NOTHERN LIGHTS REVON RANCH

mamma=

onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa? Mitä tykkäsit ja millasia hevoset oli? :)

6

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennotar86

Siitä on jo jokunen vuosi, kun kävin Revon ranchilla, mutta voin vakuuttaa,että kannattaa mennä. Itse en ratsastanut Katjan hevosilla, mutta tiedän,että ne ovat hyvin koulutettuja ja hyvin käyttäytyviä. Itse Katja onkin jotain ihan erikoista. Hän on parhaita,jos ei paras,kouluttajia Suomessa. Hän opettaa niin selkeästi, suunnilleen kädestä ja jalasta pitäen,että varmasti opit. Sittenhän Katja on vielä aivan ihana ihminen.

• mamma=

täytyypä siis lähteä kokeilemaan. Ja nähtävästi kokematonkin ratsastaja voi osallistua. :)

• heppa höperö

Juu Kyl on tosi kiva talli ja opettajat kannattaa kyllä ehdottomasti mennä:)
        Niin kilttejä heppoja on et tallilla kävi ratsastamassa tänä keväänä joku nainen ison vatsan kanssa elikkäs raskaana:) Mukavannäköistä ja se jos joku oli hyvää mainosta hevosista

• Anonyymi
        heppa höperö kirjoitti:

Juu Kyl on tosi kiva talli ja opettajat kannattaa kyllä ehdottomasti mennä:)
        Niin kilttejä heppoja on et tallilla kävi ratsastamassa tänä keväänä joku nainen ison vatsan kanssa elikkäs raskaana:) Mukavannäköistä ja se jos joku oli hyvää mainosta hevosista

Älkää hyvät ihmiset ratsastako raskaana ollessa. Kilttikin hevonen voi kompastua ja kaatua. Pitäkää hyvä huoli lapsista ja muutenkin valvokaa lapsia hevosten lähellä vaikka olisi kuinka kiltti hevonen ja pitäkää turvavarusteita varsinkin kypäriä.

• oonioisempikusä

Talli on superhypermahtava. OLen vielä lapsi ja ratsastin Rustin Juskalla. Kannatan.

• Anonyymi

Juuh, paitsi ne lukuisat kerrat kun eri ratsastajat on lähteneet itkien kotiin kohdatessaan narsistisen ilkeää kohtelua. Nähkääs ihmisten kohtelua ei pidetä niin tärkeänä kuin hevosten kyseisessä paikassa. Eikä se hevostenkaan kohtelu ole parempaan suuntaan mennyt määrän lisääntyessä. Omistaja on ihana ja erikoinen halutessaan, mutta myös vastaavasti todella ilkeä jos on sillä tuulella. Ei omaa koulutusta opettamiseen.

Kyseenalaistamista ja avointa keskustelua ei suvaita vaan asiat ovat kuten omistaja sanoo, muita mielipiteitä ei suvaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe