Naisiin pettynyt MIES

sama mies

Ylpeet ja koppavat huorat on sellaisia, ettei tavalline mies kelpaa vaan pituutta on oltava vähintään 185cm mutta mieluusti 5-10cm ylikin! Puntista täytyy löytyä se maaginen 18cm että päästään edes alkuun!

Moniko miehistä edes on yli 190cm?? Itse kyllä antaisin melkein mitä vain, jos olisin sen pituinen. Pienempänä (onpas ironisesti sanottu) haaveilin kasvavani komeaksi isoksi mieheksi, jonka käsivarsilla naiset kehräävät kuin kissan pennut. MUTTA nyt vain kävi niin että 171cm sitä vain siunaantui.....
Puntista löytyy iso, mutta vain levossa; löysänä ja kovana lähes yhtä pitkät! >:/

Surkuhupaisaa on sitten kanssa se, että "lyhyet naiset" 155-165cm eivät vilkaisekkaan meihin hukkapätkä miehiin! Nämä naiset haaveilevat vähintään 180cm miehistä.
Että kellekköhän kaikki alle 175cm miehet edes on tarkoitettu?? Joskus naiset jopa sanovat suoraan, että olen liian lyhyt (vaikka ehkä muuten mukava)
Ja kyllähän sen tavallaan ymmärtääkin: en minäkään naisena ottaisi sellaista miestä, joka siittää lyhyitä lapsia.

Ajatuskin siittä, että ainoastaan lyhyet ja lihavat naiset on tarkoitettu minulle alkaa oksettamaan. Pitäisi ehkä muuttaa jonnekkin Thaimaahan, missä olisi vähän pitempi muihin verrattuna. Täällä Tampereella naiset ei ole mistään lyhimmästä päästä.

Ikävä kyllä meillä jokaisella on markkina-arvo ja vain Jeesus rakastaa kaikkia.

43

6217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselen vain

"Ylpeet ja koppavat huorat on sellaisia, ettei tavalline mies kelpaa vaan pituutta on oltava vähintään 185cm mutta mieluusti 5-10cm ylikin! Puntista täytyy löytyä se maaginen 18cm että päästään edes alkuun! "

Mitäs jos kokeilisit onneasi tavallisten naisten keskuudessa? Ei 171 cm mikään niin pikkuinen ole että siinä syy olisi ettei naisia saa. Minun rinnallanikin olisit jo pitkä. Taitaa olla enemmän omasta asenteenstasi ja itsetunnosta kiinni. Omat ajatukset heijastuu ympäristöön, lähetämme tietämättämme viestiä toisille omalla olemuksella. Jos sinä itse olet tyytymätön itseesi niin se on se viesti jonka lähetät ympäristöllesikin.

• mies 23v

Itsehän olen vain 168 pitkä ja silti olen jossain määrin naisiin tutustunut. Seurustellut en ole, mutta petihommissa olen ollut 7 eri naisen kanssa. Vähän se on, mutta jotain kuitenkin. Ite en ees ajattele omaa lyhyyttäni, EVVK! Omalla kohdallani on naisten huomio lisääntynyt puntilla käynnin takia. Rajansa kuitenkin kaikella. Joihinkin naisiin tehoaa kiltteys ja huomaavaisuus ja nämä naiset ovat kyllä kivoja. Nämä naiset ovat tosin myös harvassa. Kannattaa kokeilla ääliö käytöstakin.

• kun mun äiti on 159 isä 172
        mies 23v kirjoitti:

Itsehän olen vain 168 pitkä ja silti olen jossain määrin naisiin tutustunut. Seurustellut en ole, mutta petihommissa olen ollut 7 eri naisen kanssa. Vähän se on, mutta jotain kuitenkin. Ite en ees ajattele omaa lyhyyttäni, EVVK! Omalla kohdallani on naisten huomio lisääntynyt puntilla käynnin takia. Rajansa kuitenkin kaikella. Joihinkin naisiin tehoaa kiltteys ja huomaavaisuus ja nämä naiset ovat kyllä kivoja. Nämä naiset ovat tosin myös harvassa. Kannattaa kokeilla ääliö käytöstakin.

ja mää oon 189 ja puol

• kanssa mulla meni
        mies 23v kirjoitti:

1000 rikki 4vuotta sitten

• 190cm
        kanssa mulla meni kirjoitti:

1000 rikki 4vuotta sitten

Oho, onko tuo 7 naista jotenkin vähän? Itse olen 190cm, sosiaalinen ja useimpien naisten mielestä lisäksi varsin komea. Silti vajaan 30v ikään mennessä ei seksikumppaneita ole ollut kuin 9 kpl. Ja mun mielestä se ei ole edes mitenkään vähän (olkoonkin, että suurin osa noista on saman vuoden sisällä).

• mies-176cm

Meitä lyhyitä miehiä. Äitini on varmaan alle 160cm?? Ja isäni on jotain 185cm, mutta mitä helvettiä? Minä olen vain 176cm?

• 175cm

175 tuntuu olevan se alaraja, jonka jälkeen miehelle alkaa tulemaan todellisia vaikeuksia pelkästään pituuden takia (kts. vaikka treffi-ilmoitukset, alaraja on todella monella 175cm). Joku 180-182 taitaisi olla pituuden puolesta se optimaalisin.

• sopivankokonen mies,
        175cm kirjoitti:

175 tuntuu olevan se alaraja, jonka jälkeen miehelle alkaa tulemaan todellisia vaikeuksia pelkästään pituuden takia (kts. vaikka treffi-ilmoitukset, alaraja on todella monella 175cm). Joku 180-182 taitaisi olla pituuden puolesta se optimaalisin.

itselleni. Hän on 168 cm, urheilullinen, komea, voimakas tarmonpesä. (Itse olen 155 cm, pieni, sirorakenteinen.) En ikimaailmassa antais liian ison, yli 175 cm miehen ruhjoa itseäni. Isot miehet on usein jäykkiä, kömpelöitä, epäsiistejä laiskimuksia, joilla ei tunnu järkikään juoksevan. Niin että tsemppiä teille jotka koette ulkoisen painostuksen taholta olevanne lyhyitä. Kyllä se on tärkeintä millaisia olette ihmisinä, ei mikään pituus ratkaise.

• hesan giltsi
        sopivankokonen mies, kirjoitti:

itselleni. Hän on 168 cm, urheilullinen, komea, voimakas tarmonpesä. (Itse olen 155 cm, pieni, sirorakenteinen.) En ikimaailmassa antais liian ison, yli 175 cm miehen ruhjoa itseäni. Isot miehet on usein jäykkiä, kömpelöitä, epäsiistejä laiskimuksia, joilla ei tunnu järkikään juoksevan. Niin että tsemppiä teille jotka koette ulkoisen painostuksen taholta olevanne lyhyitä. Kyllä se on tärkeintä millaisia olette ihmisinä, ei mikään pituus ratkaise.

Sanotaan, että maasta se pienikin ponnistaa, mutta pituuteen ei voi kyllä katsoa kuin omalta kantiltaan, jos on syntynyt niinkin lyhyeksi kuin 155 cm. Tottakai sulle sopii sitten paremmin, itsesi puolesta, sellainen tatti kuin 168 cm pitkä/ lyhyt mies. Itse olen 169 cm nainen ja kaipaan kyllä itseäni pitempiä miehiä seuraksi kuten esim. lähtöisin 178- 179 cm pitkiä. En halua mitään kainalokeppiä itselleni, ellei mies ole järjettömän seksikäs, viisas, komea ja kiva ja romanttinen ja hauska, sama pätee kylläkin pitkiin miehiin.

By the way, pitkät miehet eivät ole aina mitään kömpelyksiä, jäykkiä, eikä ainakaan epäsiistejä, laiskimuksia ja tyhmiä. Erittäin epäolennainen lause ja pilasi yleensäkin hyvin aloittamasi keskustelun. Oma veljeni on 186 cm pitkä, urheilullinen, hoikka, siisti ja helvetin älykäs, koulutus proffessorin tutkinto.

• tämän kokenut
        hesan giltsi kirjoitti:

Sanotaan, että maasta se pienikin ponnistaa, mutta pituuteen ei voi kyllä katsoa kuin omalta kantiltaan, jos on syntynyt niinkin lyhyeksi kuin 155 cm. Tottakai sulle sopii sitten paremmin, itsesi puolesta, sellainen tatti kuin 168 cm pitkä/ lyhyt mies. Itse olen 169 cm nainen ja kaipaan kyllä itseäni pitempiä miehiä seuraksi kuten esim. lähtöisin 178- 179 cm pitkiä. En halua mitään kainalokeppiä itselleni, ellei mies ole järjettömän seksikäs, viisas, komea ja kiva ja romanttinen ja hauska, sama pätee kylläkin pitkiin miehiin.

By the way, pitkät miehet eivät ole aina mitään kömpelyksiä, jäykkiä, eikä ainakaan epäsiistejä, laiskimuksia ja tyhmiä. Erittäin epäolennainen lause ja pilasi yleensäkin hyvin aloittamasi keskustelun. Oma veljeni on 186 cm pitkä, urheilullinen, hoikka, siisti ja helvetin älykäs, koulutus proffessorin tutkinto.

Sinä osuit kuin nyrkki silmään ajatukseni kanssa naisista. Haukkuvat itsensä pituisia kainalokepeiksi ja luulevat itse olevansa jotain "parempaa väkee", ettei edes viitsi vaivautua tutustuun itsensä pituiseen. No mutta yksikään lyhyt joka sinun perään on joskus haikaillut, ei ole jäänyt mistään patsi. Viestisi kertoo kaiken älykkyyden tasosta. "proffessorin tutkinto"... missähän moisen tutkinnon saa suorittaa?

• oikeassa, mutta
        hesan giltsi kirjoitti:

alkoi vaan huvittamaan tuo proffan tutkinto. Kuulostaa enemmänkin akateemisilta ryyppäjäisiltä kuin oikealta tutkinnolta.

• hesan giltsi
        tämän kokenut kirjoitti:

Sinä osuit kuin nyrkki silmään ajatukseni kanssa naisista. Haukkuvat itsensä pituisia kainalokepeiksi ja luulevat itse olevansa jotain "parempaa väkee", ettei edes viitsi vaivautua tutustuun itsensä pituiseen. No mutta yksikään lyhyt joka sinun perään on joskus haikaillut, ei ole jäänyt mistään patsi. Viestisi kertoo kaiken älykkyyden tasosta. "proffessorin tutkinto"... missähän moisen tutkinnon saa suorittaa?

Kyllähän se niin on, että saa sanoa oman mielipiteensä pituuteen liittyen ja minkäs sille mahtaa, jos itseänsä lyhyempi tuntuu vaikka siltä kailalokepiltä. Ei siitä tarttee ottaa pultteja, jos lyhyet miehet eivät kiinnosta kaikkia naisia. Jokaisella omat mieltymyksensä, varmaan teilläkin miehillä naisten suhteen-

En myöskään ole koskaaan pitänyt paskantärkeistä pilkunnussijoista. Jos sattumalta kirjoitin väärin, niin varmaan jokainen ymmärsi mitä tarkoitin proffesorin tutkinnolla. Eli siis hän/veljeni on väitellyt tohtoriksi ja tarkoituksenani oli sanoa, että pitkät miehet eivät ole tyhmiä.

• semmoinen tuntu

ettei sun epäonnes naismaailmassa johdu suinkaan 171 cm:n mitastasi, vaan vastaus löytyy tekstisi ensimmäisestä lauseesta. Mietipä tuota! Jokainen mies löytää tasan sellaisen naisen, jonka ansaitsee ja jotkut jää jopa ilman.

Fiksu ja tyylikäs mies, jolla järki pelaa ja käytös on moitteeton, pärjää aina naismaailmassa. Se, kuinka sä suhtaudut naisiin, näkyy vaikket sanois sanaakaan.

• keskimittainen nainen

Olen samaa mieltä. Tykkään kovasti 170-175 cm kokoisista miehistä, kun liian pitkiä on niin hankala halatakin, jos pää yltää vain rintakehään. Ei todellakaan ole pituudesta kiinni vaan varmaan juuri tuosta asenteesta, jonka läpi naisia katsoo ja arvioi.

• tämän kokenut

Olen asiasta eri mieltä. Itsekkin 171 pitkänä olen kyllä löytänyt naisia ihan riittämiin, mutta ne parhaimat ja kiinnostavimmat menevät aina sivusuun. Lyhyenä et erotu massasta ja sinua ei huomata, joten sinulla pitäisi olla jotain muuta "annettavaa" huomattavasti enemmän, kuin pitkällä. Monelle kun riittää että on pitkä, vaikka muuten olisikin ruipelo. Olen useamman kerran kuullut naiselta, josta olen joskus ollut kiinnostunut ja se onkin valinnut sen pitkän miehen (kun on joutunut jotain muuta kautta tutustumaan), että miksi ihmeessä en valinnut sinua.

Monet lyhyet naiset sanovat haluavansa pitkän miehen jotta voivat tuntea olonsa turvalliseksi kun itse on niin pieni ja sitten taas vähän pidemmät naiset taas ei halua lyhyempää tai edes saman mittaista miestä. Lyhyiden miesten markkinoilla on ainoastaan osa niistä lyhyistä naisista, joista myös kilpailee pitkät, joiden markkinoita on myös kaikki muutkin naiset.

• että..(ei ap)

yksinäisyys johtuu aina epämiellyttävästä persoonasta?
        Melkoinen väite, mistähän tällaisen keksit?

Mistähän sitten johtuu että naistenhakkaajilla tai pettäjillä riittää naisia?
        Ovatko nuo niitä positiivisia luonteenpiirteitä?

Herää unestasi lapsonen.
        Tietysti persoonallisuudella on suuri merkitys, mutta toki fyysinen vetovoima on se kaikista tärkein.

Kuitenkin lähes jokaiselle löytyy vastakappale, loppujenlopuksi vain hyvin harvat jäävät kokonaan yksin.

• ja pysyn kannassani
        että..(ei ap) kirjoitti:

Herää unestasi lapsonen.
        Tietysti persoonallisuudella on suuri merkitys, mutta toki fyysinen vetovoima on se kaikista tärkein.

Kuitenkin lähes jokaiselle löytyy vastakappale, loppujenlopuksi vain hyvin harvat jäävät kokonaan yksin.

En tiedä oletko mies vai nainen, mutta luulenpa että parinmuodostuksessa on miehissä ja naisissa se ero, että mies ihastuu siihen mitä näkee ja nainen siihen mitä kuulee. Noin lähtökohtaisesti. Miehille on siis tuo naisen ulkonäkö suuremmassa merkityksessä ainakin alkumetreillä. Naiselle taas tietyt normit täyttävä ulkonäkö ei ole ihan nro 1. Sanotaanko, että kaikkein varmimmin jää sellainen mies ilman kunnon naista, joka on tyhmä, huonokäytöksinen, mauton ja köyhä. Siinä ei paljon 185 cm:n pituuskaan silloin auta. Ja mitä tulee miehen fyysiseen vetovoimaan, on se enemmän älyn pilkettä silmissä kuin tiettyä pituutta taikka nenän mallia.

Tämä tietysti pätee vain sellaisten naisten keskuudessa, jotka pystyvät määrittelemään itselleen minkälaisen miehen kanssa haluavat elämänsä jakaa. Jos ei oikein itsekään tiedä mitä hakee, sortuu näihin ulkoapäin annettuihin klisheisiin siitä mnkälainen miehen pitää olla. Itselläni on kokemusta pitkistä ja komeista sekä lyhyistä ja vetovoimaisista miehistä enkä todellakaan osaa laittaa näitä pituuden ja ulkonäön mukaiseen paremmuusjärjestykseen. Ihan muut asiat on ratkaisseet suhteen laadun.

• että... (ei ed.)
        että..(ei ap) kirjoitti:

Herää unestasi lapsonen.

Väitätkö sinä sitten että yksinäisyys johtuu aina rumuudesta? Mistähän sitten johtuu että tuolla kävelee käsi kädessä jos minkänäköistä hiipparia?

Ei asiat ole näin yksinkertaisia! Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Täysin käsittämätöntä ajatella että fyysinen vetovoima olisi kaikkein tärkeintä. Olen aika varma että olisin melko yksinäinen siinä vaiheessa. Onneksi voi valita sellaisten ihmisten seuraa jotka ovat hieman vähemmän pintapuoleisia.

• sanonkin
        että... (ei ed.) kirjoitti:

Väitätkö sinä sitten että yksinäisyys johtuu aina rumuudesta? Mistähän sitten johtuu että tuolla kävelee käsi kädessä jos minkänäköistä hiipparia?

Ei asiat ole näin yksinkertaisia! Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Täysin käsittämätöntä ajatella että fyysinen vetovoima olisi kaikkein tärkeintä. Olen aika varma että olisin melko yksinäinen siinä vaiheessa. Onneksi voi valita sellaisten ihmisten seuraa jotka ovat hieman vähemmän pintapuoleisia.

että myös persoonalla on merkityksensä, tai oikeammin, ulkonäkö on osa persoonaa.

Ja toistanpa vielä tämänkin, suurin osa meistä löytää vastakappaleensa, ja täydellinen yksinäisyys on marginaali-ilmiö.

Mutta ne ihmiset (yleensä miehet) jotka ovat täydellisen yksin, eivät he ole mitään komistuksia.
        Se on ikävä tosiasia.

En silti jaksa paljoa surkutella aloittajan tapaisia yksinäisiä, joiden suurin ongelma on se sitä etteivät löydä tarpeeksi "laadukasta" kumppania.

Tuollainen valitus on kerrassaan surkeaa kuunneltavaa, tämä "tasoonsa tyytymättömien" ruikutus on nykyään aika yleistä, ja sitä esiintyy molemmissa sukupulisssa.

Jokainen tietysti päättäköön itse haluaako elää yksin omassa erinomaisuudessaan.
        Sen tiedän, että moni olisi erittäin tyytyväinen aloittajan elämäntilanteeseen.

En ole erityisen pinnallinen ihminen, eikä minulla olisi varaakaan olla, mutta en ole myöskään sokea, tiedostan mitä ympäristössäni tapahtuu.

On olemassa yksinäisyyttä ja YKSINÄISYYTTÄ.

• ja väitän juuri
        ja pysyn kannassani kirjoitti:

En tiedä oletko mies vai nainen, mutta luulenpa että parinmuodostuksessa on miehissä ja naisissa se ero, että mies ihastuu siihen mitä näkee ja nainen siihen mitä kuulee. Noin lähtökohtaisesti. Miehille on siis tuo naisen ulkonäkö suuremmassa merkityksessä ainakin alkumetreillä. Naiselle taas tietyt normit täyttävä ulkonäkö ei ole ihan nro 1. Sanotaanko, että kaikkein varmimmin jää sellainen mies ilman kunnon naista, joka on tyhmä, huonokäytöksinen, mauton ja köyhä. Siinä ei paljon 185 cm:n pituuskaan silloin auta. Ja mitä tulee miehen fyysiseen vetovoimaan, on se enemmän älyn pilkettä silmissä kuin tiettyä pituutta taikka nenän mallia.

Tämä tietysti pätee vain sellaisten naisten keskuudessa, jotka pystyvät määrittelemään itselleen minkälaisen miehen kanssa haluavat elämänsä jakaa. Jos ei oikein itsekään tiedä mitä hakee, sortuu näihin ulkoapäin annettuihin klisheisiin siitä mnkälainen miehen pitää olla. Itselläni on kokemusta pitkistä ja komeista sekä lyhyistä ja vetovoimaisista miehistä enkä todellakaan osaa laittaa näitä pituuden ja ulkonäön mukaiseen paremmuusjärjestykseen. Ihan muut asiat on ratkaisseet suhteen laadun.

päinvastaista, kyllä naiset ovat se pinnallisempi sukupuoli.Te ette vain tiedosta sitä,
        sillä ulkonäöltään puutteelliset miehet ovat naisille usein täysin näkymättömiä.
        Naisille vain komeat ja "tavallisen komeat" miehet ovat miehiä, loput ovat ihmisiä. Harmaata massaa.

Yksinäisen miehen kaava on.
        1.ruma. En muuten usko että lyhytkasvuisuus on mikään ulkonäköhaitta.Lyhytkin mies voi olla komea.
        2.tyhmä (huonokäytöksinen)
        3.köyhä (työtön)
        4.ujo

Yksinäisen naisen kaava.
        1.Ei kovin kaunis, mutta silti erittäin vaativa.
        2.sairaalloisen ujo.
        3. ?

Tämä on yhden miehen teoria.

• jos nainen on tyhmä
        ja väitän juuri kirjoitti:

päinvastaista, kyllä naiset ovat se pinnallisempi sukupuoli.Te ette vain tiedosta sitä,
        sillä ulkonäöltään puutteelliset miehet ovat naisille usein täysin näkymättömiä.
        Naisille vain komeat ja "tavallisen komeat" miehet ovat miehiä, loput ovat ihmisiä. Harmaata massaa.

Yksinäisen miehen kaava on.
        1.ruma. En muuten usko että lyhytkasvuisuus on mikään ulkonäköhaitta.Lyhytkin mies voi olla komea.
        2.tyhmä (huonokäytöksinen)
        3.köyhä (työtön)
        4.ujo

Yksinäisen naisen kaava.
        1.Ei kovin kaunis, mutta silti erittäin vaativa.
        2.sairaalloisen ujo.
        3. ?

Tämä on yhden miehen teoria.

Eikö miehet välitä jos nainen on tyhmä ja huonokäytöksinen? (Vai onko tyhmyys jopa suotavaa?) Vai korvaako kauneus sen, josta pääsenkin siihen että naisen ulkonäöllä on hyvin suuri merkitys miehelle. Itse uskon että naisten mielestä tyhmyys ei ole korvattavissa komeudella.

• haluavat
        jos nainen on tyhmä kirjoitti:

Eikö miehet välitä jos nainen on tyhmä ja huonokäytöksinen? (Vai onko tyhmyys jopa suotavaa?) Vai korvaako kauneus sen, josta pääsenkin siihen että naisen ulkonäöllä on hyvin suuri merkitys miehelle. Itse uskon että naisten mielestä tyhmyys ei ole korvattavissa komeudella.

naisen joka on selkeästi heitä "heikompi".
        Kun taas naisilla tilanne on juuri päinvastoin, naisille miehen tulee olla heitä vahvempi.

Miehet etsivät naista jota voivat rakastaa ja pitää hänestä huolta, kun taas naiset etsivät miestä joka rakastaa ja pitää heistä huolta.
        Yleensä näin.

• äölkjhg

Vali vali. Tiedän vaikka kuinka paljon ihan kauniita ja suosittuja naisia, jotka seurustelevat alle 170-senttisen kanssa. Sinussa on jotakin muuta vikaa, jos naiset muka aina torjuvat.

Minä olen 157cm ja ottaisin kyllä mielummin itseäni 10cm kuin 20-30cm pidemmän miehen. Enkä usko, että olen mikään harvinaisuus.

• jenzsku

sun pituus=) ja en ole kovin lyhyt (164cm tai no miten sen nyt ottaa enkä lihava) että ajattelin vaan sanoa et on sellasiakin naisii kenelle 171cm mies ei ole liian lyhyt=)

• Keskimittainen mies

Kyllä se pituus itseänikin aikoinaan vaivas "169cm", mutta nykyään tiedän että minulla on mahdollisuus löytää se oikea, koska kokemuksia naisista on, olen romanttinen, rauhallinen, hieman kiltti ja tiedän olevani hyvä rakastaja.

Olen päättänyt panostaa enemmän elämässäni itseeni ja ulkoiseen olemukseeni, sillä kun oman olonsa ja itsensä tuntee hyväksi ja ei ota turhaa tressiä ihmissuhteistä, niin joskus se elämäni nainen kävelee vastaan :)

• Lötotoatkoagta

Itse olen lyhyt ja lihava, mutta en silti kelpuuttaisi noin lyhyttä miestä. Anteeksi vain, mutta näin minä koen. En kiinnostu alle 185-senttisistä miehistä. Itse olen 163 cm. Onneksi löysin itselleni ihanan miehen, joka on yli 185 cm!

• lyhyt......

Ei mun mielestä 171 cm ole lyhyt! Olen itse 163 cm, ja ihan sopiva jos mies on tuon verran pidempi. En ole koskaan kiinnostunut kenestäkään tosi pitkästä miehestä.

• että,

en ole lihava:) ennemminkin liian laiha.

• luulen näin

Itse olen 161-senttinen hoikahko nainen ja mun mielestä olet ihan miehen mittainen.
      Monesti naiset vinkuu itselleen pitkää miestä ja kotona on muru, joka on about 170-senttinen ja kummankin elämä on enemmän kuin mallillaan.

BTW, mun äiti on 165 ja isä 189, ja lukeudun silti näihin hukkapätkiin. Eli ei tuosta spermastakaan aina etukäteen voi selvää ottaa.

Itse kiinnitän huomattavasti enemmän huomiota miehen yleisilmeeseen (ruumiinrakenne, vaatetus, ryhti, silmät) kuin pituuteen. Aika monet mun kiinnostuksen kohteista on ollut tuollaista 170-175-luokkaa.

Dont worry, be happy!

• hesan muijia

Jos olet huorien perään ja koppavat sekä ylpeät eivät kelpaa tai sä et kelpaa niille, niin mene sinne Thaimaaseen. Siellä takuulla kelpaat niille ja kaikille, vaikka olisit minkä kokoinen tahansa tai minkä näköinen tahansa. Olen nähnyt kaikenlaisia karvaperseitä ja läskejä losöjä ja vanhoja irstailijoita thaipimujen kanssa, joten sulla tuskin on huolen häivää:-) Sä kelpaat niille. Muista ottaa pötäkkää mukaan sen verran, että saat.

• Nimetön

En tiedä millainen olet livenä, mutta tämän viestin perusteella voin sanoa, että sun ongelma naisten kanssa ei ole pituus vaan luonne. Ja vaikka kuinka yrittäisit esittää mukavaa miestä, niin kyllä se kusipäisyys näkyy läpi. Vähän valoisampaa asennetta ja vähemmän katkeruutta, niin ei se pituus mitään merkitse. Tunnen useammankin lyhyen miehen ja kun luonne on kohdallaan, niin ei ole vaikeuksia löytää naisseuraa. Mutta musta Thaimaa kuulostaa ihan sopivalta paikalta sulle, myös Venäjältä saa naisia, jos ei ole muita avuja kuin raha.

• sinäkin siis

Olet siis itsekin ylpeä ja koppava huora, koska et näytä hyväksyvän pituuttasi, antaisit mitä vain lisäsenteistä.

Miksi haluaisit olla 190? Että saisit tasoisesi ylpeän ja koppavan huoran? No ymmärrettävää toki.

Jokaisessa on vikansa. Sulla se ei ole pituus.

• Kattos sivulles

Millaisia marisijoita te oikein olette, oletteko oikein olan takaa alkaneet mitata ja marista. Menkää ulos ja olkaa selvänä ja juhlikaa. Ottakaa naista kiinni ja tanssikaa hitaita tai railakkaasti. Te suomalaiset miehet kyyhötätte täällä ja meette lämpimään hakemaan akkaa. No minä olen akka ja lempi tuli kotimaassa kun selvinpäin raveissa ihmisiä tapaa. Ei ne mitat vaan se tunne ja tulisuus mitä miehen rinnasta löytyy hyvä mies.

• mun makuun!

Olen itse 168 ja haluaisin vain alle 178cm miehet mutta harva niistä kiinnostuu minusta tai sopii muuten yhteen.Pisin suhteeni oli 170cm miehen kanssa.Joten älä yleistä äläkä luovuta!!

• maarit-88

Mää ainaki tykkään jos mies on alle 175cm, ja parasta seksiä oon saanu 169cm miehen kanssa! Yleensä pitkät miehet, siis yli 180cm, on aika tyhmiä ja huonoja rakastajia. Pitemmille ei kans yleensä oo suotu sitten muuta pituutta....

Usein tulee baarissa paljon miehiä iskeen, mutta valitsen vain n. 170cm koska ne on parhaimpia! Et sori vaan pitemmät miehet: ette te oo oikeastaan yhtään mitään.

• Heli-87

siis ihan totta! Lyhyillä jätkillä on oikeestiiki isommat munat! Lisäks lyhyt miehet on älykkäämpiä, taiteellisempia, tyylikkäämpiä ja komeempia. Ite valitsen aina noin 170cm miehen, koska ne on miehismpiä ja seksikkäämpiä!
        Onneton poarisuhde pitkän miehen kanssa ei todellakaan kiinnosta! Sängyssä tumpeloita idiootteja ei kauaa jaksa kattella.

• Rafael-86
        Heli-87 kirjoitti:

siis ihan totta! Lyhyillä jätkillä on oikeestiiki isommat munat! Lisäks lyhyt miehet on älykkäämpiä, taiteellisempia, tyylikkäämpiä ja komeempia. Ite valitsen aina noin 170cm miehen, koska ne on miehismpiä ja seksikkäämpiä!
        Onneton poarisuhde pitkän miehen kanssa ei todellakaan kiinnosta! Sängyssä tumpeloita idiootteja ei kauaa jaksa kattella.

Voi tajuton mitä yleistämistä. Pituus ei mitenkään korreloi mainitsemiesi aspektien kanssa.

Itse olen yli 180 ja kaikkea tuota mitä pidät lyhyempien miehien yksinoikeutena. Vai kuinka pitkä on sitten mielestäsi pidempi mies? En sitten kylläkään tiedä, että millä tavalla ne lyhyemmät miehet ovat mielestäsi seksikkäämpiä ja muuta vastaavaa.

• oikeassa
        Rafael-86 kirjoitti:

Voi tajuton mitä yleistämistä. Pituus ei mitenkään korreloi mainitsemiesi aspektien kanssa.

Itse olen yli 180 ja kaikkea tuota mitä pidät lyhyempien miehien yksinoikeutena. Vai kuinka pitkä on sitten mielestäsi pidempi mies? En sitten kylläkään tiedä, että millä tavalla ne lyhyemmät miehet ovat mielestäsi seksikkäämpiä ja muuta vastaavaa.

esim. huono itsetunto ei ole lyhyiden miesten yksinoikeus. Vai miksi ihmeessä pitkät kaverit tulee aina vittuilemaan tai anomaan huomiota ketjuihin, joissa puhutaan lyhyistä miehistä?

• Rafael-86
        oikeassa kirjoitti:

esim. huono itsetunto ei ole lyhyiden miesten yksinoikeus. Vai miksi ihmeessä pitkät kaverit tulee aina vittuilemaan tai anomaan huomiota ketjuihin, joissa puhutaan lyhyistä miehistä?

Otin vain kantaa tuohon mahdottomaan yleistämiseen. Ihan niinkuin voitaisiin sanoa, että vasenkätiset ovat aina tietynlaisia ihmisiä. Mitä helv**** tekoa ihmisen pituudella on luonteeseen tai älykkyyteen!?

Ihmisen eri aspektit korreloivat hyvin harvoin toistensa kanssa. PISTE.

• ---
        oikeassa kirjoitti:

Tuo on kyllä aikamoista kuraa. Ei se ole mitään vittuilua tai huomion kerjäystä jos kertoo olevansa eri mieltä kun itsestään puhutaan tuollaista paskaa. Pituushan vaikuta älykkyyteen/lahajkkuuteen lainkaan.

• rghtyu

Lyhyet miehet on ihania. Tosin aloittaja ei minusta edes mikään lyhyt ole. Semmoinen 165 on aika sopiva. Monet tykkää pienikokoisista miehistä... Ja jos et ketään muuta löydä, niin ala bottom-homoksi. Kysyntää ON.

• jokaiselle on jotakin

tottahan meistä jokainen joskus tyrmätään jonkun ominaisuuden takia, mutta tuntuu kyllä vähän liioittelulta, että sinut muka kerta toisensa jälkeen tyrmätään siksi, että olet 4 cm keskimittaista suomalaismiestä lyhyempi (177, eli hei, haloo, et juuri mitään) ja kuitenkin 4 cm keskimittaista suomalaisnaista pidempi (168).

totta, osa ei tykkää lyhyistä, sinähän juuri itse valitat, että hemmetin lyhyet ja lihavat naiset.. öö... eli itse teet juuri sitä samaa mitä sinulle omien sanojesi mukaan tehdään. syrjit lyhyitä. ja lihavia.

no, kaikistahan ei aina tykkää.

mutta alkulauseesi saattaa paljastaa sinun torjutuksi tulemisestasi enemmän kuin pituutesi:
      "ylpeet ja koppavat huorat", on sellaista katkeran miehen puhetta, että se heijastuu todennäköisesti käytökseesikin. jos joku ei pituudesta piittaakaan, asenteesta sitäkin enemmän.

ja aina te miehet jaksatte siitä pippelistäkin jauhaa. se ei aina ole se pituus, vaan se, miten sitä käyttää!!! eikä sekään mitään ihmetekniikkaa tarkoita, vaan huomioimista, intohimoa, aitoutta jne.
      totta, joillekin myös siinä ulkonäkö ja koko vaikuttaa, mutta se nyt on heidän oikeutensa. eihän kaikilla naisillakaan ole isoja rintoja (tai pieniä jos ne tarttis), mallivartaloa tms. ainiin, mutta kun ne sulle just ei kelpaa...

no voi.

kaikkia on, pinnallisia vain ulkonäköön tuijottavia naisia kuin miehiäkin, mutta tartteeko se just heidän hyväksyntäänsä hakea?!

maailma on täynnä iloisia, itsevarmoja huumorintajuisia, kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä, ja suosittelen, että teet itsesi kanssa töitä niin, että voit liittyä heihin. alkaa se flaksikin käymään toisella tapaa. ja jos sä pitkän naisen haluat, niin ei sitä kyllä tuolla itsetunnolla saada. pituuden unohtaa heti, kun mieskään ei sitä muista.

tietysti voit olla kovin nuori, ja silloin tuossa, sanotaanko noin 16-22 vuotiaina monet on melko jyrkkiä ja mustavalkoisia myös näistä ulkonäkökysymyksistä. se menee kyllä ohi. sitäpaitsi kaikissa on suvaitsevaisia, heidät vaan tarvii löytää.

huoritteluasenteella ja heikolla itsetunnolla et kyllä löydä.
      asenne tarkistukseen, ja itsetunto kuntoon, keskityt vain itseesi muuten, etsi niitä hyviä puolia itsestäsi ja keskity kehittämään itseesi niin paljon hyviä ja kivoja ominaisuuksia, että TIEDÄT olevasi aarre, joka osaa ja haluaa osata pitää naista hyvin. sen jälkeen naiset juoksevat perässäsi. (kunnes sinusta tulee imartelun johdosta leuhka paskiainen, ja kierre alkaa taas.. heh. se oli vitsi)

• Lyhyt

"Surkuhupaisaa on sitten kanssa se, että "lyhyet naiset" 155-165cm eivät vilkaisekkaan meihin hukkapätkä miehiin! Nämä naiset haaveilevat vähintään 180cm miehistä"

Ei pidä ainakaan mun kohdalla paikkaansa. Mä oon 156 pitkä nainen ja musta on vaan mukavaa jos mies on suurinpiirtein saman mittanen mun kanssa ni ei tartte aina kurotella ja kattella niska kenossa ylös et mistä se ääni kuuluu.. :/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe