Hei,
Tietäisikö kukaan neuvoa, että millainen maila / jänteiden kg, olisi paras pelaajalle, joka haluaa sulkapallon (muovi) lentävän mahdollisimman pitkälle takakentälle?
Kiitos!
millainen
2
767
Vastaukset
- tohmaheavy
mikä tuntuu parhaalle on paras maila. tietysti kevyt maila kanttee olla.
- .................
Mailan valitset niin, että kokeilet, mikä sinulle sopii. Helpoin on tietenkin valita kevyt maila, mutta kannattaa kokeilla myös erilailla tasapainotettuja mailoja eli oin yleisesti kärkipainoisella lähtee smash kovaa jne. Jänteiden kireys riippuu myös pelaajasta. Itse pelaan (kilpailen) n. 10-11kg jänteillä.
Pallon saa parhaiten lentämään takakentälle oikealla lyöntitekniikalla. samalla säästää olkapäätään vammoilta. Jänteiden kireys, pallon nopeus ja oikea maila auttavat, mutta tekniikka on tärkein!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574