Vaihdoin työpaikkaa keväällä, ja nyt on valinta osoittanut vääräksi - toimenkuva ei vastaa odotuksia ja mitään muutoksia parempaan ei ole tiedossa. Pomo on kammottava. Pitäisikö minun odotella vielä - että edes vuosi tulisi täyteen, vai kannattaako lähteä jo hakeutumaan muualle?
Työpaikan vaihto
2
2313
Vastaukset
- simpsa
Tutulta kuulostaa. Aloitin työt uudessa työpaikassa jokunen kuukausi sitten. Valitsin tämän työn kahden työpaikan välillä, joista molempiin olisin päässyt, koska työ kuulosti mielenkiintoiselta, koulutusta vastaavalta ja palkka oli hitusen parempi. Nyt kaduttaa niin... Pomo on aivan kamala, työ ei vastaa lainkaan haastattelun kuvausta tai tehtyä työn kuvaa. Mitään toivoa paremmasta ei tämän pomon kanssa ole, olen jo yrittänyt keskustella aiheesta huonoin tuloksin. Olen yrittänyt etsiä uutta työtä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Motivaatio on nollassa.
- ottaa päähän
Samaa saarnaa täältäkin. Olen ollut nyt 2kk tässä työssä ja vaikka olenkin omalla alallani, niin työ ei vastaa kykyjäni. Tämä työ vaatii selvästikin jonkin sortin esimiestyylistä järjestelmällisyyttä ja minä en ole esimiesmäinen/projektipäällikkömäinen.
Koeaikaa on vielä jäljellä, mutten oikein ilkeä hakeutua muihin töihin. Tunnen huonoa omaatuntoa jo kun ajattelen työn vaihtoa. Siksi näin, koska tämä firma on satsannut ulkoiseen koulutukseen mikä ei ole ilmaista. Siinä tavallaan pettää firman (pomon) luottamuksen, jos lähtee lätkimään. Lisäksi pettää myös itseään, koska en anna työlle mahdollisuutta "tutustua" minuun eli parissa kuukaudessa tuskin kukaan kerkeää tottumaan työn jokapäiväisiin rutiineihin. Mutta silti mieli halajaa toisenlaisiin tehtäviin. Motivaatio alkaa olla jo hukassa ja paineet sitten purkautuvat kotona...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265