Tanascheel oli goottisaatanisti seko-
ja koko youtuben hörhöt-
ytheydet tanskasta suomeen-
alkakaas kertoa totuus-
mites satanisti touhut sujuu.
Olitteko mukana Pekka eric natsi-gootti-kuvioisssa-
ja onko tietoa?
Gootti-satanistien Cyber stalking ajoi massacreen?
Tietoa tanascheelistä-esim oliko se suomessa- ja oliko muitakin?
Gootit jokelan taustalla
5
1014
Vastaukset
- Hölmöt fantasiat,hölmöt teot
Niin, tosiaan... Miltä tuntuu nyt heistä, jotka ovat uhonneet ahdasmielisillä ja misantrooppisilla näkemyksillään? Itseäni on usein häirinnyt se puoli "gootti-skenessä", vaikka eniten olen kyllä tavannut sitä blackmetallistien parissa.
- Shavra
Selvennetäänpä: satanisti EI ole sama kuin saatananpalvoja. Satanisti on enemmänkin sama kuin ateisti. Uskon, että tässä viestissä haettiin juuri sitä.
Pekka-Eric myös ilmaisi eräässä viestissään vihaavansa "gootteja", joten epäilenpä hänen itse olleen tällainen. Tanascheelistä en tiedä. Jokelassa on hyvin vähän gootteja tai goottityyliin pukeutuvia, eivätkä käsittääkseni omaa mitään rikollistaustaa tai ole taipuvaisia mihinkään mielenvikaiseen "saatananpalvontaan".- vkl-isi
Kyllä, mutta mulla liittyy kristittynä oleminenkin samaan. Jotkut voisi tosin pitää kerettiläisenä. Näen esimerkiksi enemmän totuutta Judaksen testamentissa. Gootti,Psycho tai metalli tyylillä ei ole oikeasti mitään tekemistä saatananpalvonnan kanssa ja se on fakta!
Sinua kuvailisin sanalla asiallinen nainen! :) - Jossugothic
äLKÄÄ NYT HYVÄT LAPSET SEKOITTAKO GOOTTEJA SAATANANPALVONTAAN!!!!!!!!!
- ..............................
voi vitun kyrvät jälleen kerran.
nii, mikä vittu on natsi-gootti-satanisti?
kai olet alottanu tän topikin tonne satanisti-alueelle kans? ja johonki tonne mis puhutaa maahanmuuttajista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715