Onko joku ostanut juoksukenkiinsä Footbalance pohjalliset? suositteletteko?
Footbalance
5
1220
Vastaukset
- tööts
Ja toimivat ainakin mulla hyvin, ei ole ollut jalkaongelmia tai hiertymiä. Tukee koko jalkapohjaa. Suosittelen
92kg /185 cm- trampas
vaan käy keskustelemassa niitä myyvässä liikkeessä.
Itselläni toimineet ja en enää voisi ilman olla.
Hyviä juoksukilometrejä
- Näin se on
Jos jaloissasi ei ole mitään suurempaa vaivaa vaan haluat esim. iskunvaimennusta niin voit harkita.
Jos taas jaloissasi on oikeasti jotakin kipuilua tai vaivaa niin käänny asiantuntijan puoleen. He tekevät kunnolliset tutkimukset ja heillä on oikea koulutus asiaan.- djz
Itse olen työni puolesta saanut Footbalance-koulutuksen jonka myötä teen näitä asiakkaille. Jos jalka-analyysissä on havaittavissa selkeää virheasentoa, suosittelen silloin Footbalancea. Sen avulla saadaan virheitä korjattua. Jos havaitsen erittäin pahan jalan virheasennon, yleensä kehotan silloin kääntymään fysioterapeutin puoleen.
Itselläni on käytössä fysioterapeutilla teetetty pohjallinen joka ei juurikaan eroa Footbalancesta. Fysioterapeutti pystyy hiukan enemmän korostamaan tiettyjä virhekohtia mutta 150€ on iso raha kun Footbalancen saat 50€. Mene rohkeasti pyytämään ilmainen jalka-analyysi jossa arvioidaan pohjallisen tarpeellisuus. Henkilökunta on yleensä osaavaa väkeä. - ?!?
djz kirjoitti:
Itse olen työni puolesta saanut Footbalance-koulutuksen jonka myötä teen näitä asiakkaille. Jos jalka-analyysissä on havaittavissa selkeää virheasentoa, suosittelen silloin Footbalancea. Sen avulla saadaan virheitä korjattua. Jos havaitsen erittäin pahan jalan virheasennon, yleensä kehotan silloin kääntymään fysioterapeutin puoleen.
Itselläni on käytössä fysioterapeutilla teetetty pohjallinen joka ei juurikaan eroa Footbalancesta. Fysioterapeutti pystyy hiukan enemmän korostamaan tiettyjä virhekohtia mutta 150€ on iso raha kun Footbalancen saat 50€. Mene rohkeasti pyytämään ilmainen jalka-analyysi jossa arvioidaan pohjallisen tarpeellisuus. Henkilökunta on yleensä osaavaa väkeä.Auttaako nämä pohjalliset jos kantapää on kipeä ku juoksee päkiöillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516403Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?374369HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972567- 1351878
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3861469- 141299
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101253Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955