Kenoa väkisin

sotu22

Haluaisin kuulla mielipiteitä seuraavasta: Olen pelannut 9-talon kenoa pari vuotta vaihtelevilla panoksilla joka päivä samaa riviä.
Eikö todennäköisyys kasva kun rivin pitää samana vai pettääkö naisen logiikka taas? Olen suurin piirtein omillani, ehkä vähän häviöllä tällä hetkellä. Odotan sitä suurta voittoa edelleen.

25

2722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joks.

      Jos olet pelannut 2 vuotta (730 päivää) niin kyllähän tuo todennäikösyys nousee, mutta esim. päävoittoon vain vähän.

      9 osuu joka 387 196 jako
      8 osuu joka 10 325 jako
      7 osuu joka 684 jako
      6 osuu joka 85 jako
      5 osuu joka 18 jako

      joten sinun olisi pitänyt todennäköisyyksien mukaan voittaa ainakin kerran 7 oikein.

      • Kelleri

        Minun mielestä todennäköisyys ei nouse, vaikka pitää samaa riviä. Lähtötilanne on aina sama, piti samaa riviä, tai tekee joka kerta eri rivin.

        9 oikein mahd: 0,00026 %
        8 oikein mahd: 0,00969 %
        7 oikein mahd: 0,14602 %
        6 oikein mahd: 1,16816 %
        5 oikein mahd: 5,49035 %
        4 oikein mahd: 15,78477 %
        3 oikein mahd: 27,85547 %
        2 oikein mahd: 29,18193 %
        1 oikein mahd: 16,51083 %
        0 oikein mahd: 3,85253 %


      • jos pelaat
        Kelleri kirjoitti:

        Minun mielestä todennäköisyys ei nouse, vaikka pitää samaa riviä. Lähtötilanne on aina sama, piti samaa riviä, tai tekee joka kerta eri rivin.

        9 oikein mahd: 0,00026 %
        8 oikein mahd: 0,00969 %
        7 oikein mahd: 0,14602 %
        6 oikein mahd: 1,16816 %
        5 oikein mahd: 5,49035 %
        4 oikein mahd: 15,78477 %
        3 oikein mahd: 27,85547 %
        2 oikein mahd: 29,18193 %
        1 oikein mahd: 16,51083 %
        0 oikein mahd: 3,85253 %

        enemmän sitä suurempi riski on osua isompi voitto.Tästähän juuri on keskusteltu palstalla jos voittomahdollisuus ei parane sitten on arvontaa mulkattu.?


      • Kelleri
        jos pelaat kirjoitti:

        enemmän sitä suurempi riski on osua isompi voitto.Tästähän juuri on keskusteltu palstalla jos voittomahdollisuus ei parane sitten on arvontaa mulkattu.?

        "Olen pelannut 9-talon kenoa pari vuotta vaihtelevilla panoksilla joka päivä samaa riviä."

        Tietenkin siinä tapaukessa, jos pelaa joka päivä yhden rivin, kuin vain kerran viikossa rivin.

        Mutta niinkuin tuosta lainauksesta saa käsityksen, aloittaja pelaa joka päivä 9-tason rivin, niin tarkoitin että esim. täysosumaan on sittenkin sama todennäköisyys, eli 0,00026 % päivää kohti.

        Mutta kyllä se on niinkin kuin sinäkin sen sanot, mutta aloittaja ei pelannut päivää kohti kuin yhden rivin. Jos taas pelaa viisi 9-tasoa päivässä todennäköisyys kasvaa. Yksi rivi päivässä on tietenkin todennäköisempi voittomahdollisuuden kannalta, kuin yksi viikossa, kun riviä on pyynnissä enemmän.


    • vain yhtä

      riä niin joskus sadan vuoden päästä voit pitkästyä täysosuman tuloa.

    • Yks lysti

      Se on herttasen samantekevää onko sama rivi vai ei. Ei niillä kenonumeroilla ole mitään muistia. Jokainen arvonta on täysin, tismalleen ja jämptisti yhtä todennäköinen.

      Yleinen ja laajalle levinnyt harhaluulo on, että kunhan tarpeeks odottaa, niin nasahta. Kuitenkin jokainen arvonta lähtee tismalleen samoista lähtökohdista numeroittesi kannalta. Ei ne Lottopallotkaan mieti ennen arvontaa "Jaahhas kuules kolmonen sun vuoro hypätä putkeen, kun olet lintsannu viimeiset 40 viikkoa"

      Kun yhtähyvin ne numerot vois olla eläinten kuvia,
      metsäkukkia, vehnälajikkeita tai
      aakkosia = taas vaarallinen kun porukka koitta vääntää noista jotain järjellistä. Pointti on se, että ei ne pallot tiedä mitä niitten päälle on maalattu. TÄSMÄLLEEN sama asia pätee numeroihin

      • laskelmista

        ja prosenteilla ole mitää merkitystä, väitän kyllä että jos pelaan samaa riviä 1000 kierrosta tai yhden kierroksen, niin 1000 kierroksella on minulla suurempi mahdollisuus voittaa jotain.


      • AAAKK
        laskelmista kirjoitti:

        ja prosenteilla ole mitää merkitystä, väitän kyllä että jos pelaan samaa riviä 1000 kierrosta tai yhden kierroksen, niin 1000 kierroksella on minulla suurempi mahdollisuus voittaa jotain.

        "väitän kyllä että jos pelaan samaa riviä 1000 kierrosta tai yhden kierroksen, niin 1000 kierroksella on minulla suurempi mahdollisuus voittaa jotain."

        Tietysti on suurempi todennäköisyys voittaa jotain jos pelaat tuhat kierrosta kuin jos pelaat yhden kierroksen, mutta sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä pelaatko sen tuhat kierrosta samaa riviä vai joka kerta eri rivin.


      • olisi parempi
        AAAKK kirjoitti:

        "väitän kyllä että jos pelaan samaa riviä 1000 kierrosta tai yhden kierroksen, niin 1000 kierroksella on minulla suurempi mahdollisuus voittaa jotain."

        Tietysti on suurempi todennäköisyys voittaa jotain jos pelaat tuhat kierrosta kuin jos pelaat yhden kierroksen, mutta sillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä pelaatko sen tuhat kierrosta samaa riviä vai joka kerta eri rivin.

        pelata yhtä riviä 1000 kierrosta vai pelata 1000 riviä yhdellä kierroksella.


      • AAAKK
        olisi parempi kirjoitti:

        pelata yhtä riviä 1000 kierrosta vai pelata 1000 riviä yhdellä kierroksella.

        1000 riviä yhdellä kierroksella on tuhat kertaa parempi vaihtoehto.


    • ...

      Jos pelaat 2 vuotta samalla rivillä Kenoa tai Lottoa niin ei se todennäköisyys voittaa parane melkein ollenkaan.

      Minä olen laskenut että jos pelaisit Lottoa joka viikko samalla rivillä, niin siihen menisi yli 550 vuotta saada edes 50% todennäköisyydellä voiton.

    • AAAKK

      "Eikö todennäköisyys kasva kun rivin pitää samana"

      Ei kasva, sillä kaikki rivit ovat aivan yhtä (epä)todennäköisiä.

    • harhoja

      SIIS sillähän ei ole mitään merkitystä pitääkö samaa riviä vai vaihtaako joka arvontaan uuden rivin,sillä jokainen arvonta on ainutlaatuinen eikä numeroilla ole mitään muistia että nyt on mun vuoro esiintyä,ainut keino parantaa tulosta on pelata isommalla rivimäärällä.FAKTA HOMMA

      • Kampela2

        Ei ole mitään jakoa taistella vastaan, koska arvonta on manipuloitu.
        Jonkin rivin esiintyminen voi tapahtua jos sitä ei ole pelattu, mutta pelaamalla minkä tahansa rivin, se rekisteröityy samointein veikan tietokoneohjelmaan, joka myös rivit luettuaan "arpoo" halutunlaisen rivin.
        Halutunlainen rivi on lähes aina sellainen, jolla lähtee jakoon mahdollisimman vähän isoja voittoja.
        Poikkeuksen muodostavat ns. mainoskierrokset, jolloin pr-mielessä tietoisesti annetaan tavallista isomman ihmismäärän nauttia voitoista. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista herkkua.

        Lisäämällä pelattujen rivien määrää voi ainoastaan hävitä enemmän.


      • JösssesTaaas
        Kampela2 kirjoitti:

        Ei ole mitään jakoa taistella vastaan, koska arvonta on manipuloitu.
        Jonkin rivin esiintyminen voi tapahtua jos sitä ei ole pelattu, mutta pelaamalla minkä tahansa rivin, se rekisteröityy samointein veikan tietokoneohjelmaan, joka myös rivit luettuaan "arpoo" halutunlaisen rivin.
        Halutunlainen rivi on lähes aina sellainen, jolla lähtee jakoon mahdollisimman vähän isoja voittoja.
        Poikkeuksen muodostavat ns. mainoskierrokset, jolloin pr-mielessä tietoisesti annetaan tavallista isomman ihmismäärän nauttia voitoista. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista herkkua.

        Lisäämällä pelattujen rivien määrää voi ainoastaan hävitä enemmän.

        Jankuti, jankuti, jankun, jankun. TODISTEITA KEHIIIN. Väittämiä, mutuja, minusta ehkä mahdollisesti saattaa tuntua siltä ollaan lueskeltu ihan tarpeeks täällä. Lämpimikseni minäkin voisin jankuttaa, että 1 1 = 22,5 mutta mainosmielessä matematiikot ym tavallinen kansa ihan kiusallaan laskee väärin. Yritäppä kumota toi väite. Jankutan maailman tappiin asti, kun ei kerran tarvii millääntavalla todistaa väitettä todeksi. Minusta nyt sattuu tuntumaan siltä, että 1 1 tuntuis olevan 22,5 Etkä sille mitään voi. PISTE LOPPU JA AUS. ON 22,5 ON, ON, ON, ON polkee jalkaa maahan ja ON, ON, ON, ON


      • Sua tarkkaillaan
        Kampela2 kirjoitti:

        Ei ole mitään jakoa taistella vastaan, koska arvonta on manipuloitu.
        Jonkin rivin esiintyminen voi tapahtua jos sitä ei ole pelattu, mutta pelaamalla minkä tahansa rivin, se rekisteröityy samointein veikan tietokoneohjelmaan, joka myös rivit luettuaan "arpoo" halutunlaisen rivin.
        Halutunlainen rivi on lähes aina sellainen, jolla lähtee jakoon mahdollisimman vähän isoja voittoja.
        Poikkeuksen muodostavat ns. mainoskierrokset, jolloin pr-mielessä tietoisesti annetaan tavallista isomman ihmismäärän nauttia voitoista. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista herkkua.

        Lisäämällä pelattujen rivien määrää voi ainoastaan hävitä enemmän.

        Heti samana iltana tuli (taas) mainoskierros.
        Arvonta 1 - Arvontapäivämäärä ma 3.12.2007

        Oikea rivi
        1 2 4 6 7 8 16 18 24 25
        28 29 35 37 40 45 46 53 63 67


      • Kampela2
        JösssesTaaas kirjoitti:

        Jankuti, jankuti, jankun, jankun. TODISTEITA KEHIIIN. Väittämiä, mutuja, minusta ehkä mahdollisesti saattaa tuntua siltä ollaan lueskeltu ihan tarpeeks täällä. Lämpimikseni minäkin voisin jankuttaa, että 1 1 = 22,5 mutta mainosmielessä matematiikot ym tavallinen kansa ihan kiusallaan laskee väärin. Yritäppä kumota toi väite. Jankutan maailman tappiin asti, kun ei kerran tarvii millääntavalla todistaa väitettä todeksi. Minusta nyt sattuu tuntumaan siltä, että 1 1 tuntuis olevan 22,5 Etkä sille mitään voi. PISTE LOPPU JA AUS. ON 22,5 ON, ON, ON, ON polkee jalkaa maahan ja ON, ON, ON, ON

        Et edelleenkään osaa ymmärtää asioiden oikeaa laitaa, sitä ei sinulle pysty kyllin yksinkertaisesti selittämään.

        Itse et ole pystynyt todistamaan MITÄÄN.

        Minulla ja muilla tutkimusporukkaamme kuuluvilla henkilöillä sitävastoin on jo monen vuoden kokemus kenosta.
        Tulos on ollut todella räikeästi se, että "sattumat" menevät LÄHES AINA veikan hyväksi.

        Palauttamattomat rivit osuvat erittäin paljon useammin kuin ne palautetut.

        Jos olemme pelanneet esim. 25 erilaista variaatiota joka pvä 5-tasoa ja sitten noista riveistä on jätetty 2 pois, niin juuri niillä peli näyttää hyvin pian että "olisit voittanut"
        Näitä "sattumia" on aivan liikaa, jotta ne selittyisivät pelkällä huonolla onnella ja jauhamillasi todennäköisyyksillä.

        Totuus on, ettei manipuloitu arvonta liity mitenkään matematiikkaan!


      • Kampela2
        Sua tarkkaillaan kirjoitti:

        Heti samana iltana tuli (taas) mainoskierros.
        Arvonta 1 - Arvontapäivämäärä ma 3.12.2007

        Oikea rivi
        1 2 4 6 7 8 16 18 24 25
        28 29 35 37 40 45 46 53 63 67

        Muttei noita useasti ole ollut.
        Nyt voipi jopa toinenkin tulla pr-mielessä joulurahanjakoa!


      • Sentään
        Kampela2 kirjoitti:

        Et edelleenkään osaa ymmärtää asioiden oikeaa laitaa, sitä ei sinulle pysty kyllin yksinkertaisesti selittämään.

        Itse et ole pystynyt todistamaan MITÄÄN.

        Minulla ja muilla tutkimusporukkaamme kuuluvilla henkilöillä sitävastoin on jo monen vuoden kokemus kenosta.
        Tulos on ollut todella räikeästi se, että "sattumat" menevät LÄHES AINA veikan hyväksi.

        Palauttamattomat rivit osuvat erittäin paljon useammin kuin ne palautetut.

        Jos olemme pelanneet esim. 25 erilaista variaatiota joka pvä 5-tasoa ja sitten noista riveistä on jätetty 2 pois, niin juuri niillä peli näyttää hyvin pian että "olisit voittanut"
        Näitä "sattumia" on aivan liikaa, jotta ne selittyisivät pelkällä huonolla onnella ja jauhamillasi todennäköisyyksillä.

        Totuus on, ettei manipuloitu arvonta liity mitenkään matematiikkaan!

        >Minulla ja muilla tutkimusporukkaamme kuuluvilla henkilöillä sitävastoin on jo monen vuoden kokemus kenosta.

        Justiinsa ja minä se olen kiinan keisari joo


      • tänne
        Kampela2 kirjoitti:

        Et edelleenkään osaa ymmärtää asioiden oikeaa laitaa, sitä ei sinulle pysty kyllin yksinkertaisesti selittämään.

        Itse et ole pystynyt todistamaan MITÄÄN.

        Minulla ja muilla tutkimusporukkaamme kuuluvilla henkilöillä sitävastoin on jo monen vuoden kokemus kenosta.
        Tulos on ollut todella räikeästi se, että "sattumat" menevät LÄHES AINA veikan hyväksi.

        Palauttamattomat rivit osuvat erittäin paljon useammin kuin ne palautetut.

