Mies, ui rohkeasti Uima-Stringeillä!

NotkeaNaaras86

Miehet, ottakaa vaan askel ja laittakaa uimahalliin jalkaan Uimastringit;) olette sillätavalla ilo mun silmälle! Älkää uskoko naisia jotka sanovat että "ei stringejä vaan bokserit" naiset eivät uskalla sanoa suoraan kuinka paljon niitä kiihottavat pienet mustat Uimastringit miehen jalas..naminami

12

5069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homofobia!!!

      Todella hinttarimaista kun miehellä on stringit, hyi helvetti sentään!!!! Naisten juttu...

      • Sarkasmi

        MITEN HELVETISSÄ sä saat päähäs että on HOMOEROOTTISTA kun NAINEN sanoo että se haluaa nähdä äijiä vähissä vaatteissa? Voi vittu voisko taas olla imbesillimpää jätkää olemassa. Pidä pääs kiinni kunnes kasvat hivenen, kun ei noi sun aivot oikein näytä toimivan niinkun pitäis. Vittu mitä kehareita tässäkin maailmassa on.


    • eivät sovi

      kellekään ainakaan uintikäyttöön - jossain etelän rannoilla voisivat ehkä mennä jos olisi oikein hyvä kroppa, mutta uimiseen ja/tai hallikäyttöön eivät todellakaan sovellu.

    • vesinaaras

      Kaikein karmeimmat uikkarit miehellä ovat valkoiset läpinäkyvät bokserit, sitten tulevat mustat strigit hyhhyh :-(

      Kaunis mies kroppa on ilo silmälle, muttei tilan puuteesta kärsivät tai ulos pursuavat pallit. Karvainen persvako uimahallissa on inha näky, karvaton naurettava. Uidessa onneksi ei ehdi katselemaan, mutta käytävillä näkyy kaikki.

      • NotkeaNaaras86

        Miehelle mustat kapeat Uimastringit ovat seksikkäät!! naiset te vaan sanotte noin mutta tosiasiassa teitä vain kiihottaa ne Stringit niin paljon että vastustatte niitä..


      • misuimari
        NotkeaNaaras86 kirjoitti:

        Miehelle mustat kapeat Uimastringit ovat seksikkäät!! naiset te vaan sanotte noin mutta tosiasiassa teitä vain kiihottaa ne Stringit niin paljon että vastustatte niitä..

        Naisilla usein paljastava asu on seksikäs. Miehillä se ei toimi niin. Moni mies - minä mukaan lukien - tuntee olensa seksikkääksi, kun laitta hyvin istuvan puvun päälle. Rohkenen sanoa, että moni nainen on samaa mieltä.

        Oma kroppani on hyvä vuosien uinnin ja urheilun jälijtä (vaikka itse sanonkin). Olen myös mieheksi luonnostaan hyvin karvaton. Jos laittaisin stringit jalkaani uimahalliin, olisi oloni niin vaivautunut, ettei se mitenkään voisi näyttää hyvältä.

        Sellaiset klassiset "Speedot" ovat parhaat (ei lahkeita, ei Baywatch-shortseja). Ne istuvat hyvin päälle ja niissä on hyvä uida. Tulee itsevarma olo.


      • vetää
        NotkeaNaaras86 kirjoitti:

        Miehelle mustat kapeat Uimastringit ovat seksikkäät!! naiset te vaan sanotte noin mutta tosiasiassa teitä vain kiihottaa ne Stringit niin paljon että vastustatte niitä..

        spakaati samalla?


      • Sarkasmi

        Ja niin millainenkohan sen äijän perseen pitäis sit olla? Semikarvainen? Ja vaikka naisella olisi tiukka uimapuku, se VOI näyttää hyvältä, mutta EI mikäli nainen pursuaa siitä ulos häpyhuulineen kaikkineen, joten eiköhän tuo ole aivan sama asia. Kuka sanoo, että niiden pallien tarvii pursuta ulos? Mutta niin, onneksi en ui. Ihme homma vaan että naisetkaan ei näytä muuta kattovan kun miehen vatsalihaksia ja tiliotetta.


      • Anonyymi00012
        Sarkasmi kirjoitti:

        Ja niin millainenkohan sen äijän perseen pitäis sit olla? Semikarvainen? Ja vaikka naisella olisi tiukka uimapuku, se VOI näyttää hyvältä, mutta EI mikäli nainen pursuaa siitä ulos häpyhuulineen kaikkineen, joten eiköhän tuo ole aivan sama asia. Kuka sanoo, että niiden pallien tarvii pursuta ulos? Mutta niin, onneksi en ui. Ihme homma vaan että naisetkaan ei näytä muuta kattovan kun miehen vatsalihaksia ja tiliotetta.

        Jokaisella on OMA perse.
        Ei sitä tarvi näyttää jokaiselle, paitsi jos on nainen!


    • jhgf

      Sinähän syöt niitä!

    • Anonyymi

      Naiset pyllistelee itse kiitokseksi narupöksyillään rannalla ja myös kontillaan joku pyllisteli viikonloppuna stringeis.
      Tykkäävät katsella seksikästä miestä uimastringgeissä, myös iha nuoret naiset on tosi kiinnostuneita.
      Nyt miehet rohkeesti vaan remmeissä uimaan.

    • Anonyymi

      Perus ”speedo” malliset jos uimaan mennään. Stringit on jo pelkkää keikistelyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe