Hirveetä dominointia syötössä ja pelissä. En oo nähny kaverilta pitkään aikaan tollaista.
Federer voitti
2
174
Vastaukset
- ....
Ferreriä vastaan. Federer paransi toisen matsin jälkeen ja pelaa nyt hemmetin uskomatonta tennistä joten aika luottavainen olen ainakin itse. :) 7-0 tilastot Ferreriä vastaan
- Anonyymi
Eipä se Federer enää dominoi tennistä kuten silloin 2007. Jolloin murskasi Nadalia,Djokovicia lukuunottamatta 5-100 sijoitettuja pelaajia ympäri maailmaa ja Federer ehti kahmia silloin 2004-2012 tyyliin 10-15 Grand Slamia, niinä vuosina kunnes sitten ajan myötä Djokovic ja Nadal paransivat peliään ja saavuttivat Federerin 2019-2021 avoimissa.
Eikä Roger tahtonut enää pysyä näiden kahden perässä iän myötä. Vaikkakin voitti vielä kolme Grand Slamia 2017-2018.
Niin on sen jälkeen on ikä alkanut hänellä painaa 36-40 iässä, minkä takia on vuosi vuodelta enemmän hävinnyt uuden sukupolven pelaajille.
Jota on pahentanut entisestään polvensa loukkaantuminen talvella Australiassa 2020. Jonka myötä alkaa olla ura pian ohi Sveitsiläisellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996