      • Kiinnostunut

        Hei! Mistä ostit/tilasit noita kyseisiä pillereitä? Olisin todella innokas kokeilemaan itsekin! :) Keskustelun alkupäässä mainittiin sivusto naiskunto.com, mutta siirtää automaattisesti sivulle valmiskauppa.fi eikä tuo sivu millään tapaa vaikuta oikealta sivulta.


    • uskaltaa(ko)

      Moikka!

      Olen ajatellut kokeilla kyseisiä pillereitä. Ongelmana ei ole pelkästään raha vaan se, että en uskalla uskoa näihin nettisivustoihiin. MIksei näitä tuotteita mainosteta julkisesti enemmän? Voisiko lääkärit auttaa selvittämään rintaongelmaani ja antaa tukea kokeiluun. Mutta mille lääkärille pitäisi mennä keskustelemaan? Voisiko joku kertoa? :)

      (Olen käyttänyt e-pillereitä vuoden eivätkä ne ole vaikuttaneet rintoihini mitenkään..asiaan liittyvää?). Kokoni on 75A ja olen 17 vuotias. Rintanihan saattavat vielä kasvaa, mutta urheilen säännöllisesti 3 kertaa viikossa, joten saattaako se vaikuttaako pienirintaisuuteeni?? Syön myös normaalisti. Poikaystäväni rakastaa minua kyllä tälläisena mutta minusta olisi kiva saada itseluottamusta suurempien ja täyteläisempien rintojen avulla.

      Kiitoz etukäteen :) !

      • uskaltaa(ko)

        Unohdin vielä mainita että olen 55kg ja pituutta 168cm elikkä suht normaali. Ja kun sanoin kyseisiä pillereitä tarkoitin procurves-tuotteita. Mutta mitään en ole lukkoon lyönyt. Näistä olen lukenut eniten ja saanut sen käsitteen että saattavat toimiakkin. :)


    • ...

      Et voi ainakaan procurvesin suomenkielisiltä sivuilta tilata koska siihen vaaditaan 18v ikää

      • uskaltaa(ko)

        Ei sitten mitään tähteellisempää tietoa tullut ... . ?


    • Anti-curves

      En tiedä onko tuon edellisen fiksun kommentin (PIERUA) jälkeen mahdollista sanoa mitään vakuuttavaa ja asiallista mutta yritän kuitenkin...

      Olen 164cm/52kg ja kuppikoko 70A. Ostin pro curves plus 4kk kuurin, jonka mukana tuli se pieni näyterasva. Söin kuurin, eikä kerrassaan mitään tapahtunut. Kyllä nyt kaduttaa että oli niin hyväuskoinen että meni lankaan. Hohhoijaa.
      Joten sanon nyt kaikille jotka ovat painamassa tilaa näppäintä: Älä tilaa. Tuskinpa tulee toimimaan, en tuntenut kropassani _mitään_ muutosta. Älä tee niin kuin itse tein, alkaa vaan harmittamaan ja kiukuttamaan kun miettii mitä muuta sillä rahalla olisi voinut saada. En tiedä jos joku sitten tuntee että olisi tableteilla jotain muutosta saanut aikaan... Itselläni ei toiminut, eikä luultavasti suurimmalla osalla muillakaan toimi.

      • uskaltaa(ko)

        Joo tuota minäkin epäilen. Voi olla että "uskonvoimalla" on rinnat kasvaneet. Mutta myös se, että olet kevyt, niinkuin minäkin, voipi vaikuttaa asiaan. Mua vaan jotenkin on ruvennut haluttamaan kokeilla kyseisiä tuotteita ja kokeilla. Eihän sitä tiedä.
        Saitko rahasi takaisin? Miten toimit kun huomasit tuotteen epätoimicuuden?
        Kiitos kommentistasi :)


    • ee

      täällä olis mies, joka on saman lääkefirman tuotetta käyttänyt..tosin toinen tuote ja toinen käyttötarkoitus ja voin kyllä sanoa, ettei ole mikään huijausjuttu. www.herbal-technologies.com -osoitteesta saatte yleiskuvan ja asiakaspalvelun käyttöönne.

    • Anti-curves

      En muista nyt tarkalleen miten tuo rahojen takaisin saaminen oikein meni. Oliko se niin, että jos tuotteeseen oli 2kk kuurin jälkeen pettynyt, niin rahat sai takaisin jos lähetti tyhjät pakkaukset ja täydet takaisin. Söin kuitenkin kuurin loppuun ja hukkasin vielä tyhjät pakkauksetkin epähuomiossa.

      Silti, miettikää. Miksi tuote ei ole jo kuuluisa ja sitä ei mainosteta ympäriinsä, jos se kerta toimii? Luulisi että siitä olisi tullut jo ihmelääke ja kaikkien naisten paras kaveri. Oma kokemukseni nyt oli, että tuote ei toiminut ollenkaa ja rahat meni hukkaan (tabletit haisikin mielestäni hirveän pahoilta :D). Olin kuuria tilatessani aikeissa mennä suurennusleikkaukseen, ja ajattelin, että en häviä paljoa jos nyt ensin koitan tuota kuuria. Mutta ei toiminut, harmi sinänsä.

    • !Kokeilunhaluinen!

      Käyköhän täällä enää ketään. ? Noh, kirjotan kuitenkin. Olen löyätnyt netistä mielihyva.com sivuston jossa myydään bust boost, sekä procurvers pillereitä rintojen kasvuun. On myös Bust boost voide... Päätinpä tutkiskella sivua tarkemmin, josko tuolta uskaltais tilata noita procurvers tabuja, vaikuttaa paremmalta sivustolta.
      Jos ny uskaltaudun tilaa jotakin tuolta, tuun tähän sivustolle kertomaan kokemuksistani, sillä tämä on ainut palasta, jossa on eniten näitä ns. positiivisia kokemuksia... :)

      • Vikky

        Hei, olen syönyt ne ja lopettanut, koska aioin syödä ehkäisypillereitä.
        tässä olisi käyttämättämät Procurves Plus tabelit, yksi kokonainen paketti 60 tabl. ja yksi puolillaan. Voin myydä sinulle ne halvalla;)


    • apua tarviva

      mistä niitä voi tilata?

      • esimerkiksi

    • jatkuuko teho

      Vikky: mäkin voisin ostaa nuo Procurves Plus paketit, jos ne vielä löytyy sulta... laita mailia: [email protected] :)

      PS. En tiedä onko tätä jo kysytty, mutta jatkuuko teho kun pillereiden syömisen lopettaa? Eli alkavatko rinnat palata taas alkuperäiseen vai pysyvätkö niissä tuloksissa? Aika tyhjän kanssa sitten jos palautuvat normaaleiksi, koska niitähän pitäisi syödä jatkuvasti, jos haluaisi kuppikoon pysyvän ja se vasta kalliiksi tulee :D

    • tuota noin

      Uskallatteko uhata terveyttänne näillä pillereillä kun sitä ei juurikaan mainosteta niinkuin on edellisissä kommentteissa mainittu... Mietin että tuotehan suurentaa rauhasia rinnoissa, onko se ihan turvallista?

    • pulassa1

      Hei vain,

      onkohan kellään Procurves Plus -tuotteen käyttäjällä ollut mitään sivuvaikutuksia täällä? Itse söin niitä kolme kuukautta vuoden alussa ja sen jälkeen menkat ovat jääneet pois. Ensin en ollut lainkaan huolissani, sillä kuukautiseni ovat aina olleet epäsäännölliset, ja kolmen kuukauden tauko on ollut ihan normaali. Mutta viiden kuukauden hiljaisuuden jälkeen alkoi jo vähän epäilyttää. Muutama päivä sitten muistin syöneeni tuon kuurin (joka ei auttanut) ja ajattelin, voisiko asialla olla jotain tekemistä kuukautiskiertoni kanssa. Viisaita sanoja, anybody? Kiitos!

      • Miettiväinen

        Täälä ei varmaan enää käy ketään ku viimeisestä viestistäkin on aikaa. Mä oon viime aikoina järkyttävien rintojeni takia tutkinu tota vakavasti. Leikkaustaki miettiny mut se kallista ja riskiä. Onko viä joku linjoilla kuka on käyttäny joskus ja saanu tuloksia, ni mikä on tilanne nyt? Lähetin viestiä sinne ja kyselin procurves pillereistä ja ne vastas pian ja lupas 4kk 2kk hinnalla. Eipä siinä paljon enää menetä jos kokeilee ku on niin epätoivoinen eikä voi kertakaikkiaan elää rintojensa kaa. Ku oliski edes vaan pienet, mut ne on täysin pilalla 3 imetyksen jälkeen :-(


      • Tulossa :)
        Miettiväinen kirjoitti:

        Täälä ei varmaan enää käy ketään ku viimeisestä viestistäkin on aikaa. Mä oon viime aikoina järkyttävien rintojeni takia tutkinu tota vakavasti. Leikkaustaki miettiny mut se kallista ja riskiä. Onko viä joku linjoilla kuka on käyttäny joskus ja saanu tuloksia, ni mikä on tilanne nyt? Lähetin viestiä sinne ja kyselin procurves pillereistä ja ne vastas pian ja lupas 4kk 2kk hinnalla. Eipä siinä paljon enää menetä jos kokeilee ku on niin epätoivoinen eikä voi kertakaikkiaan elää rintojensa kaa. Ku oliski edes vaan pienet, mut ne on täysin pilalla 3 imetyksen jälkeen :-(

        On täälä viä joku.. Ymmärrän sua täysin! Mulla täysin sama tilanne. Kolme imetystä ja tissit rumat pikku läpyskät :-( ei niitten kaa vaan voi elää. no sen takia oon miettiny leikkausta, mut riskien takia on jääny taka-alalle viä. Ja nyt oonki tilannu procurves pillereitä. Ei uskalla toivoa liikoja mut todella haluan uskoa muutosta.. Mä en tarvi ees isoja, odottaisin vaan täytettä noihi läpysköihi..


    • Häbyläskäbylä

      Hei! Tilasitteko procurves-pillerinne nimenomaan täältä: http://www.procurves-suomi.com/? Sivusto näyttää epäilyttävältä. Mietin että uskallanko itse tilata.

    • Arvioi itse
    • kldadi

      Olen kokeillut kyseistä tuotetta, ei mitään vaikutusta, muuta kuin että laski mielialaa.

    • mmhhmmmm

      Ihan huijaustahan tuo on. Mikä firma noita valmistaa? Mikä firma noita myy? Missä osoitteet?

      Älkää menkö halpaan.

      • Nmrk

        Mielestäni pillerikuurin yhteydessä pitää jumpata rintoja,jotta tuloksia tulee. Ainakin sen kuvan sain sivustolta mistä tilasin. Viikon olen syönyt ja jumpannut, tuloksia on hieman näkyvissä. Näillä joilla kuuri ei ole auttanut, niin olivatkohan tehneet samalla lihaskuntoo ja hierontaa..?


    • neitokainen4

      Hei itse tilasin 2kk 2x60tablettia paketin Procurves plus ja Siluette for women rintoja suurentavan voiteen, olin innostumut ja olisin aloitannut kokeilun mutta harmikseni olin juuri silloin raskaana joten jäipä kokeilemtta silä sitä ei saisi käyttää raskauden aikana.

      Eli jos joku on halukas ostamaan tämän paketin minullta laitakaapas sähköpostia [email protected]

    • Anonyymi

      Hyvää keskustelua!
      Olen nelikymppinen mieheksi syntynyt ja kaikin puolin melko miehekäs mies. Kropastani on kuitenkin aina puuttunut kaksi elementtiä ja nyt rohkaistuin kokeilemaan. TIlasin 4 kuukauden kuurin Procurvesia voiteet sähkösimulaatioleitteen. Alustavien nettiselvitysten perusteella sen pitäisi vaikuttaa luonnolliseen estrogeenitasooni kasvattavasti haittaamatta kuitenkaan testosteronin aiheuttamiin ominaisuuksiini ainakaan pysyvästi (eli pystyisi sitten korjaamaan testosteronilla jos ei enää ottaisikaan eteen). Myöskin estrogeenin väliaikaisen nostamisen vaikutukset, eli rintojen kasvu pitäisi jäädä pysyviksi, jos korpan rasvan määrää ei vähennä liiaksi. Tavoitteena on siis kivat manboobsit omaksi ja vaimoni iloksi. Itselläni on monen monta estrogeenin tason nousua edistävää "huonoa" elämäntapaa, jotka yleensä yksistään aiheuttavat manboobsit nimenomaan estrogeenin epätasapainon vuoksi ja esim pelkkä rintojen hieronta on jo vaikuttanut niihin hitusen kasvattavasti.

      Tutkittuani monen monta juttua, mahdollisine sivuoireineen, myös teepuuöljyn ja laventeliöljyn käyttö ulkoisesti vaikuttaa jopa niin, että tuoksun haistelu aiheuttaa murrosikäisillä pojilla manboobsien kasvamista. Tuolla voisi ehkä vahvistaa vaikutusta, vaikka riskinä on sitten kasvanut rintasyöpäriski (joka muuten on myös miesten ongelma).

      Tilasin siis kamat ja ajattelin raportoida muille avomielisille asiasta kiinnostuneille miehille millainen vaikutus on, kun otetaan huolellinen 4 kuukauden kuuri pillereitä, voidetta ja hierontaa sekä sähkösimulaatiota. Jos toimii, on kyllä sikahalpa tapa hankkia rinnat. Ehkä siitä, jos mies saa näillä kasvatettua rinnat, olisi rohkaiseva vaikutus myös naisille ja tekisi tyhjäksi myös näiden trollien puheita. Toisaalta voi myös olla että naisella, jolla estrogeenitaso on korkeammalla ja rinnat eivät silti ole kasvaneet, voi vaikutus olla pienempi kuin miehellä joka lähtee alhaisesta estrogeenitasosta ja nollasta liikkeelle. Ehkä taas jos mitään ei tapahdu, todistaa sekin jotain. Tuloksia odotellessa.

      No niin trollit, tyrmätkää jo :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe