Mies, ui rohkeasti Uima-Stringeillä!

NotkeaNaaras86

Miehet, ottakaa vaan askel ja laittakaa uimahalliin jalkaan Uimastringit;) olette sillätavalla ilo mun silmälle! Älkää uskoko naisia jotka sanovat että "ei stringejä vaan bokserit" naiset eivät uskalla sanoa suoraan kuinka paljon niitä kiihottavat pienet mustat Uimastringit miehen jalas..naminami

10

4518

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homofobia!!!

Todella hinttarimaista kun miehellä on stringit, hyi helvetti sentään!!!! Naisten juttu...

• Sarkasmi

MITEN HELVETISSÄ sä saat päähäs että on HOMOEROOTTISTA kun NAINEN sanoo että se haluaa nähdä äijiä vähissä vaatteissa? Voi vittu voisko taas olla imbesillimpää jätkää olemassa. Pidä pääs kiinni kunnes kasvat hivenen, kun ei noi sun aivot oikein näytä toimivan niinkun pitäis. Vittu mitä kehareita tässäkin maailmassa on.

• eivät sovi

kellekään ainakaan uintikäyttöön - jossain etelän rannoilla voisivat ehkä mennä jos olisi oikein hyvä kroppa, mutta uimiseen ja/tai hallikäyttöön eivät todellakaan sovellu.

• vesinaaras

Kaikein karmeimmat uikkarit miehellä ovat valkoiset läpinäkyvät bokserit, sitten tulevat mustat strigit hyhhyh :-(

Kaunis mies kroppa on ilo silmälle, muttei tilan puuteesta kärsivät tai ulos pursuavat pallit. Karvainen persvako uimahallissa on inha näky, karvaton naurettava. Uidessa onneksi ei ehdi katselemaan, mutta käytävillä näkyy kaikki.

• NotkeaNaaras86

Miehelle mustat kapeat Uimastringit ovat seksikkäät!! naiset te vaan sanotte noin mutta tosiasiassa teitä vain kiihottaa ne Stringit niin paljon että vastustatte niitä..

• misuimari
        NotkeaNaaras86 kirjoitti:

Miehelle mustat kapeat Uimastringit ovat seksikkäät!! naiset te vaan sanotte noin mutta tosiasiassa teitä vain kiihottaa ne Stringit niin paljon että vastustatte niitä..

Naisilla usein paljastava asu on seksikäs. Miehillä se ei toimi niin. Moni mies - minä mukaan lukien - tuntee olensa seksikkääksi, kun laitta hyvin istuvan puvun päälle. Rohkenen sanoa, että moni nainen on samaa mieltä.

Oma kroppani on hyvä vuosien uinnin ja urheilun jälijtä (vaikka itse sanonkin). Olen myös mieheksi luonnostaan hyvin karvaton. Jos laittaisin stringit jalkaani uimahalliin, olisi oloni niin vaivautunut, ettei se mitenkään voisi näyttää hyvältä.

Sellaiset klassiset "Speedot" ovat parhaat (ei lahkeita, ei Baywatch-shortseja). Ne istuvat hyvin päälle ja niissä on hyvä uida. Tulee itsevarma olo.

• vetää
        NotkeaNaaras86 kirjoitti:

spakaati samalla?

• Sarkasmi

Ja niin millainenkohan sen äijän perseen pitäis sit olla? Semikarvainen? Ja vaikka naisella olisi tiukka uimapuku, se VOI näyttää hyvältä, mutta EI mikäli nainen pursuaa siitä ulos häpyhuulineen kaikkineen, joten eiköhän tuo ole aivan sama asia. Kuka sanoo, että niiden pallien tarvii pursuta ulos? Mutta niin, onneksi en ui. Ihme homma vaan että naisetkaan ei näytä muuta kattovan kun miehen vatsalihaksia ja tiliotetta.

• jhgf

Sinähän syöt niitä!

• Anonyymi

Naiset pyllistelee itse kiitokseksi narupöksyillään rannalla ja myös kontillaan joku pyllisteli viikonloppuna stringeis.
      Tykkäävät katsella seksikästä miestä uimastringgeissä, myös iha nuoret naiset on tosi kiinnostuneita.
      Nyt miehet rohkeesti vaan remmeissä uimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe