Naisen/miehen kainalo!

suminagashi

Naisen kainalo on niin mystinen ja eroottinen paikka, sen puhdas tuoksu ja salaperäisyys kiehtovat. Siellä on niin ohut ja pehmeä iho, se monesti paljastuu katseelle, mutta kun sitä koskettaa, nuuhkii ja suutelee, niin se saa veren kiertämään.

Kerro, mitä kainalo sinussa herättää?

40

3942

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mpw

      Sä sitte kyllä osaat viedä ajatukset olennaisesta ihan täysin muualle. Näistä mun hommista ei tuu tänään yhtään mitään.

      Mut joo. Noihan se juuri on.

      • Mulla on karannut ajatus jo kauan sitten hakoteille =D


      • Mpw
        suminagashi kirjoitti:

        Mulla on karannut ajatus jo kauan sitten hakoteille =D

        Ku sullon ajatus hakoteillä, ni jaetaan sitä sit muillekin. =P

        Nyt tarvii tehä niin, että mä lähden kiduttamaan itteeni fyysisesti, muuten ei tähän päähän järkee tule. Jos tulee sittenkään, mut jotain tarvii tehä, muuten tää levottomuus ei lähe 'ikinä'.


    • Nam!!

      Rupes just sikana hiukoon .

    • pitää puhua vaan omasta kainalosta, kun muiden kainaloihin en oikeen oo mahtunu.

      Se on lähinnä ollu sellanen paikka jota käytetään rauhottumiseen ja pahanmielen pois ajoon. Siinä on itketty monet itkut ja sinne on haudattu monet murheet. Siellä on oltu turvassa ja sinne on paettu elämän kolhuja. Kumma kyllä vaikka siellä on niin paljon jo entuudestaan suruja ja murhetta niin kyllä siellä on oltava joitain ilon aiheitaki ku kerta yleensä siitä lähdetään paremmalla mielellä joskus jopa hymyillen.

      että sellanen kainalo :D

      • kuitenkin joskus pussanu naisen kainaloa kerro siitä ;D se meitä kiinnostaa, vai iskikö sulla ujous :DD


      • suminagashi kirjoitti:

        kuitenkin joskus pussanu naisen kainaloa kerro siitä ;D se meitä kiinnostaa, vai iskikö sulla ujous :DD

        :D kerran oon kyllä kutittanu. Jos toinen istuu sylissä. Ei kannata tehdä.

        Sen mie muistan että oli niin liikuttava kokemus et sai kyyneleet silmiin ja näin vaan tähtiä. Ja poskiontelot täytty kyynelnesteellä ja verellä.

        -Juu suora osuma kyynärpäällä nenärustoon...

        musta parempi tarina on toi eka


    • Lady Shave

      ???

    • Naisissa on kyllä paljonkin eroottista ja mystistä, mutta enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että kainalossa erityisesti.

    • ihquuuu

      on ne lutusia.

      • sinäkin, ei sua kukaan tunnista :)

        Tuntuuko susta pikkusen tuhmalta tämmöset aiheet ;D


      • PMS****
        suminagashi kirjoitti:

        sinäkin, ei sua kukaan tunnista :)

        Tuntuuko susta pikkusen tuhmalta tämmöset aiheet ;D

        Ihqulutupuspus-olo :D


    • scale

      en itse kovin luontevasti "pääsisi" kainaloon, mutta mun kainalo tuntuu kyllä kelpaavan useinkin naiselleni.

      Joskus sängyssä kun sinne kainaloon erehdyn menemään huhuttelemaan, se meinaa usein äkkinäistä uusintakierrosta, kun puskurit tuppaa liian liki.

    • sarvikuonokas

      Noissa asioissa olen enemmän "pää syliin" - typpiä

    • SupremeSatan

      Mä en kyllä pidä kainaloa mitenkään eroottisena paikkana, vaan lähinnä likasena.

      • pestä, eikä se nyt sen likaisempi ole, kuin mikään muukaan paikka, joita pidetään eroottisena.


    • Danskuu

      minuu karvakammoisena ihmisenä edelleen tökkii ja iljettää kesäsin miehet, jotka kulkevat julkisesti ilman paitaa tai hihattomassa paidassa, koska sieltä kainaloista tursottaa hieltä haisevat karvareuhkat, hyi (mieskin voi kainalokarvansa poistaa) ja muutenkin kainalot joiden kohta puserosta on hiestä märkä.
      Sorry, vaa mä en saa revittyä mitään eroottista jostai kainalosta, vaa päinvastoin.

      Mutta sitten taas mieli maassa kun on ja joku kaverimies halaa, niin on ihana hetkeksi käpertyä kainaloon. :))

      • kans karvakammo, jos niitä meinaa olla väärässä paikassa.


      • kyselevä mies

        poistaa kainalokarvansa ja kävelee julkisesti ilman paitaa tai hihattomassa paidassa?


