Muistaako joku laura pausinin biisin joka oli hitti noin 10 vuotta sitten?
laura pausini
5
10753
Vastaukset
- tyttö15vuotias
oliko tuo biisi?se on tosi hyvä ja mun mielestä se olisi voinu olla hitti noihin aikoihin.
- Vieraat rakkat?
eli Strani amori
http://www.youtube.com/watch?v=3xetIwbQhiQ - LAURAFANI!
La Solitudine? E Ritorno Da Te?, Tra te e il mare? Una Storia che vale? Nykyään pidän enemmän Lauran suht uudesta tuotannosta. Espanjankielinen albumi Escucha (2004), Italiankielinen vastaava olisi kai Resta in Ascolto(?) Tämä albumi on aivan loistava, monia hittejä! Esim Mi Perspectiva, Viveme (tämän hetken maailman intensiivisin rakkauslaulu), Escucha Atento ja Como Si No Nos Hubieramos Amado! Tuossa muutamia mainitakseni. Ja tuohon jälkimmäiseen olen aivan ihastunut! Miten voi olla että sama artisti pysyy suosittuna näin pitkään ja tekee edelleen hyvää musiikkia, muuttamatta tyyliä ja itseään?? Ja pysymään vielä noin hyvännäköisenä! ei ymmärrä hän!
- Ramon P
Tämä on paikallisradiomme listan kymmenentenä nyt:
http://www.youtube.com/watch?v=-EG0F4u-yKY - Tepi70
Olisko In Assenza Di Te?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532356
- 85874
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!10822- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 60498