..siis esim. semmosia vähän vaativamman tason pianonuotteja,joita vois tulostaa..tiiän joitain nettisivuja,mutta niissä ei oo kaikissa koko kappaletta,tai sovitukset on yksinkertaisen helppoja..Help me,please!
Löytyykö ILMAISIA NUOTTEJA netistä??
10
13723
Vastaukset
- sanni
Mene googleen ja kirjota hakusanoiksi free sheet music, pitäs löytyä.
- pikku pianisti
Missä niitä helppoja nuotteja sitten oikein on? Siis sovitukset on yksinkertaisen helppoja kuten sanoit?
Kerro pliis mulle jos ne on ilmasii. - iFlickan
www.e-concerthouse.com/notelibrary Laulunopettajani suositteli, voi transponoida ja kuunnella. Päivittävät kokoajan.
- Hmm..
Etsiskelen kyseiseen lauluun nuotteja, kymmeniä nuottisivustoja olen jo kahlannut läpi, mutta vain sointuja löytyy. Liian uusi kappale ilmeisesti. Mutta juu, taidan luottaa tuuppiin ja kirjoittaa pallo pallolta nuottirivistölle 4 minuuttisen kappaleen nuotit, kun niitä ei muualta löydy. Tuuppi pelastaa päivän.
- Kirsi M
Ilmaisia nuotteja ainakin joulubiiseihin löytyy täältä: http://www.orxter.com/shop Ei tartte kirjautuu ja nuotit ovat täysii versioit. Ne voi printata koska nuotit on pdf:nä. Muille soittimille on enemmän biisei, mut pianolle aika vähä...
- Minä~~
Tähän olen siis yrittänyt etsiä nuotteja, mutta huonolla englanninkielen taidollani en löydä yksinkertaisesti mistään. Sen verran uusikin biisi on, ettei kirjoista nuotteja löydy. Mistä ihmeestä nyt sitten teen tämän kappaleen nuotit, ja ilmaiseksikin pitäisi ne saada o___O Kiitos, jos joku vastaisi
- asdfjlkasdf
http://imslp.org/wiki/Main_Page
Sivuja on tosiaan monia, mutta toi on paras mitä tiedän. Suosittelen!- Jorkki75
Harmittavaista kun tiedän paljon mukavia lirutuksia mutten niille nimiä saatikka esittäjiä. Esim äsken tuli telkkarista Benny Hill show ja siinä aika hauska musiikki. Vaikee on sitäkin luritusta lähteä kaivamaan kun tiedot biisistä on mitättömät. Olis hauska kun olis sivut joista voisi kuunnella biisiä ja sitten vaikka maksullisesti ladata nuotit ko. kipaleeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2276476Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633353Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1112966- 1562292
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661521- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https361339Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037