Peto Nukkuu..

Ja teen mitä haluan!

Tuolla se nukkuu.. Olisi niin helppo ottaa puukko ja vähän kovistella. Jonkin aseen kanssa pärjäisin, mutta en muuten. En jaksaisi enää jättää, kun väsyttää jo niin paljon.. Haluaisin vain nukkua nämä päivät ohi.. Koulu on kesken ja nuori olen. Elämässä on tullut vastaan pelkkää paskaa. Kuka helvetti nämä elämän pelikortit jakaa, kun kävi niin paska flaksi..

Ja sitten kun sä mun "ihana" mieheni luet tämän, niin koeta ajatella ihan oikeasti. En jaksaisi enää pelätä. Miten sä saatkaan kaiken AINA mun syyksi.. Myönnän olevani kusipää, mutta mietihän vähän.. Haluaisin vaan olla onnellinen..

Elisen kulku ihan vaan mielenvirkistykseksi:
Minä sanoin, että haluan kanssasi kihloihin, kun olet hoitanut raha-asiasi kuntoon. (ELI MAKSAT NE HELKKARIN PEINNÄSSÄ OLEVAT LASKUT!) En vittuillut, vaan haluan, että asiat on kunnossa. Vaikken sitä ääneen sano, niin en ole niin tyhmä, että uskoisin niiden olevan kunnossa, kun alkaa jo ulosottoon menemään! Ja ei - en ole kyylä.
Muistatko mitä sinä teit? Väitit minun pilanneen täydellisen illan.. Sanoin vain, että haluan kihloihin, kun asiat ovat kunnossa ja mitäs helvettiä, joko minä taas pilasin illan! Sitten sinä löit minua muutaman kerran ja potkit. Et enää tuntenut sääliä, vaan potkit. Sitten sä vitun homo raahasit mut tukasta sänkyyn. Voi niitä tuhansia haukkumanimiä! En vieläkään ymmärrä, miksi suutut aina omiin ajatuksiisi niin helkkaristi, sillä tulit kolme kertaa huoneeseen kuristamaan, potkimaan, lyömään ja tukistamaan. Jokaisen iskun jälkeen tuli valo ja toivoin sen olevan kuolema. Ihan oikeasti toivoin. Heitit minut vessaan ja revit paitani ja alusvaatteeni, taas. Olet jo n. kolmensadan euron arvosta rikkonut pelkkiä vaatteita päältäni.

Virheen teit, kun heitit minut rappukäytävään, sillä se tapaus nähtiin ja siitä soitettiin eteenpäin jo. Tuo oli ennätyshakkaus ja syynä oli se, että halusin kihloihin? Vai mikäs se olikaan? Joka paikkaa särkee, mutta näkyviä mustelmia on kasvoissa vain kolme, raapauksia rinnassa, todella iso mustelma kädessä ja sitten näitä pieniä söpöjä mustelmia vaikka millä mitalla. Lisäksi rintani ovat vereslihalla, kun revit minua niin.

Ja miksi aina uhkaat tappaa? Etkö tunne armoa? Eikö suhun satu koskaan...?

23

2278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi haluat sellaista?

      Nyt ainakin tiedät millaista tulevaisuutesi tuon ihanan pedon kanssa olisi, kihloissa! Vieläkö haluat hänen kanssaan kihloihin? Ainakaan ei voi väittää ettet sitten tiedä, millaisen miehen kelkkaan lähdit.
      Tuolla se nukkuu... Miks et ole tehnyt hänestä rikosilmoitusta??? Pedot kuuluvat lukkojen taakse.

      • enää kihloihin..

        Sanon hänen äidilleen, millaisen runkkarin hän on kasvattanut.. Rikosilmoitusta en tee.. En jaksa tapella.. Pitäisi löytää uusi kämppä, muttei ole rahaa sellaiseen, eikä töitä löydy, ellen jätä koulua kesken.. kotiini en voi muutaa.. :P


      • vuokra hakattavana
        enää kihloihin.. kirjoitti:

        Sanon hänen äidilleen, millaisen runkkarin hän on kasvattanut.. Rikosilmoitusta en tee.. En jaksa tapella.. Pitäisi löytää uusi kämppä, muttei ole rahaa sellaiseen, eikä töitä löydy, ellen jätä koulua kesken.. kotiini en voi muutaa.. :P

        Tästä ei ole tietä muuta kuin parempaan, mutta jo sen asunnon saannin vuoksi sinun pitäisi tehdä jonkinlainen ilmoitus, käydä lääkärissä kertomassa mitä tapahtui ja soittaa kriisipuhelimeen, Naisten Linjaan tms. Tarvitset apua käytännön järjestelyihin, vaikka et rikosilmoitusta haluaisikaan tehdä. Koulua ei tarvitse lopettaa, asunto löytyy ja mies on jo historiaa.


    • olet myyty...

      niin se menee

    • parantaa elämääsi

      kun lähdet ja menet aluksi vaikka turvakotiin. Saat keskusteluapua ja neuvoja elämässä eteenpäin. Ei asunnon takia tarvitse kestää mitä tahansa. Älä suostu enää jatkamaan, suhde ei tuosta parane vaan huononee koko ajan.

    • liikaa kokenut

      laukkusi ja lähde!!! Olet selvästi vielä nuori ja odotat poikaystäväsi muuttuvan, mutta voin sanoa neljäkymppisenä, että mikään ei muutu vaan kaikki pahenee. Poikaystäväsi on selvästi luonnevikainen eikä mitkään terapiat auta kuin hetkeksi!!!!!Mitä sitten tapahtuu kun/jos rakkaus sinuun kuolee? Sitten vasta oletkin heittopallo kun olet sitä jo nyt...ota yhteys sosiaaliviranomaiseen ja selitä mikä tilanteesi on. Ehkä he auttavat asunnon saamisessa. Pystytkö opiskelemaan kun peto nukkuu samassa sängyssä, ihmissusi on aina ihmissusi

    • Onko tuo elämää,jota haluat elää ? Rakkautta tuskin...tuskaa vaan.Muuta helkkarissa kun vielä voit.

    • klsdkdsddds

      Parempi kun et haluile kihloihin tuollaisen otuksen kanssa!

    • ,,,

      Ei mies tule muuttumaan ilman apua -ja sitä ei "lyömättömästä linjasta" ota kai vastaankaan. Jos ottaisi, kestäisi liian kauan että väkivalta loppuu, jos loppuu. Eikä hän tunne armoa, koska ei taida asiat olla kohdallaan hänellä.

      Siksi koska hän ei tule muuttumaan, vaan väkivalta pahenee, toivon että pelasta itsesi ja lähde. Sinua ehkä väsyttää masennus, riita energia, ahdistus(?) ym. mitä tuo mies aiheuttaa. On hienoa että olet nuori ja sulla on koulu=) Voit aloittaa vielä alusta! Löydät takuulla toisen miehen, joka ei henkisesti .. eikä fyysisesti ole väkivaltainen vaan normaali. Joku unelmien mies mahdollisesti. Ja mukavia ystäviä tai tuttujakin saat, mutta katso seurasi tarkkaan tästä lähin.

      Minä kulutin väärien ihmisten kanssa nuoruuden hukkaan, ja oli väkivaltaa, älä sinä tee niin vaan tee toisin. Saat onnellisen elämän ja unelmien miehen jostain. Se on parempi vaihtoehto, sille että tuo mies voi vammauttaa tai tappaa.

      Tuon miehen kuuluu itse hoitaa ongelmansa, oli ne mitä vaan. Sinä et saa kantaa niitä harteillasi. Vaikka pelkäät, niin mene pois sieltä, saat olla rauhassa -ja pelottakin. Elämässä voi hakea jännityksensä ihan muista lajeista jos joku sitä kaipaisi. Älä anna miehen manipuloinnin enää vaikuttaa. Sinä pystyt elämään itsekin, sinä olet hyvä.

      Jos lähdet, älä kerro sitä. Hiljaa vaan takavasemmalle kun mies on poissa. Ja vältä häntä jos vaarallinen salaa olinpaikkasi ja tietosi(maistraatti, posti, teleoperaattori, sukulaisille ja ystäville tieto että eivät kerro -niille jotka edes tietävät). Hanki hälytin taskuun. Ei ole muuta keinoa. Kaikki menee ihan hyvin, älä huoli.

      Jaksat sen verran että menet pois. Ja jatkat elämää ihan hyvin. "halaus"

      Minäkin lähdin joskus, ja elämäni muuttui paremmaksi, paljon paremmaksi.

      • ,,,

        Ja tosiaan se on jostain syystä niin, että perheväkivalta ei lopu, vaan pahenee aina. Siinä on se tärkein pointti! Jos toinen rakastaa ei lyö ikinä, eikä käyttäydy pahasti.

        Se oli se mikä kannattaa huomata. Nuorena tai milloin vaan kun toivoo että toinen paranee ja muuttuu, onhan itsellä sydän. Mutta valitettavasti väkivaltaista ei voi parantaa, ei ole armoa tällä. Jokusen ehkä voi jos ottaa apua vastaan, mutta kun eivät ota edes tai ei muutu.

        Pelasta itsesi, olet arvokas. Ja monille rakas.


      • Maria M.

        Ihan pelkkää potaskaa. Mun ex kävi siellä 2 kertaa juttelemassa ja sittenkö muka parani. Sitten se raapusti vihkoon satoja ja taas satoja kertoja tekstiä: En lyö Mariaa enää, en lyä Mariaa enää. Paljonpa se auttoi.

        Väkivalta miehestä ei katoa minnekään, ikinä. Se kytee pinnan alla ja purkautuu aina sopivan hetken tullen. Ja se miespoloinen ei taaskaan tiedä, mikä häneen meni.

        Lähde siis hyvä ihminen. Et todellakaan sen hullun kanssa halua kihloihin, saatika sitten samaan asuntoon. Pelastaudu ja jätä se hullu!


      • Miten voit olla
        Maria M. kirjoitti:

        Ihan pelkkää potaskaa. Mun ex kävi siellä 2 kertaa juttelemassa ja sittenkö muka parani. Sitten se raapusti vihkoon satoja ja taas satoja kertoja tekstiä: En lyö Mariaa enää, en lyä Mariaa enää. Paljonpa se auttoi.

        Väkivalta miehestä ei katoa minnekään, ikinä. Se kytee pinnan alla ja purkautuu aina sopivan hetken tullen. Ja se miespoloinen ei taaskaan tiedä, mikä häneen meni.

        Lähde siis hyvä ihminen. Et todellakaan sen hullun kanssa halua kihloihin, saatika sitten samaan asuntoon. Pelastaudu ja jätä se hullu!

        noin sanomattoman sinisilmäinen?
        Kuka rakastava ihminen hakkaa ja pieksää toista kuin vierasta sikaa?
        Se on peruskysymys: tuollainen ei ole rakkautta missään olosuhteissa.

        Lähde heti, ennenkuin itse tapat tai tulet tapetuksi. Sellainenkin vaara on, että raivoissasi, peloissasi ja masennuksissasi tartut itse puukkoon ja pian olet vankilassa.
        Toinen vaihtoehto ruumishuoneella tai vammaisena jossain hoitolaitoksessa!

        Sulhasesi käytös ei ole missään olosuhteissa OK!
        Lähde vitkastelematta!

        Mene sosiaalihuoltoon ja kerro rehellisesti tilanteesi. Näytä vammasi, kun ne ovat vielä tuoreita! He auttavat sinua saamaan asunnon!

        Terv. itse sossunkautta asunnon hankkinut, yön selkään paennut. Nyt kaksi vuotta rauhallista elämää omassa kämpässä!


      • miehelle!
        Miten voit olla kirjoitti:

        noin sanomattoman sinisilmäinen?
        Kuka rakastava ihminen hakkaa ja pieksää toista kuin vierasta sikaa?
        Se on peruskysymys: tuollainen ei ole rakkautta missään olosuhteissa.

        Lähde heti, ennenkuin itse tapat tai tulet tapetuksi. Sellainenkin vaara on, että raivoissasi, peloissasi ja masennuksissasi tartut itse puukkoon ja pian olet vankilassa.
        Toinen vaihtoehto ruumishuoneella tai vammaisena jossain hoitolaitoksessa!

        Sulhasesi käytös ei ole missään olosuhteissa OK!
        Lähde vitkastelematta!

        Mene sosiaalihuoltoon ja kerro rehellisesti tilanteesi. Näytä vammasi, kun ne ovat vielä tuoreita! He auttavat sinua saamaan asunnon!

        Terv. itse sossunkautta asunnon hankkinut, yön selkään paennut. Nyt kaksi vuotta rauhallista elämää omassa kämpässä!

        Suuttuu taas ja taas saat turpiisi.


    • MK.
    • nainen-

      mistä näitä sikiää?

      • ......

        Kun nainen ei KUNNIOITA ITSEÄÄN SEN VERTAA, että lähtisi vetämään hakkaajan luota, niin mihin helvettiin tässä maailmassa joudutaan? Naiset vielä tekee lapsille noilla kusipäille, ja yhtä kusipää on nainen kun ei ajoissa lähtenyt!!!!!!


    • rapidos

      viesti alkoi: jospa ottasin ja tappasin ...?
      Ja loppui, miksi aina pelottelet?
      Eli, minun logiikalla.
      Olet pelkuri!!!!
      kaikkea hyvää , pelkosi kanssa.
      t.rabbe

    • Aloittajaxxx

      Hei kaikki.

      Olen muistellut tätä hetkeä ja tätä kirjoitusta moneen otteeseen elämässäni.

