Dolly Parton

joulumielellä

Katsoin tämänpäiväisen tv-ohjelman Dolly Partonista. En tässä ala ihannoida sarjakuvafigyyria periaatteena visuaalinen tuotos platinakiharapilvi uhkeat rinnat tikussa suloiset liikkeet, vaan henkilö ja hahmo nais-countrylaulajatar ja kuusikymppinen bluegrass-legenda sai mut hyvälle tuulelle.

Sitähän myös, että ketä ei ilahduttaisi kaunis, suloinen countrylaulajatar isossa vaaleassa tukkapehkossaan?

Dolly oli kaunishuulinen, puhui paljon tietoa countrysta ja koko käsitykseni hänestä amerikkalaisena barbina pirstaloitui täysin. En myöskään enää pidä kantrimusiikkia vanhojen ukkojen viheltelynä vaan sain laajan tietopaketin.

Hän olikin, ja onkin sädehtivä ammattilainen joka tulee hyvin toimeen naiskokoonpanoissa, omaa heleän helmeisen äänen, näyttää lavalla kultaa sädehtivältä glamouröösilta kuningattarelta.Hän on voittanut lukuisia palkintoja ja tuntee genrensä kaikki osa-alueet. Että hän on siis todellinen rikas ja kuuluisa tähti on myös totta.

Käsitykseni hänestä on aivan lumoutunut, hetkessä. Sen sijaan että näkisin hänet karkkimaisena bimbona pidänkin häntä nyt todellisena teräs-naisena. Voisin jopa kokeilla bluegrass-levyn ostamista.Minusta naisääni sopii tosi hyvin countryyn ja kuulostaa lohduttavalta, rauhalliselta, ammattituotetulta ja hohdokkaalta.Että se siitä pahnojen tomusta, saa siinä sitäkin olla, kun genreen kuuluu se pieni heinän tuoksu ja kanojen kokotus."Kanalla" en todellakaan viittaa Dollyyn, koska sitä hän EI ole, vaan kova maailmantähti.

Eli tästä jouluun päin.Mikä vaikutti valkoiselta alennustekokuitupaidalta, olikin kullankiiltävää sifonkia Bvlgari-tuoksutujauksella.Upeaa, ja täysin vailla ironiaa tai paheksuntaa.Laulajatar voi ulkoisesti muuntautua goottitareksi, kuten Tarja Turunen, tai leijonattareksi, kunhan teräksinen ammattilaulajan ääni huomataan, ja samoin helmeisen valkoiset hammasrivet.Miaow!

4

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen34

Dolly on todella viehättävä immeinen: lahjakas ja ystävällinen sekä fiksu. Mä tulen aina myös hyvälle tuulelle, kun näen Dollyn esim. Conan O'Brianissa. Dolly ei ota itseään liian vakavasti vaan heittää aina hurttia huumoria omasta keinotekoisesta ulkonäöstään ja on silti aito oma itsensä. Dolly on mahtava.

• mestariampuja Annie

Pieni kommentti vain: itse olen ollut country-, ja bluegrass- musiikin fani ja kuuntelija monta, monta vuotta. Sain kipinän joskus aikoinaan käydessäni Texasissa, oleillessani siellä kuukausia. Olen myös harrastanut rivitanssia. Mielenkiintoista lukea, että joku naisen ulkonäön takia alkaa pitämään tai ainakin yrittää pitää country- musiikista.

Dolly Partonilla on hieno ja juuri country- musiikin laulajan ääni. Niin on jenkeissä sata muutakin naislaulajaa, joilla siihen musiikkiin ominainen ääni. Country- musiikki onkin oma lajinsa ja siihen ei onneksi koko massa hiphoppareineen ole päässyt kiinni, Country- musiikki on aitoa aidoimmillaan.

• Anonyymi

No ei uppoo. Itse olen vajaa 10 v nuorempi, mut en ole ikinä digannu kantria, en tykkää tissiakoita, jotka tähtää miesten pisteiden saalistamiseen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      57
      2081
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1425
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1217
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1105
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      795
    Aihe