Tanascheel oli goottisaatanisti seko-
ja koko youtuben hörhöt-
ytheydet tanskasta suomeen-
alkakaas kertoa totuus-
mites satanisti touhut sujuu.
Olitteko mukana Pekka eric natsi-gootti-kuvioisssa-
ja onko tietoa?
Gootti-satanistien Cyber stalking ajoi massacreen?
Tietoa tanascheelistä-esim oliko se suomessa- ja oliko muitakin?
Gootit jokelan taustalla
5
1031
Vastaukset
- Hölmöt fantasiat,hölmöt teot
Niin, tosiaan... Miltä tuntuu nyt heistä, jotka ovat uhonneet ahdasmielisillä ja misantrooppisilla näkemyksillään? Itseäni on usein häirinnyt se puoli "gootti-skenessä", vaikka eniten olen kyllä tavannut sitä blackmetallistien parissa.
- Shavra
Selvennetäänpä: satanisti EI ole sama kuin saatananpalvoja. Satanisti on enemmänkin sama kuin ateisti. Uskon, että tässä viestissä haettiin juuri sitä.
Pekka-Eric myös ilmaisi eräässä viestissään vihaavansa "gootteja", joten epäilenpä hänen itse olleen tällainen. Tanascheelistä en tiedä. Jokelassa on hyvin vähän gootteja tai goottityyliin pukeutuvia, eivätkä käsittääkseni omaa mitään rikollistaustaa tai ole taipuvaisia mihinkään mielenvikaiseen "saatananpalvontaan".- vkl-isi
Kyllä, mutta mulla liittyy kristittynä oleminenkin samaan. Jotkut voisi tosin pitää kerettiläisenä. Näen esimerkiksi enemmän totuutta Judaksen testamentissa. Gootti,Psycho tai metalli tyylillä ei ole oikeasti mitään tekemistä saatananpalvonnan kanssa ja se on fakta!
Sinua kuvailisin sanalla asiallinen nainen! :) - Jossugothic
äLKÄÄ NYT HYVÄT LAPSET SEKOITTAKO GOOTTEJA SAATANANPALVONTAAN!!!!!!!!!
- ..............................
voi vitun kyrvät jälleen kerran.
nii, mikä vittu on natsi-gootti-satanisti?
kai olet alottanu tän topikin tonne satanisti-alueelle kans? ja johonki tonne mis puhutaa maahanmuuttajista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858