Helluntaipastori

kuoli

Kuulin suru uutisen. Päijät-Hämeen suurimmman helluntaiseurakunnan pastori on kuollut junaonnettomuudessa viime viikolla.
Asia on jo ilmoitettu seurakunnalle.
Hänen nimensä julkaistaan kohta jossain lehdessä, luulisin.
Muistetaan läheisiä rukouksin ja lämmin osaanottoni.
surullisin terveisin, teotri

15

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuoliko muitakin?
      Mä olin kerran yhdessä telttakokouksessa, jossa kymmeniä vuosia saarnannut evankelista kaatui kesken saarnan.
      Kaikki rukoili sen puolesta, mutta ei se mitään sit auttanut, ambulanssi haki sen sitten pois.
      Jälkeenpäin kuulin että ihme oli tapahtunut ja hän pystyi jälleen kävelemään ja puhumaan. Tosin siinä meni muutama kuukausi ennen kuin oltiin taas tolpillaan.
      Ehkäpä se rukous sitten auttoi.

• mutta menikin ja kaatui itse

-----------

• mutta menikin ja kaatui itse kirjoitti:

-----------

se onkin mielenkiintoinen ilmiö.
        satuin kerran paikalle kun virpi, se missi, kaateli porukkaa.
        se oli silloin naimisissa sen nykyisin jo ex-miehen kanssa. se mies oli mun takana valmiina ottamaan kiinni kun voima tulisi virpin käsien kautta.
        olin tosissaan kummissani kun yleensä niinkin vahvat(henkisesti)epäilijätuomaat tosissaan sai sen voiman mitä itse en kokenut.
        sain virpiltä(jäätyäni pystyyn)profetian että tulen tulevaisuudessa tekemään paljon nuorisotyötä.
        ei toistaiseksi tapahtunut mitään siihen viittaavaa ja en tiedä onko omaa katumattomuutta vai mitä kun siihen suuntaan ei ole Herra johdattanut ollenkaan.
        Surullista miten PyhänHengen voima estetään nykypäivänä ihan sillä että liikkellä on monta valheprofeettaa.
        siksi pitää suhtautua "kastajaan"kuin hän olisikin terveystarkastaja.
        Se taas johtuu siitä, että armolahjoja ollaan käytetty väärin.
        Esim.kielilläpuhuminen ja kielten selittäminen on tehtävä sillä tavalla että "jos kokoukseen tulee ulkopuolinen, on katsottava ettei tule epäilyä mielisairaudesta."(1.kor.14:23) "Kaiken on tapahduttava hyvässä järjestyksessä."(:40)
        Silti meininki on ollut kuin jossain Torontossa, tosi sekavaa eli ei Raamatullista.
        ei siihen kukaan normaali haluu lähteä(mäkin kävin sen virpin siunattavana vaan kohteliaisuus-syistä)kun se on vaan(vanhojen tätien ja just uskoontulleiden yleensä)kikkailua.
        Tai sitten ei ole, mutta ei se rakennukseksi ole muille.

• monta valheprofeettaa,
        auroraboreallis kirjoitti:

se oli silloin naimisissa sen nykyisin jo ex-miehen kanssa. se mies oli mun takana valmiina ottamaan kiinni kun voima tulisi virpin käsien kautta.
        olin tosissaan kummissani kun yleensä niinkin vahvat(henkisesti)epäilijätuomaat tosissaan sai sen voiman mitä itse en kokenut.
        sain virpiltä(jäätyäni pystyyn)profetian että tulen tulevaisuudessa tekemään paljon nuorisotyötä.
        ei toistaiseksi tapahtunut mitään siihen viittaavaa ja en tiedä onko omaa katumattomuutta vai mitä kun siihen suuntaan ei ole Herra johdattanut ollenkaan.
        Surullista miten PyhänHengen voima estetään nykypäivänä ihan sillä että liikkellä on monta valheprofeettaa.
        Esim.kielilläpuhuminen ja kielten selittäminen on tehtävä sillä tavalla että "jos kokoukseen tulee ulkopuolinen, on katsottava ettei tule epäilyä mielisairaudesta."(1.kor.14:23) "Kaiken on tapahduttava hyvässä järjestyksessä."(:40)
        Silti meininki on ollut kuin jossain Torontossa, tosi sekavaa eli ei Raamatullista.
        ei siihen kukaan normaali haluu lähteä(mäkin kävin sen virpin siunattavana vaan kohteliaisuus-syistä)kun se on vaan(vanhojen tätien ja just uskoontulleiden yleensä)kikkailua.

kun niitä ei muita olekaan.

Valheprofeetat saarnaavat valheuskontoa.

• tullutkaan

nuorisotyö elämäntehtäväksi. Jospa et kaatunut, kun kohteliaisuus syistä menit vain sinne jonoon.

" siksi pitää suhtautua "kastajaan"kuin hän olisikin terveystarkastaja. "

niin ja vielä terveystarkastajalla pitäisi olla paperit, että on oikea terveystarkastaja.

""jos kokoukseen tulee ulkopuolinen, on katsottava ettei tule epäilyä mielisairaudesta.""

tuo on varteenotettava asia, mitenhän tuon asian tarkastaisi?

• mitenkään

tuollaista missin suorittamaa kaatamista koska olen jo vanhahko ukkeli ja muutenkin taitaa olla sopimatonta tuoda julki kaikkia ajatuksiaan.

• tullutkaan kirjoitti:

nuorisotyö elämäntehtäväksi. Jospa et kaatunut, kun kohteliaisuus syistä menit vain sinne jonoon.

" siksi pitää suhtautua "kastajaan"kuin hän olisikin terveystarkastaja. "

niin ja vielä terveystarkastajalla pitäisi olla paperit, että on oikea terveystarkastaja.

""jos kokoukseen tulee ulkopuolinen, on katsottava ettei tule epäilyä mielisairaudesta.""

tuo on varteenotettava asia, mitenhän tuon asian tarkastaisi?

terveystarkastaja.
        Ei sitä kaikkea pidä mennä tekemään.
        Raamatusta sen voi kyllä tarkistaa:"Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat että olette järjiltänne."(1.kor.14:23)

• monta valheprofeettaa, kirjoitti:

kun niitä ei muita olekaan.

Valheprofeetat saarnaavat valheuskontoa.

--------------

• kunnioituksella:

Miten on mahdollista, että tuollainen hengen mies jää junan alle?

Hänellä täytyy olla ainakin kaksi suojelusenkeliä ja Jeesuskin varmaan seuraa liikkeitään tavallista tarkemmin.

Oliko Jeesus tupakalla ja suojelusenkelit kahvilla, kun noin pääsi sattumaan?

Miten joku uskovainen voi väittää, että Jumala suojelee uskovaisia?

• Kirjakaupoista saat ostaa suojelusenkeleistä kertovia kirjoja.

• srk suree

Kirjakaupoista saat ostaa suojelusenkeleistä kertovia kirjoja.

Pidetyn johtajan muisto lämmittää kuitenkin jälkeen jääneiden mielta

• että,

sattumat seuraavat myös helluntailaisia.
        Oikeassa paikassa väärään aikaan. Näin se vain menee.
        Toivoisin, että kommenteillamme emme loukkaisi omaisia ja läheisiä.
        terv. ammattiauttaja

• ollut tarkoitus
        että, kirjoitti:

sattumat seuraavat myös helluntailaisia.
        Oikeassa paikassa väärään aikaan. Näin se vain menee.
        Toivoisin, että kommenteillamme emme loukkaisi omaisia ja läheisiä.
        terv. ammattiauttaja

loukata.

Uskovaiset sen sijaan loukkaavat, kun väittävät Jeesuksen suojelevan. Jos taas ei suojele, syy löytyy uskon puutteesta, synnistä tai jostain muusta käsittämättömästä.

Usko aiheuttaa täysin turhia syyllisyydentuntoja ja on siksi usein loukkaavaa.

• ollut tarkoitus kirjoitti:

loukata.

Uskovaiset sen sijaan loukkaavat, kun väittävät Jeesuksen suojelevan. Jos taas ei suojele, syy löytyy uskon puutteesta, synnistä tai jostain muusta käsittämättömästä.

Usko aiheuttaa täysin turhia syyllisyydentuntoja ja on siksi usein loukkaavaa.

olen loukannut. Minä uskon Jumalaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe