Seurustelu lesken kanssa

Onko teillä kokemuksia

Seurustelu lesken kanssa

Onko teillä kokemuksia

Olen tapaillut yhtä leskiä, mutta en tiedä miten suhtautua. On vaikeaa kohdata lesken lapsia ja lesken entisen puolison sukua. Onko jollain kokemuksia. Viihdymme yhdessä, mutta minä tunnen oloni vähän epämukavaksi joskus. Miten tulee suhtautua.

14

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Mikä siinä on vaikeaa?

Kälyni hommasi myös uuden miehen, ja huomasimme kyllä, että tällä uudella miehellä oli suuria vaikeuksia suhtautua meihin. Naisensa anoppiin (äitiini) jne.

Meillä ei ollut häneen. No nyt hän on jo rauhoittunut. Kutsuimme kylään molempia heti alusta asti, ja kävimme kylässä kuten ennenkin.

Olen onnellinen kälyni puolesta (siis veljeni leski) että löysi uuden onnen.

Valtaosa ihmisistä on eronneita - joutuuhan siinäkin kohtaaman ne "muut".

• lapsilla on vanhemmat

Eronneet on asia erikseen, siinähän on kyse kuitenkin eroon vapaa ehtoisuudesta.. Useimmiten ei myöskään olla tekemisissä entisen puolison vanhempien kanssa, eikä ole mitään velvoitteita ainakaan.
        Yhteyden pito ei sinänsä häiritse, vaan miten tulee suhtautua. Minä seurustelen mies lesken kanssa.
        Hänellä on lapset vielä kouluikäisiä, minä haluaisin olla vain ystävä en sen enempää. Tiedän että äitiä ei korvaa kukaan, enkä edes pyri siihen. Olen ymmärtänyt, että minulta odotetaan kuitenkin enemmän.

• ei pakko tavata!
        lapsilla on vanhemmat kirjoitti:

Eronneet on asia erikseen, siinähän on kyse kuitenkin eroon vapaa ehtoisuudesta.. Useimmiten ei myöskään olla tekemisissä entisen puolison vanhempien kanssa, eikä ole mitään velvoitteita ainakaan.
        Yhteyden pito ei sinänsä häiritse, vaan miten tulee suhtautua. Minä seurustelen mies lesken kanssa.
        Hänellä on lapset vielä kouluikäisiä, minä haluaisin olla vain ystävä en sen enempää. Tiedän että äitiä ei korvaa kukaan, enkä edes pyri siihen. Olen ymmärtänyt, että minulta odotetaan kuitenkin enemmän.

• Anonyymi

Varokaa lapsi puolia osaavat olla vittumaisia

• ..............................

Miksi tehdä kaikesta niin vaikeaa? Ainakaan sinua ei syytetä toisen puolison viemisestä ja vikittelystä (kuten erotapauksissa).

Ei tarvitse tavata mitään exiä.

Miksi joku ei edes joskus voisi ottaa positiivisia asioita huomioon?

• lesken kanssa

Vähän outoa on kun sanot että tunnet itsesi vaivaantuneeksi sukulaisissa. He ovat lesken sukulaisia ja hän haluaa pitää yhteyttä heihin.Ja jos sinä vierasta myös lesken lapsia niin oletko sinä edes valmis tähän suuhteeseen???? Minä olen leski ja pidän yhteyttä mieheni sukulaisiin yhteyttä. Ja jos miesystäväni ei hyväksy ja vierastaa lapsiani tai ystäviäni niin silloin hän ei kuulu minun elämääni. Mietipä tätä ja kerro sille leskelle mitä ajattelet ettei hän odota sinulta liikoja. Katos kun leski ei ole kuollut ja haluaa jatkaa elämää.

• sitten ole

sitä olenkin miettinyt

• sinä
        sitten ole kirjoitti:

sitä olenkin miettinyt

etippä ittelles sellainen kumppani jolla ei ole ystäviä eikä lapsia ehkä sinä sitten olet onnellinen kun kumppanisi ei ole sosiaalinen ihminen....

• tästä on hyvä jatkaa
        sinä kirjoitti:

etippä ittelles sellainen kumppani jolla ei ole ystäviä eikä lapsia ehkä sinä sitten olet onnellinen kun kumppanisi ei ole sosiaalinen ihminen....

Kiitos kaikille mielipiteistänne.

Tässähän niitä tulikin mielipiteitä ja harkitsen asioita. Kaikkihan me pyrimme saavuttamaan oman hyvinvointimme elämässä. Toivon kaikille onnellista ja rauhaisaa elämää ja joulun odotusta.

• Anonyymi

on olen mies mutta leski olen vapaa kesustelemaan

• Anonyymi

olen iso iso iso isä ja rakastan lapsiani jotka ovat antaneet mulle rakkautta

• Anonyymi

laulussa sanotaan kyllä lesken syli on lämmöinen ja lempeä on silmäin loiste

• Anonyymi

Tapailin leski miestä mutta tytär puoli ei hyväksynyt isälle uutta naista ihan järkyttävä tytär. Olen allerginen lapsipuolille. Otin tuomarin avukseni niin asiat alkoi sujua mutta kalliiksi kävi mutta tytär puoli hävisioli ahne piru. Röyhkeä. Kiva kun hävisi. 90 prossasesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5093
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      111
      2616
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2064
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1670
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1279
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1269
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1019
    Aihe