Äskettäin tuli TV:stä elokuva naisen tuoksu, jossa sokea eversti tanssi tangon Kuoleman paikka ladyn kanssa.(Se tuli jo uusintana.)
Olen jo kauan "haaveillut" nähdyn samanlaisen viihde ja tunnelmaorkesterin perustamisesta, soittaisi lähinnä akustisesti. Itse hallitsen pianon ja pianohaitarin. Vastaava mm. tangomusiikki on veressä.
Tarvitsisin samasta musiikkityylistä kiinostuneen viulistin, basistin ja kun en voi soittaa hanuria ja pianoa yhtàikaa, niin jompikumpi innokas,pianisti tai hanuristi, täytyisi löytää.
Vau,olisipa hienoa, jos löytyisi joku latino-maahanmuuttaja, vaikka vanhempi herrasmies laulajaksi, vetämään vaikka tunnelmallista "Bechsame muchoa"(en muista oikeinkirjoitusta). Varmaan tajusitte, mistä on kysymys. Ittelläni esiint.- ja lavakokemusta riittävästi.
Olisiko mukaan lähtijöitä, valkoiset puvut päälle ja tunnelmatangoon, kuoleman paikka. Ei vaikea biisi.Tietty ravintolaympäristössä.Antakaa palautetta, vaihdetaan yhteystietoja, jos porukkaa löytyy.
Naisen tuoksu, kuoleman paikka
etsin sopivia
0
639
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020