Nyt menin liian pitkälle. Löin vetoa erään kaverin kanssa siitä että Kadi voittaa. Ei hän voittanut ja olen 1000-euroa velkaa D:
"Tosin en maksa hänelle senttiäkään"
MarttyyriMallari-TTt
MENETIN TUHAT EUROA!!!
15
676
Vastaukset
- jdgsfydntöks
joudut myymään Vulvasi.
- .-,,-..-,.
ei ole vielä tutkittu.
- SupremeSatan
löinkin vetoa saulin puolesta. KYllä nyt on hyvä mieli :)
- klsddsdssd
No onneks sauli voitti. Ei nyt joka vuosi tartte pepsondent-blondin voittaa...!
- se Sauli
klsddsdssd kirjoitti:
No onneks sauli voitti. Ei nyt joka vuosi tartte pepsondent-blondin voittaa...!
sitten on, jollei tuo edellämainittu.
- Karvaiset
miehet tulee huomenna perimään.
- ätimamma
Mutta nettiuhoajille tyypillistä.
niin onkin, mutta on epämiehekästä antaa periksi rahaasioissa.
"Mä mitään sulle maksa"
MarttyyriMallari-TTt- oikea mies
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niin onkin, mutta on epämiehekästä antaa periksi rahaasioissa.
"Mä mitään sulle maksa"
MarttyyriMallari-TTtVain ämmämäiset "miehet" pettää sanansa.
- notaari
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niin onkin, mutta on epämiehekästä antaa periksi rahaasioissa.
"Mä mitään sulle maksa"
MarttyyriMallari-TTt"Luottokelpoisuus pitää aina tarkistaa ennen kuin lyö vetoa epäiltyjen velkavetoisten tyhjätaskujen kanssa "
oikea mies kirjoitti:
Vain ämmämäiset "miehet" pettää sanansa.
mutta tuhat euroani ei livahda jonkun toisen taskuun.
"Vedän häntä turpaan, jos tulee pyytelemään rahoja"
MarttyyriMallari-TTtnotaari kirjoitti:
"Luottokelpoisuus pitää aina tarkistaa ennen kuin lyö vetoa epäiltyjen velkavetoisten tyhjätaskujen kanssa "
ja yksi syy siihen on (etten ole tyhjätasku") että en maksa velkojani!!!
HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!
"Olenpa vitsikkäällä tuulella =1"
MarttyyriMallari-TTt- rasite :
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ja yksi syy siihen on (etten ole tyhjätasku") että en maksa velkojani!!!
HAH HAH HAH HAH HAH HAH HAH!!!
"Olenpa vitsikkäällä tuulella =1"
MarttyyriMallari-TTtsitähän tässä jo epäiltiinkin? Ja pari konkurssia jo takana, niinkö se oli :)
rasite : kirjoitti:
sitähän tässä jo epäiltiinkin? Ja pari konkurssia jo takana, niinkö se oli :)
taloutemme on kunnossa ja ajellaan (velattomalla)
45.000 euron Volvolla. Asutaan omassa kauniissa rivarissa ja muutenkin ollaan ihan sympaattista väkeä.
"Uusia kavereita saa aina vanhojen tilalle"
MarttyyriMallari-TTt
- kompkomp
marttyyri!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
