Vichyn selluliittivoiteet???

tuotanoin

Joo olen aina kärsinyt selluliittimuhkuroista pakaroissa, olen pieni kokoinen ja aina harrastanut säännöllistä liikuntaa, välillä jopa elänyt sen mukaan. Ruokavalio aina kevyttä.

Ikää vasta 20v. olen käynyt ihotautilääkärillä ja kyseessä todellakin on selluliitti, ei mielikuvitus.

Olen kokeillut Vichyn body slim, (tai oliko nyt slim body.. vaiko sekään..) mutta kuitenkin luvattiin että tasoittaa ihoa ja kaventaa..
Ihan ok, mutta ei se kyllä selluliittiin vaikuttanut.

Vichyllä on nimittäin ihan kunnon selluliittiin tarkoitettu voide, en sitä ensimmäisellä kerralla hankkinut koska tod. kallis tuote (about 60e).

Tietääkö kukaan tuloksista?

Jos tiedät jonkun toisen merkkisen selluliitti voiteen mikä on toiminut hyvin, kerrothan!!! :)
Hinta olisi myös kiva tietää.. :)

6

2826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------...

      olen testannut vichyn voidetta (ja lukuisia muita), auttaa hetkellisesti, koska kiristää ihon pintaa. Mutta sellu palautuu aika äkkiä. Ainut keino on liikunta ja ruokavalio. Valitettavasti selluun vaikuttaa myös perintötekijät. Itse olen hoikka ja elän terveelisesti, mutta silti sitä sellua tuppaa olemaan, alistun kohtalooni :)

      • tuotanoin

        Tässä on itse juuri sitä ihmetellyt, että olen liikkunut koko elämäni ja kummallakaan vanhemmistani ei ole taipumusta selluliittiin... Nimittäin jos se perinnöllistä olisi...

        Ja minulla kuitenkin sitä aina on ollut.
        Olen vähän alipainoinen kokooni nähden, mutta ruumiinrakenteeni on lihaksikas juurikin jatkuvasta treenauksesta. Silti selluliitti pysyy pakaroissa ja takareisissä sitkeästi..


      • liian rankka
        tuotanoin kirjoitti:

        Tässä on itse juuri sitä ihmetellyt, että olen liikkunut koko elämäni ja kummallakaan vanhemmistani ei ole taipumusta selluliittiin... Nimittäin jos se perinnöllistä olisi...

        Ja minulla kuitenkin sitä aina on ollut.
        Olen vähän alipainoinen kokooni nähden, mutta ruumiinrakenteeni on lihaksikas juurikin jatkuvasta treenauksesta. Silti selluliitti pysyy pakaroissa ja takareisissä sitkeästi..

        treeni aiheuttaa sellua. siihen vielä huono aineenvaihdunta ja kenties huono/liian vähäinen ruokavalio, niin ei tartte kauan ootella sellua. sellun vois saaha pois venyttely ja aerobisella -harjoittelulla, mutta punttitreeni kannattaa unohtaa jos sellun haluaa pois. tai ainakin tehä sitä tosi pienllä painoilla ja pitkillä sarjoilla sellualueelle. ja siihen menee aikaa. todennäkösesti puol vuotta on lyhyt aika sen hävittämiseksi.


      • senverran
        liian rankka kirjoitti:

        treeni aiheuttaa sellua. siihen vielä huono aineenvaihdunta ja kenties huono/liian vähäinen ruokavalio, niin ei tartte kauan ootella sellua. sellun vois saaha pois venyttely ja aerobisella -harjoittelulla, mutta punttitreeni kannattaa unohtaa jos sellun haluaa pois. tai ainakin tehä sitä tosi pienllä painoilla ja pitkillä sarjoilla sellualueelle. ja siihen menee aikaa. todennäkösesti puol vuotta on lyhyt aika sen hävittämiseksi.

        että syömäsi rasvan laatu vaikuttaa selluliitin muodostumiseen. Eli jos on tullut syötyä huonoja rasvoja, vaikka ei siitä lihoisikaan, vaikuttaa ne selluliitin muodostumiseen.


      • voi olla..
        senverran kirjoitti:

        että syömäsi rasvan laatu vaikuttaa selluliitin muodostumiseen. Eli jos on tullut syötyä huonoja rasvoja, vaikka ei siitä lihoisikaan, vaikuttaa ne selluliitin muodostumiseen.

        Monirakkulaiset munasarjat... olettaisin tämän myös selluun vaikuttavan kun se kerta aiheuttaa insuliini vastustusta pinta kudoksissa (laihtuminen vaikeaa ja lihoaa herkästi). En tiedä onko tuosta mitään tieteellistä näyttöä..:)


      • eka asioista selvää
        liian rankka kirjoitti:

        treeni aiheuttaa sellua. siihen vielä huono aineenvaihdunta ja kenties huono/liian vähäinen ruokavalio, niin ei tartte kauan ootella sellua. sellun vois saaha pois venyttely ja aerobisella -harjoittelulla, mutta punttitreeni kannattaa unohtaa jos sellun haluaa pois. tai ainakin tehä sitä tosi pienllä painoilla ja pitkillä sarjoilla sellualueelle. ja siihen menee aikaa. todennäkösesti puol vuotta on lyhyt aika sen hävittämiseksi.

        Ei todellakaan ole noin! Juuri isoilla painoilla tehdyt lyhyet sarjat saavat aikaan lihassolujen kasvuun, mikä taas polttaa lihaksen päällä olevaa rasvaa (sellua) ja saa alueen kiinteytymään. toki aerobista treeniä pitää olla lisäksi, mikä taas auttaa koko kehon rasvan vähenemiseen (myös sellun), mutta juuri paikallisiin alueisiin tehoaa kiinteyttämisen kannalta naisten kammoksuma rankka punttitreeni.

        Itse olen nainen ja liikunnan ammattilainen ja kuullut usein, että: "ei voi tehdä liian isoilla painoilla, kun sitten vaan isoontuu entisestään..." ja oikeesti näin ei ole. jos syö oikeaoppisesti, harrastaa aerobista ja anaerobista liikuntaa, on tulos paras mahdollinen, koska aerobinentreeni polttaa kehosta rasvaa yleisesti ja lihastreenin on tarkoitettu kiinteyttävän juuri haluttuja paikkoja.
        Toki baletti tanssijat ovat pitkäkestoisen tanssitreeninsä vuoksi laihoja ja kiinteitä, mutta kenellä tavallisella ihmisellä on mahdollisuus treenata tanssimista 6 h/päivä ja samanaikaisestiu pitää kehon rasvat lähes anorektisella tasolla? Kyse on ammattiurheilijoista, jotka tekevät sitä työkseen.
        Muu tavallinen kansa taas istuu toimistossa 8h/pvä työkseen, joten sen ajan ulkopuolella olevan treenin pitäisi olla mahdollisimman monipuolista, jos selluliitista todella haluaa eroon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe