Thainainen

Missä ne miehet?

Itselläni on Thainainen elämänkumppanina, jonka kautta sekä meidän ystävien kautta on tullut paljon halukkaita Thainaisia, jotka haluaisi Suomelaisen miehen treffata!

Thainaisia on myös Suomessa ja meidän tuttuja, joiden taustat kunnossa ja ihan tositarkoituksella haluaisivat treffeille.
Raivostuttavinta on, että melkein kaikki yksin tallustavat kaverit haikailee Thainaista, mutta ei sittn ole meistä lähteä treffaamaan, olisi vaikka Suomessa tai tuttumme Thaimaasta, jonka voisi kutsua vaikka treffeille Suomeen jne.
Thainaisen treffannut melkeinpä 100% on "myyty" sillä se kokemus vie jalat alta, eli niin suloisia naisia ovat Thainaiset.

Kyllä outoa meininkiä, eli kiva olis auttaa
ystäviä ja saada lisää meitä onnellisa Suomimiehiä, kun vaan niitä olis jossain?

Nuo seksiperässä huohottahat saa jäädä pois suosiolla, eli sekin raivostuttaa, kun alka anuo ihan ruokottomat jutut, eli hei itsekkin tositarkoituksella, kuten kaikki muut, eli siltäpohjalta!

Pattayan tyttöjä ja noita muita "pahamaineisia" ei ole siis kysymyksessä, joihin yleistetään aikalaila ja onhan tuttavapiirisä vaikka mistäpäin tulleita ja kaikki Suomessa samaa onnentuojia puolisoilleen, eli "mustamaalus" on vain kateutta, jos joku tänne sellaista laittaa.

Missä Suomen tosimiehet, jotka tosissaan hakee puolisoa?

30

3980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -eräsmies-

Miksi helvetissä ne thainaiset haluaa tänne Suomen räntäsateiseen kaamokseen?

• vastaa

Tuolla Thaimaassa vaan niin sairaan kuuma, josta täkäläisetkään ei pidä ja eliolot varsin köyhät 60 miljoonaa asukasta.
        Esim.Pääkaupungissa Bangkokissa asustelee jo yli 6milj asukasta eli sama, kuin koko Suomessa.
        Sosiaaliturvaa ei tunneta ja köyhyys on ihan luonnollista..pitkä tarina..mut siinä jotain..
        Voihan siellä sit lomailla, sillä halpaa on meno tuolla Thaimaassa.

• siellä taas

Voi taivas, sainpa kunnon naurut... :D Vai että oikein tositarkoituksella treffeille Suomeen? :D :D :D

Siis mistä me oltaisiin kateellisia? Siitäkö, että menetämme teidät "kunnonmiehet" thainaisille? Voin vakuuttaa, ette emme ole, tervemenoa vaan! :D

• katkeraa..

Nopeastihan nuo katkerat viestit tulikin..jota odottaa saattoikin.. On se katkeraa tuollainen tilitys, mutta tuttua!

Suomessa solmitaan vuodessa jokapäivä väh.1
        Suomi-Thai avioliitto sekä avioliittoon vihityistä toiseksi suosituin on thainainen, miksiköhän?
        ..ja meno paranee, sillä puolisoita tulee jatkuvasti lisää!!

No se siitä..asiaa mielellään keskusteluun!

• sitä saa mitä tilaa
        katkeraa.. kirjoitti:

Nopeastihan nuo katkerat viestit tulikin..jota odottaa saattoikin.. On se katkeraa tuollainen tilitys, mutta tuttua!

Suomessa solmitaan vuodessa jokapäivä väh.1
        Suomi-Thai avioliitto sekä avioliittoon vihityistä toiseksi suosituin on thainainen, miksiköhän?
        ..ja meno paranee, sillä puolisoita tulee jatkuvasti lisää!!

No se siitä..asiaa mielellään keskusteluun!

Mitä katkeraa mun viestissä oli? Kai nyt jokaista jäkevää ihmistä naurattaa ajatus, että joku lähtisi 24 tunnin lennon päähän treffeille jonkun satunnaisen miehen kanssa! Haluaisin minäkin amerikkalaisen miehen, mutten silti sano, että hei, jos jollekin kelpaa, niin lähdenpä täältä treffeille sinne jenkkeihin.

Musta on hyvä, että ne luontoäidiltä vähemmän saaneetkin miehet saavat vaimon, vähenee katkeruus ja toivottavasti myös esim. alkoholismi ja nämä ikävät naisten tappamiset, jotka Suomessa on ihan nykypäivää.

No joo, miksiköhän tosiaan thainaiset on suosittuja? No, oliskohan helpon saatavuuden takia. Voi pyhä yksinkertaisuus teitä miehiä...

• määki
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

Mitä katkeraa mun viestissä oli? Kai nyt jokaista jäkevää ihmistä naurattaa ajatus, että joku lähtisi 24 tunnin lennon päähän treffeille jonkun satunnaisen miehen kanssa! Haluaisin minäkin amerikkalaisen miehen, mutten silti sano, että hei, jos jollekin kelpaa, niin lähdenpä täältä treffeille sinne jenkkeihin.

Musta on hyvä, että ne luontoäidiltä vähemmän saaneetkin miehet saavat vaimon, vähenee katkeruus ja toivottavasti myös esim. alkoholismi ja nämä ikävät naisten tappamiset, jotka Suomessa on ihan nykypäivää.

No joo, miksiköhän tosiaan thainaiset on suosittuja? No, oliskohan helpon saatavuuden takia. Voi pyhä yksinkertaisuus teitä miehiä...

Miksi sä sit sen Yenkki miehen sit haluut. Mä en sit tajuu.

• la.ra

mutta tuo kuulostaa kuin puhuisit jostain marsusta tai koiranpennusta.

Mielestäni "tosimiehen" pitäisi osata erottaa lemmikki ja parisuhde toisistaan.

• just six

Juuri siksi monet Thainaisen kanssa eleleekin, eli on paljon muutakin, kuin kissa ja hiiri leikkiä!

Mutta jollain sinunkin pitää naisena Suomessa yrittää lyödä palikkaa rattaisiin, mutta ihan turhaan!

• la.ra
        just six kirjoitti:

Juuri siksi monet Thainaisen kanssa eleleekin, eli on paljon muutakin, kuin kissa ja hiiri leikkiä!

Mutta jollain sinunkin pitää naisena Suomessa yrittää lyödä palikkaa rattaisiin, mutta ihan turhaan!

että miten kummassa nämä täydellisyyden geenit ovat rajoittuneet yhden valtion alueelle.

Jos kaikki thaimaalaisen naiset ovat hyviä ja kaikki muunmaalaiset pahoja, niin sitten on oikeasti jotain pielessä, sillä jokainen yhtään maailmaa nähnyt tietää, että jokaiseen maahan mahtuu niin hyvää ja kaunista kuin pahaa ja rumaakin.

Palikkaa mä en itsekin MoKu-suhteessa olevana voi enkä viitsi lyödä kenenkään rattaisiin, muttan jaksan äimistellä näitä yleistyksiä.

Suomalaiset naiset ovat rumia ja virolaiset naiset ovat kauniita, niin minulle on kerrottu. Mutta kun asuin Virossa minua pidettiin suomalaisten miesten toimesta "upeana", josta "suomalaiset naiset saisivat ottaa oppia".
        Heh.

• Marko*

Ei se aina näemmä onnistu. Tossa just siskon miehen joku tuttava erosi thainaisestaan. Taisivat olla ehkä jotain 1-2 vuotta yhdessä jos oikein muistan. En tiedä mitään sen tarkempia syitä eroon.

Eikä se treffaamaan lähteminen taida olla kovinkaan helppoa edes ja mieshän se joutuu kaikki matkat ja muut säädöt maksamaan.

• suhteellista.

Niinpä, sillä rahaan tuijottaminen on ainakin selkee viesti, että ei suhteeseen ole juuri valmis panostamaan.

Kaikki on niin suhteellista, mihin rahaa laittaa
        ja voi sitä sitten matkustella anoppilaan, kuten monet ja ylläpito lähes ilmaista ja parhaassa tapauksessa sinulla on vanhuudenpäivillä viimeistään oma talo Thaimaassa jne.

Suomessa monilla Thaimaalaisilla on työpaikka ja ansaitsevat hyvinkin, eli senpuoleen ei kannata yöunia menettää moisen asian kanssa.
        Thaimaalaiset eivät juurikaan halua työkkärinlistoilla olla, mutta työnsaanti ei aina ole helppoa alkuun ainaskaan.

On siinä sit paljon muutakin, jonka saa vain suhteessa Thainaiseen, mutta se kannattaa kokeilla itse.

Useinmiten Suomessa homma oli aina muuten suhteessa rahasta kiinni, eli kun miehellä on rahaa riittää rakkautta, eli nainen on nainen jokapaikassa, mutta ei kaikki ole tietenkään samanlaisia.

Veljesi kommentit olisi kiva kuulla, eli mistä kenkä mahtoikaan puristaa ja onko itse tehnyt ns. oman valinnan ilman taustaa, sillä kyllä kaikissa suhteissa hieman kannattaa tarkistella enne päätöksiä.
        Ainahan on epäonnea parisuhteessa kaikkialla maailmassa.

• määki

se maksaminenhan se se just just

• Hirtsu

Netin ilmoitustaulujen kautta on helpointa hakea aviomiespalveluja. Kyllä niitä saattaa Suomestakin löytyä erityisesti thaikuille.

• kielimuuri

Tässä se juju onkin, kun olen itse ns. tulkkina
        monikaan ei Thaimaankieltä kovin hyvin hallitse, eli oikeastaan kieli ei ole ongelma tosiaankaan loppupeleissä, kun on koko elämä aikaa tutustua enempi toiseen ja kultturiin ja kieleen jne, mutta alkuun moni pelkää moista olen huomannut ja ihan turhaan!
        Itse asiassa yhdelle Thainaiselle, joka yli 10 asusnut ja jo Suomen kansalainen tein deitti opastuksen, eli ei se ole ihan heiltä niin helppoa.
        Thaimaassa on näppikset usein Thaimaaksi jne.
        Englanninkieli monila Thaitytöillä todella heikko, mutta kyllä sitä toimeen tulee ihan loistavasti alusta lähtien, eli kielimuuri ei todellakaan ole ongelma, kun yhdessä elellään.

Toki ne parhaat Thainaiset eivät nettiä tunne, eli olisin niiden netin kautta olevien kanssa varuillani.
        Paras tapa on tutustua näin sanotusti kaverin kautta, jossa taustat tunnetaan jne.
        Its ejoskus Suomalaisen naisen kanssa olin aikoinaan ja alkoi muutamalta tulla kysymyksiä, et tiedätkös kuka tuo on? Kyllä taustoja kannattaa ina ihmissuhteissakin tarkastella, ettei ylläty myöhemmin.
        Tosin on Thaimaan hierojiakin, jotka elelee myöhemmin puolison löydettyään normaalia perheelämää Suomessa, eli olosuhteiden kautta on leipä aikoinana hankittu hierontapalveluilla, mut nehän taas kuuluu menneseen.

Ohje Thainaisesta kiinnotuneelle:

Ole kiinnostunut Thaimaasta ja sen kulttuurista
        Thaimaasta ei kannata alkaa miettiä puolisoa, jos ei ole ottanut hieman selvää asioista.
        Parhaiten tutustuu kaverin kautta, jolta kultaiset neuvot asioihin ja sa luotettavaa tietoa monesta asiasta.
        Vältä huhupuheita, sillä usein kateellisten juttuja.

• kku nainen

menis ihan siinä, kun kuka tahansa muukin nainen, mutta ei oikein löydy intoa ruveta järjestelemään jonkun muun elämää järjestykseen, niinkuin juice laulaa:

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään
      Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään

• delata

Niinpä Juicehan lauloi myös, et auto kamaa puolillaan, mut ei se oo sitä samaa.. eli ihan miten haluaa tulkita?

Hienoa, et pysty vetää asian esille, ettei kykene
        vaikka ehkä halua oiskin?

Monelle onneksi miehen elämä myönteisesti uusiksi
        eli miten sen sit ottaa?

Perin hauskaa, että iältään jo eläkeellä olevat rynnii nyt thaivoimoineen esille, eli siellä on rohkeutta ainaskin!
        No kyse kuiteskin miehistä, jotka haikailee, mut ei uskalla tarttua "härkää sarvista" vaikka olisi mahdollisuus!

No ikä on vain pelkkiä numeroita..

• yksin olo tympii jo

joo on kait pakko sanoa että kohta pitää valita siipakseen thai tyttö kun nää suomen naiset on niin pirun ronkeleita,ne etsii vaan täydellisiä miehiä,siksi toiseksi thai tytöt on tosi nättejä suklaa silmiä

• Thaimaan kokenut

Näin se on, että jos haluaa tutustua kunnon thai-naiseen kannattaa tutustua jonkun tutun kautta. Toinen mahdollisuus on lähteä maahan pitemmäksi aikaa. Kunnon naisia on maa pullollaan. Thaimaassa on yli 60 miljoonaa asukasta. Itselleni kävi silleen, että lähdin opintovapaalla opiskelemaan Thaimaan kielt ja kulttuuria. Todella mahtava kokemus! Satuin sattumalta Thaimaassa ollessa tutustumaan kivaan thai-naiseen ja siitä suhteemme alkoi, enkä tosiaan ole katunut. Kulttuurieroja on, mutta ne voi selvittää keskustelemalla. Aika on paras mittari keneen tahansa tutustuessa myös thai-naisiin, eli ei kannata hätiköidä. Ja vielä varoitus, eli ei kannata tutustua baarityttöihin. Miksi sen tekisit, kun maassa on aivan mahdottomasti kunnon naisia?

• hreh43y

ahneita sikoja ne on, mene thaikun kanssa naimisiin, niin kuvannollisesti olet naimisissa sen koko perheen kanssa, ne ei tänne länsimaihin kuulu. saatana.
        hyvät vanhemmat niillä kun ei lapsistaan huolta pidä vaan lapset lähetää porukoille rahaa.

• minä_vainen

Itse etsin aasialaista, mutta raha on tiukassa, koska autoin ystäviäni ja asun Suomessa ja en
      saa yleensä töitä ikäni takia enää. Mielenkiintoista.

Olen lähtöisin hyvästä kodista ja elämääni ei
      kuulu luterilaisuuden ulkopuoliset uskonnot.

Varmaan tähän asti saatu tieto on selkeää. ? .

En juo enkä polta, mutta yleensä minut jätetään siksi, että en ole karski luonne, vaikka oliin vuosia sitten vähän raisumpi. Nykyään vain hissukka joka joskus puhuu kovaan ääneen ja
      olen sellainen, että annan kaiken huomion toiselle, ellei hänellä satu olemaan lasta, kuten tytärtä. Viimeisimmällä on tytär ja hän tietää,
      että haluan hänet itselleni. Tytöt on hauskoja,
      varsinkin aasialaiset.

Meidän juttu kaatuilee siihen, että olen työtön
      ja hänestä en ole tarpeeksi täydellinen, mutta
      työttömyys on se esteistä suurin.

Toivon luonnollisesti lyhyttä vastausta tänne
      ja jos mahdollista niin sähköpostini on mister .
      explorer ja yahoo ja sitten com

anonyymi, jotenka helppo antaa. tuskinpa tätä
      osoitetta botit havaitsevat.

Ilmoittele, olen vähän yli 30.vain vähän.
      asun etelä-karjalassa.

No niin. Eipä tässä muuta.en ole seksin perään,
      kuten yleensä ihmiset sanovat, että mentiin ekoilla treffeillä sänkyyn,tehtiin lapsi ja mies lähti, kun ei kuulemma kiinnostanut enää. En
      usok seksi suhteeseen koskaan. Aloitankin suhteen
      ilman sitä.

Toivottelen sinulle kaikkea hyvää.

• Kunnollinen vm.-52

Olen vuoden myöhässä vastauksessani mutta jos kysymys on vielä voimassa niin hyvä.

Olen 56-mies. Muutin juuri savosta Vantaalle korven keskeltä. Ottaisin mielelläni thai-naisesta emännän itselleni mikäli sellainen löytyisi.

• kokemusta on

No huh,huh!
      Minua todella ällöttää ne elätit täällä Suomessa.Menkää sinne Taikkulaan miehet ja pysykää sillä.Ne muijat on todella säälittäviä kun ne rahan ja "paremman elämän" perässä tekevät mitä vaan.Sitten suomalaisista miehistä joilla on tuollainen elätettävä ajattelen,että mitähän vikaa tuossakin äijässä on kun ei ole saanut kunnon vaimoa!
      Tauteja tulee kaupantekijäisenä ja suku täytyy pitää Taikkulassa hengissä,joten kyllä sinua on vedetty nenästä!
      Itse olen seurustellut ulkomaalaisen kanssa ja kyllä se seksi tai mikä muu tahansa hienous ihmisessä voi olla vuoden tai pari hienoa,mutta kun ei pysty keskustelemaan omalla äidinkielellään ja toinen yrittää puhua suomea ja sieltä tulee mitä ihmeellisimpiä sanoja,niin kyllä siinä alkaa pipo pikkuhiljaa kiristää.
      Älä tuo tänne niitä enää lisää elätettäväksi ja nauti itse niin kauan kun huomaat astuneesi pa...n!
      terv.nim.kokemusta on

• TT

Kansallisuuksien leimaaminen on mielestäni tapa vieraantua todellisuudesta.
        Jokainen nainen on yksilö. Kauneinta mitä voi tehdä on "putsata pöytä" jokaisen ihmisen kohdalla jonka kohtaa, ja antaa tämän itse tuoda omat puutteet pinnalle. Jokaisen ihmisen kohdalla saa olla valppaana, kansallisuudesta riippumatta.
        En tunne kuin yhden thai naisen. Ollut suomalaisen kanssa naimisissa
        20 vuotta. Hän tekee paljon töitä ja maksaa veroja.
        Kuitenkin, jos hän istuisi metrossa sinua vastapäätä, sinä ajattelisit viestisi
        perusteella "voi ällötys mikä elätti."
        Eikö ne verorahat mitä hän maksaa ylläpidä suomalaista pahoinvointiyhteiskuntaa ihan samalla tavalla kuin suomalaisen maksamat verorahat. Kyllä tämä thai nainen paransi taloudellista asemaansa muuttamalla suomeen. Mitä sitten? Raha symbolisoi usein "turvallisuutta"
        naiselle. Monet suomalaisetkin naiset haluavat tuntea olonsa hyvin turvalliseksi :)
        Monesta miljardista ulkomaalaisesta tapasit yhden, ja se ei sopinut sinulle,
        joka tekee sinusta jonkinlaisen asiantuntijan?

Sinä olet siis kunnon suomalainen nainen?
        Ja sinun ajatusmaailma? Ihminen joka ei suutansa avannut sinulle
        on jo säälittävä, rahan perässä juokseva ällöttävä tautinen elätti?
        Hänen kumppanissaan on myös automaattisesti jotain vaikaa, kun
        ei ole löytänyt sinunlaista "kunnon naista."
        Ja mihin hän oli vielä astunut?
        Millainen ihminen ajattelee sellaista ihmisestä jota ei ole tavannut?
        Sinun viestissä oikein paistaa läpi kuinka hieno suomalainen nainen
        olet.

• Mie oon mursu

H00k4HZ

• Phattalunggogo

Eipä ole elo helppoo thaikunkaan kanssa...

• pattayanankka

Suominainen vs. thaikku.
      thaikku ei syo perunaa ja mammii
      eika juo maitoa.Sikswarten pysyy kroppa kunnossa
      eika piereskele alvariinsa
      kuten talipallo maamyt

kun maamyn pylly pianistin jakkaraan parahtaa
      flyygelinkin liitokset narahtaa

• Tietty

Thaimaalaisilla naisilla on Suomessa ikuinen merkki otsassa ettei ne ole eikä ikinä tule olemaan uskollisia. Ei muuta kuin jakorasioita.

• Dippainssi37v

Itselläni on 19v thai-nainen ja wau! Seksielämäkin aivan mahtavaa. Kakkostakin saa joka päivä. Kyllä on miehen arvostus kohdillaan.

• Anonyymi

Elättäkää miehet sitten nämä naiset ja suku omalla palkallanne älkääkä auttaako hakemaan Kelan tukia!

• Anonyymi

Eli jos minulla on kokemusta että thainaiset vie rahat se on kateutta? Aika erikoinen lausunto. Mitä jos jättäisit arvioinnin muille ettet arvioi jonkun toisen puolesta.
      Kysymys sinulle oletko rikas? Annatko rahaa naiselle jatkuvasti? Jos vastaan näihin kyllä tiedän miksi sinulla on thainainen siellä. Vielä kolmas varmistus että oletko saanut suomalaista naista viimeaikoina. Jos et onnistu suomalaisen kanssa tiedän tarkalleen profiilisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe