eli miten saan suurennettua kuvaa, jonka olen laittanut taustakuvaksi?
miten saan suurennettua taustakuvaa?
irma
3
249
Vastaukset
Omassani klikkaan hiiren kakkosnapilla jotakin työpöydän vapaata tilaa, aukeaa valikko, josta valitsen Työpöydän asetukset ja sen Sijaintivalikosta valitsen joko Venytetty tai Skaalaa ja leikkaa pienemmäksi, tarpeen mukaan.
Itsellä openSUSE Linux 10.3 KDE-työpöydällä, mikäs sinulla? ;)ThreeMice kirjoitti:
oli hyvä......hehhhh!
Thankyouthankyou, I'm Here All Week!
Vinkkinä kyselijöille, että omasta järjestelmästä olisi syytä kertoa edes pikkuisen: varmastikin esim. vaikka Macin taustakuvaa roplataan hiukan eri paikasta kuin 98:n. XP:n, Vistan, Gnomen tai KDE:n vastaavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972