        Jos olemme pelanneet esim. 25 erilaista variaatiota joka pvä 5-tasoa ja sitten noista riveistä on jätetty 2 pois, niin juuri niillä peli näyttää hyvin pian että "olisit voittanut"
        Näitä "sattumia" on aivan liikaa, jotta ne selittyisivät pelkällä huonolla onnella ja jauhamillasi todennäköisyyksillä.

        Totuus on, ettei manipuloitu arvonta liity mitenkään matematiikkaan!

        Ihan *elvetisti rautalanka malleja ja matikkaa, mutta sen ymmärtäminen vaatiikin jo ala-astetta parempaa matikka-päätä. Huoh !


      • Kampela2
        tänne kirjoitti:

        Ihan *elvetisti rautalanka malleja ja matikkaa, mutta sen ymmärtäminen vaatiikin jo ala-astetta parempaa matikka-päätä. Huoh !

        Manipulointi kaataa matematiikan lait!

        Kokeilkaa itse peliä palautetuin/palauttamattomin rivein n. 100 riviä joka pvä kumpaakin yli 5 vuotta ja tulkaa vasta sitten vaahtoamaan.

        PS. Jos tekisitte niin, olisitte hyvin hyvin hiljaa tulosten selvittyä teille..


      • Marjat^100000
        Kampela2 kirjoitti:

        Manipulointi kaataa matematiikan lait!

        Kokeilkaa itse peliä palautetuin/palauttamattomin rivein n. 100 riviä joka pvä kumpaakin yli 5 vuotta ja tulkaa vasta sitten vaahtoamaan.

        PS. Jos tekisitte niin, olisitte hyvin hyvin hiljaa tulosten selvittyä teille..

        Kuka tosissaan on niin pölvästi, että viitsii 5 vuotta rustata jotain pöytälaatikkorivejä omaksi iloksi. Mitä perkelettä sitten oikein loppupeleissä meinaat tehdä noilla sun "pöytälaatikkoreiveilläs" MITÄ IHMETTÄ ???? Niitten todistusarvo on tasan NOLLA, NOLA JA TAAS NOLLA. Nii'in et tee niillä niin yhtikäs mitään. Ketä tosissas koitat vakuuttaa tosta sun hölynpölystäs ??? meinaatko haasta veikan oikeuteen vai ?? Kerro koska TOI mainoskierros toteutuu, niin takuvarmasti tulen katsomaan kuinka vakuutat juristit sun pöytälaatikkoriveilläs. Ja yhä se matikka päihittää sun pöytälaatikkoväittämäs niin helposti, että häijyä tekee. Kuin varastais tuttia alle viikon vanhalta vauvalta.


      • fyrkky

        Väitätkö että jos heitetään noppaa ja on heitetty 20 kertaa ja ykköstä ei ole tullut niin on yhtä todennäköistä ettei sitä seuraavillakaan kierroksilla tule?


      • asdfadfsfsdafsda
        fyrkky kirjoitti:

        Väitätkö että jos heitetään noppaa ja on heitetty 20 kertaa ja ykköstä ei ole tullut niin on yhtä todennäköistä ettei sitä seuraavillakaan kierroksilla tule?

        on tietenkin?


      • fyrkky kirjoitti:

        Väitätkö että jos heitetään noppaa ja on heitetty 20 kertaa ja ykköstä ei ole tullut niin on yhtä todennäköistä ettei sitä seuraavillakaan kierroksilla tule?

        Ole mitenkään riippuvainen edellisistä kierroksista. Jos heität kolikkoa kuudennen kerran ja kakki edellisest heitot ovat olleet klaavoja ja kun heität kuudennen heiton niin selitä miten todenäköisyys voisi olla jotain muuta kuin 50% 50% ei mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      29
      5787
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      234
      3233
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2847
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2554
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2190
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1893
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1825
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      186
      1607
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      57
      1326
    10. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1262
    Aihe