Naiseni raahaa minut vähintään kerran viikossa mukaansa kaikenmaailman puljuihin. Voi luoja että se sitten osaakin olla perseestä! Seison tyhmänä siinä vieressä kun nainen hypistelee jokaikistä tuotetta ja selittää samalla jotain jonninjoutavaa. Sitten kun hän kysyy mielipidettäni niin ikinä mun vastaus ei kelpaa.
Oon sitä mieltä, että jokaisella naisella pitäis olla semmonen homo-bestis, jonka kanssa hän voisi käydä kaupoissa hiplaamassa kankaita ja tuoksukynttilöitä. Ei tollanen vaan ole heteromiehen homma, ei sitten millään!
Shoppailu on kamalaa!
58
2350
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
shoppailua.. Ei kestä hermot ahtaita hyllyjen välejä, eikä nälkävuoden pituisia kassajonoja :/
Mä tarvisin miehen, joka tykkää shoppailusta, niin se sais hakee sit kaiken tarvittavan tai muuten ne tilataan postimyynnistä :) - Pistemies
Shoppailu on mielestäni aika mukavaa jos sitä tekee pieninä annoksina. Ei tosiaankaan niin että lähtee ostamaan kaiken mahdollisen yhdellä kerralla (paitsi ehkä jouluna), vaan jotain tiettyjä asioita lähtee etsimään. Voihan sitä jotain muutakin ostaa jos löytää. Mielestäni on mukava shoppailla vaatteita ja kokeilla eri tyylejä. Kyllä se on ihan heteromiehen hommaa, mutta ei se sovi kaikille.
- En kestä enää.
No ehkä se yksin menettelee. Jos mä vaikka tartten uudet kengät, niin kyllä mä voin ne käydä hakemassa, vaikka en todellakaan nauti siitä koko sovittelurumbasta ynnä muusta.
Mutta naisen kanssa se kaupoilla käyminen on ihan helvettiä. Kun itse vaan haluaisi ottaa sen HK:n sinisen ja lähteä vetämään, niin eikös pikkuneiti ole heti käpälöimässä jotain kledjuja tai jotain saatanan päiväpeittoa heti kun silmä välttää.
- sdadasdasd
vaikka flirttailla muiden naisten kanssa.
- Icerose
ei miehet jaksa mihinkä vaateostoksille lähteä ja venata montaa tuntia siel, ne lähtee ettii rautakauppoja tai porakoneita:)Miehistä ei todellakaan ole shoppailu kaveriks, koko ajan jankuttamas joko mennää. Eiku onpas silloin ku ite sitä ehdottavat.
- ...jerkke...
Ei kannata pelkkien omien kokemusten kautta yleistää! Puhu vain sen tyyppisten miesten puolesta joihin sinä ihastut.
- Icerose
...jerkke... kirjoitti:
Ei kannata pelkkien omien kokemusten kautta yleistää! Puhu vain sen tyyppisten miesten puolesta joihin sinä ihastut.
kyl siin kuule oli muidenki kokemuksia. Taitaa olla yleistäkin. En tiiä/ tunne yhtäkään miestä joka innoissaa lähtee shoppailee ja jaksaa rauhassa venata. Ei kaverien miehissä, sukulaisten eikä kenenkä muunkaan. Onko sellasia olemassakaan;)
- ...........
Jaksatko itse shoppailla jossain rautakaupassa miehen mukana pohtimassa että minkähän kokoisia ruuveja tarvitaan ja onkohan tämä porakone parempi kuin tuo toinen jne... Et kai siinä tilanteessa käyttäydy kärsimättömästi vaan todella otat osaa miehesi tuskaan siitä mitä pitäisi valita. Vaikka se kestäisikin vain vartin?
- Icerose
........... kirjoitti:
Jaksatko itse shoppailla jossain rautakaupassa miehen mukana pohtimassa että minkähän kokoisia ruuveja tarvitaan ja onkohan tämä porakone parempi kuin tuo toinen jne... Et kai siinä tilanteessa käyttäydy kärsimättömästi vaan todella otat osaa miehesi tuskaan siitä mitä pitäisi valita. Vaikka se kestäisikin vain vartin?
ei tuota minkäänlaista ongelmaa. Oon ollu kauemminki ku vartin rautakaupassa, kärsivällisyys kyl riittää.
- viilisniilis
Niin rentouttavaa ja mukavaa. Ei voi muuta sanoa. Koko shoppausreissu on yleensä kivaa, varsinkin kun ei etsi mitään, vaan ostaa juuri sellaisia asioita, mitkä ovat löytyjä ja joita todella tahtoo. Ei siis housuja sillä tyylillä, että ostan nyt nämä, kun en muita löydä. Mä nautin shoppailusta naisten kanssa eniten. Saa oikeita mielipiteitä.
Mukavaa on myös se, kun käydään shoppailun lomassa kahvittelemassa ja syömässä roskaruokaa. Kenkien shoppailu on shoppailuista mukavinta. Seuraavaksi tulee lakanat (harmi, kun näitä ei voi usein ostaa). Meikit ja ihonhoitotuotteet kolmantena.- En kestä enää.
Alkoi ahdistaa ihan saatanasti kun luki ton sun viestis. Siis just toi, että siihen shoppailuun pitää varata koko päivä aikaa lounastaukoineen kaikkineen!
En kyllä katselisi teitä naisia pätkääkään ellei teillä olisi niin upeat perseet. Vaikeetahan sille omalle herkkupepullekaan on pistää hanttiin kun se sitten kuitenkin kostautuu kahden viikon mittaisena mökötyksenä. Ja ensi lauantaina on jo joulukuu..varmana lähdetään taas "kaupungille pyörimään"! Kyllä korpeaa jo valmiiksi. Ensinnäkään mä en pysy hänen perässä, kun hän kipittää niin saatananmoista vauhtia niillä pikkuisilla jaloillaan. Sitten mä taas seison trion aulassa ihan hoomoilasena kunnes jossain näen kuinka tumma tukka heilahtaa. Siitä mä tiedän, että siellähän se mun hani jo menee täyttä vauhtia. Ja sitten kun mä hinaan perseeni jollekin hemmetin kosmetiikkaosastolle, niin mimmi vaan kattoo ja kysyy, että mihin mä oikein jäin maleksimaan. - vänkyrä-nainen
En kestä enää. kirjoitti:
Alkoi ahdistaa ihan saatanasti kun luki ton sun viestis. Siis just toi, että siihen shoppailuun pitää varata koko päivä aikaa lounastaukoineen kaikkineen!
En kyllä katselisi teitä naisia pätkääkään ellei teillä olisi niin upeat perseet. Vaikeetahan sille omalle herkkupepullekaan on pistää hanttiin kun se sitten kuitenkin kostautuu kahden viikon mittaisena mökötyksenä. Ja ensi lauantaina on jo joulukuu..varmana lähdetään taas "kaupungille pyörimään"! Kyllä korpeaa jo valmiiksi. Ensinnäkään mä en pysy hänen perässä, kun hän kipittää niin saatananmoista vauhtia niillä pikkuisilla jaloillaan. Sitten mä taas seison trion aulassa ihan hoomoilasena kunnes jossain näen kuinka tumma tukka heilahtaa. Siitä mä tiedän, että siellähän se mun hani jo menee täyttä vauhtia. Ja sitten kun mä hinaan perseeni jollekin hemmetin kosmetiikkaosastolle, niin mimmi vaan kattoo ja kysyy, että mihin mä oikein jäin maleksimaan.Ihmettelen vaan, et mikä pakko sinne on lähteä mukaan...
En mä ainakaan oo kenenkään miehen kanssa 24h/vrk ollu niin, et olis ollu jokapaikkaan pakko mennä kimpassa. - viilisniilis
En kyllä katselisi teitä naisia pätkääkään ellei teillä olisi niin upeat perseet. Vaikeetahan sille omalle herkkupepullekaan on pistää hanttiin kun se sitten kuitenkin kostautuu kahden viikon mittaisena mökötyksenä. Ja ensi lauantaina on jo joulukuu..varmana lähdetään taas "kaupungille pyörimään"! Kyllä korpeaa jo valmiiksi. Ensinnäkään mä en pysy hänen perässä, kun hän kipittää niin saatananmoista vauhtia niillä pikkuisilla jaloillaan. Sitten mä taas seison trion aulassa ihan hoomoilasena kunnes jossain näen kuinka tumma tukka heilahtaa. Siitä mä tiedän, että siellähän se mun hani jo menee täyttä vauhtia. Ja sitten kun mä hinaan perseeni jollekin hemmetin kosmetiikkaosastolle, niin mimmi vaan kattoo ja kysyy, että mihin mä oikein jäin maleksimaan.Tunne, kuinka hyvältä tuntuukaan ostaa!! Eikä tunne edes köyhtyvänsä, kun maksaa kortilla ;). Ja kirppareillakin on kiva pyöriä. Eikä aina ole edes pakko ostaa, on ihan kiva katsella ja kokeilla.
Kyllä mä shoppaan sillainkin, etten käy kahvittelemassa tai syömässä. Silloin mä tosin yleensä shoppaan yksin. Jos alennuksesta löytyy joku juuri mulle sopiva ja halpa vaate, on olo todella onnellinen.
sentään, ei kai mikään itsestään kaappiin kävele :D ...tai no kyllä se tahtoo näkyä katukuvassakin, jos shoppailu kestää max 12 minuuttija kassajonon pituudesta riippuen. Siinä ajassa sit kerätään paita, housut, sukat ja pomarfinnit ja toppatakki/anorakki ;)
Mulla shoppailu kestää kyllä tovin ja melkein veikkaan, et suurin osa naisistakin väsyy mun matkassa ;D Silloin ku shoppaillaan ja katsellaan verhousta itsensä ylle, niin kello saa jäädä kotiin ja sitä vaikka matkustetaan Milanoon etsimään, ellei kotosuomesta löydy. Tosiin sanoen, sitä etsitään ja haetaan niin kauan, kunnes löytyy, eli kalenterissa mitattuna siihen voi mennä viikkoja.
Juu mä voin olla se homobestis, joka styylaa kaikki kaveritkin ;D- viilisniilis
sun shoppailukestävyyteen, niin sähän voit lähteä mun kanssa shoppaamaan! Mulla meni joskus aina järjestäen reilu tunti ruokakaupassa, kun hiplasin kaikki ruoka-aineet läpi... Nykyään mulla ei enää oo valitettavasti aikaa siihen.
Sit sun pitäis kyllä antaa myös mielipiteitä mun valinnoista ja valmistautua siihen, että mä sanon mielipiteeni toisten mahdollisista ostoksista suoraan. viilisniilis kirjoitti:
sun shoppailukestävyyteen, niin sähän voit lähteä mun kanssa shoppaamaan! Mulla meni joskus aina järjestäen reilu tunti ruokakaupassa, kun hiplasin kaikki ruoka-aineet läpi... Nykyään mulla ei enää oo valitettavasti aikaa siihen.
Sit sun pitäis kyllä antaa myös mielipiteitä mun valinnoista ja valmistautua siihen, että mä sanon mielipiteeni toisten mahdollisista ostoksista suoraan.shoppailun ytimessä :) mielipiteenvaihto on kivaa ja kun tiedostaa, et oma mielipide voi joskus jämähtää, niin on todella tervetullutta saada kommenttia valinnoista, joita tekisi ilman kommenttia ;)
Hmm...5 tuntia on lyhyt aika etsiä kenkiä, ku peruskama ei tahdo kelvata ;(- En kestä enää.
viilisniilis kirjoitti:
Sit sun pitäis kyllä antaa myös mielipiteitä mun valinnoista ja valmistautua siihen, että mä sanon mielipiteeni toisten mahdollisista ostoksista suoraan.Miten sä voit hiplata ruokia yli tunnin? Eikö sulla ole kauppaan mennessäsi selkeä visio että mitä sä oikein menet sieltä hakemaan?
- viilisniilis
suminagashi kirjoitti:
shoppailun ytimessä :) mielipiteenvaihto on kivaa ja kun tiedostaa, et oma mielipide voi joskus jämähtää, niin on todella tervetullutta saada kommenttia valinnoista, joita tekisi ilman kommenttia ;)
Hmm...5 tuntia on lyhyt aika etsiä kenkiä, ku peruskama ei tahdo kelvata ;(etsin kaikkea yhtä aikaa!! Eli mä en jaottele aikaa noin. Yleensä parhaat asiat löytyy, kun ei ole mennyt edes tarve mielessä kauppaan, mutta sattuu löytämään. Alennusmyynnit ovat helvetistä, mutta pakko se on kai myöntää, että odotan niitä, ennen kuin ostan talvikengät. Vanhoilla mennään :(.
Ainiin, laukut on kyllä yhtä mukavia ostaa, kuin kengät. En kestä enää. kirjoitti:
Miten sä voit hiplata ruokia yli tunnin? Eikö sulla ole kauppaan mennessäsi selkeä visio että mitä sä oikein menet sieltä hakemaan?
pieni vivahtava ero, et mies ajattelee Creme Bonjourin kohdalla, et meneehän tämäkin kurkusta alas ku ei maistele ja nainen taas ajattelee, ett mitenkähän tämä sopisi sen tai sen ruoan kanssa :) Suomeksi, nainen tekee kaupassa erilaista ajatustyötä, kuin mies. Sori yleistys.
- viilisniilis
Miten sä voit hiplata ruokia yli tunnin? Eikö sulla ole kauppaan mennessäsi selkeä visio että mitä sä oikein menet sieltä hakemaan?
Joskus mulla on ollut joku mieliteko monta päivää, mutta yleensä mä ostan vähän mitä sattuu kaupasta. Kyllä mä saan menemään tunnin ruokakaupassa helposti. Mukava tutkia kaikkia ruokia, mitä vaihtoehtoja on ja mitä asioita voi joskus ostaa, vaikka ei silloin ostaisikaan. Sitten koska ruokakaupoissa on lehtiä, niin yleensä tutkailen niitäkin hetken. Harvoin vain ostan niitä, kun ei oikein muita ostettavia lehtiä ole kuin Image.
viilisniilis kirjoitti:
etsin kaikkea yhtä aikaa!! Eli mä en jaottele aikaa noin. Yleensä parhaat asiat löytyy, kun ei ole mennyt edes tarve mielessä kauppaan, mutta sattuu löytämään. Alennusmyynnit ovat helvetistä, mutta pakko se on kai myöntää, että odotan niitä, ennen kuin ostan talvikengät. Vanhoilla mennään :(.
Ainiin, laukut on kyllä yhtä mukavia ostaa, kuin kengät.tunnustaa, et kuinka monet kenkäparit löytyy, mut mä aina katselen kenkiä :)
Toki mä olen eri tehokas, kun etsin jotain tiettyä, mut katselukin menee ihan helposti.
Paljon ennemmin mä shoppailen jonku kanssa, ku seison jossakin saatanan pohjolan rallistta tai rattoribullingissa päivän :)- viilisniilis
suminagashi kirjoitti:
tunnustaa, et kuinka monet kenkäparit löytyy, mut mä aina katselen kenkiä :)
Toki mä olen eri tehokas, kun etsin jotain tiettyä, mut katselukin menee ihan helposti.
Paljon ennemmin mä shoppailen jonku kanssa, ku seison jossakin saatanan pohjolan rallistta tai rattoribullingissa päivän :)keräisi työnsä hedelmät. Eli käyttää sen rahan, mitä työstä on saanut.
- Mpw
Pelkäätkö nää, että jättää sut jos et mee mukaan?
- En kestä enää.
Ei siinä saatana auta mikään. Kyllä mä olen yrittäny ehdottaa että mene niiden tyttökavereidesi kanssa ja/tai niiden metroseksuaalien jätkäkavereidesi kanssa. Mutta yhdeksän kertaa kymmenestä hän haluaa mennä just mun kanssani. No sitten mä vetoan siihen, että eihän musta ole mitään hyötyä kun olen ihan paska makutuomari enkä edes pysy hänen perässään. Mutta siinä vaiheessa hän vetää hihasta aina jonkin käsittämättömän vasta-argumentin ja mä jään ihan kakkoseksi, koska hän on parempi puhumaan kuin meikäläinen.
Mä olen niin piru mieheksi, että kyllä hän olis jo jättäny mut aikoja sitten, jos se siitä olis kiinni. Kyllä mä tän ehkä kestäisin, jos sinne shoppailemaan mentäisiin korkeintaan kerran kuussa, mutta kun vähintään kerran viikossa! Eihän kauppojen valikoimat edes vaihdu viikoittain! Mutta ei sitä auta sanoa naiselle, koska hän vaan mulkaisee vihaisesti eikä sitten anna moneen päivään. - Mpw
Ei siinä saatana auta mikään. Kyllä mä olen yrittäny ehdottaa että mene niiden tyttökavereidesi kanssa ja/tai niiden metroseksuaalien jätkäkavereidesi kanssa. Mutta yhdeksän kertaa kymmenestä hän haluaa mennä just mun kanssani. No sitten mä vetoan siihen, että eihän musta ole mitään hyötyä kun olen ihan paska makutuomari enkä edes pysy hänen perässään. Mutta siinä vaiheessa hän vetää hihasta aina jonkin käsittämättömän vasta-argumentin ja mä jään ihan kakkoseksi, koska hän on parempi puhumaan kuin meikäläinen.
Mä olen niin piru mieheksi, että kyllä hän olis jo jättäny mut aikoja sitten, jos se siitä olis kiinni. Kyllä mä tän ehkä kestäisin, jos sinne shoppailemaan mentäisiin korkeintaan kerran kuussa, mutta kun vähintään kerran viikossa! Eihän kauppojen valikoimat edes vaihdu viikoittain! Mutta ei sitä auta sanoa naiselle, koska hän vaan mulkaisee vihaisesti eikä sitten anna moneen päivään.Mä en antais tollaselle naiselle.
- vänkyrä-nainen
Mä olen niin piru mieheksi, että kyllä hän olis jo jättäny mut aikoja sitten, jos se siitä olis kiinni. Kyllä mä tän ehkä kestäisin, jos sinne shoppailemaan mentäisiin korkeintaan kerran kuussa, mutta kun vähintään kerran viikossa! Eihän kauppojen valikoimat edes vaihdu viikoittain! Mutta ei sitä auta sanoa naiselle, koska hän vaan mulkaisee vihaisesti eikä sitten anna moneen päivään.onhan se parempi tossun alla, kuin taivasalla.
- Mpw
suminagashi kirjoitti:
naisen sovituskoppiin ;D
kaupassa seisoskella, ni kyllä se kertoo kaiken sen naisen arvostuksesta mua kohtaan. Emmäkään pakota naista sivusta seuraamaan mun juttuja. Se joko osallistuu niihin ite, jos sitä kiinnostaa, tai sitten se saa puhailla omia juttujaan.
Yök. Tulee huono olo tollasesta ap:n kuvailemasta parisuhteesta. Mpw kirjoitti:
kaupassa seisoskella, ni kyllä se kertoo kaiken sen naisen arvostuksesta mua kohtaan. Emmäkään pakota naista sivusta seuraamaan mun juttuja. Se joko osallistuu niihin ite, jos sitä kiinnostaa, tai sitten se saa puhailla omia juttujaan.
Yök. Tulee huono olo tollasesta ap:n kuvailemasta parisuhteesta.tässä asiassa täysin sitä mieltä, ett jos joutuu seisomaan tyhjän panttina, niin pitää mennä peilin eteen, eikä katsoa veturia ;) Pitäskö sen veturin vielä sammuttaa valot perävaunusta liiviosastolla ;D ei helekatti kaupassakin saa käyttää mielikuvitusta ja shoppailusta saa hauskaa, kun ei ota sitä liian vakavasti.
Asenne on tärkein ja kaupassakin voi hassutella ihan satasella ja irtautua siitä "täti ja setä"-kaupassa roolista :) Toisin sanoen on vähän väärin sysätä toisen niskoille vastuuta siitä, ettei kaupassa ole hauskaa.- Mpw
suminagashi kirjoitti:
tässä asiassa täysin sitä mieltä, ett jos joutuu seisomaan tyhjän panttina, niin pitää mennä peilin eteen, eikä katsoa veturia ;) Pitäskö sen veturin vielä sammuttaa valot perävaunusta liiviosastolla ;D ei helekatti kaupassakin saa käyttää mielikuvitusta ja shoppailusta saa hauskaa, kun ei ota sitä liian vakavasti.
Asenne on tärkein ja kaupassakin voi hassutella ihan satasella ja irtautua siitä "täti ja setä"-kaupassa roolista :) Toisin sanoen on vähän väärin sysätä toisen niskoille vastuuta siitä, ettei kaupassa ole hauskaa.Mä en tykkää shoppailusta. Joo-o. Oon joskus yrittäny, mutta se ei vaan oo mun juttu.
Mun mielestä on väärin rehata miestä kauppaan vastoin sen miehen omaa tahtoa. Jos kerran tota 'veturi-vaunu'-juttua tässä nyt jatketaan vielä, ni joka junaan ei tartte hypätä. Mpw kirjoitti:
Mä en tykkää shoppailusta. Joo-o. Oon joskus yrittäny, mutta se ei vaan oo mun juttu.
Mun mielestä on väärin rehata miestä kauppaan vastoin sen miehen omaa tahtoa. Jos kerran tota 'veturi-vaunu'-juttua tässä nyt jatketaan vielä, ni joka junaan ei tartte hypätä.sentään pohojalaanen :)
Et sä sinne kauppaan meekkään hengailemaan hernekeittopurkkeja, vaan olemaan yhdessä naisen kanssa. Saatana. Ku siinä on kato se asia, et ku sä rakastat naista, niin sä parhaillaan ryömit kuravellissä sen edessä, mut sit nostetaan joku siisti kauppa joksikin ylitsepääsemättömäksi asiaksi ;D ei mee läpi ei. Minusta se on asenneongelma, joka kohdistuu väärin.- Mpw
suminagashi kirjoitti:
sentään pohojalaanen :)
Et sä sinne kauppaan meekkään hengailemaan hernekeittopurkkeja, vaan olemaan yhdessä naisen kanssa. Saatana. Ku siinä on kato se asia, et ku sä rakastat naista, niin sä parhaillaan ryömit kuravellissä sen edessä, mut sit nostetaan joku siisti kauppa joksikin ylitsepääsemättömäksi asiaksi ;D ei mee läpi ei. Minusta se on asenneongelma, joka kohdistuu väärin.Mä en viihdy kaupoissa. Autonkin olen ostanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta aina puhelimeen päin.
Mä vaan oon sellaanen.
Mees vastaamaan tohon mun alotukseen, ku sullon aina hyviä ideoita. Mpw kirjoitti:
Mä en viihdy kaupoissa. Autonkin olen ostanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta aina puhelimeen päin.
Mä vaan oon sellaanen.
Mees vastaamaan tohon mun alotukseen, ku sullon aina hyviä ideoita.luin sen aloituksen, mut ajattelin, et palstan fiksut ja ajattelevaiset naiset osaa antaa täydelliset vinkit, sun ei tarvi ku toteuttaa :)
No, ei kaikki naiset pode niin hirmuista shoppailuvimmaa. Niin turhamainen ja vaatteista sun muusta turmamaisuudesta pitävä olenkin, niin kokisin jatkuvan shoppailun rasittavana. Kerran, pari, korkeintaan kolme kertaa shoppailua kuukaudessa riittää minulle ja antaa siitä saatavan ilon.
Ostan sitä mitä tarvitsen (tai ihan oikeasti haluan)ja harvoin saan itseni kiinni heräteostoksista. Homo-bestis mukana olisi muuten ihan kiva mutta toisaalta tykkään shoppailla ihan itsekseni, ilman sen homobestiksen kohellusta.. :P- Tsäkker
Pitäähä sinunkin jotenkin maksaa seksistä. Tuolla hinnalla tosin pitää saada jo laadukasta seksiä. Onhan kuitenkin kyse julkisesta häpäisystä.
- T-fox
mut onhan se joskus ihan kivaakin, varsinkin ulkomailla.
Ja mies on mun paras shoppailukaveri. Sillä on hyvä tyylitaju ja se sanoo suoraan mielipiteensä. Naisten kanssa menee hermot kun kolmea tusinaa rynttyä täytyy sovittaa ja sitten rumba alkaa alusta kun ei enää muisteta miltä se eka vaate näytti ja oliko se parempi kuin seitsemäs ja kymmenes.
Mä en juuri koskaan sovita mitään. Kenkiä ja hattuja ehkä... - oona.
Olisit ottanut MUT tyttöystäväksesi...;)
Mäkin yleensä lähden kauppaan kohteen x perässä, enkä "muuten vaan pyörimään"...liian stressaavaa tuollainen pyöriminen!- vänkyrä-nainen
Senkin ajan, joka siellä kaupoissa pyöriessä kuluu, voi käyttää hyödyllisemmin vaikka lukien, nukkuen, siivoten, vaahtokylvyssä tai saunassa loikoillen, hyvää ruokaa syöden, rakastellen, miehen logiikassa oleskellen ja vaikka mitä muuta...:D
Mie kyl viihdyn shoppailemassa. Kohtuudella. Siis en alkas kiertää samoja putiikkeja joka viikko. Mallistoja on varmaan pääasiassa neljä joten puolentoista kuukauden väli on sopiva kiertää vaatekaupat. :D jos on hyvät tulot.
Mie kun lähen shoppailemaan niin ostan yleensä tarpeeseen. Ja sit ku mulle ei kelpaa ihan mikä tahansa. Mie tykkään sovittaa ja flirttailla vähän myyjien kaa testata ja kokeilla eri kombinaatioita, jos oon ettimässä vaan farkkuja niin sit saatan kattoo paria paitaa niiden farkkujen kaa ja jos sattuu mieleisiä niin toki tulee ostettua. Joskus tulee tehtyä silleen että pistää vaik tietyt housut jalkaan ja ettii niille sopivan paidan.
Ihan puhtaasti heräteostoksia en lähde ottamaan vaan tiedän tarkkaan minkä kaa mikäki vaatekappale on puettava. Sit kotosalla voi kokeilla rauhassa erilaisia kombinaatioita. Mie oon huomannu olevan tarkempi tosta pukeutumisesta ku tytöt keskimäärin. Niille riittä että se on suunnilleen, "ihan hyvä" jää multa vielä ottamatta.
Siks mie käytän siihen hommaan aikaa, vaik yleensä mie tiedän mitä tartteen niin annan myyjien ehdottaa muutamaa vaihtoehtoa, joskus sattuu useampia hyviä vaihtoehtoja :D
Mut kyllä siinä välissä pitää istua kaljalle. Tyttöjen kaa se on vähän ongelmallista ku ne ei osaa päättää onko joku hyvä sen päällä vai ei ja sit ne ei tiedä istuuko se toppi sen ja sen hameen kanssa. Varmaan ne miettii jotain sellaista kompromissia. Mie kerkeen saada siihen aikaan paljon enemmän tulosta, ja se käy kalliiks.... Sit naisten kaa shopppailessa ne yrittää survoo mulle omia näkemyksiään, jotka on usein niitä "ihan hyvä/kiva" mallia. Näyttää ookoolta mut ei tunnu siltä. Jätkät sanoo ,jos se näyttää ihan naurettavalta, suoraan.
Sit työkalu kaupoissa mie en jaksa hirveesti vertailla ja miettiä. Suoraan kerään sen mitä tartten. Siellä ei enää arvota tai sottailla, jos ei oo paikalla ammattitaitosta auttajaa.- täällä
onkin epäilty homoksi jo kauan aikaa.
täällä kirjoitti:
Ota tuo edellinen kommentti vastaan siten, mitä mies-suomi-mies sanakirja sanoo.
Homo nimitys = erityistä vahvuutta, jota perusjunttimies ei koskaan uskalla toiselle miehelle tunnustaa :)- poikien
suminagashi kirjoitti:
Ota tuo edellinen kommentti vastaan siten, mitä mies-suomi-mies sanakirja sanoo.
Homo nimitys = erityistä vahvuutta, jota perusjunttimies ei koskaan uskalla toiselle miehelle tunnustaa :)puppelisanakirjakin tietää minun arvon. Perusjunttimies. Tällaista kohteliaisuudesta on jo aikaa.
poikien kirjoitti:
puppelisanakirjakin tietää minun arvon. Perusjunttimies. Tällaista kohteliaisuudesta on jo aikaa.
tuli sieltä mies-suomi-mies sanakirjasta :)
täällä kirjoitti:
muut nosta syytteet vasta ku sulla on riittävät todisteet.
Kyllähän mun kelpaa kulkea rikkonaisessaki paidassa.suminagashi kirjoitti:
Homo nimitys = erityistä vahvuutta, jota perusjunttimies ei koskaan uskalla toiselle miehelle tunnustaa :)toi oli merkki huonosta ihmistuntemuksesta... Pitää varmaan hankkia uudempi painos.
Tosin kyllähän mie kritisoin Fab-5:n kavereiden tyylitajua ja taidan olla tarkempiki pukeutumisestani. :D Mun tyyli vaan on tääFrederico kirjoitti:
toi oli merkki huonosta ihmistuntemuksesta... Pitää varmaan hankkia uudempi painos.
Tosin kyllähän mie kritisoin Fab-5:n kavereiden tyylitajua ja taidan olla tarkempiki pukeutumisestani. :D Mun tyyli vaan on tääoonko mä sanonu sulle moneen päivään ees "terve" :D
No terve taas :)suminagashi kirjoitti:
oonko mä sanonu sulle moneen päivään ees "terve" :D
No terve taas :)Meinasin tossa jo omistaa alotuksen sulle ja riistää ton palsta rentun tittelin. Vissiin ollu kiireitä?
Koko ajan paranemaan päin. Mut saikulla vielä ainaki 1,5 kkFrederico kirjoitti:
Meinasin tossa jo omistaa alotuksen sulle ja riistää ton palsta rentun tittelin. Vissiin ollu kiireitä?
Koko ajan paranemaan päin. Mut saikulla vielä ainaki 1,5 kkhyvältä, et paranemaan päin :)
Kyllä kiireitä pitelee ja jos toi pää pysys vielä hetken kasassa, niin kylä tästä selvitään :)
kertaalleen läpi tota shoppailua ja oikeastaan siinä on kyse yhdessäolosta ja yhdessä tekemisestä.
Se on kiva tapa viettää aikaa yhdessä shoppailemalla ja antamalla naiselle mahdollisuuden viettää aikaa hänen tykkäämällä tavalla ja vastavuoroisesti sit mieskin saisi naisen mukaan johonkin haluamaansa tekemiseen, jossa voi viettää aikaa yhdessä miehen toiveesta.
Ja sit vielä...noi edelliset ei ole ainoita yhdessä tekmisen muotoja, paljon lisääkin löytyy.- En kestä enää.
Niin kai munkin nainen sitten siitä tykkää, kun mä lähden hänen mukaansa, vaikka se onkin mulle aika tyhjä arpa. Kai se on sitten tärkeetä, että hänellä on joku mukanaan, jolle voi sitten hehkuttaa jotain tuotetta tai vaatetta. Kyllähän mä sitä mun söpöläistäni niin kovasti rakastan, että kai mä voin notkua messissä niillä kauppareissuilla. Ja tehdään me onneksi paljon muutakin kuin shoppaillaan. Kyseessä on kuitenkin intin käynyt nainen, joten hänen kanssaan voi tehdä myös semmoisia vähemmän neitimäisiä(tylsiä) juttuja.
Niin kai munkin nainen sitten siitä tykkää, kun mä lähden hänen mukaansa, vaikka se onkin mulle aika tyhjä arpa. Kai se on sitten tärkeetä, että hänellä on joku mukanaan, jolle voi sitten hehkuttaa jotain tuotetta tai vaatetta. Kyllähän mä sitä mun söpöläistäni niin kovasti rakastan, että kai mä voin notkua messissä niillä kauppareissuilla. Ja tehdään me onneksi paljon muutakin kuin shoppaillaan. Kyseessä on kuitenkin intin käynyt nainen, joten hänen kanssaan voi tehdä myös semmoisia vähemmän neitimäisiä(tylsiä) juttuja.
ku säkin tunnut olevan aika sissi, niin tee joskus sellainen veto, että et lähde shoppailemasta alle 10 tunnin mihinkään ;) sanot vaan aina ku pitäs autolle suunnistaa, et käydään vielä tuolla ;D
- En kestä enää.
suminagashi kirjoitti:
ku säkin tunnut olevan aika sissi, niin tee joskus sellainen veto, että et lähde shoppailemasta alle 10 tunnin mihinkään ;) sanot vaan aina ku pitäs autolle suunnistaa, et käydään vielä tuolla ;D
En oo sissi vaan sotilaspoliisi, mutta voishan sitä tosiaan joskus yllättää naisen heittäytymällä siihen shoppailuun ihan kybällä messiin.
En oo sissi vaan sotilaspoliisi, mutta voishan sitä tosiaan joskus yllättää naisen heittäytymällä siihen shoppailuun ihan kybällä messiin.
satasella, et tää on tosi siistii :)
Armahda sen verran naista ja sano, et laita lenkkarit jalkaan ;D
- Asiasta.huvittunut
Jos olet kaupoilla nolo, tyttö ei kehtaa enää lähteä kanssasi mihinkään.
Marssi siis suoraan lasten leluosastolle ja pistä pehmolelukirahvi nussimaan jotain söpöä pupua. Vaatekaupoissa yritä vetää tätien hameita päällesi ja juoksentele hassuissa asuissa ympäri kauppaa hirnuen kuin hevonen. Jos tyttöystäväsi ei tällöin poista sinua liikkeestä, sen tekee henkilökunta. - ED.
Sinä kilttinä poikana lähdet joka kerta mukaan? Mikset sano vaan suoraan, että jätät ne shoppailut mielummin ihan hänelle ja hänen kavereilleen ja itse et messiin lähde, paitsi jos itselläsikin on asiaa kauppaan.
- jennssku
eihän sun pakko ole mennä mukaan kerta et halua? shoppailu on munstakin ärsyttävää kiererellä kaupasta kauppaan ..rasittavaa kun en yleensä edes löydä mun mielestä hienoja vaatteita,ja kaikki hienot mitä voisin ostaakkin niin on sitten kaupan kalleimmat vaatteet =/mut shoppaileminen on silti sillai kivaa kun saa uusia vaatteita,mikäs sen mukavampaa.!!
- vili
joku parin tunnin shoppailun jälkeen on niin henkisesti raiskattu fiilis...mikään urheilusuoritus ei vastaa sitä skeidaa.
mielestäni kaikki ikean muiden firmojen sisustus mainokset/tv-ohjelmat pitäisi lailla kieltää. äijät joutuu aina tueksi lähtemään...ja aina kankkusessa.
itse suoritan shoppailun näin. kevyessä känässä kaverin kanssa. sanon myyjälle että hae kledjuja ja yhden kerran suostun kokeilemaan muuten lähden lätkimään...näin harvemmin
yleensä työllistän naispuolista shoppailu friikkiäni. isken kortin käteen...makso mitä makso, minun ei tarvitse osallistua. - Danskuu
yli kaiken kiertää kaupoilla ja välttelenkin sitä viimesee saakka. Onneksi lapsetkin jo nii isoi, että shoppaavat kavereidensa kanssa. Pakosta jos joskus joudun mukaan, niin pyrinkin menee kahvilaa istuskelemaan tai kaljalle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854