NOTHERN LIGHTS REVON RANCH

mamma=

onko kukaan käynyt kyseisessä paikassa? Mitä tykkäsit ja millasia hevoset oli? :)

5

1296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennotar86

Siitä on jo jokunen vuosi, kun kävin Revon ranchilla, mutta voin vakuuttaa,että kannattaa mennä. Itse en ratsastanut Katjan hevosilla, mutta tiedän,että ne ovat hyvin koulutettuja ja hyvin käyttäytyviä. Itse Katja onkin jotain ihan erikoista. Hän on parhaita,jos ei paras,kouluttajia Suomessa. Hän opettaa niin selkeästi, suunnilleen kädestä ja jalasta pitäen,että varmasti opit. Sittenhän Katja on vielä aivan ihana ihminen.

• mamma=

täytyypä siis lähteä kokeilemaan. Ja nähtävästi kokematonkin ratsastaja voi osallistua. :)

• heppa höperö

Juu Kyl on tosi kiva talli ja opettajat kannattaa kyllä ehdottomasti mennä:)
        Niin kilttejä heppoja on et tallilla kävi ratsastamassa tänä keväänä joku nainen ison vatsan kanssa elikkäs raskaana:) Mukavannäköistä ja se jos joku oli hyvää mainosta hevosista

• oonioisempikusä

Talli on superhypermahtava. OLen vielä lapsi ja ratsastin Rustin Juskalla. Kannatan.

• Anonyymi

Juuh, paitsi ne lukuisat kerrat kun eri ratsastajat on lähteneet itkien kotiin kohdatessaan narsistisen ilkeää kohtelua. Nähkääs ihmisten kohtelua ei pidetä niin tärkeänä kuin hevosten kyseisessä paikassa. Eikä se hevostenkaan kohtelu ole parempaan suuntaan mennyt määrän lisääntyessä. Omistaja on ihana ja erikoinen halutessaan, mutta myös vastaavasti todella ilkeä jos on sillä tuulella. Ei omaa koulutusta opettamiseen.

Kyseenalaistamista ja avointa keskustelua ei suvaita vaan asiat ovat kuten omistaja sanoo, muita mielipiteitä ei suvaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe