"Palstan pantavin mies"

Kiitän kaikkia minua äänestäneitä. On tavallaan imartelevaa olla "palstanne pantavin mies" mutta toisaalta korostan älyllisyyden osuutta kirjoituksissani.


"I am too sexy to myself"


MarttyyriMallari-TTt

22

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vähempää, eikä enempää.

      • ihan kivaa saada onnitteluja, mutta halauksia en ota miehiltä vastaan.


        "Meitä on moneen junaan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Mpw

      En olisi ikinä uskonu.

      • äänesti Fredu ainoastaan siksi, koska itseä ei saanut äänestää, joten hyvä fiilis ;(


      • suminagashi kirjoitti:

        äänesti Fredu ainoastaan siksi, koska itseä ei saanut äänestää, joten hyvä fiilis ;(

        oisin äänestäny sua kumminki :D Viilishän kumos tämän teorian äänestämällä itseään...


      • Frederico kirjoitti:

        oisin äänestäny sua kumminki :D Viilishän kumos tämän teorian äänestämällä itseään...

        nyt ollaan entistä ehompia ja kirves terotetttu uudelleen >:)


      • Mpw
        suminagashi kirjoitti:

        äänesti Fredu ainoastaan siksi, koska itseä ei saanut äänestää, joten hyvä fiilis ;(

        Niin, voiskohan sen perusteella laskee kaikkien puskien äänet itelleen? =P


      • suminagashi kirjoitti:

        nyt ollaan entistä ehompia ja kirves terotetttu uudelleen >:)

        ja vielä aletaan viisastella...


      • Mpw kirjoitti:

        Niin, voiskohan sen perusteella laskee kaikkien puskien äänet itelleen? =P

        oliko perässä hymiö via ei ;D


      • Mpw
        suminagashi kirjoitti:

        oliko perässä hymiö via ei ;D

        Ehän mä tajunnutkaa, että elämä voi tosiaan olla näin yksinkertaista.

        Ei ollu hymiöö. Eli, mä sain melkosen äänivyöryn.


    • Papeete1

      Sähän äkkiä julistit itsesi voittajaksi. Kerkiskö kukaan edes äänestää sua :DD

      • ja sinun äänesi oli ratkaiseva voittoni kannalta.


        "Kiitos kultaseni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja sinun äänesi oli ratkaiseva voittoni kannalta.


        "Kiitos kultaseni"


        MarttyyriMallari-TTt

        Anteeksi vaan mutta minä äänestin FREDERICOA enkä sinua.. nuija :DD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Anteeksi vaan mutta minä äänestin FREDERICOA enkä sinua.. nuija :DD

        kaino ettet viitsi tunnustaa asiaa. Ja sitä paitsi onhan meillä yhteisiä kokemuksiakin.


        "Vannoit ikuista rakkautta ja miten kävikään"


        MartyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kaino ettet viitsi tunnustaa asiaa. Ja sitä paitsi onhan meillä yhteisiä kokemuksiakin.


        "Vannoit ikuista rakkautta ja miten kävikään"


        MartyyriMallari-TTt

        Vai?

        Rakkaus on ikuista.. kohde vaan vaihtuu :DD


      • Papeete1 kirjoitti:

        Vai?

        Rakkaus on ikuista.. kohde vaan vaihtuu :DD

        näin se menee, mutta toki meillä oli hyvätkin hetkemme.


        "Onko sinulla vielä se antamani timanttisormus"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        näin se menee, mutta toki meillä oli hyvätkin hetkemme.


        "Onko sinulla vielä se antamani timanttisormus"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mullapa ei ollut timanttisormusta. Etkä sä ole minun exä.. se on varma tieto, joten voit lakata pelottelemasta.. ei tehoa :D

        Ja se mikä mulla oli, lensi kaaressa tammerkoskeen kauan sitten :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        Mullapa ei ollut timanttisormusta. Etkä sä ole minun exä.. se on varma tieto, joten voit lakata pelottelemasta.. ei tehoa :D

        Ja se mikä mulla oli, lensi kaaressa tammerkoskeen kauan sitten :D

        sinullahan oli tapana olla paljastamatta menneisyydestäsi mitään.


        "Ihan mukava nainen olit"


        MarttyyriMallari-TTt


    • säälittävää...

      ettei ansaitse edes "Ilmoita asiattomasta viestistä" namiskan painallusta...

    • klsdsdds

      Siis ootsä mies...?

    • <3<3

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe