mmies? mpw? yrmio? vili? lara? pillowbook? kuka???
palstan kovin luu??
20
797
Vastaukset
- nvvvvnbvnbv
suvereenisti
- frank..drebin
Luutiheyden mittaamista varten täytyisi tehdä eräitä kokeita. Parhaiten pehmoluisuutta voi torjua lisäkalciumilla ja kirjoittelemalla enempi asioista ja vähempi henkilöistä.
- oinfognon
YRMIÖÖN verrattuna muut ovat koulupoikia ja tyttöjä
- missä oot
lusmunnu?
missä oot kirjoitti:
lusmunnu?
MarttyyriMallari-TTt olen palstan kovin luu.
Jottas tiedätte, LUUSERIT!!!
"Follow me!!!"
MarttyyriMallari-TTt- frank..drebin
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
MarttyyriMallari-TTt olen palstan kovin luu.
Jottas tiedätte, LUUSERIT!!!
"Follow me!!!"
MarttyyriMallari-TTtMitäs mainetekoja sitä on sitten tullut tehtyä tittelin eteen?
- Yrmeä
missä oot kirjoitti:
lusmunnu?
ainaki kolmee kebabbii naamaa vittu snägäril
- Mpw
Ja siksiku mä lähden nyt baariin ja jätän teidät pähkäilemaan keskenänne. =P
- parhaat kinkut
on kohta viety
- Mpw
parhaat kinkut kirjoitti:
on kohta viety
Yhen jälkeen on parhaat saumat.
(oli pakko vastata. ny menee kone kii. vittuilkaa vaan) - ertretretert
parhaat kinkut kirjoitti:
on kohta viety
helpoimmat on vielä jäljellä.
- porukka väsyy
Mpw kirjoitti:
Yhen jälkeen on parhaat saumat.
(oli pakko vastata. ny menee kone kii. vittuilkaa vaan)ja laskut iskee.
Ekaan perään kii vaan ja kotio. - KOVA!!!!!111111
varmana oikeen saatanan kova
- Siinähän se koittaa
KOVA!!!!!111111 kirjoitti:
varmana oikeen saatanan kova
On varmaan joo saatanan kova jätkä leikkimään kovista. Osaa olla oikein kovaa kundia netissä. Pari konepistoolia sillä on aina käsien ulottuvilla ja koko ajan tekee vaan hauiksia ja nostelee puntteja.
- ex- Wastaaja
Mä en osaa sanoa, mut ainakin toi "Yrmeä" on musta kerrassaan hurmaava hahmo.:D
- Porkkana II
Kovin luu löytyy hampaista.
- -k32v-
olisko se kovin luu päässä? ;)
- pehmoja
jokainen. Näennäisen kovia.
- ex- Wastaaja
..vielä oikeastikin yrittää vastata tähän? Kuka on pahin kovakallo? Kenellä eniten tarkkis- asennetta? Kenen pää ei (kovuuden vuoksi) höyläpenkissäkään musertuisi, vaikka sinne tungettais?:/
Hmm. Vaikea kysymys. Hyviä ehdokkaita olis useampiakin.- ex- Wastaaja
Tietty en itse kenenkään päästä ole niin suurelti kiinnostunut, että höylikseen ketään tunkisin...Ei tietenkään.:D
Joku: tarkkisasennepelleitsekorostusasenneprovoilijakorostanitseänimuteimulolemitäänindependenttiisanottavaakomppaan jahaukunkaikkiketkämunkansonerimieltä- tapaus.
Siinä voittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276