      Olen se surkea tyttö, joka tämän kirjoituksen aikanaan aloitti. Minulla oli ikää tällöin 17, "mies" oli vanhempi. Asuin hänen kanssaan tässä vaiheessa, oltiin tavattu jo kun olin hädin tuskin 14-vuotias. Väkivalta alkoi jo ennen kuin olin 15-vuotias. Se vain paheni ja paheni. Paheni vielä yllä kirjoitetustakin.

      Nyt mä olenkin jo 27. Jätin tämän miehen ihan pari kuukautta aloitukseni jälkeen. Monta vuotta siinä kului miettien kuka mä olen ja mihin mä pystyn. Olin tottunut siihen, että epäonnistuneesta yrityksestäkin saa selkäsaunan, olin tottunut olemaan nolla. Olin oppinut olemaan karkaamatta omasta "kodistani", olin tottunut pelkäämään joka ikinen päivä. Luulin, että ilman tätä ihmistä en osaisi hengittää tai elää. Uskoin, että minä en ole kukaan, eikä minulla ole omaa identiteettiä.

      Nykyisin mä olen nainen, jolla on pää pilvissä ja jalat maassa. Uskallan. Pystyn. Osaan! Mulla on ihana mies, jota ei tarvitse pelätä, koiria, vakityö, olen raskaana ja opiskelen yliopistossa. Mä löysin elämässä onnen ja totesin, että pystyn saavuttamaan mun unelmat. Mä en jäänyt yksin loppuelämäksi, mua ei hylätty, pärjäänkin ihan hyvin.

      Toivoisin, että pystyisin jollain tavalla auttamaan niitä naisia, jotka kamppailevat niiden asioiden kanssa, jotka mua koskettivat kymmenisen vuotta sitten.

    • jennina1111111

      Hei,

      Hienoa, että elämä on nyt mallillaan. Todella hyvin tehty.

      Voisitko kertoa, miten nämä täällä olevat kommentit vaikuttivat sinuun. Suuri osa kommenteista syyllistää sinuakin ajatuksella "nainen ei KUNNIOITA ITSEÄÄN SEN VERTAA, että lähtisi vetämään". Auttoivatko nuo sinua tekemään ratkaisusi, vai masensi entisestään? Mikä sinua auttoi?

      • Ap1111

        Moi Jennina!

        Luulen, etteivät täällä olleet kommentit vaikuttanut minuun sen syvemmin. Ehkä lukiessani niitä tunsin itseni epäonnistujaksi ja muita huonommaksi ihmiseksi.

        Mua auttoi se, kun tulin miehen puolelta julkisesti pahoinpidellyksi. Kaikki näkivät kun mies potki minua päähän ja vartaloon, yrittäen repiä mukaansa. Paikallaolleet veivät mut suoraa poliisilaitokselle. Silloin ymmärsin, että nyt on menty liian pitkälle. Jonkin ajan kuluttua pidin vielä yhteyttä mieheen, mutta sitä kesti vain pienen hetken, oli jokin ihmeellinen "irtaantumisrituaali" minulle.

        Hankalinta tässä on se, että uhria ei voi auttaa. Uhrin on itse haluttava auttaa itseään. Uhria voi tietenkin tukea, mutta väkisin et voi ketään auttaa tai pelastaa.

        Noi tekstit mitä sain osakseni vuosia sitten ovat vielä aika kevyttä "kamaa" verrattuna siihen, minkälaista kuraa sataa niskaan nykyisin.


    • hyvähetkierota

      Miksi haluat kihloihin ihmisen kanssa, joka EI SIEDÄ SINUA?

      EI SIEDÄ; koska hän pahoinpitelee sinua. EI SE OLE PITÄMISTÄ TAI RAKKAUTTA.

      SORRY, mutta ainoa vaihtoehto on lähteä eri teille, kasvata itsellesi itsesuojeluvaisto, kasva aikuiseksi ja näe millaista seuraa pidät väkisin lähelläsi.

      ET VOI TEHDÄ VÄKISIN SUHDETTA

    • Omarauha

      Ois parasta, kun saisi viedä hengen pois tuommosilta hakkaajilta .

    • oppeliini1

      Sinulla on asiat hyvin nyt. Se on loistavaa!!!!
      Voisitko tuon saastan läpikäyneenä ohjata muita, vaikka kriisipuhelimessa? Sinä voisit kokeneena antaa neuvoja jotka saattaisivat hyvinkin vaikuttaa haluun parempaan elämään naisten keskuudessa jotka ovat valinneet väkivaltaisen kumppanin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe