Tanascheel oli goottisaatanisti seko-
ja koko youtuben hörhöt-
ytheydet tanskasta suomeen-
alkakaas kertoa totuus-
mites satanisti touhut sujuu.
Olitteko mukana Pekka eric natsi-gootti-kuvioisssa-
ja onko tietoa?
Gootti-satanistien Cyber stalking ajoi massacreen?
Tietoa tanascheelistä-esim oliko se suomessa- ja oliko muitakin?
Gootit jokelan taustalla
5
1074
Vastaukset 5
- Hölmöt fantasiat,hölmöt teot
Niin, tosiaan... Miltä tuntuu nyt heistä, jotka ovat uhonneet ahdasmielisillä ja misantrooppisilla näkemyksillään? Itseäni on usein häirinnyt se puoli "gootti-skenessä", vaikka eniten olen kyllä tavannut sitä blackmetallistien parissa.
- Shavra
Selvennetäänpä: satanisti EI ole sama kuin saatananpalvoja. Satanisti on enemmänkin sama kuin ateisti. Uskon, että tässä viestissä haettiin juuri sitä.
Pekka-Eric myös ilmaisi eräässä viestissään vihaavansa "gootteja", joten epäilenpä hänen itse olleen tällainen. Tanascheelistä en tiedä. Jokelassa on hyvin vähän gootteja tai goottityyliin pukeutuvia, eivätkä käsittääkseni omaa mitään rikollistaustaa tai ole taipuvaisia mihinkään mielenvikaiseen "saatananpalvontaan".- vkl-isi
Kyllä, mutta mulla liittyy kristittynä oleminenkin samaan. Jotkut voisi tosin pitää kerettiläisenä. Näen esimerkiksi enemmän totuutta Judaksen testamentissa. Gootti,Psycho tai metalli tyylillä ei ole oikeasti mitään tekemistä saatananpalvonnan kanssa ja se on fakta!
Sinua kuvailisin sanalla asiallinen nainen! :) - Jossugothic
äLKÄÄ NYT HYVÄT LAPSET SEKOITTAKO GOOTTEJA SAATANANPALVONTAAN!!!!!!!!!
- ..............................
voi vitun kyrvät jälleen kerran.
nii, mikä vittu on natsi-gootti-satanisti?
kai olet alottanu tän topikin tonne satanisti-alueelle kans? ja johonki tonne mis puhutaa maahanmuuttajista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123753
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503