palstan kovin luu??

kuka??

mmies? mpw? yrmio? vili? lara? pillowbook? kuka???

20

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvvvvnbvnbv

      suvereenisti

    • frank..drebin

      Luutiheyden mittaamista varten täytyisi tehdä eräitä kokeita. Parhaiten pehmoluisuutta voi torjua lisäkalciumilla ja kirjoittelemalla enempi asioista ja vähempi henkilöistä.

    • oinfognon

      YRMIÖÖN verrattuna muut ovat koulupoikia ja tyttöjä

      • missä oot

        lusmunnu?


      • missä oot kirjoitti:

        lusmunnu?

        MarttyyriMallari-TTt olen palstan kovin luu.
        Jottas tiedätte, LUUSERIT!!!


        "Follow me!!!"


        MarttyyriMallari-TTt


      • frank..drebin
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        MarttyyriMallari-TTt olen palstan kovin luu.
        Jottas tiedätte, LUUSERIT!!!


        "Follow me!!!"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mitäs mainetekoja sitä on sitten tullut tehtyä tittelin eteen?


      • Yrmeä
        missä oot kirjoitti:

        lusmunnu?

        ainaki kolmee kebabbii naamaa vittu snägäril


    • Mpw

      Ja siksiku mä lähden nyt baariin ja jätän teidät pähkäilemaan keskenänne. =P

      • parhaat kinkut

        on kohta viety


      • Mpw
        parhaat kinkut kirjoitti:

        on kohta viety

        Yhen jälkeen on parhaat saumat.

        (oli pakko vastata. ny menee kone kii. vittuilkaa vaan)


      • ertretretert
        parhaat kinkut kirjoitti:

        on kohta viety

        helpoimmat on vielä jäljellä.


      • porukka väsyy
        Mpw kirjoitti:

        Yhen jälkeen on parhaat saumat.

        (oli pakko vastata. ny menee kone kii. vittuilkaa vaan)

        ja laskut iskee.
        Ekaan perään kii vaan ja kotio.


      • KOVA!!!!!111111

        varmana oikeen saatanan kova


      • Siinähän se koittaa
        KOVA!!!!!111111 kirjoitti:

        varmana oikeen saatanan kova

        On varmaan joo saatanan kova jätkä leikkimään kovista. Osaa olla oikein kovaa kundia netissä. Pari konepistoolia sillä on aina käsien ulottuvilla ja koko ajan tekee vaan hauiksia ja nostelee puntteja.


    • ex- Wastaaja

      Mä en osaa sanoa, mut ainakin toi "Yrmeä" on musta kerrassaan hurmaava hahmo.:D

    • Porkkana II

      Kovin luu löytyy hampaista.

      • -k32v-

        olisko se kovin luu päässä? ;)


    • pehmoja

      jokainen. Näennäisen kovia.

    • ex- Wastaaja

      ..vielä oikeastikin yrittää vastata tähän? Kuka on pahin kovakallo? Kenellä eniten tarkkis- asennetta? Kenen pää ei (kovuuden vuoksi) höyläpenkissäkään musertuisi, vaikka sinne tungettais?:/


      Hmm. Vaikea kysymys. Hyviä ehdokkaita olis useampiakin.

      • ex- Wastaaja

        Tietty en itse kenenkään päästä ole niin suurelti kiinnostunut, että höylikseen ketään tunkisin...Ei tietenkään.:D


        Joku: tarkkisasennepelleitsekorostusasenneprovoilijakorostanitseänimuteimulolemitäänindependenttiisanottavaakomppaan jahaukunkaikkiketkämunkansonerimieltä- tapaus.

        Siinä voittaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe