Terveyskeskukset ja

sairaalat ovat

paikkoja, joissa parannutaan sairauksista.

Herätyskokouksissa "parannutaan". Siitä on kymmenien tieteellisten tutkimusten näyttö.

4

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parannutaan vai ei parannuta?

• HatseHup.

molemmissa paikoissa?

• HatseHup. kirjoitti:

molemmissa paikoissa?

Tosiasia lienee, että ihmiset tervehtyvät yleensä joko itsestään tai lääkettieteellisen hoidon seurauksena. On harvinaista, että ihminen paranee Jumalan ihmeen kautta, mutta myös sellaista tapahtuu.

• jukka.finland kirjoitti:

Tosiasia lienee, että ihmiset tervehtyvät yleensä joko itsestään tai lääkettieteellisen hoidon seurauksena. On harvinaista, että ihminen paranee Jumalan ihmeen kautta, mutta myös sellaista tapahtuu.

Ollaan puhuttu tästä asiasta ennenkin ja oon kertonut sulle että oon parantunut sairaudesta joka oli luokiteltu parantumattomaksi. Tosin jotkut olivat "selvinneet".
        Sain sen tosi nuorena, 17-vuotiaana ja halusin kuulua siihen joukkoon jolta se lähtisi pois.
        Oon tehny väärin kun oon puhunut siitä ihmeenä kun sitä se ei ollut. Usko jumalaan kyllä vaikutti sillä tuolloin tulkitsin Raamattua niin että Jeesus halusi meille terveyttä. Monet muutkin ajattelee niin että uskossaolo on itsensä hoitamista kun Jeesus rakastaa meitä niin paljon...
        Nykyisin kun oon jo kohta 34 ja vanhuus on edessä ei voi enää ajatella samoin.
        Moni muukin asia on muuttunut. Oon oppinut että jos esiinnyt uskovaisena ja yrität auttaa muita sut leimataan helposti tekopyhäksi.
        Miten Miia jakselee? Onko fysioterapiasta ollut apua?
        Huomasitko sitä vastausta multa kun kyselit mitä veisit sille lahjoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4200
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      32
      2302
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1194
    Aihe