      • kyselevä mies

        siihen on, että pidät miesten yläosattomuutta iljettävänä? Kirjoitit:

        "Suurin ongelma miesten yläosattomuudessa on ne karvat ja mulla on karvakammo, niin mä olen karvarasisti."

        ... eli miesten rintakarvat tai kainalokarvat eivät ole ainoa syy, vaan ne ovat ainoastaan suurin syy siihen, että pidät miesten yläosattomuutta iljettävänä. Mitä muita syitä siihen on?


    • Aurinko79-

      Oman miehen kainaloon käpertyminen on yksi maailman ihanimmista asioista. Se kuvastaa mulle lämpöä ja turvaa ja siinä on hyvä vain olla, lähellä toista.

      Tuohon naisen kainalon mystisyyten en sitten oikein osaa kommentoida mitään, paitsi että oikealla tavalla kosketettuna se tuntuu tosi kivalta...

      • koskaan tullut ajatelleeksi, että kun nainen "avautuu", niin lähes poikkeuksetta hän avaa myös kainalot?


      • Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

        koskaan tullut ajatelleeksi, että kun nainen "avautuu", niin lähes poikkeuksetta hän avaa myös kainalot?

        Mun mielestä se on aika luonnollinen reaktio jos luottaa kumppaniinsa. Mikäli häpeilee itseään tms niin silloinhan pitää kädet vartalon edessä. Kun taas tuntee olonsa hyväksi ja luottavaiseksi, pystyy avautumaan koko vartalollaan.


      • Aurinko79- kirjoitti:

        Mun mielestä se on aika luonnollinen reaktio jos luottaa kumppaniinsa. Mikäli häpeilee itseään tms niin silloinhan pitää kädet vartalon edessä. Kun taas tuntee olonsa hyväksi ja luottavaiseksi, pystyy avautumaan koko vartalollaan.

        ajoin tätä takaa koko avauksen tausta-ajatuksella.

        Toisaalta vähän yllätti, että eroottinen kiinnostus naisen kainaloon miehillä ei liene niin yleistä, kuin mä olin olettanut.

        Ei siinä mitään, mähän olen lottovoittaja, kun tykkään katsella naisten kainaloitakin, joita kesäisin vilahtelee joka puolella ;D Säärimiehet on varmaan vielä parempi onnisia :D


      • Aurinko79-
        suminagashi kirjoitti:

        ajoin tätä takaa koko avauksen tausta-ajatuksella.

        Toisaalta vähän yllätti, että eroottinen kiinnostus naisen kainaloon miehillä ei liene niin yleistä, kuin mä olin olettanut.

        Ei siinä mitään, mähän olen lottovoittaja, kun tykkään katsella naisten kainaloitakin, joita kesäisin vilahtelee joka puolella ;D Säärimiehet on varmaan vielä parempi onnisia :D

        Mä muistan yhden miehen joka oli kainaloista tosi kiinnostunut, tai no sanomansa mukaan ainoastaan mun kainaloista (niinpä taas) ja muistan kuinka alkuun pidin sitä jotenkin hullunkurisena :)

        Onhan kainalonseutu tietyllä tavalla eroottinen, esim tanssiessa se että nainen nostaa kädet ylös ja mies valuttaa kättänsä pitkin naisen kylkeä, kainalosta vyötärölle ja ainakin mun silmään se on kaunis liike jos se tehdään tunteella. Siihen tietty vaikuttaa muutkin tekijät, lähekkäin seisominen, tanssijoiden kemia, musiikki jne mutta aivan sama. Ymmärrän kainalon eroottisuuden joka tapauksessa :)


    • bebs

      Miehen kainaloon on niin ihana käpertyä. Tykkään olla melko paljon lähellä ja kuunnella vaan toisen hengitystä,tuntea toisen kädet ympärillä. Se kainalossa makoilu on sellanen hetki kun voi oikeesti rauhottua ja nauttia vaan olostaan, se auttaa jokaiseen murheeseen.

      Toi sun ajatus naisten kainaloista meni kyllä mulla vähän yli hilseen :D ..Ei mun kainaloita ole kuin silitelty ja kutiteltu (sellaset keillä ei ole itsesuojeluvaistoa).

      • nyt kuitenkaan sitä tarkota, että jos sun kainaloita oikeasti haluaa hellästi koskettaa, niin aina tullee litsari :D En siis tarkota mitään kutittelua.


      • bebs
        suminagashi kirjoitti:

        nyt kuitenkaan sitä tarkota, että jos sun kainaloita oikeasti haluaa hellästi koskettaa, niin aina tullee litsari :D En siis tarkota mitään kutittelua.

        mun kainaloita kun hellästi koskettelee niin sekin kutittaa :D ..Jos mä osaan varautua siihen,eikä mies yht'äkkiä tökkää kättänsä mun kainaloon niin saatan pystyä hillitsemään itseni niin,etten ala nauraan taikka läpsimään. Yllättäminen on vaarallista.


      • bebs kirjoitti:

        mun kainaloita kun hellästi koskettelee niin sekin kutittaa :D ..Jos mä osaan varautua siihen,eikä mies yht'äkkiä tökkää kättänsä mun kainaloon niin saatan pystyä hillitsemään itseni niin,etten ala nauraan taikka läpsimään. Yllättäminen on vaarallista.

        tarkoittanutkaan, et yllätys selän takaa ja kädet kainaloihin :D

        Jos oikeaan aikaan oikealla tavalla, niin sä et anna litsaria?


      • bebs
        suminagashi kirjoitti:

        tarkoittanutkaan, et yllätys selän takaa ja kädet kainaloihin :D

        Jos oikeaan aikaan oikealla tavalla, niin sä et anna litsaria?

        nyt vähän hipelöidä mun kainaloita vai miks sä noin tarkkaan varmistelet? ;D

        Joo, jos on sellanen rauhallinen hetki ja fiilis muutenkin herkän puoleinen sekä silittely oikeanlaista niin se ei välttämättä edes kutita. Eli en ihan joka kerta anna litsaria, mutta kannattaa aina olla jotain suojana kun lähtee onneaan kokeileen ellei ole täysin varma ajoituksen sopivuudesta :D


      • bebs kirjoitti:

        nyt vähän hipelöidä mun kainaloita vai miks sä noin tarkkaan varmistelet? ;D

        Joo, jos on sellanen rauhallinen hetki ja fiilis muutenkin herkän puoleinen sekä silittely oikeanlaista niin se ei välttämättä edes kutita. Eli en ihan joka kerta anna litsaria, mutta kannattaa aina olla jotain suojana kun lähtee onneaan kokeileen ellei ole täysin varma ajoituksen sopivuudesta :D

        näyttää tästä asiasta olevan monenlaisia mielipiteitä, niin on kiva avartaa omaa näkemystä muiden kokemuksien kautta :)

        Ei mulla mitään hipelöimisfetissiä vielä ainakaan ole :D


      • bebs
        suminagashi kirjoitti:

        näyttää tästä asiasta olevan monenlaisia mielipiteitä, niin on kiva avartaa omaa näkemystä muiden kokemuksien kautta :)

        Ei mulla mitään hipelöimisfetissiä vielä ainakaan ole :D

        Eipä olis itselle vaan tullu mieleen alkaa kyselemään muiden tuntemuksia toisten kainaloista..mutta siis sultahan voi odottaa niitä alotuksia mitä kukaan muu ei edes tajuais tehdä :D

        Mä kuljen nyt käsivarret tiukasti kainaloiden suojana kun ei kuitenkaan voi olla ihan varma jos vaikka joku kainaloidenhipelöimishinku sulle iskeekin näiden keskustelujen myötä =O


      • bebs kirjoitti:

        Eipä olis itselle vaan tullu mieleen alkaa kyselemään muiden tuntemuksia toisten kainaloista..mutta siis sultahan voi odottaa niitä alotuksia mitä kukaan muu ei edes tajuais tehdä :D

        Mä kuljen nyt käsivarret tiukasti kainaloiden suojana kun ei kuitenkaan voi olla ihan varma jos vaikka joku kainaloidenhipelöimishinku sulle iskeekin näiden keskustelujen myötä =O

        se näky tuolla kävelykadulla, ku juoksentelis edes takaisin ja koskettelis kaikkien kainaloita :D


      • bebs
        suminagashi kirjoitti:

        se näky tuolla kävelykadulla, ku juoksentelis edes takaisin ja koskettelis kaikkien kainaloita :D

        Naiset syöksyis pakokauhun vallassa kuin päättömät kanat ympäri kävelykatua ja Kainanlonkutittelija-Sumi hullunkiilto silmissä juoksentelis perässä. Mahtais tulla hyvin äkkiä polliisisetä joka hämillään veis Sumi-raukan selliin karvakainaloisten rikollisten luo =P

        Kiitos tästä, taas sai ihan ääneen nauraa :D


    • ............

      Kyllä mä tykkään nuuhkia rakkaan miehen kainaloa. Hikikään ei haise pahalle kun kumppani on oikea ;)

    • sä nyt puhut ns. isosta kainalosta. Kaikenlaista fetissiä oon kyl kuullu olevan olemassa mut että kainalofetissi, tuo on jo sangen omituista.

      • ...........

        Enempi ihmetyttää se että jotkut haluaa nuolla korvia ja työntää kielensä sinne. Yöks...


      • feitissistä puhunut, mut eroottinen se kyllä on :)

        Ei kai tää kovin paha ole ;D


      • sanoa, että sä oot ysi ysi varmasti nuuhkinut ja pussannut naisen kainaloa, kun on seksileikit olleet menossa.


      • Anonyymi
        ........... kirjoitti:

        Enempi ihmetyttää se että jotkut haluaa nuolla korvia ja työntää kielensä sinne. Yöks...

        hankipas kokemattomuutta 39 vuotta niin voi rueta tekee mieli kaikenlaista


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe