Niin mikä on teidän mielestä paras kappale? Musta Romeo ja Julia,Älä ole vihainen ja Jos vain voisin. Pikku G on tosi söpö ja hyvä lauluja!!!!! Jos sulla on jotain vastaan Pikku G:tä niin ei tartte vastata tähän viestiin mitenkään.
Ne jotka tykkää Pikku G:stä...
12
613
Vastaukset
- Minä
Hassua,että kirjoitit just nyt tän viestin! No musta Pikku G on tosi söpö!!!!!! Sen parhaat laulut on kyl Romeo ja Julia,Kuka sulle nauraa!
- PikkuGRuleZ
Must Pikku G on söpö ja sen parhaat biisit on sen kaikki biisit.Eij oo yhtä parasta vaan ne kaikki on parhaita :D
- ......
PikkuGRuleZ kirjoitti:
Must Pikku G on söpö ja sen parhaat biisit on sen kaikki biisit.Eij oo yhtä parasta vaan ne kaikki on parhaita :D
oi voi, et ees oo varmaa kuullu kaikkii pikku G:n biisii
- Ripa
Minusta pikku G on hinttari ja ala-arvoinen teinipaska ja hän räppää pelkästää tyhjänpäiväisestä paskasta, mikä ei oikeasti kiinnostaa ketään. Luin taannoin Pikku Gein haastattelun, koska hän näytti niin pelleltä ja sain siitä kunnon naurut! "Perhe on mulle tärkeintä ja ystävät" näin muuten hesassa kun se viinaa kippas et haistakoon vitut koko geijo!
- jepulis
Ripa kirjoitti:
Minusta pikku G on hinttari ja ala-arvoinen teinipaska ja hän räppää pelkästää tyhjänpäiväisestä paskasta, mikä ei oikeasti kiinnostaa ketään. Luin taannoin Pikku Gein haastattelun, koska hän näytti niin pelleltä ja sain siitä kunnon naurut! "Perhe on mulle tärkeintä ja ystävät" näin muuten hesassa kun se viinaa kippas et haistakoon vitut koko geijo!
Painu vain johonkin jossa haukutaan Pikku G:tä koska tää juttu oli niille jotka pitää Piku G:stä!
- Oikee Pikku GEEEE
Mun lempi pikku gay biisi on "Pikku G, Pikku G, Aina Homoilee" Jee se on siis ihan ihana se pikku Gay! Vittu jos tulis vastaan kadulla, niin ampuisin! Mikä paskakasa! Vittu!
- jepulis
Tarkoitin tämän viestin niille joitten mielesti Pkkiu G on hyvä tai muuten pitävät siitä! Ja sulla on nähtävästi joku luku häiriö!
- huoh
jepulis kirjoitti:
Tarkoitin tämän viestin niille joitten mielesti Pkkiu G on hyvä tai muuten pitävät siitä! Ja sulla on nähtävästi joku luku häiriö!
Tuota noin... Kelailin tässä vain että kuka helvetti on Pkkiu G ja tuo luku häiriö taitaa olla lukihäiriö! Korjatkaa jos oon väärässä.
Rakkaudella Pilkunnussija
- ilona
tän suloisen söpöläisen paras biisi on "Jos vain voisin"!!!
- Kimppa
Suomen Parhain räppäri on Pikku G se on niin söpö ja ihana pahaat kappaleet ovat sha la la la jos vain voisin,me ollaan ja Romeo ja Julia.
PIkku G rulez!!!!!! - ikuinen pikkug:n fani
olen samaa mieltä kuin sä mustakin se on söpö ja romeo ja julia on paras sen biiseist katsoitko tänään mtv3 chatin pikkug oli siin meinasin pyörtyä ku näin sen se on kuulema sinkku ei uskois
- mäkö
mustki pikku g:een paras biisi on romeo ja julia..ja sit kaikki baunsaa...en tie millee toi kaikki juttu kirjotetaa...=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945