Ongelma on tässä: olen tavannut eräässä vapaa-ajan palvelussa naisen joka tosissaan kiinnostaa. Ollaan tiedetty toisemme jo muutaman vuoden ja nähty vapaa-ajallakin. Hän on kaunis enkä itsekään ruma ole. Taidetaan olla iältään saman ikäisiä. Molempien jutut kiinnostaa toisiamme ja muutenkin tuntuu hyvältä jutella. Vapaa-ajan touhut samantyyppisiä kuten ravintolat jne.
Olen yrittänyt viestittää hänelle kiinnostukseni. En tiedä onko ymmärtänyt. Ainakin hän jää aina puhumaan paljon kun olen lähtemässä. Tiedämme toistemme elämästä aika paljonkin. Ongelma onkin siinä etten uskalla sanoa hänelle yhtään mitään mitä mieltä olen hänestä. Vapaa-ajalla se voisi olla helpompaa mutta tuskin nähdään.
Mikä voisi olla hyvä keino pyytää häntä kahville, ravintolaan tai vaikkapa leffaan? Mitä jos kysyn jotain tällaista ja se vastaa kieltävästi ni onpa siin noloo. Jos se taas ei haluaisikaan lähteä mutta ei uskalla vastata kieltävästi niin vielä nolompaa.
Helppoa on tavata nainen baarissa mut sieltä ei sopivaa löydy. En kaipaa bilehileitä tai muita ääliöitä. Siellä voit yrittää ketä tahansa joutumatta noloon tai hankalaan tilanteeseen. Toista se on kysyä jotain hiljaisuudessa jossa on paljon ihmisiä ympärillä.
Kiitos vaan paljon!!! Toivottavasti on joku jolla ollut samankaltainen tilanne.
Paras tapa pyytää treffeille?
10
4993
Vastaukset
- rohkeasti
Pyydä jokin noista edellä mainituista asioista kuten esim. kahville.
Rohkeasti vain, ainoastaan sillä sinä pääset elämässä eteenpäin, kävi sitten kuinka tahansa.
Rohkeutta runsaasti ja onnea sulle matkaan! - ..........................
Lutuisia kortteja ei taida kukaan nykymaailmassa enää lähetellä? Kun on nämä netit, tekstarit ja muut.
Itse (40 v) vanhempana naisena pidän edelleen lutuisista postikorteista - eli hempeistä, viestivistä "rakkauskorteista". Kun olin teini ja nuori nainen, niitä vielä läheteltiin.
Osta sellainen ihana kortti, jossa lukee "Olen sinuun ihastunut" "veit jalat altani" tms. ja lähetä naiselle. Pistä taakse, että olisi kiva tutustua lähemmin ja nimesi (yhteistietosi). Ja seuraavan kerran kun livenä tapaatte, niin sitten rohkeasti pyydät kahville. Jos nainen lähtee, tiedät, että hänkin on kiinnostunut. :-)- Taidanpa tehdä
Hyvä idea! Mitäpä muuta keksisin. Tämä todella voisi toimia. Hän on kuitenkin kertonut missä asuu niin näin joulun lähestyessä vaikka joulukortti olis aika jees!!! Kiitos todellakin!
- sama . ...
Taidanpa tehdä kirjoitti:
Hyvä idea! Mitäpä muuta keksisin. Tämä todella voisi toimia. Hän on kuitenkin kertonut missä asuu niin näin joulun lähestyessä vaikka joulukortti olis aika jees!!! Kiitos todellakin!
No hyvä!
Meinasin ehdottaakin, että nimi- tai syntymäpäivä (nimipäivän ainakin helppo selvittää) on hyvä syy lähettää hempeä kortti - mutta onhan se joulukin tulossa, jos nimppari sattuu vasta puolen vuoden päähän. :-)
- ......
Hei! Olen 13-v poika ja pidän tosi kovasti yhdestä tytöstä. Hän ei ole mikään huippumalli mutta ulkonäkö ei ole tärkeää. Hän on ystävällinen ja ymmärtäväinen. En vain uskalla pyytää häntä ulos :( Olisiko vinkkejä miten ?
JA HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE :D- Wompensteiniläinenäp
Kerää rohkeutta ja odota sopivaa tilannetta. Muista pitää aina mielessä: "Kysyessä teillä on mahdollisuus, vaietessa ei milloinkaan".
- RRRääääpäleee
Mee rääpäle kotiin kasvaa:D ja miten toi viesti liittyy mitenkään tohon alotustekstiin joka on muuten kirjoitettu 2007?
- sdgsdg993496
Älä valehtele. Rumia olette molemmat.
- 345345
lähetä sille anonyymirakkausviesti: http://rakkauspupu.com
- pano erkki twistaa
päiväkahville!
http://www.youtube.com/watch?v=kF3_28ywOHM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745