Onko normaalia että komeita miehiä kadehtivat epävarmemmat ja aremmat äijät?
Nimittäin naisten maailmassa on rankkaa jos erottuu liikaa edukseen.Jopa meikkitiskien myyjättäret ovat kateellisia sellaisille asiakkaille, joille ne meikit oikeasti tekevät työnsä. Usein noissa myyjissä on goottinaamoja, rock-tatuointeja ja muuta epäilyttävää, minä kaipaisin enemmän naisellisia ja herkkävaistoisia meikkimyyjiä, jotka myös itse olisivat itsevarmoja ja onnellisia kaunottaria.
Ei mitään "minä kostan kaikille"- henkisiä akkoja naisten kauppoihin, pliis.Potkut sellaisille, jotka karkoittavat ostosmielisiä asiakkaita, joille meikit oikeasti sopivat, eivätkä näytä huvittavilta.
Ovatko miehet kateellisia?
34
1345
Vastaukset
- vili
kadehdi...se tyyppivika ei ole miesten juttu
- reilu jätkä
Kyllä toi hyeenamainen selkäänpuukottaminen ja kadehtiminen on enemmän naisten juttu. Omat kokemukseni puhuvat vahvasti sen puolesta, että jätkät kyllä tulevat aina keskenään toimeen vaikka porukassa olisikin selvästi muita komeampia miehiä. Mielestäni miehet eivät mieti toistensa ulkonäköä ja mahdollista sex appealia niin paljon kuin mitä naiset keskenään tekevät.
- T-fox
ja miettii sitä, mutta ne puhu siitä kenellekään eikä varsinkaan tunnusta.
Hyvännäköiset jätkät tulee aika usein hakatuiksi, kai siitäkin voi jotain päätellä?! - yleistetä :
T-fox kirjoitti:
ja miettii sitä, mutta ne puhu siitä kenellekään eikä varsinkaan tunnusta.
Hyvännäköiset jätkät tulee aika usein hakatuiksi, kai siitäkin voi jotain päätellä?!jos nyt jokin mister Finland hakataan joka vuosi niin se on ihan normi kansanhuvia...
- T-fox
yleistetä : kirjoitti:
jos nyt jokin mister Finland hakataan joka vuosi niin se on ihan normi kansanhuvia...
samoten joku Humanen laulajan ja Eremenkon mättäminen, mut kun pari tuttua miestäkin on saanu ilman mitään selittävää syytä tauluunsa ja ne ei ole mitään dorkia tai asennevammaisia.
kadehdi, maailma on täynnä komeita miehiä.
Se kateus ei liity niinkää ulkonäköön, pikemminki muihin ominaisuuksiin. Puhelahjoihin tai siihen asenteeseen miten osaa ottaa asiat rennosti.
Eikä miehet kattele tuttavapiiriään potentiaalisina kilpakumppaneina...- ???
Millä tavalla olet kokenut kateutta meikkimyyjien osalta?
- Muz.
Miten se meikkimyyjien kateus ilmenee?
Itse saanut aina hyvää palvelua, eivätkä myyjät olleet mitään tatuoituja gootteja, vaan siistejä kaunottaria. - T-fox
Muz. kirjoitti:
Miten se meikkimyyjien kateus ilmenee?
Itse saanut aina hyvää palvelua, eivätkä myyjät olleet mitään tatuoituja gootteja, vaan siistejä kaunottaria.kosmetiikkamyyjät on yleensä keski-ikäisiä naisia joilta saa ihan ystävällistä ja asiallista palvelua.
- T-fox
kaikki on reilua poikaa...
totuus on sitten vähän toisenlainen perjantai-illan baareissa valomerkin jälkeen. :)
Meinaatteko nyt ihan tosissanne että kaikki miehet on ylimpiä ystäviä, kun muutama uros saa ja muut jää nuolemaan näppejään?
Missäs ne lutkittelijat ja "mustan makkaran" vihaajat on silloin kun niiltä kysytään?- T-fox
Frederico kirjoitti:
Ei siinä vaiheessa valomerkin jälkeen voi enää syyttää ku itteesä :D
sun piti kompata mua edes sen yhden kerran! :)
- Kade
Kyllä minua ainakin raivostuttaa jos nään jonkun lutkan roikkuvan jossain saatanan kiiltokuvapojassa baarissa tai missä tahansa muuallakaan. Ja kyllä se vituttaa muitakin miehiä, eivät vain myönnä sitä. Itselläni tekisi mieli päästää ilmat pihalle sekä lutkasta että kiiltokuvapojasta. Lutkasta sen takia, että teki virheen(ei valinnut minua) ja kiiltokuvapojasta puhdasta kateuttani.
Kade kirjoitti:
Kyllä minua ainakin raivostuttaa jos nään jonkun lutkan roikkuvan jossain saatanan kiiltokuvapojassa baarissa tai missä tahansa muuallakaan. Ja kyllä se vituttaa muitakin miehiä, eivät vain myönnä sitä. Itselläni tekisi mieli päästää ilmat pihalle sekä lutkasta että kiiltokuvapojasta. Lutkasta sen takia, että teki virheen(ei valinnut minua) ja kiiltokuvapojasta puhdasta kateuttani.
miks mä olen kehittänyt saatanan nopeat ja vahvat jalat,sekä voimakkaan yläkropan. Voin kaapata neidon syliin ja kantaa hänet turvaan :)
- ..............
Miksi lutkittelijoita ja "mustan makkaran" vihaajia kaivetaan esiin väkisin?
- itseään kunnioittava ihminen
Kade kirjoitti:
valitse ihmistä, joka käyttää hänestä alentavia ilmaisuja. Parempaakin on tarjolla, vaikka missä ja kuinka paljon.
Ymmärrän, ettei kukaan ole opettanut sinulle käytöstapoja, korkeintaan joukko luonnevikaisia pikkutyttöjä... sillä ei valitettavasti pitkälle pötkitä. - sinun kannattaisi
itseään kunnioittava ihminen kirjoitti:
valitse ihmistä, joka käyttää hänestä alentavia ilmaisuja. Parempaakin on tarjolla, vaikka missä ja kuinka paljon.
Ymmärrän, ettei kukaan ole opettanut sinulle käytöstapoja, korkeintaan joukko luonnevikaisia pikkutyttöjä... sillä ei valitettavasti pitkälle pötkitä.kysyä itseltäsi, mitä tarjottavaa sinulla on kenellekään.
Paitsi noita alentavia ilmaisuja, jotka kuvaavat todennäköisesti paremmin itseäsi. Ei kukaan paskaa halua. - edelliset kommentit
sinun kannattaisi kirjoitti:
kysyä itseltäsi, mitä tarjottavaa sinulla on kenellekään.
Paitsi noita alentavia ilmaisuja, jotka kuvaavat todennäköisesti paremmin itseäsi. Ei kukaan paskaa halua.olivat siis nimimerkille "Kade".
Turha kadehtia sellaista, mitä ei edes ansaitse. - Kade
edelliset kommentit kirjoitti:
olivat siis nimimerkille "Kade".
Turha kadehtia sellaista, mitä ei edes ansaitse.en ansaitse?! Mistäs sinä tiedät mitä minulla on naiselle tarjota. Lutkiksi luokittelen vain naiset, jotka puuhailevat mielummin jonkun muun miehen kanssa kuin minun. Paitsi jos kyseessä on todella rikas mies tai itse Prad Pitt, niin sitten voin hyväksyä heidän valintansa.
- T-fox
.............. kirjoitti:
Miksi lutkittelijoita ja "mustan makkaran" vihaajia kaivetaan esiin väkisin?
väkisin mitään, pois se minusta.
Tulin maininneeksi, kun olivat mielestäni enemmän kysymyksen kohderyhmää... - T-fox
Frederico kirjoitti:
nii pitiki :D
kompa-komppaus, en tiä hyväksytääks tota... :D
T-fox kirjoitti:
kompa-komppaus, en tiä hyväksytääks tota... :D
:D Jos mie joskus toisenki kerran kompakomppaan niin sit tää vois olla ees puoliks kelvollinen komppi ? jooko ?
T-fox kirjoitti:
väkisin mitään, pois se minusta.
Tulin maininneeksi, kun olivat mielestäni enemmän kysymyksen kohderyhmää...kyllä mmustaki niitten esille huhuilu on ihan vapaa-ehtoista =)
- T-fox
Frederico kirjoitti:
kyllä mmustaki niitten esille huhuilu on ihan vapaa-ehtoista =)
ny sitten komppaillaan! Taidan olla sittenkin tyypillinen nainen, en jotenkin ole tyytyväinen asiantilaan vieläkään... ;)
T-fox kirjoitti:
ny sitten komppaillaan! Taidan olla sittenkin tyypillinen nainen, en jotenkin ole tyytyväinen asiantilaan vieläkään... ;)
vitsi =) sie oot kyl varsin ihana tyyppi :D
mie voin sit spesiaalikomppailla sinua, mut se vaatii kyllä sen että ollaan samaa mieltä =)- T-fox
Frederico kirjoitti:
vitsi =) sie oot kyl varsin ihana tyyppi :D
mie voin sit spesiaalikomppailla sinua, mut se vaatii kyllä sen että ollaan samaa mieltä =)ehkä semmonenkin ihme joku päivä tapahtuu! :) Ei se mitiä, kyl mä aina ymmärrän sun pointtis vaikka ermieltä olisinkin.
- T-fox
T-fox kirjoitti:
ehkä semmonenkin ihme joku päivä tapahtuu! :) Ei se mitiä, kyl mä aina ymmärrän sun pointtis vaikka ermieltä olisinkin.
pakko sanoa, kun ketulle käyt viekasteleen... :D
- ??????
Kadehtivatko miehet naisia?
- ne miehetkin on.
Ihminen kadehtii. Kyllä ne miehetkin kadehtii yhtä lailla. Se ei vaan näy päällepäin yhtä selvästi kuin naisilla.
- Muz.
Ihmettelen yhä, missä asioit ja varsinkin, miten ihmeessä se kateus ehtii ilmetä tuollaisessa tilanteessa. Olethan varma, ettet kuvittele koko asiaa itse?
Toisekseen, jos ostat meikkejä tai menet meikattavaksi, kannattaa valita sellainen myyjä, jonka ulkonäöstä pidät itse. Jo lopputuloksen kannalta, anna niiden goottien myydä muille samanlaisille. - ex- Wastaaja
"Jopa meikkitiskien myyjättäret ovat kateellisia sellaisille asiakkaille, joille ne meikit oikeasti tekevät työnsä."
..en mä vaan ainakaan koskaan kaupoissa kulkiessani havaitse meikkimyyjistä erityistä kateutta. Jos joku on naama väärinpäinkin, tulkitsen sen useimmiten johtuvan enemmänkin esim. myyjän huonotuulisuudesta, kuin mistään "kateudesta". Enkä ylipäätään jää siinä määrin edes juttelemaan meikkimyyjien kanssa, että voisin mitenkään saada minkäänlaista selvyyttä siitä, ovatko he "kateellisia", vai eivätkö ole...
Ne jotkut yksittäiset, jotka mua on ehkä kadehtineetkin, ovatkin yleensä olleet sellaisia ihmisiä, joita olen hlö. koht. tuntenut edes jonkin verran. Meikkimyyjiä ei taida tällä hetkellä olla kaveripiirissäni yhtäkään. Ei sori korjaan: yks on kyllä Stockalla ollu töissä...
Tietysti jotkut vanhemmat naiset saattaa joskus katsella päästä varpaisiin. Samaten jos miehet kehuvat esim. kadulla mua kauniiksi, saattaa joidenkin naisten taholta joskus saada mulkaisuja. En oikein kuitenkaan usko sellaisessakaan suuremmin mistään kateudesta olevan kyse...
Kateus on kokijalleen hyvin vahingollinen tunne, joka vaatii ihmiseltä jo syvällisempää halua vahingoittaa kohdettaan, kuin vaikkapa esim. meikkimyyjien pari piikikästä sanaa (oletko sellaisia saanut?) tms. voisivat olla. Kateuden tunne pohjautuu henkilön sisäiseen syvään riittämättömyyden tunteeseen, ja osin myös ahneuteen. Kateellinen haluaisi saada itselleen joitakin sellaisia toisen henkilön omaamia ja arvostamiaan positiivisia ominaisuuksia, materiaa (jne. muuta sellaista), joita hänellä itsellään ei ole. Kun hän tiedostaa, ettei voi näitä ominaisuuksia saada, kokee hän sisäisesti kestämättömänä, että jollakin toisellakaan olisi sellaista, mitä hänellä ei ole. Kateus ei koskaan ole luonteeltaan kannustavaa, eikä se ole koskaan myöskään sallivaa. Toki on olemassa positiivistakin kateutta ( johon sisältyy ihailua), mutta negatiiviinen kateus on aina ensisijaisesti kohdettaan vahingoittavaa.
( Jos kiinnostaa, aika hyvä ja kansantajuinen kirja aiheesta on mm. Francesco Alberonin kirjoittajama "Kateudesta". En ole varma, menikö nimin oikein, mutta suuntaansa noin se oli.) - sano a
ku ei oo yhtään syytä olla kateellinen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329