Mulla on aika herkkä sekaiho. T-alue on taipuvainen rasvoittumaan ja siihen tulee finnejä/mustapäitä. Ongelmaihon tuotteet on usein liian kuivattavia, eikä välillä iho tarvitsisi niitä ollenkaan, talvella enemmän kosteutusta. Tuntuu että olen testaillut kaikki kosmetiikkamerkit, suosikkia löytämättä. Tuossa apteekissa käydessä osui silmiin ACO-hoitovoiteita yms. Onko kellä kokemuksia?
Apteekin ACO-tuotteet
3
2300
Vastaukset
- olen käyttänyt
apteekista vichy- sarjaa, ja nyt käytän aco cliniderm pure&clean, sitä pinkkiä sarjaa. se on ollut parempi mun rasvottuvalle iholle. mulla on ollut akne johon söin roan ja oon kokeillu miljoonat eri sarjat mut tää on ollu mulle paras. saa ihon rasvottumisen kuriin. kannattaa myös valita meikkivoiteet ja puuterit huolella!
- tyttö ..
Suosittelen puhdistukseen ACO:n pinkkiä puhdistusvaahtoa - ei kuivattava, mutta pesevä. Sopii siis loistavasti sekaiholle, joka on kovilla talven pakkasilla.
Acon Voiteista en osaa sanoa. Kannattaa hankkia kuitenkin kunnolla kosteuttavaa. Sekaiholle yksi hyvä on Eucerinin hyrdo balance - voide. Se kosteuttaa, ja on öljytön.- ACO...
se puhdistusvaahto on tosi hyvä, mut rasvat on vähä liian kuivia ainaki mulle (sekaiho)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078