Sinulla todellakin ON yliluonn.kykyjä, kun samalla hetkellä, kun sain aikaiseksi tilata maistraatista avop:lle ja minulle viranomaisen, joka vihkisi meidät paikkakuntamme helluntaiseurakunnassa, sinä kirjoitit täällä avioliiton merkityksestä.
VOI sinua-mistä tiesit??????????????????????????????????????????????
Sellastahan täällei ole tapahtunut ennen kuin nyt ja mä oon kirjottanut tänne jo 3 vuotta joka päivä.
Sinulla kun on yhteys Häneen niin voitko vielä rukoilla koska saatana yrittää estää ne. Heti kun saimme sen tehtyä alkoivat henkivallat jyllätä.
nyt se on pelkkää riitaa: ollaan ja ei olla. Ollaan, ei, ollaan, ei, ollaan, ei olla, ollaan taas ja taas ei olla.
Rukoiletko, että tähän tulisi joku tasa-paino?
Sanotaanhan Sanassa että "rauhan minä jätän teille, en minä anna niinkuin maailma antaa."
Hyvä profeetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
403
Vastaukset
nikä henki ja vieras voima ns. profeetalla on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älä usko kaikkia henkiä!- tämä on satupalsta
eiliseen kysymykseen1?
Toistan sen taas tässä:
Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?
Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman? tämä on satupalsta kirjoitti:
eiliseen kysymykseen1?
Toistan sen taas tässä:
Miksi muka herkkäuskoisuus olisi jollain tavalla arvostetumpaa, kuin hyvä harkintakyky?
Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?en oo nähnyt sellasta kysymystä.
tämä on satupalsta kirjoitti:
eiliseen kysymykseen1?
Toistan sen taas tässä:
Miten joihinkin täysin käsittämättömiin tapahtumiin ja ilmiöihin uskominen voisi tehdä ihmisestä jotenkin paremman?Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?
auroraboreallis kirjoitti:
en oo nähnyt sellasta kysymystä.
nyt sekoilee? enkä mä oo esittänyt mitään kysymyksiä!
Mohikaani_27 kirjoitti:
Kuka on sanonut, että tulee paremmaksi? Ei uskoon tuleminen ole sitä, että tulisi paremmaksi kuin muut! En ole taatusti koskaan tuollaista väittänyt! Oletkohan nyt erehtynyt?
kyllä on muita parempi jos tulee uskoon ja myöntää Jeesukselle syntinsä.
- ainakaan
kannusta tuota Profeettaa sen harhoissa!!
- Pentecostal.1
oudolta, että lähettelet tänne tuollaisia viestejä. Ei tällä palstalla ole taatusti yhtäkään profeettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194