Sellaista kyselisin, että onko kukaan käynyt ko. koulun 20 viikon meikkaaja-maskeeraaja koulutusta?
Minkä hintainen koulutus oli? Oliko opetus hyvää? Hyödyitkö koulutuksesta paljon? Eritoten tuota koulutuksen hintaa mietin, kun en mistään saanut siihen vastausta.
Tämän olisi voinut tietysti laittaa opiskeluunkin, mutta jospa täältä edes pari vastaajaa löytyisi.
International Make Up Center
3
631
Vastaukset
- ma-i
koululta ja se oli jotn. 5000€ paikkeilla
Itsekkin olisin todella kiinnostunut mutta rahatilanne ei anna periksi - Onneli
Minäkin olen kovasti miettinyt maskeeraus- /kosmetologikoulua, vaihtoehtona läihnnä Oulu ja Jyväskylä(ehkä myös Tampere). IMS vaikuttaa tasokkaalle koululle..Oulussa taitaa olla vain Head House, ja siitä en ole kuullut hyvää palautetta.
Onko teillä jo jotain koulutusta ko.alalta?- TT2
Mua kiinnostaisi taas tuo Turussa oleva toimipiste, mutta tuo hinta on mulle aivan liikaa, harmi sinänsä. Toinen varteen otettava vaihtoehto oli TYAn maskeeraaja-stylisti koulutus, mutta senkin hinta lähempänä 4000e.
Aikaisempaa koulutusta ei tältä alalta ole, mutta kiinnostaisi kyllä todella kovasti. Taitaa haaveeksi jäädä nämä yksityiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241